رفتن به مطلب

تو كه چشــــــــــــمــــــــات خيلي قشنگه...بيا تو كارت دارم!


رنگ چشم شما كداميك از رنگهاي زير است ؟  

232 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. رنگ چشم شما كداميك از رنگهاي زير است ؟



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

رنگ چشمای منم سبز تیره ست ترکیب سبز و طوسی و قهوه ای !

 

یه رنگ خاصه هر جا یه رنگی میشه :icon_redface:

 

رنگ چشم همسرم قهوه ایه و اصلا برام مهم نبود ، ولی خیلی از خواستگارام بخاطر رنگ چشام میومدن خواستگاریم!!!! :icon_pf (34):

  • Like 3
  • پاسخ 294
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
رنگ چشمای منم سبز تیره ست ترکیب سبز و طوسی و قهوه ای !

 

یه رنگ خاصه هر جا یه رنگی میشه :icon_redface:

 

رنگ چشم همسرم قهوه ایه و اصلا برام مهم نبود ، ولی خیلی از خواستگارام بخاطر رنگ چشام میومدن خواستگاریم!!!! :icon_pf (34):

منم تازه یاد گرفتم مال منم همینطوریه ولی نمی اومدن خواستگاری من :whistle:

اسمش تیله ای هستش :w16:

  • Like 2
ارسال شده در
منم تازه یاد گرفتم مال منم همینطوریه ولی نمی اومدن خواستگاری من :whistle:

اسمش تیله ای هستش :w16:

 

اء پس از این به بعد هر کی پرسید چه رنگیه میگم تیله ایه :ws37:

 

من تو نظر سنجی زدم سبز چون اسمشو نمیدونستم :whistle:

  • Like 1
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

من چشام قهوه ای مشکیه ی بار از شوخی ناشکری کردم ک چشام حالت گرد و مسخره داره خدا ی گوجه کاروند پشت چشم ک فهمیدم چش زشت ینی چی هیچی دگ 200 و خورده ای باس هزینه این ناشکریمو بدم.دیگه چشمو دوس دارم لنزم هیچوقت نذاشتم و عالاقم بش ندارم چش همسر آیندمم دوس دارم عسلی باشه نبودم اشکل نداره فقط سلامتی ...سلامتی همه ی چشا

  • Like 2
ارسال شده در

چطوره یه عکس از چشمامون بزاریم؟

جالب میشه...

فقط چشم و ابرو...

آخرش همه رو جمع میکنیم یه عکس جالب میسازیم...

  • Like 2
ارسال شده در
چطوره یه عکس از چشمامون بزاریم؟

جالب میشه...

فقط چشم و ابرو...

آخرش همه رو جمع میکنیم یه عکس جالب میسازیم...

فکر خوبیه:w16:

  • Like 1
ارسال شده در
فکر خوبیه:w16:

 

فقط باید یه تاپیک مخصوص عکسا بزنیم...

اینجا بهم نخوره...

  • Like 1
ارسال شده در

شما تاپیکو بزارین من میبرش سر جاش مشکلی نیست ولی بحث و گفتگو توش باشه فقط عکس نباشه :a030::icon_gol:

  • Like 2
ارسال شده در

باشه چشم...:icon_gol:

  • Like 1
ارسال شده در

عاغا من نمیدونم چجوری عکس بزارم فکر خوبیه ولی راهنماییم کنین تا بتونم عکس بذارم پلیز یکی بهم توضیح بده

  • Like 1
ارسال شده در

:sad0:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:hanghead:

  • Like 2
  • 4 ماه بعد...
ارسال شده در

چشمام قهوه ایه. خیلی هم رنگ چشمای خودمو دوس دارم. هیچوقت دلم نخواسته از لنز استفاده کنم. چون چشمام قشنگه و راضیم ازش. :hapydancsmil:

 

اما رنگ چشم ملاکم واسه ازدواج نیست.

  • Like 2
  • 8 ماه بعد...
ارسال شده در

سبز-خاکستری :banel_smiley_4:

ینی دو گزینه بزنم ؟ :ws38:

 

اصلا ملاک ازدواجم نبود.

البته گاهی میگفتم چشمای همسرم رنگی نباشه که جلب توجه کنه! :ws3: اونوقت هر روز باید ۱۰ نفر رو لت و پار میکردم :ws28:

  • Like 1
ارسال شده در

مشکی.....ام.....خیلی

 

و مشکی هارو دوست میدارم.....:ws3:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...