سارا-افشار 36440 ارسال شده در 7 تیر، 2011 بچه ها خیلی دوست دارم زبانمو (مکالمه ) رو تقویت کنم کلاس هم میرم فیلم هم می بینم (تا جایی که وختم اجازه بده) و موسیقی هم همین طور ولی بازم حس می کنم موقع صحبت کردن مشکل دارم می خوام بدونم جایی هست که بشه توش کسی رو پیدا کرد (ترجیحا فارسی زبون ) که بتونم باهاش هر روز انگلیسی مکالمه کنم سطحش هم از خودم بالاتر باشه ولی به حرف زدن من نخنده و پای به پای من بیاد تا منم زبانم خوب بشه اگه جایی می شناسید یا حتی نرم افزاری لطف کنید معرفی کنید درضمن از مدیرا خواهش می کنم این تاپیک رو منتقل نکنند چون اینجا پر رفت امد ترین مکان سایته واسه همین اینجا زدمش بازم ممنون:wubpink: 23
میلاد 24047 ارسال شده در 7 تیر، 2011 بچه ها خیلی دوست دارم زبانمو (مکالمه ) رو تقویت کنم کلاس هم میرم فیلم هم می بینم (تا جایی که وختم اجازه بده) و موسیقی هم همین طور ولی بازم حس می کنم موقع صحبت کردن مشکل دارم می خوام بدونم جایی هست که بشه توش کسی رو پیدا کرد (ترجیحا فارسی زبون ) که بتونم باهاش هر روز انگلیسی مکالمه کنم سطحش هم از خودم بالاتر باشه ولی به حرف زدن من نخنده و پای به پای من بیاد تا منم زبانم خوب بشه اگه جایی می شناسید یا حتی نرم افزاری لطف کنید معرفی کنید درضمن از مدیرا خواهش می کنم این تاپیک رو منتقل نکنند چون اینجا پر رفت امد ترین مکان سایته واسه همین اینجا زدمش بازم ممنون:wubpink: چت رووم برین اونجا با خارجکی ا انگلیسی بحرف ----------------------------------------- سایت مخصوص این کار هم هست فکر کنم جمع میشن ملت ... توش مکالمه میکنند که زبانشون قوی شه و یاد بگیرند یه سرچی بزنیم ببینم چی میشه 7
amin 202 مهمان ارسال شده در 7 تیر، 2011 من یه سری نرم افزار داشتم که انگلیسی صوبت کردنو یاد میداد....فکر کنم2006 student و lets talk بود...اسمشو پیدا کردم میگم... ولی تا میتونی فیلم انگلیسی زبان ببین...این خودش خیلی موثره! چت رووم بریناونجا با خارجکی ا انگلیسی بحرف داره میگه طرف فارسی زبون باشه گولاخ....
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 7 تیر، 2011 من یه سری نرم افزار داشتم که انگلیسی صوبت کردنو یاد میداد....فکر کنم student یا lets talk بود...اسمشو پیدا کردم میگم...ولی تا میتونی فیلم انگلیسی زبان ببین...این خودش خیلی موثره! داره میگه طرف فارسی زبون باشه گولاخ.... نرم افزار یه چن تایی تابستون نصب کرده بودم ولی زیاد موثر نبود هیچی مثل ادم زنده نمیشه چون می تونی باهاش اینتراکت داشته باشی مثلا همین امروزتو کلاس یکی رو پیدا کردم باهاش دوساعت انگلیسی صحبت کردم بعد اومدنی گرفتم خوابیدم انقده موثر بود که تو خواب داشتم با یه گربه انگلیسی صحبت می کردم :w58: 16
سیندخت 18786 ارسال شده در 7 تیر، 2011 تو همین انجمن یه تاپیک بزن که همه فقط توش انگلیسی صحبت کنن. تو تالار زبان نباشه. یه جایی مثل این جا یا زنگ تفریح یا تالار خودتون. یا این که یه قانون بذار برا که هر کی میاد تو پروفت فقط باهات انگلیسی صحبت کنه. خودتم برو تو فقط بقیه حرفای روزمره و مکالمات روزمره رو انگلیش بگو. چون مشکل اصلی همین حرفای عادی و معمولیه. کتاب داستان انگلیسی از اینایی که نوار هم داره بگیر هر شب گوش کن ترجیحا اگه جایی نمی فهمیدی از روش بخون. یا این که یه دور هم گوش کن هم بخون بعد دور بعد فقط گوش کن. دست آخرم از این مملکت برو 8
amin 202 مهمان ارسال شده در 7 تیر، 2011 تو همین انجمن یه تاپیک بزن که همه فقط توش انگلیسی صحبت کنن. تو تالار زبان نباشه. یه جایی مثل این جا یا زنگ تفریح یا تالار خودتون.یا این که یه قانون بذار برا که هر کی میاد تو پروفت فقط باهات انگلیسی صحبت کنه. خودتم برو تو فقط بقیه حرفای روزمره و مکالمات روزمره رو انگلیش بگو. چون مشکل اصلی همین حرفای عادی و معمولیه. کتاب داستان انگلیسی از اینایی که نوار هم داره بگیر هر شب گوش کن ترجیحا اگه جایی نمی فهمیدی از روش بخون. یا این که یه دور هم گوش کن هم بخون بعد دور بعد فقط گوش کن. دست آخرم از این مملکت برو همه اینایی که گفتی writing و leasening شو تقویت میکنه....ربطی به speaking نداره...
p mehdi q 6226 ارسال شده در 7 تیر، 2011 من صحبت کردنم خوبه اینکه بتونی با یکی حرف بزنی اونم رودر رو خیلی کمک میکنه چون همه ی کلماتی که در گوشه کنار مغزت راکد مونده مجبوری که بیاری وسط من تو همین تهران چند بار تونستم تو خیابون یه خارجی پیدا کنم . و چند ساعتی رو باهاشون سپری کنم ... خیلی بیشتر از کلاسهایی که رفته بودم چیز یاد گرفتم یه بار با یه آمریکاییه تو چهار را ولی عصر که می خواست خرید بکنه اما نمی تونست با کسی ارتباط برقرار بکنه رفیق شدم ... اینقد باهم قدم زدیم تا همه خریداشو کرد و من می رفتم تو مغازه ها کار ترجمه شو میکردم ...یه 5 ساعتی با هم بودیم خیلی از ایرادای مکالمه ام همون روز حل شد اینقد با هم رفیق شده بودیم که موقع خداحافظی تو چشاش اشک جمع شد الانم از طریق ایمیل باهم ارتباط داریم 14
سیندخت 18786 ارسال شده در 7 تیر، 2011 همه اینایی که گفتی writing و leasening شو تقویت میکنه....ربطی به speaking نداره... همین که این جا انگلیسی توی پروفش یا یه تاپیک مخصوص بیاد صحبت کنه SPEAKING تقویت نمی کنه؟ الان من با تو دارم speak می کنم ، نمی کنم؟ جنبه نوشتاری داره ولی به هر حال مکالمه است دیگه. مثلا همین حرفای این تاپیکو تا این جا اگه بتونه به انگلیسو برگردون کنه، خیلی خوبه. چه فرقی می کنه این که این جا تایپ شه یا این که رو در رو گفته شه. به هر مشکل اصلی که وجود داره مکالمه است. writing یعنی شروع کنی خودت راجع به یه موضوع بنویسی. ولی این گفتگو های این چنینی speaking می شه:JC_thinking: 5
amin 202 مهمان ارسال شده در 7 تیر، 2011 من صحبت کردنم خوبه اینکه بتونی با یکی حرف بزنی اونم رودر رو خیلی کمک میکنه چون همه ی کلماتی که در گوشه کنار مغزت راکد مونده مجبوری که بیاری وسط من تو همین تهران چند بار تونستم تو خیابون یه خارجی پیدا کنم . و چند ساعتی رو باهاشون سپری کنم ... خیلی بیشتر از کلاسهایی که رفته بودم چیز یاد گرفتم یه بار با یه آمریکاییه تو چهار را ولی عصر که می خواست خرید بکنه اما نمی تونست با کسی ارتباط برقرار بکنه رفیق شدم ... اینقد باهم قدم زدیم تا همه خریداشو کرد و من می رفتم تو مغازه ها کار ترجمه شو میکردم ...یه 5 ساعتی با هم بودیم خیلی از ایرادای مکالمه ام همون روز حل شد اینقد با هم رفیق شده بودیم که موقع خداحافظی تو چشاش اشک جمع شد الانم از طریق ایمیل باهم ارتباط داریم این روش خیلی خوبه....ولی خیلیا روشو ندارن که قدم اولو بردارن.... خیلیای دیگه هم قدم اولو برمیدارن...ولی طرف ایرانی از آب در میادو ضایع میشن....مثل من!:icon_pf (34): حالا راستشو بگو....طرف دختر بود یا پسر؟!
amin 202 مهمان ارسال شده در 7 تیر، 2011 همین که این جا انگلیسی توی پروفش یا یه تاپیک مخصوص بیاد صحبت کنه SPEAKING تقویت نمی کنه؟الان من با تو دارم speak می کنم ، نمی کنم؟ جنبه نوشتاری داره ولی به هر حال مکالمه است دیگه. مثلا همین حرفای این تاپیکو تا این جا اگه بتونه به انگلیسو برگردون کنه، خیلی خوبه. چه فرقی می کنه این که این جا تایپ شه یا این که رو در رو گفته شه. به هر مشکل اصلی که وجود داره مکالمه است. writing یعنی شروع کنی خودت راجع به یه موضوع بنویسی. ولی این گفتگو های این چنینی speaking می شه:JC_thinking: نمیدونم چن ساعت مکالمه انگلیسی داشتی...ولی نوشتار با گفتار خیلی فرق داره! تو تو گفتار ممکنه خیلی ایرادایی داشته باشی که عمراً تو نوشتارت معلوم شه...(بهترین روش برای سنجش میزان مرغوبیت مکالمتون،ضبط کردن صداتون موقع خوندن یه متنی و بازپخش کردنشه...اینم تو برطرف کردن اون ایرادا خیلی موثره!) اکثر دیپلماتا و اساتید دانشگاها نوشتار خیلی قوی دارن....ولی موقع صوبت کردن کم میارن! بحث speaking از writing کلاً جداست...توضیحشم خیلی مفصله...فقط به این بسنده میکنم که اگر این دو وجه مشترکی داشتن،تو کتابای آموزش زبان این دو رو تلفیق میکردن...
p mehdi q 6226 ارسال شده در 7 تیر، 2011 این روش خیلی خوبه....ولی خیلیا روشو ندارن که قدم اولو بردارن....خیلیای دیگه هم قدم اولو برمیدارن...ولی طرف ایرانی از آب در میادو ضایع میشن....مثل من!:icon_pf (34): حالا راستشو بگو....طرف دختر بود یا پسر؟! مهم علم آموزیه ... چه فرقی میکنه 3
سیندخت 18786 ارسال شده در 7 تیر، 2011 نمیدونم چن ساعت مکالمه انگلیسی داشتی...ولی نوشتار با گفتار خیلی فرق داره!تو تو گفتار ممکنه خیلی ایرادایی داشته باشی که عمراً تو نوشتارت معلوم شه...(بهترین روش برای سنجش میزان مرغوبیت مکالمتون،ضبط کردن صداتون موقع خوندن یه متنی و بازپخش کردنشه...اینم تو برطرف کردن اون ایرادا خیلی موثره!) اکثر دیپلماتا و اساتید دانشگاها نوشتار خیلی قوی دارن....ولی موقع صوبت کردن کم میارن! بحث speaking از writing کلاً جداست...توضیحشم خیلی مفصله...فقط به این بسنده میکنم که اگر این دو وجه مشترکی داشتن،تو کتابای آموزش زبان این دو رو تلفیق میکردن... کاملا درست. گفتار قضیش از نوشتار جداست. نمونه بارزشم خودم که توی سنی که باید فقط رو نوشتار تمرین کردم. الان راحت می تونم بنویسم. ولی تو حرف زدن کم میارم. ولی حرف من الان این نیست. یعنی من فکر می کنم من همین الان کاری که دارم می کنم speaking هست و دارم با تو مکالمه می کنم. نه writting. برا همینه که می گم تاپیکای این چنینی بهش خیلی کمک می کنه. چون به نظرم اینا بیشتر جنبه speaking داره:JC_thinking: 3
سیندخت 18786 ارسال شده در 7 تیر، 2011 :w00: نکوب حالا کله رو. یه مکالمه یاد گرفتن که ارزش زخمی شدنو نداره:2525s:
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 7 تیر، 2011 بهتره تو free discusion شرکت کنی آدرس بده تو همین انجمن یه تاپیک بزن که همه فقط توش انگلیسی صحبت کنن. تو تالار زبان نباشه. یه جایی مثل این جا یا زنگ تفریح یا تالار خودتون.یا این که یه قانون بذار برا که هر کی میاد تو پروفت فقط باهات انگلیسی صحبت کنه. خودتم برو تو فقط بقیه حرفای روزمره و مکالمات روزمره رو انگلیش بگو. چون مشکل اصلی همین حرفای عادی و معمولیه. کتاب داستان انگلیسی از اینایی که نوار هم داره بگیر هر شب گوش کن ترجیحا اگه جایی نمی فهمیدی از روش بخون. یا این که یه دور هم گوش کن هم بخون بعد دور بعد فقط گوش کن. دست آخرم از این مملکت برو یه مدت با پیانیست و حسین تی و قدیما با سهیل اینکارو می کردیم ولی بعدا نشد با پیانیست تابستون حتی کتاب داستان هم می خوندیم خیلی خوب بود تاثیر داشت ولی وختی ول کردم بازم برگشتم سرجای اولم اصلا واسه رفتن از این مملکت میخوام یاد بگیرم :4chsmu1: چرا یارو فارسی زبون باشه حالا؟ خب بهتر میشه از لحاظ فرهنگی مچ شد چه میدونم گیر دادیا یه چی گفتم همین که این جا انگلیسی توی پروفش یا یه تاپیک مخصوص بیاد صحبت کنه SPEAKING تقویت نمی کنه؟الان من با تو دارم speak می کنم ، نمی کنم؟ جنبه نوشتاری داره ولی به هر حال مکالمه است دیگه. مثلا همین حرفای این تاپیکو تا این جا اگه بتونه به انگلیسو برگردون کنه، خیلی خوبه. چه فرقی می کنه این که این جا تایپ شه یا این که رو در رو گفته شه. به هر مشکل اصلی که وجود داره مکالمه است. writing یعنی شروع کنی خودت راجع به یه موضوع بنویسی. ولی این گفتگو های این چنینی speaking می شه:JC_thinking: نه تاثیر داره ولی موقع صحبت کردن تازه معلوم میشه چقدر تلفظ هارو اشتب می گم اما خب بازم برا شروع خوبه نمیدونم چن ساعت مکالمه انگلیسی داشتی...ولی نوشتار با گفتار خیلی فرق داره!تو تو گفتار ممکنه خیلی ایرادایی داشته باشی که عمراً تو نوشتارت معلوم شه...(بهترین روش برای سنجش میزان مرغوبیت مکالمتون،ضبط کردن صداتون موقع خوندن یه متنی و بازپخش کردنشه...اینم تو برطرف کردن اون ایرادا خیلی موثره!) اکثر دیپلماتا و اساتید دانشگاها نوشتار خیلی قوی دارن....ولی موقع صوبت کردن کم میارن! بحث speaking از writing کلاً جداست...توضیحشم خیلی مفصله...فقط به این بسنده میکنم که اگر این دو وجه مشترکی داشتن،تو کتابای آموزش زبان این دو رو تلفیق میکردن... موافقم 123/5 درصد داداشی اوووكي اووكي نوفرابلم خودم بهت ليرن ميدم شوما اول اون تفنگتو از رو دوشت بزار زمین هدف گرفتی ادم می ترسه بهت نیگا کنه چه برسه حرف بزنه 1
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 7 تیر، 2011 واقعا کسی نمیدونه پس چی شد اون همه ادعا که می کردین 2
Hossein.T 22596 ارسال شده در 7 تیر، 2011 شماره وافن و اریون رو ازشون بگیر روزی نیم ساعت باهاشون تلفنی صحبت کن باور کن راهی دم دست تر از این پیدا نمیکنی 6
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری