pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 اردیبهشت، ۱۳۹۲ سه تا سوال دارم 1-چرا انتقال با سطح ولتاژ بالا به صرفه تر است؟ 2-برای تعیین سطح ولتاژ انتقالی که به طول خط و قدرت انتقالی بستگی داره یعنی چی؟ 3-چرا به یکباره ولتاژ فشار قوی رو به 380 ولت کاهش نمیدهیم؟ پسرم از من به تو نصیحت یادته تو درس های عمومی چند تا کلمه بود که جواب همه سوال ها بود ایمان تقوا عمل صالح کلید تمام سوال های قدرت هم دو کلمه اس صرفه اقتصادی ( داره - نداره ) و تلفات این دو کلمه رو هر سوالی بزاری سوال حل میشه برای سوال سوم هم بگم چون اگه ما بخوایم مثلا 230 کیلو رو به 380 تبدیل کنیم یه ترانس باید بسازیم با ابعاد کشتی نوح 1 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 اردیبهشت، ۱۳۹۲ پسرم از من به تو نصیحت یادته تو درس های عمومی چند تا کلمه بود که جواب همه سوال ها بود ایمان تقوا عمل صالح کلید تمام سوال های قدرت هم دو کلمه اس صرفه اقتصادی ( داره - نداره ) و تلفات این دو کلمه رو هر سوالی بزاری سوال حل میشه برای سوال سوم هم بگم چون اگه ما بخوایم مثلا 230 کیلو رو به 380 تبدیل کنیم یه ترانس باید بسازیم با ابعاد کشتی نوح خیلی قشنگ جواب دادی دمت گرم......خو چیکار کنم حوصلم سر رفت گفتم یه چیزی بیام بپرسم 2 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 اردیبهشت، ۱۳۹۲ خیلی قشنگ جواب دادی دمت گرم......خو چیکار کنم حوصلم سر رفت گفتم یه چیزی بیام بپرسم دم خودت گرم بگو ببینم م از کجا میتونیم بفهمیم موتورمون سوخته اس 2 لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9176 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 اردیبهشت، ۱۳۹۲ دم خودت گرم بگو ببینم م از کجا میتونیم بفهمیم موتورمون سوخته اس بو میکنیم میفهمیم 1 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 اردیبهشت، ۱۳۹۲ بو میکنیم میفهمیم اومدیم یه شرکت لاستیک کار کردیم تو هوا پر بو بود از بو متوجه نشدیم 1 لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9176 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 اردیبهشت، ۱۳۹۲ اومدیم یه شرکت لاستیک کار کردیم تو هوا پر بو بود از بو متوجه نشدیم در اینجا سریعا موتور را به بیرون انتقال داده سپس استشمام می نمائیم 1 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 اردیبهشت، ۱۳۹۲ در اینجا سریعا موتور را به بیرون انتقال داده سپس استشمام می نمائیم رفتی بو کردی بو نداشت چیکار میکنی لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 اردیبهشت، ۱۳۹۲ دم خودت گرم بگو ببینم م از کجا میتونیم بفهمیم موتورمون سوخته اس به موتورش یه فازمتر میزنی....اگه سوخته باشه اتصال به بدنه پیدا میکنه 3 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 اردیبهشت، ۱۳۹۲ به موتورش یه فازمتر میزنی....اگه سوخته باشه اتصال به بدنه پیدا میکنه خب گلم ما برقشو قطع کردیم لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 اردیبهشت، ۱۳۹۲ خب گلم ما برقشو قطع کردیم بعدش هم بدنه تمام موتور های سه فاز رنگ داره معلوم نمیشه زیاد 2 لینک به دیدگاه
omidheidari70 170 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 اردیبهشت، ۱۳۹۲ سلام .اگر براتون ممکنه این سوالاتو جواب بدین:در مورد ژنراتورهای dc هست: 2- از حلقه هیسترزیس چه اطلاعاتی بدست می آید؟ 3- رابطه حلقه هیسترزیس و تلفات هسته چگونه است؟ 4- چگونگی حذف شار پسماند در هسته سیم پیچ تحریک را تشریح دهید. 5- حلقه هیسترزیس چه رابطه ای با منحنی مغناطیس شوندگی دارد؟ 6- برای کم کردن تلفات هسته در فرکانسهای بالا چه راهکاری را پیشنهاد می کنید. 3 لینک به دیدگاه
omidheidari70 170 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 اردیبهشت، ۱۳۹۲ سلام .اگر براتون ممکنه این سوالاتو جواب بدین:در مورد ژنراتورهای dc هست: 2- از حلقه هیسترزیس چه اطلاعاتی بدست می آید؟ 3- رابطه حلقه هیسترزیس و تلفات هسته چگونه است؟ 4- چگونگی حذف شار پسماند در هسته سیم پیچ تحریک را تشریح دهید. 5- حلقه هیسترزیس چه رابطه ای با منحنی مغناطیس شوندگی دارد؟ 6- برای کم کردن تلفات هسته در فرکانسهای بالا چه راهکاری را پیشنهاد می کنید. جواب بدین لطفا 3 لینک به دیدگاه
omidheidari70 170 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 اردیبهشت، ۱۳۹۲ سلام .اگر براتون ممکنه این سوالاتو جواب بدین:در مورد ژنراتورهای dc هست: 2- از حلقه هیسترزیس چه اطلاعاتی بدست می آید؟ 3- رابطه حلقه هیسترزیس و تلفات هسته چگونه است؟ 4- چگونگی حذف شار پسماند در هسته سیم پیچ تحریک را تشریح دهید. 5- حلقه هیسترزیس چه رابطه ای با منحنی مغناطیس شوندگی دارد؟ 6- برای کم کردن تلفات هسته در فرکانسهای بالا چه راهکاری را پیشنهاد می کنید. لااقل بگین از کجا جواباشونو پیدا کنم 3 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 اردیبهشت، ۱۳۹۲ لااقل بگین از کجا جواباشونو پیدا کنم دوست عزیز فکر کنم اینا برای آز ماشین یک باشه به نظرم کتاب p c sen بتونه کمک کنه:5c6ipag2mnshmsf5ju3 5 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 اردیبهشت، ۱۳۹۲ بعدش هم بدنه تمام موتور های سه فاز رنگ داره معلوم نمیشه زیاد خب یه تیکه میزنی رنگش میپره تست میکنی... خب اگه برقشو قطع کنیم میاریم بیرون از روی سر بندیا تست میکنیم ببینیم سوخته یا نه 3 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 اردیبهشت، ۱۳۹۲ خب یه تیکه میزنی رنگش میپره تست میکنی... خب اگه برقشو قطع کنیم میاریم بیرون از روی سر بندیا تست میکنیم ببینیم سوخته یا نه افرین افرین چطور تست میکنیم حالا 1 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 اردیبهشت، ۱۳۹۲ افرین افرین چطور تست میکنیم حالا نمیدونم تو بگو 2 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 اردیبهشت، ۱۳۹۲ نمیدونم تو بگو پس چرا الکی حدس میزنی:vahidrk: 2 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 تیر، ۱۳۹۲ میخوایم دوتا موتورو با دو تا اینورتر راه بندازیم..... برای اینورتر ها هم دو تا پتانسیومتر میزاریم....یعنی هر اینورتر یه پتانسیومتر..... حالا میخوام سرعت هر موتور رو با پتانسیومتر مربوط به اون تنظیم کنم.....بعد اینکه تنظیم کردم میخوام یه پتانسیومتر دیگه(پتانسیومتر سوم) هم بزارم تا هر دو موتور رو با این پتانسیومتر تنظیم کنم.... کسی میدونه باید چه اتفاقی بیوفته؟؟؟؟ 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده