میلاد 24047 ارسال شده در 9 تیر، 2011 این تاپیک که در مورد صحبت کردن بود...چرا شد نوشتن؟ راست میگه منم از دیشب این سوال اومد تو ذهنم اولش داشتین دعوا میکردین که رایتینگ با اسپیکینگ فرق داره و رایتینگ نمیخوایمو اینا حالا رفتیم سراغ همون رایتینگ :ws6: 2
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 9 تیر، 2011 راست میگه منم از دیشب این سوال اومد تو ذهنماولش داشتین دعوا میکردین که رایتینگ با اسپیکینگ فرق داره و رایتینگ نمیخوایمو اینا حالا رفتیم سراغ همون رایتینگ :ws6: دخیخا". میلاد بیا شروع کنیم. های میلاد... آی ام ا بوک...وات ابات یو؟ 2
میلاد 24047 ارسال شده در 9 تیر، 2011 دخیخا".میلاد بیا شروع کنیم. های میلاد... آی ام ا بوک...وات ابات یو؟ مال حال ایز گود باباو...همون کار که امین گفت بکنید...برید یه مسنجری.... 1
Yuhana 12780 ارسال شده در 9 تیر، 2011 دوستان به خودتون مسلط باشید هدف همونیه که بوده ولی اولش گفتیم رایتینگ رو راه بندازیم تا هم مشکلات گرامری در نوشتنمون حل بشه و هم گروه یکم منسجمتر بشه تا بعد بریم سراغ اسپیکینگ آی ام ا بوک آی ام ا بوک توو نایس تو میت یو توو 1
Waffen 15120 ارسال شده در 9 تیر، 2011 باباو...همون کار که امین گفت بکنید...برید یه مسنجری.... مسنجر ها همیشه خرابند خوب... ما هم یک ساعت بیشتر نداریم که... 1
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 9 تیر، 2011 مال حال ایز گود باباو...همون کار که امین گفت بکنید...برید یه مسنجری.... خوب چطوری میخوایم صحبت کنیم ؟ با چی ؟ میلاد جالتو نپرسیدم که...سوتی دادی :w74: تو مسنجر کنفرانس بذارید...این از همه بهتره از حرف زدنتون هم خجالت نکشید...بالاخره باید از یه جا شروع کرد. من تلفظام اینقدر افتضاح بود وقتی اومدم اینجا....کم کم درست شد. 3
میلاد 24047 ارسال شده در 9 تیر، 2011 مسنجر ها همیشه خرابند خوب... ما هم یک ساعت بیشتر نداریم که... مسنجر بیلوکس امینو لینکشو گذاشت..خوبه اون 1
میلاد 24047 ارسال شده در 9 تیر، 2011 دوستان به خودتون مسلط باشیدهدف همونیه که بوده ولی اولش گفتیم رایتینگ رو راه بندازیم تا هم مشکلات گرامری در نوشتنمون حل بشه و هم گروه یکم منسجمتر بشه تا بعد بریم سراغ اسپیکینگ خوب اونجا حرف میزدین بعضی جمله ها غلط گفته میشد از نظر گرامر...ولی کسی اصلاحش نمیکرد که اون یکی یاد بگیره:ws6: 1
Waffen 15120 ارسال شده در 9 تیر، 2011 مسنجر بیلوکس امینو لینکشو گذاشت..خوبه اون امشب میزارم برای دانلود... ببینم چطوریه... بعدا اگر خواستید میتونیم بیاییم حرف بزنیم با هم... منم ساکت میشنم یه گوشه گوش میکنم...
Waffen 15120 ارسال شده در 9 تیر، 2011 11:6 دقیقه هست ها... 6 دقیقه دیر کردید... چرا نمیایید توی کلاس... 2
الهام. 8079 ارسال شده در 9 تیر، 2011 11:6 دقیقه هست ها... 6 دقیقه دیر کردید... چرا نمیایید توی کلاس... استااااااااااااااد! اين شاگردات خيلي بي نظمن...بزنشون 1
Waffen 15120 ارسال شده در 9 تیر، 2011 استااااااااااااااد!اين شاگردات خيلي بي نظمن...بزنشون من معتقد به نظام آموزشی جدید هستم... تنبیه بدنی ممنوع... البته به غیر از میلاد... 2
الهام. 8079 ارسال شده در 9 تیر، 2011 من معتقد به نظام آموزشی جدید هستم... تنبیه بدنی ممنوع... البته به غیر از میلاد... هااااا؟ آها! خوفه...ميلادو بزن بقيشونم من ميزنم...تو معتقد باش! 1
Yuhana 12780 ارسال شده در 9 تیر، 2011 خوب اونجا حرف میزدین بعضی جمله ها غلط گفته میشد از نظر گرامر...ولی کسی اصلاحش نمیکرد که اون یکی یاد بگیره:ws6: از یه جایی به بعد وافن اشتباهات رو میگفت دیگه استااااااااااااااد!اين شاگردات خيلي بي نظمن...بزنشون من و پرتو و استاد بودیم 2
الهام. 8079 ارسال شده در 9 تیر، 2011 از یه جایی به بعد وافن اشتباهات رو میگفت دیگه من و پرتو و استاد بودیم كوجا بودين؟؟؟ :JC_thinking: الان 35دخيخه از شروع كلاستون گذشته...شماها خيجالت نيميشكين؟؟:viannen_38:
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری