shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 8 تیر، 2011 عجباز شماها بخاری بلند نمیشه ببین رو دیوار کی یادگاری نوشتیم این همه راهنمائیها کردند بچه ها توقعتون خیلی بالا بیده ها:167: 4
میلاد 24047 ارسال شده در 8 تیر، 2011 ما که دیگه هرچی بود و نبود رو بهت گفتیم!!! خودت بگو چه مدلی دووس داری!!! میخواد یه ایرانی باشه...انگلیسیش قوی باشه....وقتم داشته باشه بیاد باهاش مکالمه کنه....محرم هم باشه بهش...خرجشم زیاد نشه :4chsmu1: 8
Hossein.T 22596 ارسال شده در 8 تیر، 2011 میخواد یه ایرانی باشه...انگلیسیش قوی باشه....وقتم داشته باشه بیاد باهاش مکالمه کنه....محرم هم باشه بهش...خرجشم زیاد نشه :4chsmu1: به داداشش بگه برو انگلیسی یاد بگیر بعد بیا با من صوبت کن! راستی مریم ایلین هم گزینه ی مناسبیه ها . . . میتونه با اونم توو مسنجر و . . . تماس بگیره! 4
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 8 تیر، 2011 بچه ها از اینکه وقت گذاشتین به سوالم جواب دادین ممنون مدیرا می تونن این تاپیک رو به بایگانی بفرستن 2
amin 202 مهمان ارسال شده در 8 تیر، 2011 به داداشش بگه برو انگلیسی یاد بگیر بعد بیا با من صوبت کن! راستی مریم ایلین هم گزینه ی مناسبیه ها . . . میتونه با اونم توو مسنجر و . . . تماس بگیره! راست میگه سارا...هم کدّیم هستید...
میلاد 24047 ارسال شده در 8 تیر، 2011 بچه ها از اینکه وقت گذاشتین به سوالم جواب دادین ممنون مدیرا می تونن این تاپیک رو به بایگانی بفرستن :167: قهر نکن 2
VINA 31339 ارسال شده در 8 تیر، 2011 چه جالب من یکی صحبت کنه نمیفهمم یکی بنویسه ببینم میفهممواسه مشکل من باید چی کرد جدی گفتمااا 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 8 تیر، 2011 من برم دیگه بر نمی گردم اگرم دیپورتم کنن خودسوزی نمی کنم باهاشون قهر می کنم ولی جدی جدی اینقدر کار رو برا خودمون نبریم تو نهایت مریم توام بیا یه گروه اجتهادی تشکیل بدیم سال جهاده هااااااااااااااا خواهر ما در جبهه ات میجنگیم...بیایین بریم جهاد :ws54: الان شما فقط میخوای حرف زدن تقویت کنی؟ 2
danielo 15240 ارسال شده در 8 تیر، 2011 میخواد یه ایرانی باشه...انگلیسیش قوی باشه....وقتم داشته باشه بیاد باهاش مکالمه کنه....محرم هم باشه بهش...خرجشم زیاد نشه :4chsmu1: :167::167::167::167::167: با سارا کار داشته باشی .با من طرفی .سرت هم عقده هم دارم 2
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 8 تیر، 2011 خواهر ما در جبهه ات میجنگیم...بیایین بریم جهاد :ws54:الان شما فقط میخوای حرف زدن تقویت کنی؟ تشکر گریه نکن دستمال کاغذیت تموم میشه جهاد اقتصادی نمی تونی بکنی 2
amin 202 مهمان ارسال شده در 8 تیر، 2011 :167::167::167::167::167:با سارا کار داشته باشی .با من طرفی .سرت هم عقده هم دارم جریان آواتارتو میگی؟ قشنگ بود که....بهتم میومد اتفاقاً!
danielo 15240 ارسال شده در 8 تیر، 2011 جریان آواتارتو میگی؟قشنگ بود که....بهتم میومد اتفاقاً! اگر قشنگ بود.چرا خودت نمیزاری؟؟ 1
Yuhana 12780 ارسال شده در 8 تیر، 2011 چه تاپیک جالبی اتفاقا منم دنبال چنین جایی که هنوز پیدا نشده میگردم! از بین پیشنهادهای بچه ها بنظرم اونی که کنفرانس بذارید و بصحبتین از همه بهتره بچه های وارد به انگلیسی و اونایی که میخوان بهتر صحبت کردنو یاد بگیرن جمع شن و یه کنفرانس بذارن و شروع کنن به صحبت با وویس،بعدش هر کس حرفی میزنه ترجمه اش رو توی قسمت نوشتاری به تایپه که کمترین کلمه فارسی ردو بدل بشه شبی یک ساعت کافیه فک کنم بعدشم اولش از موضوعات ساده بعدشم میریم سراغ موضوعات سخت خلاصه هرکاری کردین به منم بگیدااااااااااااااا منم موخوام 5
amin 202 مهمان ارسال شده در 8 تیر، 2011 اگر قشنگ بود.چرا خودت نمیزاری؟؟ برا من گشنگ نبود که....برا تو گشنگ بود.... بازم ازین شرط بندیا بذار...:smiley (18):
amin 202 مهمان ارسال شده در 8 تیر، 2011 چه تاپیک جالبیاتفاقا منم دنبال چنین جایی که هنوز پیدا نشده میگردم! از بین پیشنهادهای بچه ها بنظرم اونی که کنفرانس بذارید و بصحبتین از همه بهتره بچه های وارد به انگلیسی و اونایی که میخوان بهتر صحبت کردنو یاد بگیرن جمع شن و یه کنفرانس بذارن و شروع کنن به صحبت با وویس،بعدش هر کس حرفی میزنه ترجمه اش رو توی قسمت نوشتاری به تایپه که کمترین کلمه فارسی ردو بدل بشه شبی یک ساعت کافیه فک کنم بعدشم اولش از موضوعات ساده بعدشم میریم سراغ موضوعات سخت خلاصه هرکاری کردین به منم بگیدااااااااااااااا منم موخوام خوبه....منم پایم...ولی خیلیم گیجالتیم....عمراً بتونم صوبت کنم!:icon_pf (34):
Yuhana 12780 ارسال شده در 8 تیر، 2011 خوبه....منم پایم...ولی خیلیم گیجالتیم....عمراً بتونم صوبت کنم!:icon_pf (34): وااااااااااا نمیشه که گیجالت کشید من از تو بدترم ولی یه چیزی مثل زبان رو باید خجالت مجالت گذاشت کنار البت یه چیزه خیلی مهم هست اینه که بچه هایی که میان فقز با هدف اینکه اسپیکینگ بیتر بشه بیان، نه اینکه بیان کلا جو و بحث رو عوض کنن! 2
Waffen 15120 ارسال شده در 8 تیر، 2011 بابا جان چرا بیخودی خود آزاری میکنید آخه... هرکی دلش میخواد مکالمه یاد بگیره بره کلاس تافل... اینقدر باهاتون مکالمه کار میکنند که دیگه فارسی با انگلیسی رو از هم تشخیص نمیدید... 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 8 تیر، 2011 خجالت نکشین. هیچکسی بلد نیست. الان بریم تو فرومهای آمریکایی یه سری بچرخونیم میبینیم هیچکدوم هیچی بلت نیستیم. ولی باید از یه جا شروع کرد دیگه 1
Waffen 15120 ارسال شده در 8 تیر، 2011 یکی بیاد به من آلمانی یاد بده... :shame: یکیم بهم یونانی یاد بده... 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری