رفتن به مطلب

کجا می تونم یه نفر رو پیدا کنم که بتونه باهام انگلیسی صحبت کنه؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
شماره وافن و اریون رو ازشون بگیر روزی نیم ساعت باهاشون تلفنی صحبت کن :ws3:

باور کن راهی دم دست تر از این پیدا نمیکنی :ws3:

ممنون از راهنمایی ات قربون:banel_smiley_4:

پول تلفن هم بی زحمت شما بده :ws3:

  • Like 2
  • پاسخ 263
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
ممنون از راهنمایی ات قربون:banel_smiley_4:

پول تلفن هم بی زحمت شما بده :ws3:

ارزششو داره به نظرم . . . :ws37:

  • Like 2
ارسال شده در
ممنون از راهنمایی ات قربون:banel_smiley_4:

پول تلفن هم بی زحمت شما بده :ws3:

:banel_smiley_4: خوب برین چت با هم با میکروفن صحبت کنین

پول اینترنتشو من میدم

 

مهناز - دی هم هست تازه

  • Like 5
ارسال شده در

چرا کلاس نميري؟:JC_thinking:

  • Like 3
ارسال شده در

انگلیسیو بیخیال شو.

 

عربی یاد بگیر که بدرد آخرتت هم بخوره.

 

زبان بهشت عربیه،اومدیمو بعد از 120 سال رفتی بهشت ،ببینن بلد نیستی می ندازنت بیرون خوب...

  • Like 4
ارسال شده در

چرا کلاس نميري؟:JC_thinking:

 

گفت کلاس هم میرم

البته کلاس های مکالمه هم هست خب :JC_thinking:

  • Like 3
ارسال شده در
:banel_smiley_4: خوب برین چت با هم با میکروفن صحبت کنین

پول اینترنتشو من میدم

 

مهناز - دی هم هست تازه

شنیدن صدای نا محرم ؟:w00:

  • Like 1
ارسال شده در
ارزششو داره به نظرم . . . :ws37:

ارزش چیو:w58:

ارسال شده در
گفت کلاس هم میرم

البته کلاس های مکالمه هم هست خب :JC_thinking:

کلاس میرم پرروترین فرد کلاس هم هستم هرکس یه چیزی میگه من جوابشو میدم:4chsmu1:

اما خب بازم نمیشه موقع صحبت کردن مکث می کنم بعضا اون کلمه مناسب رو با اینکه بلدم همون لحظه یادم نمیاد :pichak29:

  • Like 3
ارسال شده در

بچه ها جدی جدی بیایین یه جایی رو پیدا کنیم بعدش به همون صورت نوشتاری هر روز گوشتای تنمون رو با انگلیسی صحبت کردن آب کنیم هر روز یه ساعت هیچ ضرری به کسی نمی رسونه

  • Like 3
ارسال شده در

ساراجون صحبت کردن رو فقط تو محیط میشه تقویت کرد. یکی از دوستهای من رفت آمریکا. زبانشم خیلی قوی بود میگفت تو ممکنه خیلی گرامرت قوی باشه و خیلی هم کلمه بلد باشی ولی وقتی میری تو محیط میخوای باهاشون حرف بزنی نمیدونی چه کلمه ای رو انتخاب کنی یا اولاش حتی آدم گیج میشه گرامر رو قاطی میکنه. کلاس زبان هم که میرفتم، مدرسهای ترم های بالا همه شون حداقل چندماهی رفته بودن یه کشور انگلیسی زبان.

اینه که من پیشنهاد میکنم جمع کنیم دسته جمعی همین بهار بریم زیارت یه کشور انگلیسی زبان تا اسپیکینگمون تقویت بشه. :ws3:

  • Like 7
ارسال شده در
ساراجون صحبت کردن رو فقط تو محیط میشه تقویت کرد. یکی از دوستهای من رفت آمریکا. زبانشم خیلی قوی بود میگفت تو ممکنه خیلی گرامرت قوی باشه و خیلی هم کلمه بلد باشی ولی وقتی میری تو محیط میخوای باهاشون حرف بزنی نمیدونی چه کلمه ای رو انتخاب کنی یا اولاش حتی آدم گیج میشه گرامر رو قاطی میکنه. کلاس زبان هم که میرفتم، مدرسهای ترم های بالا همه شون حداقل چندماهی رفته بودن یه کشور انگلیسی زبان.

اینه که من پیشنهاد میکنم جمع کنیم دسته جمعی همین بهار بریم زیارت یه کشور انگلیسی زبان تا اسپیکینگمون تقویت بشه. :ws3:

من برم دیگه بر نمی گردم اگرم دیپورتم کنن خودسوزی نمی کنم باهاشون قهر می کنم :ws3:

ولی جدی جدی اینقدر کار رو برا خودمون نبریم تو نهایت

مریم توام بیا یه گروه اجتهادی تشکیل بدیم سال جهاده هااااااااااااااا

  • Like 4
ارسال شده در

خب برو از بچه های تالار زبان کمک بگیر خواهر بهتر جواب میده

  • Like 2
ارسال شده در
خب برو از بچه های تالار زبان کمک بگیر خواهر بهتر جواب میده

اینجا که منطقه پر رفت امده همه نوع بچه هس جواب نگرفتم برم تو حیاط خلوت؟:w58:

  • Like 3
amin 202 مهمان
ارسال شده در
اینجا که منطقه پر رفت امده همه نوع بچه هس جواب نگرفتم برم تو حیاط خلوت؟:w58:

 

ولی راس میگه....اگه بری اونجا شاید بهتر کمکت کنن....از بچه های اونور آبی هم بپرس...ببین اگر تونستن با هم چت کنید....

 

این تاپیکو ببرید تالار زبان!:w00:

ارسال شده در
اینجا که منطقه پر رفت امده همه نوع بچه هس جواب نگرفتم برم تو حیاط خلوت؟:w58:

 

 

آخه حیاط خلوتش خارجکیه

این مجتبی 77 هم زبانش باید خوب باشه بچه هست نامحرم حساب نمیشه:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

speaking م خوب نیست ولی می تونم برای آزمون آیلتس کتاب Focus on IELTS رو معرفی کنم یه سری تاپیک هایی در این کتاب هست،که میشه برای موضوع بحث و گفتگو ازش استفاده کنید (البته اگر می خواید کنفرانس بزارید) ...

 

همین ! :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
شنیدن صدای نا محرم ؟:w00:

 

میخوای اسپیکینگت قوی شه ولی کسی هم صداتو نشنوه؟:ws52:

 

 

خوب برو تو پستو ، بشین با خودت حرف بزن:ws6:

  • Like 9
ارسال شده در
میخوای اسپیکینگت قوی شه ولی کسی هم صداتو نشنوه؟:ws52:

 

 

خوب برو تو پستو ، بشین با خودت حرف بزن:ws6:

عجب:banel_smiley_4:

از شماها بخاری بلند نمیشه

ببین رو دیوار کی یادگاری نوشتیم:banel_smiley_4:

ارسال شده در
عجب:banel_smiley_4:

از شماها بخاری بلند نمیشه

ببین رو دیوار کی یادگاری نوشتیم:banel_smiley_4:

:w58:

ما که دیگه هرچی بود و نبود رو بهت گفتیم!!!

خودت بگو چه مدلی دووس داری!!! w58.gif

  • Like 6

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...