رفتن به مطلب

پرسش و پاسخ پیرامون نرم افزار sketch up


Bahram Sh مهمان

ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
dooste aziiziike javabe soale qablimo dadke chejori hajme eskechapimo bebaram max...goftan convert konam to edit poly baed filip konam..rahe dg nadare??chon hajmam momkene khili joziat dashte bashe...koli vaght mibareke bekham ba poly gon o filip dorostesh konam......bayad rahe dg ham bashe......:icon_pf (34):

 

salam..merc..vali 1soal qablan porsidam javabeshoham 1ki az dostan dadan...moteasefane nemitonam peidash konam ..dastresi sarii be javabe soalam chejorie?darbare porsesho pasokh eskechapiee....:ws52:

 

دوست عزیز لطفا طبق قوانین انجمن فارسی تایپ کنید

 

منم همون راهو بلدم فقط:hanghead:

  • Like 3
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در
سلام..ازمکس میدونم میشه ولی از کدامتحان نکردم..یه اکسپورت ایمپورت 3دی بگیرید شایدشد.وقت کنم امتحان میکنم خبرمیدم:)

ببخشید این اکسپورت ایمپورت 3دی چیست؟و چطوری باید انجام داد؟:ws52::sad0::4564:

  • Like 2
ارسال شده در
ببخشید این اکسپورت ایمپورت 3دی چیست؟و چطوری باید انجام داد؟:ws52::sad0::4564:

 

سلام..زمانی که یک فایل و از یک نرم افزار به نرم افزار دیگه میخوایم ببریم باید اکسپورت و ایمپورت کنیم.......

 

نرم افزاراول توی منوی فایل گزینه اکسپورت و پسوند مورد نظر

نرم افزار دوم ایمپور میکنیم...

 

 

اگه چیزی رو متوجه نشدید بگید عکس بذارم:ws37:

  • Like 4
ارسال شده در
سلام..زمانی که یک فایل و از یک نرم افزار به نرم افزار دیگه میخوایم ببریم باید اکسپورت و ایمپورت کنیم.......

 

نرم افزاراول توی منوی فایل گزینه اکسپورت و پسوند مورد نظر

نرم افزار دوم ایمپور میکنیم...

 

 

اگه چیزی رو متوجه نشدید بگید عکس بذارم:ws37:

:ws52:ممنون میشم اگه عکس بزارید:w16::icon_gol:

  • Like 2
ارسال شده در
:ws52:ممنون میشم اگه عکس بزارید:w16::icon_gol:

 

به ترتیب عکسها عمل کنید......این کاربرای 3دی هست..اگه بخواید از کارتون عکس بگیرید گزینه ی اکسپور...2dرو میزنید وپسوند مورد نظر واوکی

 

من لینکارو میذارم باز کنید چون سرعت نت پایینه

 

 

 

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/74ikvx80vgbthdnxboos.jpg

 

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/hvlgndrif0mcoibjezrx.jpg

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/c4w2ahh1arud5nksxobw.jpg

 

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/qzejlathr6cm437zph8g.jpg

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/10enem3noam8r2h8u9y.jpg

 

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/kxa66e5qb0vwszkezix.jpg

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/60aqnfw9ysofvbv2ytu.jpg

 

 

 

:icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در
به ترتیب عکسها عمل کنید......این کاربرای 3دی هست..اگه بخواید از کارتون عکس بگیرید گزینه ی اکسپور...2dرو میزنید وپسوند مورد نظر واوکی

 

من لینکارو میذارم باز کنید چون سرعت نت پایینه

 

 

 

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/74ikvx80vgbthdnxboos.jpg

 

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/hvlgndrif0mcoibjezrx.jpg

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/c4w2ahh1arud5nksxobw.jpg

 

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/qzejlathr6cm437zph8g.jpg

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/10enem3noam8r2h8u9y.jpg

 

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/kxa66e5qb0vwszkezix.jpg

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/60aqnfw9ysofvbv2ytu.jpg

 

 

 

:icon_gol:

واقعا ازت ممنونم دوست عزیز:hapydancsmil::w16::icon_gol::hapydancsmil::w16:

  • Like 3
ارسال شده در
لینک زیر رو یکی از اعضای باشگاه مهندسان لطف کردن

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

اما متاسفانه من نمیدونم این فایلو چطوری میشه دانلود کرد

کسی میتونه راهنمایی کنه؟

سلام عزیزم-:hapydancsmil:

اول از همه وارد سایت که میشه توی همون صفحه اصلی چند موضوع میبینی :w16:دور قسمت هایی که منظورم هست خط قرمز کشیدم:w16:y9eg0kzy9bfovnmqovw.png....................................................وارد یکیش که بشی این صفحه رو میبینی :w16::w16::w16:.................................................................................................................................................................................................................................4ta72hpmszvbzjdm3km4.png............................................................................باز اونجا هم موضوع هارو طبقه بندی کرده وارد هر کدوم که بشی (همون خط قرمز وسبزی که کشیدم) راجع به نحوه انجام کار توضیح داده در آخر صفحه هم لینکی برا دانلود مطالب گذاشته:w16::hapydancsmil::a030:gftgcad1zf8h0k2mn8c5.png

  • Like 4
ارسال شده در
دوست باید دیدتو عوض کنی

من نمیدونم تو چه ویویی داری کار میکنی اما دایرتو که کشیدی برای چرخوندنش یه ویوویی رو انتخاب کن که بتونی موقع چرخش دو بعدی، عمودی بچرخونی اگه متوجه نشدی بگو بیشتر توضیح بدو

گود لاک

میتونی یه مربع بکشی بعد دایره رو بکشی در انتها قسمتهای اضافی رو پاک کن:w16:

fmgjk1xaaqjwvsya3aes.png.....enwp5k2nf7hyupzwt4g.png

  • Like 3
ارسال شده در
می تونید از اینجا دانلود کنید:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

عزیز این لینک خرابه:ws52:

  • Like 3
ارسال شده در

دوستان میشه لطف کنید و بگین چطوری میشه چمن درست کرد؟یا مایعات مثل شیر ...در اسکچاپ؟:ws52::ws38::5c6ipag2mnshmsf5ju3

ارسال شده در
دوستان میشه لطف کنید و بگین چطوری میشه چمن درست کرد؟یا مایعات مثل شیر ...در اسکچاپ؟:ws52::ws38::5c6ipag2mnshmsf5ju3

 

برای ساخت چمن یه پلاگین وجود داره به اسم fur. الان پلاگین و آموزشش رو که یکی از دوستان زحمت کشیده بودن میزارم واسه دانلود. برای مایعات هم که متریال رو میدی بقیش تو رندر باید درست شه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 3
ارسال شده در
برای ساخت چمن یه ژلاگین وجود داره به اسم fur. الان پلاگین و آموزشش رو که یکی از دوستان زحمت کشیده بودن میزارم واسه دانلود. برای مایعات هم که متریال رو میدی بقیش تو رندر باید درست شه

ممنونم:a030:منتظر میمونم:w16:

یک سوال دیگه توی اسکچاپ چطوری مقطع میزنند که کار خراب نشه و زحماتت بر باد نره وقتی کل حجمت رو زدی؟:ws52:

  • Like 2
ارسال شده در
برای ساخت چمن یه ژلاگین وجود داره به اسم fur. الان پلاگین و آموزشش رو که یکی از دوستان زحمت کشیده بودن میزارم واسه دانلود. برای مایعات هم که متریال رو میدی بقیش تو رندر باید درست شه

 

منظورم از مایعات اینه که مثلا آب از پارچ آب در حال ریخته شدن توی لیوان چطوری باید بسازیم یا قطرات آب رو اجسام:ws52::5c6ipag2mnshmsf5ju3

  • Like 2
ارسال شده در
ممنونم:a030:منتظر میمونم:w16:

یک سوال دیگه توی اسکچاپ چطوری مقطع میزنند که کار خراب نشه و زحماتت بر باد نره وقتی کل حجمت رو زدی؟:ws52:

 

واسه چی خراب بشه؟!! با همون section plane باید بزنی

  • Like 3
ارسال شده در
منظورم از مایعات اینه که مثلا آب از پارچ آب در حال ریخته شدن توی لیوان چطوری باید بسازیم یا قطرات آب رو اجسام:ws52::5c6ipag2mnshmsf5ju3

 

نمیدونم بلد نیستم

  • Like 3
ارسال شده در
واسه چی خراب بشه؟!! با همون section plane باید بزنی

نمی دونم :4564:روانیه:ws3:میشه لطف کنید شما یه توضیحی بدین شاید من دارم یه جای کار رو اشتباه انجام میدم:icon_pf (34): این لینک دانلود که فرمودین چی شد؟!:sigh:

  • Like 1
ارسال شده در
نمی دونم :4564:روانیه:ws3:میشه لطف کنید شما یه توضیحی بدین شاید من دارم یه جای کار رو اشتباه انجام میدم:icon_pf (34): این لینک دانلود که فرمودین چی شد؟!:sigh:

 

پلاگین و آموزش رو لطف کردن و در پست #171 پیوست کردن ، میتونید دانلود کنید :w16:

  • Like 3
ارسال شده در
برای ساخت چمن یه پلاگین وجود داره به اسم fur. الان پلاگین و آموزشش رو که یکی از دوستان زحمت کشیده بودن میزارم واسه دانلود. برای مایعات هم که متریال رو میدی بقیش تو رندر باید درست شه

قربون دستت ایشاا...بتونم جبران کنم:hapydancsmil::icon_pf (17)::w72:

  • Like 2
ارسال شده در
پلاگین و آموزش رو لطف کردن و در پست #171 پیوست کردن ، میتونید دانلود کنید :w16:

 

از شما هم ممنونم دوست عزیز:a030::w72:

  • Like 2
ارسال شده در

بچه ها یه سوال دیگه هم دارم!:icon_redface:جسارتا شما میدونید چطوری میشه Bump و Reflection متریال هارو درست کرد؟آخه من چند تا متریال دارم که Bump و Reflection داره و همیشه از همونا استفاده میکنم:ws3: اما الان اونا به کارم نمیاد.نمیدونم چطوری درست کنم:ws52::icon_pf (34):خدا الهی خیرتون بده:w16::a030:

×
×
  • اضافه کردن...