رفتن به مطلب

چرا انقدر ساکت انجمن ؟؟!!!


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام به همگی:icon_gol:

من بعد یه مدت طولانی برگشتم .:4564::hanghead:

قبلا اینجا شلوغ بود ...اینجا چرا انقدر ساکت و خلوت شده چررررررررررررا؟؟؟؟؟!!!!:sigh:

 

دلیلش چیه؟؟ چون فصل امتحاناست اینجور شده یا قبلا اینجور بوده؟؟؟؟:ws37:

  • Like 16
  • پاسخ 92
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

بله .

بخاطر فصل امتحانات هستش .

بخصوص انجمن های این چنینی که مخصوص دانشجویان هست .

 

پ ن : ولی کلا" هم قدیما این این قسمت بیشتر شلوغ بود ...

  • Like 11
ارسال شده در
بله .

بخاطر فصل امتحانات هستش .

بخصوص انجمن های این چنینی که مخصوص دانشجویان هست .

 

پ ن : ولی کلا" هم قدیما این این قسمت بیشتر شلوغ بود ...

 

ایشالله موفق باشن :ws37:

نه تنها این قسمت کلا همه بخش ها خلوت شده!!!!!!!!!:banel_smiley_4:

  • Like 7
ارسال شده در

آره یکم خلوته ولی کیفیت بسیار بالاتر رفته.

با تشکر از همه بر و. بچه هایی که زحمات زیادی برا انجمن کشیدن و می کشن. :icon_gol::icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در
آره یکم خلوته ولی کیفیت بسیار بالاتر رفته.

با تشکر از همه بر و. بچه هایی که زحمات زیادی برا انجمن کشیدن و می کشن. :icon_gol::icon_gol:

 

اره کیفیت بالاتر رفته ولی خب انشالله بعد امتحانا همه با موفقیت بیان و شلوغ شه

  • Like 5
ارسال شده در
اره کیفیت بالاتر رفته ولی خب انشالله بعد امتحانا همه با موفقیت بیان و شلوغ شه

 

بچه ها قدیم شاغل شدن با متاهل کمتر میان خو

ولی قبلا ساعتی گفت و گوی آزاد میرفت جلو:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
بچه ها قدیم شاغل شدن با متاهل کمتر میان خو

ولی قبلا ساعتی گفت و گوی آزاد میرفت جلو:ws3:

 

 

اره حق با توء :ws52:

ولی اگه متاهل شدن انشالله شاد و موفق باشن :girl_angel:

اونایی که رفتن سرکار بیشتر پول در بیارن :th_running1:

 

ولی حیف شده انقدر ساکت شده همیشه شلوغ بود :there:

  • Like 4
ارسال شده در
اره حق با توء :ws52:

ولی اگه متاهل شدن انشالله شاد و موفق باشن :girl_angel:

اونایی که رفتن سرکار بیشتر پول در بیارن :th_running1:

 

ولی حیف شده انقدر ساکت شده همیشه شلوغ بود :there:

 

انشالا خوشبخت شن :w02:

 

 

یجورایی همه سایلنت شدن:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
انشالا خوشبخت شن :w02:

 

 

یجورایی همه سایلنت شدن:ws3:

 

این دیگه فوق سایلنت :164:

 

فکر کنم یا مخفی میان :banel_smiley_4:

یا هرکی با کسی که میشناسه حرف میزنه:icon_razz:

انگار خانه ارواح :ws3:

 

(الان یکی پیدا میشه میگه صبا تو که این همه مدت نبودی چرا انقدر غر میزنی:vahidrk:)

  • Like 3
ارسال شده در

تازه امروز شروع شدهههههههههههه امتحانام...

ولی من همچنان پای نتم...:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
تازه امروز شروع شدهههههههههههه امتحانام...

ولی من همچنان پای نتم...:ws3:

 

به به به معلومه از اون هایی هستی که خیلی به نت وفاداری:ws3:

 

امیدوارم همه نمراتت 20 باشه :w02:

  • Like 2
ارسال شده در
به به به معلومه از اون هایی هستی که خیلی به نت وفاداری:ws3:

 

امیدوارم همه نمراتت 20 باشه :w02:

 

فقط این انجمن...

 

دعاکن...امرو که عالی بود

  • Like 4
ارسال شده در
فقط این انجمن...

 

دعاکن...امرو که عالی بود

 

 

چشم حتما دعا میکنم واست:ws37:

 

من که قبلا این حس و داشتم اصلا دوست ندارم برگردم به روزایی که موقع امتحانا بود:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

باور کنید من هر چه در توان داشتم گذاشتم.....تو همه تالار ها شرکت کردم.....

 

پروژه نهاییمو بستم گذاشتم کنار الان یه ماهه...بایستی (یعنی قضیه مرگ و زندگی هستا!!!!)شهریور هم دفاع کنم.....

کار به جایی رسیده خودم از خودم نقل قول میگیرم...تو مسابقات شرکت میکنم و خودم به خودم امتیاز میدم...:ws3:

 

مونده خودم حضوری برم تو تاپیک خنده بازار.....صبح ساعت هفت میکوبم میام فروم و شب ساعت ۱ میرم خونه:ws3:

 

راست میگه دیگه دوستمون......کجایید پاشید بیایید دیگه!!!!!!همت نداریدا!!!:w000:

  • Like 6
ارسال شده در
این دیگه فوق سایلنت :164:

 

فکر کنم یا مخفی میان :banel_smiley_4:

یا هرکی با کسی که میشناسه حرف میزنه:icon_razz:

انگار خانه ارواح :ws3:

 

(الان یکی پیدا میشه میگه صبا تو که این همه مدت نبودی چرا انقدر غر میزنی:vahidrk:)

اره دیگه همینه

تازه امروز شروع شدهههههههههههه امتحانام...

ولی من همچنان پای نتم...:ws3:

معماری که پروژه داره خوبه

چشم حتما دعا میکنم واست:ws37:

 

من که قبلا این حس و داشتم اصلا دوست ندارم برگردم به روزایی که موقع امتحانا بود:ws3:

 

منم ایضا

 

چه حس بیخودی بود امتحان دادن:sad0:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارغ التحصیلاش صلوات:hapydancsmil:

  • Like 4
ارسال شده در
باور کنید من هر چه در توان داشتم گذاشتم.....تو همه تالار ها شرکت کردم.....

 

پروژه نهاییمو بستم گذاشتم کنار الان یه ماهه...بایستی (یعنی قضیه مرگ و زندگی هستا!!!!)شهریور هم دفاع کنم.....

کار به جایی رسیده خودم از خودم نقل قول میگیرم...تو مسابقات شرکت میکنم و خودم به خودم امتیاز میدم...:ws3:

 

مونده خودم حضوری برم تو تاپیک خنده بازار.....صبح ساعت هفت میکوبم میام فروم و شب ساعت ۱ میرم خونه:ws3:

 

راست میگه دیگه دوستمون......کجایید پاشید بیایید دیگه!!!!!!همت نداریدا!!!:w000:

تا داد نزنی نمیام:w02:

  • Like 4
ارسال شده در
تا داد نزنی نمیام:w02:

 

 

صدام خستس...بالا نمیاد...داد زدم دیگه خدمتتون!!اینم یه داد درخواستی خدمت شما!!:w000:

  • Like 4
ارسال شده در
باور کنید من هر چه در توان داشتم گذاشتم.....تو همه تالار ها شرکت کردم.....

 

پروژه نهاییمو بستم گذاشتم کنار الان یه ماهه...بایستی (یعنی قضیه مرگ و زندگی هستا!!!!)شهریور هم دفاع کنم.....

کار به جایی رسیده خودم از خودم نقل قول میگیرم...تو مسابقات شرکت میکنم و خودم به خودم امتیاز میدم...:ws3:

 

مونده خودم حضوری برم تو تاپیک خنده بازار.....صبح ساعت هفت میکوبم میام فروم و شب ساعت ۱ میرم خونه:ws3:

 

راست میگه دیگه دوستمون......کجایید پاشید بیایید دیگه!!!!!!همت نداریدا!!!:w000:

 

اوه اوه ماشلا به فعالیت شما همه جوره فعالیت :ws3:

نقل قول..امتیاز..:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
اوه اوه ماشلا به فعالیت شما همه جوره فعالیت :ws3:

نقل قول..امتیاز..:ws3:

 

پس چی شما منو دست کم گرفتید!!! فقط یه چیز برام سوال شده که نمیدونم چه سیاستی هست تو این فروم که فقط نمیتونم برا خودم سپاس بزنم:ws38:

  • Like 4
ارسال شده در
پس چی شما منو دست کم گرفتید!!! فقط یه چیز برام سوال شده که نمیدونم چه سیاستی هست تو این فروم که فقط نمیتونم برا خودم سپاس بزنم:ws38:

 

اونو دیگه اگه میزدی یه جورایی ریا میشد همه از نیت پاکت و فعالیت باخبر میشدن:ws3:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...