saba mn 20993 ارسال شده در 8 شهریور، 2014 سلام به همگی من بعد یه مدت طولانی برگشتم . قبلا اینجا شلوغ بود ...اینجا چرا انقدر ساکت و خلوت شده چررررررررررررا؟؟؟؟؟!!!! دلیلش چیه؟؟ چون فصل امتحاناست اینجور شده یا قبلا اینجور بوده؟؟؟؟ 16
ms13 1488 ارسال شده در 8 شهریور، 2014 بله . بخاطر فصل امتحانات هستش . بخصوص انجمن های این چنینی که مخصوص دانشجویان هست . پ ن : ولی کلا" هم قدیما این این قسمت بیشتر شلوغ بود ... 11
saba mn 20993 سازنده ارسال شده در 8 شهریور، 2014 بله . بخاطر فصل امتحانات هستش . بخصوص انجمن های این چنینی که مخصوص دانشجویان هست . پ ن : ولی کلا" هم قدیما این این قسمت بیشتر شلوغ بود ... ایشالله موفق باشن نه تنها این قسمت کلا همه بخش ها خلوت شده!!!!!!!!! 7
fakur1 10131 ارسال شده در 8 شهریور، 2014 آره یکم خلوته ولی کیفیت بسیار بالاتر رفته. با تشکر از همه بر و. بچه هایی که زحمات زیادی برا انجمن کشیدن و می کشن. :icon_gol: 5
saba mn 20993 سازنده ارسال شده در 9 شهریور، 2014 آره یکم خلوته ولی کیفیت بسیار بالاتر رفته.با تشکر از همه بر و. بچه هایی که زحمات زیادی برا انجمن کشیدن و می کشن. :icon_gol: اره کیفیت بالاتر رفته ولی خب انشالله بعد امتحانا همه با موفقیت بیان و شلوغ شه 5
VINA 31339 ارسال شده در 10 شهریور، 2014 اره کیفیت بالاتر رفته ولی خب انشالله بعد امتحانا همه با موفقیت بیان و شلوغ شه بچه ها قدیم شاغل شدن با متاهل کمتر میان خو ولی قبلا ساعتی گفت و گوی آزاد میرفت جلو 5
saba mn 20993 سازنده ارسال شده در 10 شهریور، 2014 بچه ها قدیم شاغل شدن با متاهل کمتر میان خوولی قبلا ساعتی گفت و گوی آزاد میرفت جلو اره حق با توء ولی اگه متاهل شدن انشالله شاد و موفق باشن :girl_angel: اونایی که رفتن سرکار بیشتر پول در بیارن :th_running1: ولی حیف شده انقدر ساکت شده همیشه شلوغ بود :there: 4
VINA 31339 ارسال شده در 10 شهریور، 2014 اره حق با توء ولی اگه متاهل شدن انشالله شاد و موفق باشن :girl_angel: اونایی که رفتن سرکار بیشتر پول در بیارن :th_running1: ولی حیف شده انقدر ساکت شده همیشه شلوغ بود :there: انشالا خوشبخت شن یجورایی همه سایلنت شدن 5
saba mn 20993 سازنده ارسال شده در 10 شهریور، 2014 انشالا خوشبخت شن یجورایی همه سایلنت شدن این دیگه فوق سایلنت :164: فکر کنم یا مخفی میان یا هرکی با کسی که میشناسه حرف میزنه:icon_razz: انگار خانه ارواح (الان یکی پیدا میشه میگه صبا تو که این همه مدت نبودی چرا انقدر غر میزنی:vahidrk:) 3
Tamana73 28837 ارسال شده در 10 شهریور، 2014 تازه امروز شروع شدهههههههههههه امتحانام... ولی من همچنان پای نتم... 4
saba mn 20993 سازنده ارسال شده در 10 شهریور، 2014 تازه امروز شروع شدهههههههههههه امتحانام...ولی من همچنان پای نتم... به به به معلومه از اون هایی هستی که خیلی به نت وفاداری امیدوارم همه نمراتت 20 باشه 2
Tamana73 28837 ارسال شده در 10 شهریور، 2014 به به به معلومه از اون هایی هستی که خیلی به نت وفاداری امیدوارم همه نمراتت 20 باشه فقط این انجمن... دعاکن...امرو که عالی بود 4
saba mn 20993 سازنده ارسال شده در 10 شهریور، 2014 فقط این انجمن... دعاکن...امرو که عالی بود چشم حتما دعا میکنم واست من که قبلا این حس و داشتم اصلا دوست ندارم برگردم به روزایی که موقع امتحانا بود 2
Yaser.C 5059 ارسال شده در 10 شهریور، 2014 باور کنید من هر چه در توان داشتم گذاشتم.....تو همه تالار ها شرکت کردم..... پروژه نهاییمو بستم گذاشتم کنار الان یه ماهه...بایستی (یعنی قضیه مرگ و زندگی هستا!!!!)شهریور هم دفاع کنم..... کار به جایی رسیده خودم از خودم نقل قول میگیرم...تو مسابقات شرکت میکنم و خودم به خودم امتیاز میدم... مونده خودم حضوری برم تو تاپیک خنده بازار.....صبح ساعت هفت میکوبم میام فروم و شب ساعت ۱ میرم خونه راست میگه دیگه دوستمون......کجایید پاشید بیایید دیگه!!!!!!همت نداریدا!!! 6
VINA 31339 ارسال شده در 10 شهریور، 2014 این دیگه فوق سایلنت :164: فکر کنم یا مخفی میان یا هرکی با کسی که میشناسه حرف میزنه:icon_razz: انگار خانه ارواح (الان یکی پیدا میشه میگه صبا تو که این همه مدت نبودی چرا انقدر غر میزنی:vahidrk:) اره دیگه همینه تازه امروز شروع شدهههههههههههه امتحانام...ولی من همچنان پای نتم... معماری که پروژه داره خوبه چشم حتما دعا میکنم واست من که قبلا این حس و داشتم اصلا دوست ندارم برگردم به روزایی که موقع امتحانا بود منم ایضا چه حس بیخودی بود امتحان دادن فارغ التحصیلاش صلوات:hapydancsmil: 4
VINA 31339 ارسال شده در 10 شهریور، 2014 باور کنید من هر چه در توان داشتم گذاشتم.....تو همه تالار ها شرکت کردم..... پروژه نهاییمو بستم گذاشتم کنار الان یه ماهه...بایستی (یعنی قضیه مرگ و زندگی هستا!!!!)شهریور هم دفاع کنم..... کار به جایی رسیده خودم از خودم نقل قول میگیرم...تو مسابقات شرکت میکنم و خودم به خودم امتیاز میدم... مونده خودم حضوری برم تو تاپیک خنده بازار.....صبح ساعت هفت میکوبم میام فروم و شب ساعت ۱ میرم خونه راست میگه دیگه دوستمون......کجایید پاشید بیایید دیگه!!!!!!همت نداریدا!!! تا داد نزنی نمیام 4
Yaser.C 5059 ارسال شده در 10 شهریور، 2014 تا داد نزنی نمیام صدام خستس...بالا نمیاد...داد زدم دیگه خدمتتون!!اینم یه داد درخواستی خدمت شما!! 4
saba mn 20993 سازنده ارسال شده در 10 شهریور، 2014 باور کنید من هر چه در توان داشتم گذاشتم.....تو همه تالار ها شرکت کردم..... پروژه نهاییمو بستم گذاشتم کنار الان یه ماهه...بایستی (یعنی قضیه مرگ و زندگی هستا!!!!)شهریور هم دفاع کنم..... کار به جایی رسیده خودم از خودم نقل قول میگیرم...تو مسابقات شرکت میکنم و خودم به خودم امتیاز میدم... مونده خودم حضوری برم تو تاپیک خنده بازار.....صبح ساعت هفت میکوبم میام فروم و شب ساعت ۱ میرم خونه راست میگه دیگه دوستمون......کجایید پاشید بیایید دیگه!!!!!!همت نداریدا!!! اوه اوه ماشلا به فعالیت شما همه جوره فعالیت نقل قول..امتیاز.. 3
Yaser.C 5059 ارسال شده در 10 شهریور، 2014 اوه اوه ماشلا به فعالیت شما همه جوره فعالیت نقل قول..امتیاز.. پس چی شما منو دست کم گرفتید!!! فقط یه چیز برام سوال شده که نمیدونم چه سیاستی هست تو این فروم که فقط نمیتونم برا خودم سپاس بزنم 4
saba mn 20993 سازنده ارسال شده در 10 شهریور، 2014 پس چی شما منو دست کم گرفتید!!! فقط یه چیز برام سوال شده که نمیدونم چه سیاستی هست تو این فروم که فقط نمیتونم برا خودم سپاس بزنم اونو دیگه اگه میزدی یه جورایی ریا میشد همه از نیت پاکت و فعالیت باخبر میشدن 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری