رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

  • پاسخ 227
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

سه تا سوال دارم

 

1-چرا انتقال با سطح ولتاژ بالا به صرفه تر است؟

 

2-برای تعیین سطح ولتاژ انتقالی که به طول خط و قدرت انتقالی بستگی داره یعنی چی؟

 

3-چرا به یکباره ولتاژ فشار قوی رو به 380 ولت کاهش نمیدهیم؟

 

 

پسرم:w58:

 

از من به تو نصیحت

 

یادته تو درس های عمومی چند تا کلمه بود که جواب همه سوال ها بود ایمان تقوا عمل صالح

 

کلید تمام سوال های قدرت هم دو کلمه اس صرفه اقتصادی ( داره - نداره ) و تلفات

 

این دو کلمه رو هر سوالی بزاری سوال حل میشه:ws3:

 

 

برای سوال سوم هم بگم چون اگه ما بخوایم مثلا 230 کیلو رو به 380 تبدیل کنیم یه ترانس باید بسازیم با ابعاد کشتی نوح:ws3:

  • Like 1
لینک به دیدگاه
پسرم:w58:

 

از من به تو نصیحت

 

یادته تو درس های عمومی چند تا کلمه بود که جواب همه سوال ها بود ایمان تقوا عمل صالح

 

کلید تمام سوال های قدرت هم دو کلمه اس صرفه اقتصادی ( داره - نداره ) و تلفات

 

این دو کلمه رو هر سوالی بزاری سوال حل میشه:ws3:

 

 

برای سوال سوم هم بگم چون اگه ما بخوایم مثلا 230 کیلو رو به 380 تبدیل کنیم یه ترانس باید بسازیم با ابعاد کشتی نوح

 

 

خیلی قشنگ جواب دادی دمت گرم......خو چیکار کنم حوصلم سر رفت گفتم یه چیزی بیام بپرسم:ws3:

  • Like 2
لینک به دیدگاه
خیلی قشنگ جواب دادی دمت گرم......خو چیکار کنم حوصلم سر رفت گفتم یه چیزی بیام بپرسم:ws3:

 

 

:ws3:

 

دم خودت گرم

 

بگو ببینم م از کجا میتونیم بفهمیم موتورمون سوخته اس

  • Like 2
لینک به دیدگاه
اومدیم یه شرکت لاستیک کار کردیم تو هوا پر بو بود از بو متوجه نشدیم:ws3:

 

در اینجا سریعا موتور را به بیرون انتقال داده سپس استشمام می نمائیم :ws3:

  • Like 1
لینک به دیدگاه
:ws3:

 

دم خودت گرم

 

بگو ببینم م از کجا میتونیم بفهمیم موتورمون سوخته اس

 

 

به موتورش یه فازمتر میزنی....اگه سوخته باشه اتصال به بدنه پیدا میکنه

  • Like 3
لینک به دیدگاه

سلام .اگر براتون ممکنه این سوالاتو جواب بدین:در مورد ژنراتورهای dc هست:

 

2- از حلقه هیسترزیس چه اطلاعاتی بدست می آید؟

3- رابطه حلقه هیسترزیس و تلفات هسته چگونه است؟

4- چگونگی حذف شار پسماند در هسته سیم پیچ تحریک را تشریح دهید.

5- حلقه هیسترزیس چه رابطه ای با منحنی مغناطیس شوندگی دارد؟

6- برای کم کردن تلفات هسته در فرکانسهای بالا چه راهکاری را پیشنهاد می کنید.

  • Like 3
لینک به دیدگاه
سلام .اگر براتون ممکنه این سوالاتو جواب بدین:در مورد ژنراتورهای dc هست:

 

2- از حلقه هیسترزیس چه اطلاعاتی بدست می آید؟

 

3- رابطه حلقه هیسترزیس و تلفات هسته چگونه است؟

 

4- چگونگی حذف شار پسماند در هسته سیم پیچ تحریک را تشریح دهید.

 

5- حلقه هیسترزیس چه رابطه ای با منحنی مغناطیس شوندگی دارد؟

 

6- برای کم کردن تلفات هسته در فرکانسهای بالا چه راهکاری را پیشنهاد می کنید.

 

جواب بدین لطفا :4564:

  • Like 3
لینک به دیدگاه
سلام .اگر براتون ممکنه این سوالاتو جواب بدین:در مورد ژنراتورهای dc هست:

 

2- از حلقه هیسترزیس چه اطلاعاتی بدست می آید؟

 

3- رابطه حلقه هیسترزیس و تلفات هسته چگونه است؟

 

4- چگونگی حذف شار پسماند در هسته سیم پیچ تحریک را تشریح دهید.

 

5- حلقه هیسترزیس چه رابطه ای با منحنی مغناطیس شوندگی دارد؟

 

6- برای کم کردن تلفات هسته در فرکانسهای بالا چه راهکاری را پیشنهاد می کنید.

 

 

لااقل بگین از کجا جواباشونو پیدا کنم :ws52:

  • Like 3
لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...
بعدش هم بدنه تمام موتور های سه فاز رنگ داره معلوم نمیشه زیاد:w02:

 

خب یه تیکه میزنی رنگش میپره تست میکنی...

 

خب اگه برقشو قطع کنیم میاریم بیرون از روی سر بندیا تست میکنیم ببینیم سوخته یا نه:ws38:

  • Like 3
لینک به دیدگاه
خب یه تیکه میزنی رنگش میپره تست میکنی...

 

خب اگه برقشو قطع کنیم میاریم بیرون از روی سر بندیا تست میکنیم ببینیم سوخته یا نه:ws38:

 

 

افرین افرین چطور تست میکنیم حالا:ws38:

  • Like 1
لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

میخوایم دوتا موتورو با دو تا اینورتر راه بندازیم.....

 

برای اینورتر ها هم دو تا پتانسیومتر میزاریم....یعنی هر اینورتر یه پتانسیومتر.....

 

حالا میخوام سرعت هر موتور رو با پتانسیومتر مربوط به اون تنظیم کنم.....بعد اینکه تنظیم کردم میخوام یه پتانسیومتر دیگه(پتانسیومتر سوم) هم بزارم تا هر دو موتور رو با این پتانسیومتر تنظیم کنم....

 

کسی میدونه باید چه اتفاقی بیوفته؟؟؟؟

  • Like 1
لینک به دیدگاه

×
×
  • اضافه کردن...