shadmehrbaz 24772 این ارسال پرطرفدار است. ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 ************************************************************* چشم شما چه رنگی ست ؟؟؟ ___________________________ لطفا" توي نظر سنجي شركت كنيد و بگيد چشماتون چه رنگيه بعدشم بگيد كه خودتون به چه رنگ چشمي علاقه داريد ؟ آيا تا يه حال از لنزهاي رنگي هم براي زيبايي استفاده كرديد يا قصد استفاده كردنش رو داريد ؟ آيا براي شما رنگ چشم از ملاكهاي انتخاب همسر هست ؟ يا هر چيز ديگه اي كه فكر ميكنيد مربوط به رنگ چشم باشه... محدوده هاي رنگ چشم انسان [FLASH=width=2 height=3] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/FLASH] فراموش نكنيد كه حتما توي نظرسنجي شركت كنيد چون ميخوايم يه آمار هم از رنگ چشماي بچه هاي انجمن بگيريم! :4chsmu1: 95
sookut 13735 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 چشمای من قهوه ای پررنگه تا حالا از لنز استفاده نکردم اصلا و قصد استفاده هم ندارم و به نظرم کار درستی نیست ظاهر اصلا برام ملاک نیست چه برسه به رنگ چشم و کار عاقلانه ای نمیدونم تمام مخلوقات خدا قشنگه حالا رنگ چشم هم یه تنوعه ولی من از رنگ چشم سیاه خیلی خوشم میاد. 16
میلاد 24047 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 من دقیق نمیدونم چشمم چه رنگیه قهوه ای هست فکر کنم :JC_thinking: اصلا هم مهم نیست چه رنگی باشه 9
partow 25305 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 لطفا" توي نظر سنجي شركت كنيد و بگيد چشماتون چه رنگيه بعدشم بگيد كه خودتون به چه رنگ چشمي علاقه داريد ؟ این که نظر سنجی نیست ... پس گزینه ها که اون بالا میزارن، کو؟ :JC_thinking: رنگ چشم من رنگ قهوه ای ... پس 4 ... و به رنگ قهوه ای علاقه دارم ... آيا تا يه حال از لنزهاي رنگي هم براي زيبايي استفاده كرديد يا قصد استفاده كردنش رو داريد ؟ تا حالا از لنز استفاده نکردم و علاقه ای هم ندارم ... آيا براي شما رنگ چشم از ملاكهاي انتخاب همسر هست ؟ نه بابا ... دیگه کی به رنگ چشم توجه می کنه ... فقط پولدار اینا باشه ... 6
Aartemis 6639 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 توي نظر سنجي شركت كنيد و بگيد چشماتون چه رنگيه رنگ شماره 4 قهوهای تیره بعدشم بگيد كه خودتون به چه رنگ چشمي علاقه داريد ؟ مشکی و قهوه ای تیره و آبی پر رنگ آيا تا يه حال از لنزهاي رنگي هم براي زيبايي استفاده كرديد يا قصد استفاده كردنش رو داريد ؟ نه هیج وقت!!!! آيا براي شما رنگ چشم از ملاكهاي انتخاب همسر هست ؟ بله تاثیر داره!!! يا هر چيز ديگه اي كه فكر ميكنيد مربوط به رنگ چشم باشه... به نظر من از روی چشم میشه شخصیت طرفو شناخت چشم زیباترین قسمت بدنه و رنگ چشم تو احساس طرف مقابل خیلی تاثیر داره من که رنگ چشم خیلی برام مهمه خیلی!!! 8
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 عجب تاپیک پرطرفداری شادی:ws2::ws2: نزاشتن تو نظرسنجی روبزاری با کله پریدن توش 7
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 من دقیق نمیدونم چشمم چه رنگیهقهوه ای هست فکر کنم :JC_thinking: اصلا هم مهم نیست چه رنگی باشه چشمات مشكيه ديگه گولاخ ! قهوه اي خيلي تيره رو مشكي حساب كنيد ، منم چشام قهوه اي تيره ست ولي بيشتر به مشكي ميزنه 7
sookut 13735 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 چشمات مشكيه ديگه گولاخ ! قهوه اي خيلي تيره رو مشكي حساب كنيد ، منم چشام قهوه اي تيره ست ولي بيشتر به مشكي ميزنه مال منم اینجوریه ولی به قهوه ای زدم خوب یه گزینه هم میزاشتی قهوه ای تیره دیگه 3
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 شما چرا نظرسنجي رو نميبينيد ؟ خوب شد تاپيك زدما معلوم شد چشاتون مشكل داره ؟؟ 5
Arpak 8511 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 منم چشام قهوه ای روشنه یعنی گروه 4:ws37: تا حالا از لنز استفاده نکردم اصنم خوشم نمیاد در واقع یه جورایی میترسم ازش استفاده کنم آره از این سبز خیلی روشن تو بعضی چشا خیلی زشته یا قهوه ای خیلی روشن از این رنگا خوشم نمیاد 7
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 مال منم اینجوریه ولی به قهوه ای زدمخوب یه گزینه هم میزاشتی قهوه ای تیره دیگه ميخواستم بزنم گفتم الان يكي مياد ميگه چرا واسه آبي و سبز كم رنگ و پر رنگ نذاشتي!!! :icon_pf (34): 3
sookut 13735 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 ميخواستم بزنم گفتم الان يكي مياد ميگه چرا واسه آبي و سبز كم رنگ و پر رنگ نذاشتي!!! :icon_pf (34): نه بابا قهوه ای که از همه بیشتره باید میزدی اونیکیها کم اند قهوه ای پررنگ از همه زیادتره 5
shaden. 18583 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 من چشام قهوه ای تیرست یعنی همون مشکی تاحالا از لنز هم استفاده نکردم چشای شوهرم سبزه 7
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 عجب تاپیک پرطرفداری شادی:ws2::ws2:نزاشتن تو نظرسنجی روبزاری با کله پریدن توش عععععععععع پس واسه اينه ؟؟؟ گفتما چرا همين كه ارسال نظرسنجي رو زدم اومدم ديدم 4 تا تنكس زير پستمه! 5
میلاد 24047 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 چشمات مشكيه ديگه گولاخ ! قهوه اي خيلي تيره رو مشكي حساب كنيد ، منم چشام قهوه اي تيره ست ولي بيشتر به مشكي ميزنه من چشام قهوه ایه تاپیک زدی آمار چشم سبزا رو بگیری؟ 8
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری