رفتن به مطلب

تو كه چشــــــــــــمــــــــات خيلي قشنگه...بيا تو كارت دارم!


رنگ چشم شما كداميك از رنگهاي زير است ؟  

232 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. رنگ چشم شما كداميك از رنگهاي زير است ؟



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

مشکی غلیظ :w58:

  • Like 6
  • پاسخ 294
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

به من میگن عسلی

اما انگار قهوه ای روشن:ws52:

لنز کیلو چند:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
چرا لنز آبي نميزني خُ ؟ :ws52:

خوب آبی دیگه خیلی معلوم میشه....:mornincoffee:

 

حالا بذار قهوه ای و امتحان کنم.....بعدش شاید آبیم امتحان کردم:JC_thinking:

  • Like 2
ارسال شده در

بابا لنز چیه درد سر داره... :w000:

  • Like 1
ارسال شده در

يعني يه دونه از اينا نداريم تو انجمن ؟؟ :w00:

 

 

dwic1u98466fevxatk.jpg

  • Like 5
ارسال شده در

قهوه اي تيره اما به مشكي ميزنه:ws37:خيلي هم رنگشو دوس دارم خيلي شانس اوردم تو ژن ما همش رنگي بود :ws44: همسزم هم بايد تيره باشه بور خوشم نمياد:w00:بعد دختره بهش بگه چشاتو بخورم من بايد برم همش دعوا ديگه:167:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قيافش فرقي نداره فقط كچل ميخواد باشه براق باشه كه خونه رو روشن كنه:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
يعني يه دونه از اينا نداريم تو انجمن ؟؟ :w00:

 

 

dwic1u98466fevxatk.jpg

میخوای چیکار شیطون:ws28:

  • Like 3
ارسال شده در

به حسام بگید بیاد این تاپیک پست بزنه بلکه یه آبیم داشته باشیم :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
يعني يه دونه از اينا نداريم تو انجمن ؟؟ :w00:

 

 

dwic1u98466fevxatk.jpg

دختر داييم و خالمو داييم بسر داييم اين رنگين خالم شوهر داره ميمونه دختر داييم :ws3:عسلي هم بخو اي داريمااا دخار خالمو داداش كوچيكمو عموم عسلين

 

ابي هم بخواي بسر خالم هست:ws3:

 

اصلا رنگ داره مدل :ws28:

  • Like 2
ارسال شده در

رنگ چشم زیاد مهم نیست واسم، طرز نگاه و حالت چشم مهمه

ولی از چشمای کمرنگ خوشم نمیاد، پررنگ باشه بهتره :ws3:

یکی از آشناهام ازم خواسته اگه دختر چشم سبز میشناسم بهش معرفی کنم :banel_smiley_4: ولی برای خودم، ملاک انتخاب همسر ! نیست

  • Like 2
ارسال شده در
به حسام بگید بیاد این تاپیک پست بزنه بلکه یه آبیم داشته باشیم :ws3:

حسام كيه:ws52:

ارسال شده در

رنگ چشای من مشکیه

از لنزم استفاده میکنم

عسلی رنگ خیلی دوس دارم

رنگ چش زیاد مهم نیست برا انتخاب همسرم فقط یکی باشه:ws3: نه راستش زیاد تخس هم نباشه رنگ چشاش

  • Like 1
ارسال شده در
من قهوه ای خیلی تیره درست همون رنگی که بین 4 و 6 هست

مشکی رو زدم.

خودم دلم میخواست چشمهای سبز زمردی داشته باشم یا یه آبیه خوشرنگ که نشد.:banel_smiley_4:

جرات هم ندارم لنز بذارم. اصلا سعی هم نکردم چون میدونم نمیتونم انگشتمو از 1 سانتی متری چشمم ببرم جلوتر. ولی خوب چشمام هم خوبه..بد نیست..راضی هستم ازشون.نیازی نیست به این کارها به نظرم:ws3:

رنگ چشم طرفم اصلا برام مهم نیست. وقتی طرف true love(منو نزنین:ws3:) باشه ، چشم هم نداشته باشه برات مهم نیست

یه چیزی راجع به لنز میخواستم بگم. لنزبه نظر من اصلا باعث زیبایی نمیشه. چشم با لنز عمق نداره. برق واقعی نداره. نمیتونی از چشم طرف چیزی رو بفهمی. احساس با چشم لنز دار منتقل نمیشه.من که چشم لنزی رو دوست ندارم. (لنز رنگی برای زیبایی رو منظورمه ها..نه طبی)

اون چیزی که باعث میشه تو عمق یه نگاهو حس کنی احساسیه که از قلبش تو وجودش هست ربطی به لنزو اینا نداره .:w16:

  • Like 4
ارسال شده در

********دسترسي به اين پست امكانپذير نميباشد*******

  • Like 3
ارسال شده در

چشام قهویه تیره ست!

تا حالا هم لنز نزدم

آخه رنگ چشمم شد ملاک انتخاب همسر؟:icon_pf (34):

  • Like 6
ارسال شده در

ماله من آبی هستش....

 

ولی در کل انسانها به هیچ چیز راضی نیستن...

 

اگه چشمشون رنگی باشه دوست دارن سیاه باشه...

 

اونی که موهاش صافه دوست داره فرفری کنه و اونی که فرفریه دوست داره صاف کنه...

 

هیچ وقت نمیشه مرز دقیقی رو تعیین کرد...

  • Like 11
ارسال شده در

سلام دنبال من میگشتین؟؟

خب اومدم دیگه ...من که چشمام خیلی قشنــــــــــــــگه رنگه چشمام خیلی ملنگه:w58:.....

داداش دنبال چی؟؟؟؟؟؟؟

من خودم یه عمر دنبال اون چشماییم که تو امضامه حالا اومدی با یه تاپیک چشم قشنگ پیدا کنی؟؟؟

بیشین بینیم با..................

  • Like 4
ارسال شده در

زن بور ميخواي از تالش زن بگير دختراش چشم رنگي لژاشونم صورتيه

 

عين عروسك ميمونن:w16:

  • Like 2
ارسال شده در
سلام دنبال من میگشتین؟؟

خب اومدم دیگه ...من که چشمام خیلی قشنــــــــــــــگه رنگه چشمام خیلی ملنگه:w58:.....

داداش دنبال چی؟؟؟؟؟؟؟

من خودم یه عمر دنبال اون چشماییم که تو امضامه حالا اومدی با یه تاپیک چشم قشنگ پیدا کنی؟؟؟

بیشین بینیم با..................

اینا مال منه کارم داشتی؟:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
سلام دنبال من میگشتین؟؟

خب اومدم دیگه ...من که چشمام خیلی قشنــــــــــــــگه رنگه چشمام خیلی ملنگه:w58:.....

داداش دنبال چی؟؟؟؟؟؟؟

من خودم یه عمر دنبال اون چشماییم که تو امضامه حالا اومدی با یه تاپیک چشم قشنگ پیدا کنی؟؟؟

بیشین بینیم با..................

زودتر مبگفتب شوهر خالمون ميشديا:banel_smiley_4:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...