Waffen 15120 ارسال شده در 8 تیر، 2011 به نظر من این خانومه خوشگله... من همین نرم افزار رو میخوام... بیتر یاد میگیرم... 1
Yuhana 12780 ارسال شده در 8 تیر، 2011 بعدا دانلود میکنم اینا رو... میگم که... فقط شبها دانلود میکنم... خدا پدر اینترنت مفتکی رو رحمت کنه 2
Waffen 15120 ارسال شده در 8 تیر، 2011 مامااااااااااااااااان:w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74::w74: عصبانی نشو خوب... تموم شد دیگه... حالا بیا بحث انگلیسی بکنیم... i am a black board 2
Waffen 15120 ارسال شده در 8 تیر، 2011 خدا پدر اینترنت مفتکی رو رحمت کنه دخیخا... خودم گفتم دیگه... خدا پدرش رو بیامرزه... 3
partow 25305 ارسال شده در 8 تیر، 2011 انگلیسی حل شد، مونده المانی؟ قاطی نمیکنید، دو زبان مختلف رو همزامان یاد بگیرید؟ :JC_thinking: بهتر نیست اول زبان انگلیسی رو به جایی برسونید؟ بلکه ما هم استفاده کردیم ... :flowerysmile: 3
Yuhana 12780 ارسال شده در 8 تیر، 2011 انگلیسی حل شد، مونده المانی؟ قاطی نمیکنید، دو زبان مختلف رو همزامان یاد بگیرید؟ :JC_thinking: بهتر نیست اول زبان انگلیسی رو به جایی برسونید؟ بلکه ما هم استفاده کردیم ... :flowerysmile: دخملی هر دو رو با هم پیش میریم، شما هم هستی؟ زیادیم دو تا هندونه رو میتونیم بلند کنیم 5
Waffen 15120 ارسال شده در 8 تیر، 2011 انگلیسی حل شد، مونده المانی؟ قاطی نمیکنید، دو زبان مختلف رو همزامان یاد بگیرید؟ :JC_thinking: بهتر نیست اول زبان انگلیسی رو به جایی برسونید؟ بلکه ما هم استفاده کردیم ... :flowerysmile: نه خوب... فاز هاش با هم فرق داره... ما آلمانی رو خیلی کم بلدیم... انگلیسی رو خیلی بیشتر بلدیم... قاطی نمیشه... تازشم... اینجا دیگه فقط بحث انگلیسی باشه... سارا بانو غصه ناک شد... 5
partow 25305 ارسال شده در 8 تیر، 2011 دخملی هر دو رو با هم پیش میریم، شما هم هستی؟ زیادیم دو تا هندونه رو میتونیم بلند کنیم من واسه انگلیسی اگر شرایطش بود، هستم ... 3
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 8 تیر، 2011 بیا دکون افتتاح شد امشب ساعت چند میایید اینجا http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?p=496390#post496390 زود باشید بگید :167: 3
partow 25305 ارسال شده در 8 تیر، 2011 چطوره اول بیایم اینجا خودمونو معرفی کنیم؟ ... :JC_thinking: Come In And Introduce Yourself ( 1 2 3 ... آخرین صفحه) 2
Yuhana 12780 ارسال شده در 8 تیر، 2011 بیا دکون افتتاح شدامشب ساعت چند میایید اینجا http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?p=496390#post496390 زود باشید بگید :167: این قضیه که speaking رو تقویت نمیکنه که 1
سمندون 19440 ارسال شده در 8 تیر، 2011 الان بحث ساعتش اینجاست یا تو اون تاپیک؟:w127: من شبا تا صبح به عیر از 10 تا 11 شب 1
Waffen 15120 ارسال شده در 8 تیر، 2011 خوب ویفر برای اینکه سارا ناراحت نشه پیشنهاد خوب و سازنده بده خوب سازندگیمون که مشکلی نداره الان... من چه پیشنهادی بدم ؟ بنده همکاری صمیمانه ی خودم رو اعلام میکنم... یعنی هر شب میام... خوفه این ؟ خوب دیگه ساعت های پیشنهادی پلیز من ساعت 10 تا 12 آزادم... ولی بازم اگر جمع مخالف بودند من میتونم کارم رو طوری تنظیم کنم که بیام...
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 8 تیر، 2011 الان بحث ساعتش اینجاست یا تو اون تاپیک؟:w127:من شبا تا صبح به عیر از 10 تا 11 شب فعلا اینجا باشه تا بچه های دیگه ای هم میخوان بیان وافن ساعت 10 الی 12 رو پیشنهاد داده سمنی هم نصف شب به بعد رو منم شبا مشکلی ندارم امین هم 4-7 صب یوحنا چی ؟ 3
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 8 تیر، 2011 این قضیه که speaking رو تقویت نمیکنه که نه یوحی جون ولی خب برا شروع برا اینکه بچه های ثابت گروه مشخص بشه خوبه باید یه پیمان خونی باهم ببندیم تا اخرش باهم باشیم برای مسلط شدن و حرف زدن طوری که بشیم بچه ناف هونولولو 3
Waffen 15120 ارسال شده در 8 تیر، 2011 ناوار؟:w00:من اونموقه ها بیکارم!:w00: :w58::w58: من همچنان در شک هستم... ناوار یعنی چیه ؟ 2
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 8 تیر، 2011 بچه ها یه چیزی بگم حتما همتون شنیدید یا خوندید دکتر حسابی هر شب خودشو مقید کرده بود نیم الی 45 دقیقه زبان یاد بگیره (فکر کنم حدود 38 سال اینکارو کرد ) بیایید برای یه بارم شده پیرو این مرد بزرگ بشیم بیایید خودمونو ملزم کنیم هر روز سر ساعت معین که مشخص میشه ان بشیم برای مکالمه حتی شده در حد دادن یه پست اولاش سخته اما بعد یه 10 روز باور کنید برامون شیرین و عادت میشه 5
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری