yasi * m 5032 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 چرا لنز آبي نميزني خُ ؟ خوب آبی دیگه خیلی معلوم میشه....:mornincoffee: حالا بذار قهوه ای و امتحان کنم.....بعدش شاید آبیم امتحان کردم:JC_thinking: 2
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 يعني يه دونه از اينا نداريم تو انجمن ؟؟ :w00: 5
VINA 31339 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 قهوه اي تيره اما به مشكي ميزنهخيلي هم رنگشو دوس دارم خيلي شانس اوردم تو ژن ما همش رنگي بود همسزم هم بايد تيره باشه بور خوشم نمياد:w00:بعد دختره بهش بگه چشاتو بخورم من بايد برم همش دعوا ديگه:167: قيافش فرقي نداره فقط كچل ميخواد باشه براق باشه كه خونه رو روشن كنه 5
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 يعني يه دونه از اينا نداريم تو انجمن ؟؟ :w00: میخوای چیکار شیطون 3
Nightingale 10531 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 به حسام بگید بیاد این تاپیک پست بزنه بلکه یه آبیم داشته باشیم 4
VINA 31339 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 يعني يه دونه از اينا نداريم تو انجمن ؟؟ :w00: دختر داييم و خالمو داييم بسر داييم اين رنگين خالم شوهر داره ميمونه دختر داييم عسلي هم بخو اي داريمااا دخار خالمو داداش كوچيكمو عموم عسلين ابي هم بخواي بسر خالم هست اصلا رنگ داره مدل 2
AFARIN 7196 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 رنگ چشم زیاد مهم نیست واسم، طرز نگاه و حالت چشم مهمه ولی از چشمای کمرنگ خوشم نمیاد، پررنگ باشه بهتره یکی از آشناهام ازم خواسته اگه دختر چشم سبز میشناسم بهش معرفی کنم ولی برای خودم، ملاک انتخاب همسر ! نیست 2
VINA 31339 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 به حسام بگید بیاد این تاپیک پست بزنه بلکه یه آبیم داشته باشیم حسام كيه
lady architect 5360 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 رنگ چشای من مشکیه از لنزم استفاده میکنم عسلی رنگ خیلی دوس دارم رنگ چش زیاد مهم نیست برا انتخاب همسرم فقط یکی باشه نه راستش زیاد تخس هم نباشه رنگ چشاش 1
سمندون 19440 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 من قهوه ای خیلی تیره درست همون رنگی که بین 4 و 6 هستمشکی رو زدم. خودم دلم میخواست چشمهای سبز زمردی داشته باشم یا یه آبیه خوشرنگ که نشد. جرات هم ندارم لنز بذارم. اصلا سعی هم نکردم چون میدونم نمیتونم انگشتمو از 1 سانتی متری چشمم ببرم جلوتر. ولی خوب چشمام هم خوبه..بد نیست..راضی هستم ازشون.نیازی نیست به این کارها به نظرم رنگ چشم طرفم اصلا برام مهم نیست. وقتی طرف true love(منو نزنین) باشه ، چشم هم نداشته باشه برات مهم نیست یه چیزی راجع به لنز میخواستم بگم. لنزبه نظر من اصلا باعث زیبایی نمیشه. چشم با لنز عمق نداره. برق واقعی نداره. نمیتونی از چشم طرف چیزی رو بفهمی. احساس با چشم لنز دار منتقل نمیشه.من که چشم لنزی رو دوست ندارم. (لنز رنگی برای زیبایی رو منظورمه ها..نه طبی) اون چیزی که باعث میشه تو عمق یه نگاهو حس کنی احساسیه که از قلبش تو وجودش هست ربطی به لنزو اینا نداره . 4
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 ********دسترسي به اين پست امكانپذير نميباشد******* 3
.FatiMa 36560 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 چشام قهویه تیره ست! تا حالا هم لنز نزدم آخه رنگ چشمم شد ملاک انتخاب همسر؟:icon_pf (34): 6
Rumi 2633 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 ماله من آبی هستش.... ولی در کل انسانها به هیچ چیز راضی نیستن... اگه چشمشون رنگی باشه دوست دارن سیاه باشه... اونی که موهاش صافه دوست داره فرفری کنه و اونی که فرفریه دوست داره صاف کنه... هیچ وقت نمیشه مرز دقیقی رو تعیین کرد... 11
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 سلام دنبال من میگشتین؟؟ خب اومدم دیگه ...من که چشمام خیلی قشنــــــــــــــگه رنگه چشمام خیلی ملنگه..... داداش دنبال چی؟؟؟؟؟؟؟ من خودم یه عمر دنبال اون چشماییم که تو امضامه حالا اومدی با یه تاپیک چشم قشنگ پیدا کنی؟؟؟ بیشین بینیم با.................. 4
VINA 31339 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 زن بور ميخواي از تالش زن بگير دختراش چشم رنگي لژاشونم صورتيه عين عروسك ميمونن 2
lady architect 5360 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 سلام دنبال من میگشتین؟؟خب اومدم دیگه ...من که چشمام خیلی قشنــــــــــــــگه رنگه چشمام خیلی ملنگه..... داداش دنبال چی؟؟؟؟؟؟؟ من خودم یه عمر دنبال اون چشماییم که تو امضامه حالا اومدی با یه تاپیک چشم قشنگ پیدا کنی؟؟؟ بیشین بینیم با.................. اینا مال منه کارم داشتی؟ 2
VINA 31339 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 سلام دنبال من میگشتین؟؟خب اومدم دیگه ...من که چشمام خیلی قشنــــــــــــــگه رنگه چشمام خیلی ملنگه..... داداش دنبال چی؟؟؟؟؟؟؟ من خودم یه عمر دنبال اون چشماییم که تو امضامه حالا اومدی با یه تاپیک چشم قشنگ پیدا کنی؟؟؟ بیشین بینیم با.................. زودتر مبگفتب شوهر خالمون ميشديا 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری