رفتن به مطلب

کجا می تونم یه نفر رو پیدا کنم که بتونه باهام انگلیسی صحبت کنه؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

این تاپیک که در مورد صحبت کردن بود...چرا شد نوشتن؟:w58:

  • Like 2
  • پاسخ 263
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

کی منو صدا کرد؟:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
این تاپیک که در مورد صحبت کردن بود...چرا شد نوشتن؟:w58:

:ws3: راست میگه منم از دیشب این سوال اومد تو ذهنم

اولش داشتین دعوا میکردین که رایتینگ با اسپیکینگ فرق داره و رایتینگ نمیخوایمو اینا

حالا رفتیم سراغ همون رایتینگ :ws6:

  • Like 2
ارسال شده در
:ws3: راست میگه منم از دیشب این سوال اومد تو ذهنم

اولش داشتین دعوا میکردین که رایتینگ با اسپیکینگ فرق داره و رایتینگ نمیخوایمو اینا

حالا رفتیم سراغ همون رایتینگ :ws6:

 

دخیخا".

میلاد بیا شروع کنیم.

های میلاد... آی ام ا بوک...وات ابات یو؟ :w58:

  • Like 2
ارسال شده در
دخیخا".

میلاد بیا شروع کنیم.

های میلاد... آی ام ا بوک...وات ابات یو؟ :w58:

مال حال ایز گود :ws49:

 

 

باباو...همون کار که امین گفت بکنید...برید یه مسنجری....

  • Like 1
ارسال شده در

خوب چطوری میخوایم صحبت کنیم ؟ با چی ؟ :ws52:

  • Like 2
ارسال شده در

دوستان به خودتون مسلط باشید:ws3:

هدف همونیه که بوده

ولی اولش گفتیم رایتینگ رو راه بندازیم تا هم مشکلات گرامری در نوشتنمون حل بشه و هم گروه یکم منسجمتر بشه تا بعد بریم سراغ اسپیکینگ:ws37:

 

آی ام ا بوک

:ws47:

آی ام ا بوک توو

نایس تو میت یو توو:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

باباو...همون کار که امین گفت بکنید...برید یه مسنجری....

 

مسنجر ها همیشه خرابند خوب... ما هم یک ساعت بیشتر نداریم که... :hanghead:

  • Like 1
ارسال شده در
مال حال ایز گود :ws49:

 

 

باباو...همون کار که امین گفت بکنید...برید یه مسنجری....

 

خوب چطوری میخوایم صحبت کنیم ؟ با چی ؟ :ws52:

میلاد جالتو نپرسیدم که...سوتی دادی :w74:

 

تو مسنجر کنفرانس بذارید...این از همه بهتره :w16:

از حرف زدنتون هم خجالت نکشید...بالاخره باید از یه جا شروع کرد.

من تلفظام اینقدر افتضاح بود وقتی اومدم اینجا....کم کم درست شد.

  • Like 3
ارسال شده در
مسنجر ها همیشه خرابند خوب... ما هم یک ساعت بیشتر نداریم که... :hanghead:

مسنجر بیلوکس امینو لینکشو گذاشت..خوبه اون

  • Like 1
ارسال شده در
دوستان به خودتون مسلط باشید:ws3:

هدف همونیه که بوده

ولی اولش گفتیم رایتینگ رو راه بندازیم تا هم مشکلات گرامری در نوشتنمون حل بشه و هم گروه یکم منسجمتر بشه تا بعد بریم سراغ اسپیکینگ:ws37:

 

 

:ws3:

خوب اونجا حرف میزدین بعضی جمله ها غلط گفته میشد از نظر گرامر...ولی کسی اصلاحش نمیکرد که اون یکی یاد بگیره:ws6:

  • Like 1
ارسال شده در
مسنجر بیلوکس امینو لینکشو گذاشت..خوبه اون

 

امشب میزارم برای دانلود... ببینم چطوریه...

 

بعدا اگر خواستید میتونیم بیاییم حرف بزنیم با هم...

منم ساکت میشنم یه گوشه گوش میکنم... :w02:

ارسال شده در

hello hello

 

che khabar is here??

ارسال شده در

11:6 دقیقه هست ها... 6 دقیقه دیر کردید... چرا نمیایید توی کلاس...

  • Like 2
ارسال شده در
11:6 دقیقه هست ها... 6 دقیقه دیر کردید... چرا نمیایید توی کلاس...

استااااااااااااااد!

اين شاگردات خيلي بي نظمن...بزنشون :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
استااااااااااااااد!

اين شاگردات خيلي بي نظمن...بزنشون :ws3:

من معتقد به نظام آموزشی جدید هستم... :ws3:

تنبیه بدنی ممنوع... البته به غیر از میلاد... :w16:

  • Like 2
ارسال شده در
من معتقد به نظام آموزشی جدید هستم... :ws3:

تنبیه بدنی ممنوع... البته به غیر از میلاد... :w16:

هااااا؟

آها!

خوفه...ميلادو بزن:ws3:

بقيشونم من ميزنم...تو معتقد باش!

  • Like 1
ارسال شده در
:ws3:

خوب اونجا حرف میزدین بعضی جمله ها غلط گفته میشد از نظر گرامر...ولی کسی اصلاحش نمیکرد که اون یکی یاد بگیره:ws6:

از یه جایی به بعد وافن اشتباهات رو میگفت دیگه:banel_smiley_4:

استااااااااااااااد!

اين شاگردات خيلي بي نظمن...بزنشون :ws3:

 

fz9u9zr0vysigbt7ekv.gif

 

من و پرتو و استاد بودیمfz9u9zr0vysigbt7ekv.gif

  • Like 2
ارسال شده در
از یه جایی به بعد وافن اشتباهات رو میگفت دیگه:banel_smiley_4:

 

 

fz9u9zr0vysigbt7ekv.gif

 

من و پرتو و استاد بودیمfz9u9zr0vysigbt7ekv.gif

كوجا بودين؟؟؟‌ :JC_thinking:

 

 

الان 35دخيخه از شروع كلاستون گذشته...شماها خيجالت نيميشكين؟؟:viannen_38:

ارسال شده در

خب قراره کی انگلیسی صحبت کنه.؟

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...