رفتن به مطلب

کجا می تونم یه نفر رو پیدا کنم که بتونه باهام انگلیسی صحبت کنه؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
عجب:banel_smiley_4:

از شماها بخاری بلند نمیشه

ببین رو دیوار کی یادگاری نوشتیم:banel_smiley_4:

 

 

این همه راهنمائیها کردند بچه ها توقعتون خیلی بالا بیده ها:167:

  • Like 4
  • پاسخ 263
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
:w58:

ما که دیگه هرچی بود و نبود رو بهت گفتیم!!!

خودت بگو چه مدلی دووس داری!!! w58.gif

میخواد یه ایرانی باشه...انگلیسیش قوی باشه....وقتم داشته باشه بیاد باهاش مکالمه کنه....محرم هم باشه بهش...خرجشم زیاد نشه :4chsmu1:

  • Like 8
ارسال شده در
میخواد یه ایرانی باشه...انگلیسیش قوی باشه....وقتم داشته باشه بیاد باهاش مکالمه کنه....محرم هم باشه بهش...خرجشم زیاد نشه :4chsmu1:

به داداشش بگه برو انگلیسی یاد بگیر بعد بیا با من صوبت کن! :w58:

راستی مریم ایلین هم گزینه ی مناسبیه ها . . . میتونه با اونم توو مسنجر و . . . تماس بگیره!

  • Like 4
ارسال شده در

بچه ها از اینکه وقت گذاشتین به سوالم جواب دادین ممنون

 

مدیرا می تونن این تاپیک رو به بایگانی بفرستن

  • Like 2
amin 202 مهمان
ارسال شده در
به داداشش بگه برو انگلیسی یاد بگیر بعد بیا با من صوبت کن! :w58:

راستی مریم ایلین هم گزینه ی مناسبیه ها . . . میتونه با اونم توو مسنجر و . . . تماس بگیره!

 

راست میگه سارا...هم کدّیم هستید...:ws3:

ارسال شده در
بچه ها از اینکه وقت گذاشتین به سوالم جواب دادین ممنون

 

مدیرا می تونن این تاپیک رو به بایگانی بفرستن

:167: قهر نکن

 

:ws42:

  • Like 2
ارسال شده در

چه جالب

 

من یکی صحبت کنه نمیفهمم یکی بنویسه ببینم میفهمم:ws3:واسه مشکل من باید چی کرد:ws28:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جدی گفتمااا

  • Like 2
ارسال شده در
من برم دیگه بر نمی گردم اگرم دیپورتم کنن خودسوزی نمی کنم باهاشون قهر می کنم :ws3:

ولی جدی جدی اینقدر کار رو برا خودمون نبریم تو نهایت

مریم توام بیا یه گروه اجتهادی تشکیل بدیم سال جهاده هااااااااااااااا

خواهر ما در جبهه ات میجنگیم...بیایین بریم جهاد :ws54:

الان شما فقط میخوای حرف زدن تقویت کنی؟

  • Like 2
ارسال شده در
میخواد یه ایرانی باشه...انگلیسیش قوی باشه....وقتم داشته باشه بیاد باهاش مکالمه کنه....محرم هم باشه بهش...خرجشم زیاد نشه :4chsmu1:

 

:167::167::167::167::167:

با سارا کار داشته باشی .با من طرفی .سرت هم عقده هم دارم :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
خواهر ما در جبهه ات میجنگیم...بیایین بریم جهاد :ws54:

الان شما فقط میخوای حرف زدن تقویت کنی؟

تشکر

گریه نکن دستمال کاغذیت تموم میشه جهاد اقتصادی نمی تونی بکنی :w58:

  • Like 2
amin 202 مهمان
ارسال شده در
:167::167::167::167::167:

با سارا کار داشته باشی .با من طرفی .سرت هم عقده هم دارم :ws3:

 

جریان آواتارتو میگی؟

قشنگ بود که....بهتم میومد اتفاقاً!:ws3:

ارسال شده در
جریان آواتارتو میگی؟

قشنگ بود که....بهتم میومد اتفاقاً!:ws3:

 

اگر قشنگ بود.چرا خودت نمیزاری؟؟:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

چه تاپیک جالبی

اتفاقا منم دنبال چنین جایی که هنوز پیدا نشده میگردم!:ws3:

 

از بین پیشنهادهای بچه ها بنظرم اونی که کنفرانس بذارید و بصحبتین از همه بهتره

بچه های وارد به انگلیسی و اونایی که میخوان بهتر صحبت کردنو یاد بگیرن جمع شن و یه کنفرانس بذارن و شروع کنن به صحبت با وویس،بعدش هر کس حرفی میزنه ترجمه اش رو توی قسمت نوشتاری به تایپه که کمترین کلمه فارسی ردو بدل بشه:ws37:

شبی یک ساعت کافیه فک کنم بعدشم اولش از موضوعات ساده بعدشم میریم سراغ موضوعات سخت

 

خلاصه هرکاری کردین به منم بگیدااااااااااااااا منم موخوامviannen_39.gif

  • Like 5
amin 202 مهمان
ارسال شده در
اگر قشنگ بود.چرا خودت نمیزاری؟؟:ws3:

 

برا من گشنگ نبود که....برا تو گشنگ بود....:ws3:

بازم ازین شرط بندیا بذار...:smiley (18):

amin 202 مهمان
ارسال شده در
چه تاپیک جالبی

اتفاقا منم دنبال چنین جایی که هنوز پیدا نشده میگردم!:ws3:

 

از بین پیشنهادهای بچه ها بنظرم اونی که کنفرانس بذارید و بصحبتین از همه بهتره

بچه های وارد به انگلیسی و اونایی که میخوان بهتر صحبت کردنو یاد بگیرن جمع شن و یه کنفرانس بذارن و شروع کنن به صحبت با وویس،بعدش هر کس حرفی میزنه ترجمه اش رو توی قسمت نوشتاری به تایپه که کمترین کلمه فارسی ردو بدل بشه:ws37:

شبی یک ساعت کافیه فک کنم بعدشم اولش از موضوعات ساده بعدشم میریم سراغ موضوعات سخت

 

خلاصه هرکاری کردین به منم بگیدااااااااااااااا منم موخوامviannen_39.gif

 

خوبه....منم پایم...ولی خیلیم گیجالتیم....عمراً بتونم صوبت کنم!:icon_pf (34):

ارسال شده در
:ws37:منم میام
  • Like 1
ارسال شده در
خوبه....منم پایم...ولی خیلیم گیجالتیم....عمراً بتونم صوبت کنم!:icon_pf (34):

وااااااااااا نمیشه که گیجالت کشید من از تو بدترم ولی یه چیزی مثل زبان رو باید خجالت مجالت گذاشت کنارflat.gif

 

البت یه چیزه خیلی مهم هست اینه که بچه هایی که میان فقز با هدف اینکه اسپیکینگ بیتر بشه بیان، نه اینکه بیان کلا جو و بحث رو عوض کنن!mornincoffee.gif

  • Like 2
ارسال شده در

بابا جان چرا بیخودی خود آزاری میکنید آخه...

هرکی دلش میخواد مکالمه یاد بگیره بره کلاس تافل... اینقدر باهاتون مکالمه کار میکنند که دیگه فارسی با انگلیسی رو از هم تشخیص نمیدید...

  • Like 2
ارسال شده در

خجالت نکشین. هیچکسی بلد نیست. الان بریم تو فرومهای آمریکایی یه سری بچرخونیم میبینیم هیچکدوم هیچی بلت نیستیم. ولی باید از یه جا شروع کرد دیگه :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

یکی بیاد به من آلمانی یاد بده... :shame:

یکیم بهم یونانی یاد بده... :hanghead:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...