danielo 15240 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 شما فرض کنید توسط افرادی گروگان گرفته شدید و از شما میخوان که انتخاب کنید که کدوم شخص را بکشند. شما میتونید این افراد را انتخاب کنید. 1:یک مرد معتاد و فقیر که همشهری شما هست و تو مدرسه رفیقتون بوده 2:یکی از بزرگترین جراح های دنیا که 60 سالش هست 3:یک دختر جوان بسیار خوشگل در حد انجلینا جولی 4:خودتون لطفا جدی پست بدید و دلیل خودتون را بگید. یعنی بگید چرا فلانی را انتخاب کردید و چرا انتخاب نکردید. 40
Ehsan 112349 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 به هیچ وجه دوست ندارم برای کسی حق زندگی یا عدم زندگی صادر کنم. اما در شرایطی که هیچ چاره ای جز انتخاب نیست،رای به فرد معتاد میدم. :ws44: اگر خودم معتاد بودم،رای به خودم میدادم. :icon_pf (34)::icon_pf (34)::icon_pf (34): دلیلش را فقط به خاطر آینده یک جامعه گفتم که اقلا درد این عمل برای جامعه کمتره..... 24
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 من ترجیح میدم خودمو بکشند اگرم یه وقت کار انجام نشده داشتم شاید بگم اون معتاد و چون مسلما دیگه زندگیش به فنا رفته و خودشم آرزوی مرگ داره ولی دکتره حیفش هست دختره هم جوونه حیفشه باز 13
danielo 15240 مالک ارسال شده در 26 خرداد، 2011 دوستانی که در نظرسنجی شرکت میکنند.دلایلشون را بیان کنند. 3
danielo 15240 مالک ارسال شده در 26 خرداد، 2011 به هیچ وجه دوست ندارم برای کسی حق زندگی یا عدم زندگی صادر کنم. اما در شرایطی که هیچ چاره ای جز انتخاب نیست،رای به فرد معتاد میدم. :ws44: اگر خودم معتاد بودم،رای به خودم میدادم. :icon_pf (34)::icon_pf (34)::icon_pf (34): دلیلش را فقط به خاطر آینده یک جامعه گفتم که اقلا درد این عمل برای جامعه کمتره..... از کجا میدونید این معتاد یک روز ترک نکنه و اتفاقا برای جامعه مفید نشه. من کسی را میشناسم که قبلا معتاد بوده. ولی الان چندین نفر را نون میده 12
HaMeD-GibsoN 1859 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 خودم چون خودم رو خوب میشناسم ولی اون 3تای دیگه نمیشناسم که بتونم در موردشون حکم صادر کنم اون معتاد ممکنه ادم فوق العاده مفیدی تو جامعه باشه(اعتیاد آخر راه نیست) جراح که واضحه مخصوصا وقتی عکس سمیعی رو گذاشتی که جون پدرم رو نجات داده اون دختر زیبا هم نه فقط به خاطر زیبا بودن بلکه بخاطر نیازی که به حمایت یک مرد داره باید سالم بمونه 10
Ehsan 112349 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 از کجا میدونید این معتاد یک روز ترک نکنه و اتفاقا برای جامعه مفید نشه.من کسی را میشناسم که قبلا معتاد بوده. ولی الان چندین نفر را نون میده به هر حال وقتی مجبورم به یکی رای بدم،چاره ای جز این انتخاب ندارم. در ضمن بنده چیزی از گذشته یا آینده اون افراد نمیدونم،اگه میدونستم ممکن بود به پزشک رای بدم. مثل اون داستان خضر و موسی که خضر یک بچه را برد تو خرابه و سر بُرید،موسی گفت چرا،خضر گفت این بچه اگر بزرگ میشد،پدر و مادرش را از راه خدا منحرف میکرد.....:icon_pf (34): 7
morta 3324 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 درود ... خب تک تک برا خودم میرم جلو اون دکتر که عمرا چون جون خیلی ها رو میتونهنجات بده ... خودمم که نه ، دلیلشم چون هنوز جوونم و نیاز به این عمرم دارم .. ( به قول معروف آرزو ها دارم ... ) 2 نفر دیگه میمونن ... ما 2 گروه معتاد داریم ، ( ب نظر من ) یه سری به مواد مدرن مثل کراک و شیشه و ... که این رو میکشم ، یه سری هم مواد طبیعی مثل تریاک و اینا ... این مورد جا بحث داره ... خوب مورد بعد ، اون دختر اگه ازش بدم یا تنها ویژگیش زیباییش باشه و این چیزا که میکشمش حال اگر آدم خوب و درست و مفیدی باشه که نمیکشمش ... خوب پس من به این نتیجه رسیدم که در حالت های باقی مونده اون معتاده رو بکشم ... 9
danielo 15240 مالک ارسال شده در 26 خرداد، 2011 ولی من بین انتخاب اون معتاد و اون جراح شک دارم. چون که نظر من این هست که طرف عمرش را کرده. یعنی این معتاد سال ها وقت داره و از کجا معلوم اون معتاد کارهای مثبت تر انجام نده. 7
HaMeD-GibsoN 1859 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 ولی من بین انتخاب اون معتاد و اون جراح شک دارم.چون که نظر من این هست که طرف عمرش را کرده. یعنی این معتاد سال ها وقت داره و از کجا معلوم اون معتاد کارهای مثبت تر انجام نده. اون جراح ثانیه ثانیه عمرش واسه مردم نعمته 8
VINA 31339 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 خودم جون شاید زندگی اونا یه افرادی باشن که وابسته به این افرادن اما خودم اینطور نسیتم 5
yasi * m 5032 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 خودم.... دلیل: از خودگذشتگی!!!!!!:mornincoffee: ولی فک نکنم خودم جراتشو داشته باشم.... میدم یکی منو بکشه 5
danielo 15240 مالک ارسال شده در 26 خرداد، 2011 اون جراح ثانیه ثانیه عمرش واسه مردم نعمته خوب سوال اینجاست که اون جراح وقتی در سن این معتاد بود.ایا ثانیه ثانیه عمرش واسه مردم ارزش داشت.؟؟ من با کشتن اون جراح مثلا 5 سال یا 10 سال فرصت زندگی را بگیریم. ولی شاید با کشتن اون پسر جوون 50 سال فرصت زندگی بدم. 2
HaMeD-GibsoN 1859 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 خوب سوال اینجاست که اون جراح وقتی در سن این معتاد بود.ایا ثانیه ثانیه عمرش واسه مردم ارزش داشت.؟؟من با کشتن اون جراح مثلا 5 سال یا 10 سال فرصت زندگی را بگیریم. ولی شاید با کشتن اون پسر جوون 50 سال فرصت زندگی بدم. اینجا دیگه قضاوت نمیکنم همونطور که گفتم خودم رو فدا میکنم ولی تصمیم نمیگیریم کی خوبه کی بد 1
danielo 15240 مالک ارسال شده در 26 خرداد، 2011 یعنی شمایی که میگید خودم. ایا در موقع عمل هم این تصمیم را میگیرید؟؟؟ یعنی مثلا حاظرید به خاطر یک غربیه یک عمر پدر ومادرتون را داغدار و عزادار کنید. میگند هیچی بدترین از این نیست که پدر و مادری بچه خودشون را از دست بدهند 4
Ehsan 112349 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 خیلی دوست دارم اونهایی که گفته اند خودم ، را ببرم بالای برج و آنها را در حال سقوط قرار بدم تا ببینم باز هم نظرشون همینه..... 8
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 خیلی دوست دارم اونهایی که گفته اند خودم ، را ببرم بالای برج و آنها را در حال سقوط قرار بدم تا ببینم باز هم نظرشون همینه..... فقط وعده میدید این از خاصیت عمامه هست ؟ وعده دادن ............ 4
HaMeD-GibsoN 1859 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 یعنی شمایی که میگید خودم.ایا در موقع عمل هم این تصمیم را میگیرید؟؟؟ یعنی مثلا حاظرید به خاطر یک غربیه یک عمر پدر ومادرتون را داغدار و عزادار کنید. میگند هیچی بدترین از این نیست که پدر و مادری بچه خودشون را از دست بدهند اون موقع رو نمیدونم اما روحیه شهادت تو من موج میزنه میخوام شهید بشم الان جوگیر شدم اساسی جدا از شوخی امیدوارم اون لحظه هم همین تصمیم رو بگیرم 3
yasi * m 5032 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 خیلی دوست دارم اونهایی که گفته اند خودم ، را ببرم بالای برج و آنها را در حال سقوط قرار بدم تا ببینم باز هم نظرشون همینه..... خوب چه ربطی داره....اونجا داری جونتو واسه 3تا آدم میدی.....بالای برج معلومه نمیخوای بمیریولی اگه واسه اون 3 تا باشه ، بازم مشکلی نیست 5
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 یعنی شمایی که میگید خودم.ایا در موقع عمل هم این تصمیم را میگیرید؟؟؟ یعنی مثلا حاظرید به خاطر یک غربیه یک عمر پدر ومادرتون را داغدار و عزادار کنید. میگند هیچی بدترین از این نیست که پدر و مادری بچه خودشون را از دست بدهند من که حاضرم ازکجا معلوم وقتی در دست اون آدمهای غریبه هستیم سالم بمونیم و بعدش یه عمر باعث عذاب خود و خانوادهمون نشیم حاضرم بمیرم ولی باج به این گونه افراد سودجو ندم داغ هرچی هم باشه بالاخره یه روزی آروم و سرد میشه براشون شایدم فراموش کنند(بعیده ولی ممکنه) 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری