رفتن به مطلب

کجا می تونم یه نفر رو پیدا کنم که بتونه باهام انگلیسی صحبت کنه؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

2rzxhsjgf.jpg

 

 

به نظر من این خانومه خوشگله... :icon_redface:

 

من همین نرم افزار رو میخوام... بیتر یاد میگیرم... :w16:

  • Like 1
  • پاسخ 263
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
بعدا دانلود میکنم اینا رو... میگم که... فقط شبها دانلود میکنم...

 

خدا پدر اینترنت مفتکی رو رحمت کنه:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
مامااااااااااااااااان:w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74:

 

عصبانی نشو خوب...

 

تموم شد دیگه...

حالا بیا بحث انگلیسی بکنیم...

 

i am a black board :w02:

  • Like 2
ارسال شده در
خدا پدر اینترنت مفتکی رو رحمت کنه:ws3:

 

دخیخا... خودم گفتم دیگه... خدا پدرش رو بیامرزه... :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

انگلیسی حل شد، مونده المانی؟

 

قاطی نمیکنید، دو زبان مختلف رو همزامان یاد بگیرید؟ :JC_thinking:

 

 

بهتر نیست اول زبان انگلیسی رو به جایی برسونید؟ بلکه ما هم استفاده کردیم ... :flowerysmile:

  • Like 3
ارسال شده در
انگلیسی حل شد، مونده المانی؟

 

قاطی نمیکنید، دو زبان مختلف رو همزامان یاد بگیرید؟ :JC_thinking:

 

 

بهتر نیست اول زبان انگلیسی رو به جایی برسونید؟ بلکه ما هم استفاده کردیم ... :flowerysmile:

دخملی هر دو رو با هم پیش میریم، شما هم هستی؟smilie_girl_076.gif

 

زیادیم دو تا هندونه رو میتونیم بلند کنیم129fs370785.gif

  • Like 5
ارسال شده در
انگلیسی حل شد، مونده المانی؟

 

قاطی نمیکنید، دو زبان مختلف رو همزامان یاد بگیرید؟ :JC_thinking:

 

 

بهتر نیست اول زبان انگلیسی رو به جایی برسونید؟ بلکه ما هم استفاده کردیم ... :flowerysmile:

 

نه خوب... فاز هاش با هم فرق داره... ما آلمانی رو خیلی کم بلدیم... انگلیسی رو خیلی بیشتر بلدیم... قاطی نمیشه...

تازشم... اینجا دیگه فقط بحث انگلیسی باشه... سارا بانو غصه ناک شد... :hanghead:

  • Like 5
ارسال شده در
دخملی هر دو رو با هم پیش میریم، شما هم هستی؟smilie_girl_076.gif

 

زیادیم دو تا هندونه رو میتونیم بلند کنیم129fs370785.gif

 

من واسه انگلیسی اگر شرایطش بود، هستم ... a030.gif

  • Like 3
ارسال شده در

خوب ویفر برای اینکه سارا ناراحت نشه پیشنهاد خوب و سازنده بده:ws37::ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

خوب دیگه ساعت های پیشنهادی پلیز:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

چطوره اول بیایم اینجا خودمونو معرفی کنیم؟ ... :JC_thinking:

 

Come In And Introduce Yourself (multipage.gif 1 2 3 ... آخرین صفحه)

  • Like 2
ارسال شده در
بیا دکون افتتاح شد

امشب ساعت چند میایید اینجا

http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?p=496390#post496390

زود باشید بگید :167:

این قضیه که speaking رو تقویت نمیکنه که-2-07-.gif

  • Like 1
ارسال شده در

الان بحث ساعتش اینجاست یا تو اون تاپیک؟:w127:

من شبا تا صبح به عیر از 10 تا 11 شب:ws37:

  • Like 1
ارسال شده در
خوب ویفر برای اینکه سارا ناراحت نشه پیشنهاد خوب و سازنده بده:ws37::ws3:

 

خوب سازندگیمون که مشکلی نداره الان... من چه پیشنهادی بدم ؟ :w58:

 

بنده همکاری صمیمانه ی خودم رو اعلام میکنم... :ws3:

یعنی هر شب میام... خوفه این ؟ :ws52:

خوب دیگه ساعت های پیشنهادی پلیز:ws3:

من ساعت 10 تا 12 آزادم...

ولی بازم اگر جمع مخالف بودند من میتونم کارم رو طوری تنظیم کنم که بیام...

ارسال شده در
الان بحث ساعتش اینجاست یا تو اون تاپیک؟:w127:

من شبا تا صبح به عیر از 10 تا 11 شب:ws37:

فعلا اینجا باشه تا بچه های دیگه ای هم میخوان بیان

وافن ساعت 10 الی 12 رو پیشنهاد داده

سمنی هم نصف شب به بعد رو

منم شبا مشکلی ندارم

امین هم 4-7 صب

یوحنا چی ؟

  • Like 3
ارسال شده در
4 تا 7 صبح...:ws3:

 

:w58::w58::w58::w58:

 

 

 

 

 

 

:imoksmiley:

  • Like 1
ارسال شده در
این قضیه که speaking رو تقویت نمیکنه که-2-07-.gif

نه یوحی جون ولی خب برا شروع برا اینکه بچه های ثابت گروه مشخص بشه خوبه

باید یه پیمان خونی باهم ببندیم تا اخرش باهم باشیم برای مسلط شدن و حرف زدن

طوری که بشیم بچه ناف هونولولو:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
ناوار؟:w00:

من اونموقه ها بیکارم!:w00:

 

:w58::w58::w58::w58:

 

من همچنان در شک هستم... :ws3:

 

ناوار یعنی چیه ؟ :ws52:

  • Like 2
ارسال شده در

بچه ها یه چیزی بگم حتما همتون شنیدید یا خوندید دکتر حسابی هر شب خودشو مقید کرده بود نیم الی 45 دقیقه زبان یاد بگیره (فکر کنم حدود 38 سال اینکارو کرد )

بیایید برای یه بارم شده پیرو این مرد بزرگ بشیم بیایید خودمونو ملزم کنیم هر روز سر ساعت معین که مشخص میشه ان بشیم برای مکالمه حتی شده در حد دادن یه پست

اولاش سخته اما بعد یه 10 روز باور کنید برامون شیرین و عادت میشه

  • Like 5

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...