memmar 6829 ارسال شده در 16 آذر، 2013 dooste aziiziike javabe soale qablimo dadke chejori hajme eskechapimo bebaram max...goftan convert konam to edit poly baed filip konam..rahe dg nadare??chon hajmam momkene khili joziat dashte bashe...koli vaght mibareke bekham ba poly gon o filip dorostesh konam......bayad rahe dg ham bashe......:icon_pf (34): salam..merc..vali 1soal qablan porsidam javabeshoham 1ki az dostan dadan...moteasefane nemitonam peidash konam ..dastresi sarii be javabe soalam chejorie?darbare porsesho pasokh eskechapiee.... دوست عزیز لطفا طبق قوانین انجمن فارسی تایپ کنید منم همون راهو بلدم فقط 3
z-tarahi 282 ارسال شده در 26 آذر، 2013 سلام..ازمکس میدونم میشه ولی از کدامتحان نکردم..یه اکسپورت ایمپورت 3دی بگیرید شایدشد.وقت کنم امتحان میکنم خبرمیدم:) ببخشید این اکسپورت ایمپورت 3دی چیست؟و چطوری باید انجام داد؟ 2
memmar 6829 ارسال شده در 26 آذر، 2013 ببخشید این اکسپورت ایمپورت 3دی چیست؟و چطوری باید انجام داد؟ سلام..زمانی که یک فایل و از یک نرم افزار به نرم افزار دیگه میخوایم ببریم باید اکسپورت و ایمپورت کنیم....... نرم افزاراول توی منوی فایل گزینه اکسپورت و پسوند مورد نظر نرم افزار دوم ایمپور میکنیم... اگه چیزی رو متوجه نشدید بگید عکس بذارم 4
z-tarahi 282 ارسال شده در 26 آذر، 2013 سلام..زمانی که یک فایل و از یک نرم افزار به نرم افزار دیگه میخوایم ببریم باید اکسپورت و ایمپورت کنیم....... نرم افزاراول توی منوی فایل گزینه اکسپورت و پسوند مورد نظر نرم افزار دوم ایمپور میکنیم... اگه چیزی رو متوجه نشدید بگید عکس بذارم ممنون میشم اگه عکس بزارید 2
memmar 6829 ارسال شده در 26 آذر، 2013 ممنون میشم اگه عکس بزارید به ترتیب عکسها عمل کنید......این کاربرای 3دی هست..اگه بخواید از کارتون عکس بگیرید گزینه ی اکسپور...2dرو میزنید وپسوند مورد نظر واوکی من لینکارو میذارم باز کنید چون سرعت نت پایینه http://www.noandishaan.com/upload/images/74ikvx80vgbthdnxboos.jpg http://www.noandishaan.com/upload/images/hvlgndrif0mcoibjezrx.jpg http://www.noandishaan.com/upload/images/c4w2ahh1arud5nksxobw.jpg http://www.noandishaan.com/upload/images/qzejlathr6cm437zph8g.jpg http://www.noandishaan.com/upload/images/10enem3noam8r2h8u9y.jpg http://www.noandishaan.com/upload/images/kxa66e5qb0vwszkezix.jpg http://www.noandishaan.com/upload/images/60aqnfw9ysofvbv2ytu.jpg 4
z-tarahi 282 ارسال شده در 26 آذر، 2013 به ترتیب عکسها عمل کنید......این کاربرای 3دی هست..اگه بخواید از کارتون عکس بگیرید گزینه ی اکسپور...2dرو میزنید وپسوند مورد نظر واوکی من لینکارو میذارم باز کنید چون سرعت نت پایینه http://www.noandishaan.com/upload/images/74ikvx80vgbthdnxboos.jpg http://www.noandishaan.com/upload/images/hvlgndrif0mcoibjezrx.jpg http://www.noandishaan.com/upload/images/c4w2ahh1arud5nksxobw.jpg http://www.noandishaan.com/upload/images/qzejlathr6cm437zph8g.jpg http://www.noandishaan.com/upload/images/10enem3noam8r2h8u9y.jpg http://www.noandishaan.com/upload/images/kxa66e5qb0vwszkezix.jpg http://www.noandishaan.com/upload/images/60aqnfw9ysofvbv2ytu.jpg واقعا ازت ممنونم دوست عزیز:hapydancsmil::hapydancsmil: 3
z-tarahi 282 ارسال شده در 27 آذر، 2013 لینک زیر رو یکی از اعضای باشگاه مهندسان لطف کردن برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام اما متاسفانه من نمیدونم این فایلو چطوری میشه دانلود کرد کسی میتونه راهنمایی کنه؟ سلام عزیزم-:hapydancsmil: اول از همه وارد سایت که میشه توی همون صفحه اصلی چند موضوع میبینی دور قسمت هایی که منظورم هست خط قرمز کشیدم....................................................وارد یکیش که بشی این صفحه رو میبینی :w16:.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................باز اونجا هم موضوع هارو طبقه بندی کرده وارد هر کدوم که بشی (همون خط قرمز وسبزی که کشیدم) راجع به نحوه انجام کار توضیح داده در آخر صفحه هم لینکی برا دانلود مطالب گذاشته:hapydancsmil: 4
z-tarahi 282 ارسال شده در 27 آذر، 2013 دوست باید دیدتو عوض کنیمن نمیدونم تو چه ویویی داری کار میکنی اما دایرتو که کشیدی برای چرخوندنش یه ویوویی رو انتخاب کن که بتونی موقع چرخش دو بعدی، عمودی بچرخونی اگه متوجه نشدی بگو بیشتر توضیح بدو گود لاک میتونی یه مربع بکشی بعد دایره رو بکشی در انتها قسمتهای اضافی رو پاک کن ..... 3
z-tarahi 282 ارسال شده در 27 آذر، 2013 می تونید از اینجا دانلود کنید: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام عزیز این لینک خرابه 3
z-tarahi 282 ارسال شده در 29 آذر، 2013 دوستان میشه لطف کنید و بگین چطوری میشه چمن درست کرد؟یا مایعات مثل شیر ...در اسکچاپ؟:5c6ipag2mnshmsf5ju3
dokhtar.irooni 379 ارسال شده در 30 آذر، 2013 دوستان میشه لطف کنید و بگین چطوری میشه چمن درست کرد؟یا مایعات مثل شیر ...در اسکچاپ؟:5c6ipag2mnshmsf5ju3 برای ساخت چمن یه پلاگین وجود داره به اسم fur. الان پلاگین و آموزشش رو که یکی از دوستان زحمت کشیده بودن میزارم واسه دانلود. برای مایعات هم که متریال رو میدی بقیش تو رندر باید درست شه برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3
z-tarahi 282 ارسال شده در 30 آذر، 2013 برای ساخت چمن یه ژلاگین وجود داره به اسم fur. الان پلاگین و آموزشش رو که یکی از دوستان زحمت کشیده بودن میزارم واسه دانلود. برای مایعات هم که متریال رو میدی بقیش تو رندر باید درست شه ممنونممنتظر میمونم یک سوال دیگه توی اسکچاپ چطوری مقطع میزنند که کار خراب نشه و زحماتت بر باد نره وقتی کل حجمت رو زدی؟ 2
z-tarahi 282 ارسال شده در 30 آذر، 2013 برای ساخت چمن یه ژلاگین وجود داره به اسم fur. الان پلاگین و آموزشش رو که یکی از دوستان زحمت کشیده بودن میزارم واسه دانلود. برای مایعات هم که متریال رو میدی بقیش تو رندر باید درست شه منظورم از مایعات اینه که مثلا آب از پارچ آب در حال ریخته شدن توی لیوان چطوری باید بسازیم یا قطرات آب رو اجسام:5c6ipag2mnshmsf5ju3 2
dokhtar.irooni 379 ارسال شده در 30 آذر، 2013 ممنونممنتظر میمونمیک سوال دیگه توی اسکچاپ چطوری مقطع میزنند که کار خراب نشه و زحماتت بر باد نره وقتی کل حجمت رو زدی؟ واسه چی خراب بشه؟!! با همون section plane باید بزنی 3
dokhtar.irooni 379 ارسال شده در 30 آذر، 2013 منظورم از مایعات اینه که مثلا آب از پارچ آب در حال ریخته شدن توی لیوان چطوری باید بسازیم یا قطرات آب رو اجسام:5c6ipag2mnshmsf5ju3 نمیدونم بلد نیستم 3
z-tarahi 282 ارسال شده در 30 آذر، 2013 واسه چی خراب بشه؟!! با همون section plane باید بزنی نمی دونم روانیهمیشه لطف کنید شما یه توضیحی بدین شاید من دارم یه جای کار رو اشتباه انجام میدم:icon_pf (34): این لینک دانلود که فرمودین چی شد؟! 1
R.Irankhah 25490 ارسال شده در 30 آذر، 2013 نمی دونم روانیهمیشه لطف کنید شما یه توضیحی بدین شاید من دارم یه جای کار رو اشتباه انجام میدم:icon_pf (34): این لینک دانلود که فرمودین چی شد؟! پلاگین و آموزش رو لطف کردن و در پست #171 پیوست کردن ، میتونید دانلود کنید 3
z-tarahi 282 ارسال شده در 30 آذر، 2013 برای ساخت چمن یه پلاگین وجود داره به اسم fur. الان پلاگین و آموزشش رو که یکی از دوستان زحمت کشیده بودن میزارم واسه دانلود. برای مایعات هم که متریال رو میدی بقیش تو رندر باید درست شه قربون دستت ایشاا...بتونم جبران کنم:hapydancsmil::icon_pf (17)::w72: 2
z-tarahi 282 ارسال شده در 30 آذر، 2013 پلاگین و آموزش رو لطف کردن و در پست #171 پیوست کردن ، میتونید دانلود کنید از شما هم ممنونم دوست عزیز:w72: 2
z-tarahi 282 ارسال شده در 30 آذر، 2013 بچه ها یه سوال دیگه هم دارم!جسارتا شما میدونید چطوری میشه Bump و Reflection متریال هارو درست کرد؟آخه من چند تا متریال دارم که Bump و Reflection داره و همیشه از همونا استفاده میکنم اما الان اونا به کارم نمیاد.نمیدونم چطوری درست کنم:icon_pf (34):خدا الهی خیرتون بده
ارسالهای توصیه شده