رفتن به مطلب

کجا می تونم یه نفر رو پیدا کنم که بتونه باهام انگلیسی صحبت کنه؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
خب قراره کی انگلیسی صحبت کنه.؟

شو ما ها :ws6:

  • پاسخ 263
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

hi

im black board

are you can speak english:ws3:

ارسال شده در
شو ما ها :ws6:

 

با موئی؟:ws3:

ارسال شده در

hello

im good girl:ws37:

  • Like 1
ارسال شده در

hi

 

my name is matin :ws3:

ارسال شده در
hi

 

my name is matin :ws3:

how are you matin:ws3:

ارسال شده در
how are you matin:ws3:

 

not bad.. u?

where are u from?

ارسال شده در
how are you matin:ws3:

she is good!

ارسال شده در
not bad.. u?

where are u from?

im fine

im from iran

?how was your vacation

ارسال شده در
she is good!

 

are u matin?:w00:

  • Like 1
ارسال شده در
she is good!

god bless her

  • Like 1
ارسال شده در
are u matin?:w00:

no...i am vakile matin:ws3:

god bless her

:ws37:

 

 

matin...you should going to bed!:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
im fine

im from iran

?how was your vacation

 

very good... i go to the park:4chsmu1:

 

are u student?

ارسال شده در
hello

im good girl:ws37:

 

 

 

You've been a very bad girl, a very, very, bad, bad girl

:4chsmu1:

 

تاپیک صحبت کردن اینجاست:

http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?t=51045&page=6

 

بریزید اینجا بحرفید...اسپم هم اگه کنید توش فحشتون میدند :ws3:

 

موضوش امشب ترسو این حرفاست

  • Like 3
ارسال شده در
You've been a very bad girl, a very, very, bad, bad girl

:4chsmu1:

 

تاپیک صحبت کردن اینجاست:

http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?t=51045&page=6

 

بریزید اینجا بحرفید...اسپم هم نکنید توش فحشتون میدند :ws3:

 

برفتندی:ws28:

ارسال شده در
You've been a very bad girl, a very, very, bad, bad girl

:4chsmu1:

 

تاپیک صحبت کردن اینجاست:

http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?t=51045&page=6

 

بریزید اینجا بحرفید...اسپم هم اگه کنید توش فحشتون میدند :ws3:

 

موضوش امشب ترسو این حرفاست

no...here is better!

  • Like 1
ارسال شده در
You've been a very bad girl, a very, very, bad, bad girl

:4chsmu1:

 

تاپیک صحبت کردن اینجاست:

http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?t=51045&page=6

 

بریزید اینجا بحرفید

im very very very good girl

that page we most talk about one item but here we can talk about every thing:ws37:

ارسال شده در
very good... i go to the park:4chsmu1:

 

are u student?

yes iam

and u?

ارسال شده در
:ws42:
ارسال شده در
no...here is better!

 

i agree

here is better....

we are not professional

so ...

how is it going?

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...