shaden. 18583 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 خوب دقت کنید ™قطار به سمت راست در حرکت است یا سمت چپ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . اگر قطار بسمت راست حرکت می کند – نیمکره چپ مغز شما فعال و توسعه یافته است. این بخش از ذهن توانایی های زبانی شما را بعهده دارد. این نیمه از مغز گفتار و توانایی خواندن و نوشتن شما را کنترل می کند. همچنین حقایق، نام ها، تاریخ و نوشته ها را به یاد شما می آورد. سمت چپ مغز مسئول منطق و تجزیه و تحلیل است. به این معنی که تمام واقعیات را بررسی می کند. اعداد و سمبل های ریاضی توسط این بخش شناخته می شوند. اطلاعات از طریق نیمکره چپ مغز بترتیب پردازش می شوند. اگر قطار بسمت چپ حرکت می کند- نیمکره راست مغز شما فعال است. نیم کره راست متخصص پردازش اطلاعات تصویری و نمادهاست اما نه اطلاعات کلمه ای. این نیمه از مغز به ما فرصت خواب دیدن و خیالبافی را می دهد. با کمک نیمکره راست، ما می توانیم داستان های مختلف را با هم ترکیب کنیم. همچنین این نیمکره مسئول توانایی های موسیقی و هنر های تجسمی است. نیمکره راست به طور همزمان می تواند بسیاری از اطلاعات مختلف را پردازش کند. این بخش می تواند مشکلات را بعنوان یک کل حل کند و نه با استفاده از تجزیه و تحلیل. اگر هم قطار را در حرکت به هر دو سمت میبینید که مغز تان را به متخصص ارتوپدی نشان دهید :-) 25
zahra22 19502 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 خوب دقت کنید ★(täk ßäx)★™قطار به سمت راست در حرکت است یا سمت چپ★(täk ßäx)★™ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . اگر قطار بسمت چپ حرکت می کند- نیمکره راست مغز شما فعال است. نیم کره راست متخصص پردازش اطلاعات تصویری و نمادهاست اما نه اطلاعات کلمه ای. این نیمه از مغز به ما فرصت خواب دیدن و خیالبافی را می دهد. با کمک نیمکره راست، ما می توانیم داستان های مختلف را با هم ترکیب کنیم. همچنین این نیمکره مسئول توانایی های موسیقی و هنر های تجسمی است. نیمکره راست به طور همزمان می تواند بسیاری از اطلاعات مختلف را پردازش کند. این بخش می تواند مشکلات را بعنوان یک کل حل کند و نه با استفاده از تجزیه و تحلیل. جالب بود..:icon_gol: 5
hamid_hisystem 6612 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 اگر هم قطار را در حرکت به هر دو سمت میبینید که مغز تان را به متخصص ارتوپدی نشان دهید :-) بابا این که هر دو طرف حرکت می کنه عزیز این شماره متخصص ارتوپدی رو بهم میدی ولی جدی گفتم هر دو طرف می ره 6
shaden. 18583 سازنده ارسال شده در 30 مرداد، 2011 بابا این که هر دو طرف حرکت می کنه عزیز این شماره متخصص ارتوپدی رو بهم میدی ولی جدی گفتم هر دو طرف می ره :ws28: من که راست دیدم شمارشو ندارم 3
hamid_hisystem 6612 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 :ws28:من که راست دیدم شمارشو ندارم :ws44: تو که شمارشو نداری چرا پیشنهاد میدی من یه سر به قسمت پزشکی انجمن بزنم ببینم می تونم چیزی گیر بیارم :w410: 3
یک رهگذر 689 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 خیلی جالبه دفعه اول من به سمت چپ دیدم ... بعد از مدتی که دوباره نگاه کردم به سمت راست دیدم..!!! :ws2: 4
shaden. 18583 سازنده ارسال شده در 30 مرداد، 2011 خیلی جالبه دفعه اول من به سمت چپ دیدم ... بعد از مدتی که دوباره نگاه کردم به سمت راست دیدم..!!! :ws2: زود برو دنبال حمید شمارشو باهم پیدا کنید 3
شقایق31 40377 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 من با گوشی ثابت میبینم احتمالا جاش تو سرم خالیه!:icon_pf (34): 9
shaden. 18583 سازنده ارسال شده در 30 مرداد، 2011 من با گوشی ثابت میبینم احتمالا جاش تو سرم خالیه!:icon_pf (34): :ws28: 3
!Hooman 10133 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 بار اول دیدم ب سمت راست حرکت میکرد :ws2: اماا الان هردو طرف حرکت میکنه 2
hamid_hisystem 6612 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 بابا این که هر دو طرف حرکت می کنه عزیز این شماره متخصص ارتوپدی رو بهم میدی ولی جدی گفتم هر دو طرف می ره خیلی جالبه دفعه اول من به سمت چپ دیدم ... بعد از مدتی که دوباره نگاه کردم به سمت راست دیدم..!!! :ws2: من با گوشی ثابت میبینم احتمالا جاش تو سرم خالیه!:icon_pf (34): بهار ببین یه تاپیک زدی چجوری بین علما اختلاف انداختی :w00: الان یکی میادمیگه من دارم می بینم پرواز می کنه یکی دیگه میگه کدوم عکس من عکسی نمی بینم یکی میگه اینجا کجاست تو کی هستی ، اون کی ، کیییه ؟ کیییییییه ؟ کیییییییییییه ؟ کییییییییییه ؟ ............ 4
shaden. 18583 سازنده ارسال شده در 30 مرداد، 2011 بهار ببین یه تاپیک زدی چجوری بین علما اختلاف انداختی :w00: الان یکی میادمیگه من دارم می بینم پرواز می کنه یکی دیگه میگه کدوم عکس من عکسی نمی بینم یکی میگه اینجا کجاست تو کی هستی ، اون کی ، کیییه ؟ کیییییییه ؟ کیییییییییییه ؟ کییییییییییه ؟ ............ این نشون میده نیاز به ارتوپد یکی از واجباته این انجمنه 3
S.F 24933 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 راستش. این سوال بستگی داره به اینکه کدوم رو ثابت فرض کنیم .(بحثش یکم عجیبه . نمی تونم خوب وصفش کنم ) در صورتی که قطار حرکت کنه === سمت راست .مانیتور اوصلا اگه دقت کنین توی قطار،مسافر به میری که طی کرده نیگاه می کنه . (البته دلیلی نداره .فقط به نظرم رایج تره ) یه چیز دیگه همهست سمت چپ تصویر ظاهرا پنجره ای وجود نداره . یعنی اینکه احتمالا اخرین بخش قطاره، مسلما واگن اصلی (لکوموتیو ) نیست . پس می شه نیجه گرفت قطار داره به سمت راست حرکت می کنه. اینها رو همون اول به ذهنم رسید . ولی در مجموع فکر می کنم اکثرا این عکس رو به سمت راست ببینن . به خاطر نورپردازی و زاویه دید . جالب بود . 4
Nightingale 10531 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 . اگر قطار بسمت راست حرکت می کند – نیمکره چپ مغز شما فعال و توسعه یافته است. این بخش از ذهن توانایی های زبانی شما را بعهده دارد. این نیمه از مغز گفتار و توانایی خواندن و نوشتن شما را کنترل می کند. همچنین حقایق، نام ها، تاریخ و نوشته ها را به یاد شما می آورد. سمت چپ مغز مسئول منطق و تجزیه و تحلیل است. به این معنی که تمام واقعیات را بررسی می کند. اعداد و سمبل های ریاضی توسط این بخش شناخته می شوند. اطلاعات از طریق نیمکره چپ مغز بترتیب پردازش می شوند. راست میگه هر دفعه دیدمش به سمت راست دیدم حرکت میکنه 3
persian_land 1035 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 چرا منو تو این شرایط قرار میدین.. من هرجور نیگا کردم فقط میرفت چپ .... هرچیکا کردم راست بره نشد 2
ارسالهای توصیه شده