honey memar 2377 ارسال شده در 12 آبان، 2014 رنگ چشمای منم سبز تیره ست ترکیب سبز و طوسی و قهوه ای ! یه رنگ خاصه هر جا یه رنگی میشه رنگ چشم همسرم قهوه ایه و اصلا برام مهم نبود ، ولی خیلی از خواستگارام بخاطر رنگ چشام میومدن خواستگاریم!!!! :icon_pf (34): 3
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 12 آبان، 2014 رنگ چشمای منم سبز تیره ست ترکیب سبز و طوسی و قهوه ای ! یه رنگ خاصه هر جا یه رنگی میشه رنگ چشم همسرم قهوه ایه و اصلا برام مهم نبود ، ولی خیلی از خواستگارام بخاطر رنگ چشام میومدن خواستگاریم!!!! :icon_pf (34): منم تازه یاد گرفتم مال منم همینطوریه ولی نمی اومدن خواستگاری من اسمش تیله ای هستش 2
honey memar 2377 ارسال شده در 12 آبان، 2014 منم تازه یاد گرفتم مال منم همینطوریه ولی نمی اومدن خواستگاری من اسمش تیله ای هستش اء پس از این به بعد هر کی پرسید چه رنگیه میگم تیله ایه من تو نظر سنجی زدم سبز چون اسمشو نمیدونستم 1
Masi7 30 ارسال شده در 21 آبان، 2014 من چشام قهوه ای مشکیه ی بار از شوخی ناشکری کردم ک چشام حالت گرد و مسخره داره خدا ی گوجه کاروند پشت چشم ک فهمیدم چش زشت ینی چی هیچی دگ 200 و خورده ای باس هزینه این ناشکریمو بدم.دیگه چشمو دوس دارم لنزم هیچوقت نذاشتم و عالاقم بش ندارم چش همسر آیندمم دوس دارم عسلی باشه نبودم اشکل نداره فقط سلامتی ...سلامتی همه ی چشا 2
Tamana73 28837 ارسال شده در 27 آبان، 2014 چطوره یه عکس از چشمامون بزاریم؟ جالب میشه... فقط چشم و ابرو... آخرش همه رو جمع میکنیم یه عکس جالب میسازیم... 2
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 28 آبان، 2014 چطوره یه عکس از چشمامون بزاریم؟جالب میشه... فقط چشم و ابرو... آخرش همه رو جمع میکنیم یه عکس جالب میسازیم... فکر خوبیه 1
Tamana73 28837 ارسال شده در 28 آبان، 2014 فکر خوبیه فقط باید یه تاپیک مخصوص عکسا بزنیم... اینجا بهم نخوره... 1
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 28 آبان، 2014 شما تاپیکو بزارین من میبرش سر جاش مشکلی نیست ولی بحث و گفتگو توش باشه فقط عکس نباشه 2
Masi7 30 ارسال شده در 28 آبان، 2014 عاغا من نمیدونم چجوری عکس بزارم فکر خوبیه ولی راهنماییم کنین تا بتونم عکس بذارم پلیز یکی بهم توضیح بده 1
Tamana73 28837 ارسال شده در 28 آبان، 2014 http://www.noandishaan.com/forums/thread133278.html#post1445911 بیااااااااااااااااااااااااید.... نیای رنگ چشمات عوض میشه... خوددانی... :icon_gol: 1
Nazanin.ad 6896 ارسال شده در 27 فروردین، 2015 چشمام قهوه ایه. خیلی هم رنگ چشمای خودمو دوس دارم. هیچوقت دلم نخواسته از لنز استفاده کنم. چون چشمام قشنگه و راضیم ازش. :hapydancsmil: اما رنگ چشم ملاکم واسه ازدواج نیست. 2
Adel00 5292 ارسال شده در 5 دی، 2015 سبز-خاکستری ینی دو گزینه بزنم ؟ اصلا ملاک ازدواجم نبود. البته گاهی میگفتم چشمای همسرم رنگی نباشه که جلب توجه کنه! اونوقت هر روز باید ۱۰ نفر رو لت و پار میکردم 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری