سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 7 تیر، 2011 شماره وافن و اریون رو ازشون بگیر روزی نیم ساعت باهاشون تلفنی صحبت کن باور کن راهی دم دست تر از این پیدا نمیکنی ممنون از راهنمایی ات قربون پول تلفن هم بی زحمت شما بده 2
Hossein.T 22596 ارسال شده در 7 تیر، 2011 ممنون از راهنمایی ات قربونپول تلفن هم بی زحمت شما بده ارزششو داره به نظرم . . . 2
میلاد 24047 ارسال شده در 7 تیر، 2011 ممنون از راهنمایی ات قربونپول تلفن هم بی زحمت شما بده خوب برین چت با هم با میکروفن صحبت کنین پول اینترنتشو من میدم مهناز - دی هم هست تازه 5
soleyman 603 ارسال شده در 7 تیر، 2011 انگلیسیو بیخیال شو. عربی یاد بگیر که بدرد آخرتت هم بخوره. زبان بهشت عربیه،اومدیمو بعد از 120 سال رفتی بهشت ،ببینن بلد نیستی می ندازنت بیرون خوب... 4
mIn 2294 ارسال شده در 7 تیر، 2011 چرا کلاس نميري؟:JC_thinking: گفت کلاس هم میرم البته کلاس های مکالمه هم هست خب :JC_thinking: 3
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 8 تیر، 2011 خوب برین چت با هم با میکروفن صحبت کنینپول اینترنتشو من میدم مهناز - دی هم هست تازه شنیدن صدای نا محرم ؟:w00: 1
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 8 تیر، 2011 گفت کلاس هم میرم البته کلاس های مکالمه هم هست خب :JC_thinking: کلاس میرم پرروترین فرد کلاس هم هستم هرکس یه چیزی میگه من جوابشو میدم:4chsmu1: اما خب بازم نمیشه موقع صحبت کردن مکث می کنم بعضا اون کلمه مناسب رو با اینکه بلدم همون لحظه یادم نمیاد :pichak29: 3
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 8 تیر، 2011 بچه ها جدی جدی بیایین یه جایی رو پیدا کنیم بعدش به همون صورت نوشتاری هر روز گوشتای تنمون رو با انگلیسی صحبت کردن آب کنیم هر روز یه ساعت هیچ ضرری به کسی نمی رسونه 3
maryam_alien 9906 ارسال شده در 8 تیر، 2011 ساراجون صحبت کردن رو فقط تو محیط میشه تقویت کرد. یکی از دوستهای من رفت آمریکا. زبانشم خیلی قوی بود میگفت تو ممکنه خیلی گرامرت قوی باشه و خیلی هم کلمه بلد باشی ولی وقتی میری تو محیط میخوای باهاشون حرف بزنی نمیدونی چه کلمه ای رو انتخاب کنی یا اولاش حتی آدم گیج میشه گرامر رو قاطی میکنه. کلاس زبان هم که میرفتم، مدرسهای ترم های بالا همه شون حداقل چندماهی رفته بودن یه کشور انگلیسی زبان. اینه که من پیشنهاد میکنم جمع کنیم دسته جمعی همین بهار بریم زیارت یه کشور انگلیسی زبان تا اسپیکینگمون تقویت بشه. 7
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 8 تیر، 2011 ساراجون صحبت کردن رو فقط تو محیط میشه تقویت کرد. یکی از دوستهای من رفت آمریکا. زبانشم خیلی قوی بود میگفت تو ممکنه خیلی گرامرت قوی باشه و خیلی هم کلمه بلد باشی ولی وقتی میری تو محیط میخوای باهاشون حرف بزنی نمیدونی چه کلمه ای رو انتخاب کنی یا اولاش حتی آدم گیج میشه گرامر رو قاطی میکنه. کلاس زبان هم که میرفتم، مدرسهای ترم های بالا همه شون حداقل چندماهی رفته بودن یه کشور انگلیسی زبان.اینه که من پیشنهاد میکنم جمع کنیم دسته جمعی همین بهار بریم زیارت یه کشور انگلیسی زبان تا اسپیکینگمون تقویت بشه. من برم دیگه بر نمی گردم اگرم دیپورتم کنن خودسوزی نمی کنم باهاشون قهر می کنم ولی جدی جدی اینقدر کار رو برا خودمون نبریم تو نهایت مریم توام بیا یه گروه اجتهادی تشکیل بدیم سال جهاده هااااااااااااااا 4
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 8 تیر، 2011 خب برو از بچه های تالار زبان کمک بگیر خواهر بهتر جواب میده 2
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 8 تیر، 2011 خب برو از بچه های تالار زبان کمک بگیر خواهر بهتر جواب میده اینجا که منطقه پر رفت امده همه نوع بچه هس جواب نگرفتم برم تو حیاط خلوت؟ 3
amin 202 مهمان ارسال شده در 8 تیر، 2011 اینجا که منطقه پر رفت امده همه نوع بچه هس جواب نگرفتم برم تو حیاط خلوت؟ ولی راس میگه....اگه بری اونجا شاید بهتر کمکت کنن....از بچه های اونور آبی هم بپرس...ببین اگر تونستن با هم چت کنید.... این تاپیکو ببرید تالار زبان!:w00:
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 8 تیر، 2011 اینجا که منطقه پر رفت امده همه نوع بچه هس جواب نگرفتم برم تو حیاط خلوت؟ آخه حیاط خلوتش خارجکیه این مجتبی 77 هم زبانش باید خوب باشه بچه هست نامحرم حساب نمیشه 3
partow 25305 ارسال شده در 8 تیر، 2011 speaking م خوب نیست ولی می تونم برای آزمون آیلتس کتاب Focus on IELTS رو معرفی کنم یه سری تاپیک هایی در این کتاب هست،که میشه برای موضوع بحث و گفتگو ازش استفاده کنید (البته اگر می خواید کنفرانس بزارید) ... همین ! 4
میلاد 24047 ارسال شده در 8 تیر، 2011 شنیدن صدای نا محرم ؟:w00: میخوای اسپیکینگت قوی شه ولی کسی هم صداتو نشنوه؟ خوب برو تو پستو ، بشین با خودت حرف بزن:ws6: 9
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 8 تیر، 2011 میخوای اسپیکینگت قوی شه ولی کسی هم صداتو نشنوه؟ خوب برو تو پستو ، بشین با خودت حرف بزن:ws6: عجب از شماها بخاری بلند نمیشه ببین رو دیوار کی یادگاری نوشتیم
Hossein.T 22596 ارسال شده در 8 تیر، 2011 عجباز شماها بخاری بلند نمیشه ببین رو دیوار کی یادگاری نوشتیم ما که دیگه هرچی بود و نبود رو بهت گفتیم!!! خودت بگو چه مدلی دووس داری!!! 6
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری