pesare irani 41805 ارسال شده در 28 تیر، 2013 سه تا سوال دارم 1-چرا انتقال با سطح ولتاژ بالا به صرفه تر است؟ 2-برای تعیین سطح ولتاژ انتقالی که به طول خط و قدرت انتقالی بستگی داره یعنی چی؟ 3-چرا به یکباره ولتاژ فشار قوی رو به 380 ولت کاهش نمیدهیم؟ پسرم از من به تو نصیحت یادته تو درس های عمومی چند تا کلمه بود که جواب همه سوال ها بود ایمان تقوا عمل صالح کلید تمام سوال های قدرت هم دو کلمه اس صرفه اقتصادی ( داره - نداره ) و تلفات این دو کلمه رو هر سوالی بزاری سوال حل میشه برای سوال سوم هم بگم چون اگه ما بخوایم مثلا 230 کیلو رو به 380 تبدیل کنیم یه ترانس باید بسازیم با ابعاد کشتی نوح 1
seyed mehdi hoseyni 27119 ارسال شده در 28 تیر، 2013 پسرم از من به تو نصیحت یادته تو درس های عمومی چند تا کلمه بود که جواب همه سوال ها بود ایمان تقوا عمل صالح کلید تمام سوال های قدرت هم دو کلمه اس صرفه اقتصادی ( داره - نداره ) و تلفات این دو کلمه رو هر سوالی بزاری سوال حل میشه برای سوال سوم هم بگم چون اگه ما بخوایم مثلا 230 کیلو رو به 380 تبدیل کنیم یه ترانس باید بسازیم با ابعاد کشتی نوح خیلی قشنگ جواب دادی دمت گرم......خو چیکار کنم حوصلم سر رفت گفتم یه چیزی بیام بپرسم 2
pesare irani 41805 ارسال شده در 28 تیر، 2013 خیلی قشنگ جواب دادی دمت گرم......خو چیکار کنم حوصلم سر رفت گفتم یه چیزی بیام بپرسم دم خودت گرم بگو ببینم م از کجا میتونیم بفهمیم موتورمون سوخته اس 2
Eng.KouRosH 9176 ارسال شده در 28 تیر، 2013 دم خودت گرم بگو ببینم م از کجا میتونیم بفهمیم موتورمون سوخته اس بو میکنیم میفهمیم 1
pesare irani 41805 ارسال شده در 28 تیر، 2013 بو میکنیم میفهمیم اومدیم یه شرکت لاستیک کار کردیم تو هوا پر بو بود از بو متوجه نشدیم 1
Eng.KouRosH 9176 ارسال شده در 28 تیر، 2013 اومدیم یه شرکت لاستیک کار کردیم تو هوا پر بو بود از بو متوجه نشدیم در اینجا سریعا موتور را به بیرون انتقال داده سپس استشمام می نمائیم 1
pesare irani 41805 ارسال شده در 28 تیر، 2013 در اینجا سریعا موتور را به بیرون انتقال داده سپس استشمام می نمائیم رفتی بو کردی بو نداشت چیکار میکنی
seyed mehdi hoseyni 27119 ارسال شده در 29 تیر، 2013 دم خودت گرم بگو ببینم م از کجا میتونیم بفهمیم موتورمون سوخته اس به موتورش یه فازمتر میزنی....اگه سوخته باشه اتصال به بدنه پیدا میکنه 3
pesare irani 41805 ارسال شده در 29 تیر، 2013 به موتورش یه فازمتر میزنی....اگه سوخته باشه اتصال به بدنه پیدا میکنه خب گلم ما برقشو قطع کردیم
pesare irani 41805 ارسال شده در 29 تیر، 2013 خب گلم ما برقشو قطع کردیم بعدش هم بدنه تمام موتور های سه فاز رنگ داره معلوم نمیشه زیاد 2
omidheidari70 170 ارسال شده در 29 تیر، 2013 سلام .اگر براتون ممکنه این سوالاتو جواب بدین:در مورد ژنراتورهای dc هست: 2- از حلقه هیسترزیس چه اطلاعاتی بدست می آید؟ 3- رابطه حلقه هیسترزیس و تلفات هسته چگونه است؟ 4- چگونگی حذف شار پسماند در هسته سیم پیچ تحریک را تشریح دهید. 5- حلقه هیسترزیس چه رابطه ای با منحنی مغناطیس شوندگی دارد؟ 6- برای کم کردن تلفات هسته در فرکانسهای بالا چه راهکاری را پیشنهاد می کنید. 3
omidheidari70 170 ارسال شده در 1 مرداد، 2013 سلام .اگر براتون ممکنه این سوالاتو جواب بدین:در مورد ژنراتورهای dc هست: 2- از حلقه هیسترزیس چه اطلاعاتی بدست می آید؟ 3- رابطه حلقه هیسترزیس و تلفات هسته چگونه است؟ 4- چگونگی حذف شار پسماند در هسته سیم پیچ تحریک را تشریح دهید. 5- حلقه هیسترزیس چه رابطه ای با منحنی مغناطیس شوندگی دارد؟ 6- برای کم کردن تلفات هسته در فرکانسهای بالا چه راهکاری را پیشنهاد می کنید. جواب بدین لطفا 3
omidheidari70 170 ارسال شده در 2 مرداد، 2013 سلام .اگر براتون ممکنه این سوالاتو جواب بدین:در مورد ژنراتورهای dc هست: 2- از حلقه هیسترزیس چه اطلاعاتی بدست می آید؟ 3- رابطه حلقه هیسترزیس و تلفات هسته چگونه است؟ 4- چگونگی حذف شار پسماند در هسته سیم پیچ تحریک را تشریح دهید. 5- حلقه هیسترزیس چه رابطه ای با منحنی مغناطیس شوندگی دارد؟ 6- برای کم کردن تلفات هسته در فرکانسهای بالا چه راهکاری را پیشنهاد می کنید. لااقل بگین از کجا جواباشونو پیدا کنم 3
pesare irani 41805 ارسال شده در 2 مرداد، 2013 لااقل بگین از کجا جواباشونو پیدا کنم دوست عزیز فکر کنم اینا برای آز ماشین یک باشه به نظرم کتاب p c sen بتونه کمک کنه:5c6ipag2mnshmsf5ju3 5
seyed mehdi hoseyni 27119 ارسال شده در 16 مرداد، 2013 بعدش هم بدنه تمام موتور های سه فاز رنگ داره معلوم نمیشه زیاد خب یه تیکه میزنی رنگش میپره تست میکنی... خب اگه برقشو قطع کنیم میاریم بیرون از روی سر بندیا تست میکنیم ببینیم سوخته یا نه 3
pesare irani 41805 ارسال شده در 16 مرداد، 2013 خب یه تیکه میزنی رنگش میپره تست میکنی... خب اگه برقشو قطع کنیم میاریم بیرون از روی سر بندیا تست میکنیم ببینیم سوخته یا نه افرین افرین چطور تست میکنیم حالا 1
seyed mehdi hoseyni 27119 ارسال شده در 16 مرداد، 2013 افرین افرین چطور تست میکنیم حالا نمیدونم تو بگو 2
seyed mehdi hoseyni 27119 ارسال شده در 6 مهر، 2013 میخوایم دوتا موتورو با دو تا اینورتر راه بندازیم..... برای اینورتر ها هم دو تا پتانسیومتر میزاریم....یعنی هر اینورتر یه پتانسیومتر..... حالا میخوام سرعت هر موتور رو با پتانسیومتر مربوط به اون تنظیم کنم.....بعد اینکه تنظیم کردم میخوام یه پتانسیومتر دیگه(پتانسیومتر سوم) هم بزارم تا هر دو موتور رو با این پتانسیومتر تنظیم کنم.... کسی میدونه باید چه اتفاقی بیوفته؟؟؟؟ 1
ارسال های توصیه شده