شقایق31 40377 ارسال شده در 9 مهر، 2012 کدوم سوال تو خونتون بیشتر شنیده میشه؟ ) این تلویزیونِ بی صاحاب واسه کی روشنه ؟! 2) چی از جونِ این یخچال بدبخت میخوای ؟! 3) کی لامپ دستشویی رو روشن گذاشته ؟ 4) کی دمپایی دستشویی رو خیس کرده ؟ 5) اینموقع شب با کی حرف میزنی ؟ 6) چشمات در نیومد پای این کامپیوترِ کوفتی ؟! 7) کی غذای منو خورده ؟ 8) کی جورابای منو ورداشته؟ 9) تا این موقع شب کدوم گوری بودی؟ 10) تو اونجا چه غلطی میکردی؟ 11) خودت یه سوال بنویس... 21
Cinderella 9897 ارسال شده در 9 مهر، 2012 باز که گوشی بازی میکنی؟ آخرین نفر کی دستشوئی بوده؟ (ترسناکترین سوال) 13
M.P.E.B 4893 ارسال شده در 9 مهر، 2012 شبا يكم زودتر تعطيل كن..شكل مرده از گور دراومده شدي..چقدر كار مي كني؟؟؟؟؟ سوال تكراري هرشب:icon_razz: 8
شقایق31 40377 مالک ارسال شده در 9 مهر، 2012 خدا به فیسبوک برکت دهد من از فیس بوک بر نداشتم همه میدونن من خیلی کم میرم اونجا 5
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 9 مهر، 2012 من از فیس بوک بر نداشتم همه میدونن من خیلی کم میرم اونجا بله بله 3
*mini* 37779 ارسال شده در 9 مهر، 2012 ) این تلویزیونِ بی صاحاب واسه کی روشنه ؟! 3) کی لامپ دستشویی رو روشن گذاشته ؟ 6) چشمات در نیومد پای این کامپیوترِ کوفتی ؟! :ws28::ws28::ws28::ws28: این 3 تا مخصوصا دوتا نمونه اخرری خیلی توو خونه ما طرفدار داره:ws47: اینم همیشه بهم میگن: خسته نشدی اینقد این گوشی توو دستت بود؟ چقدر sms میدی؟ اوون شارژو خوردی!!! 8
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 9 مهر، 2012 ) این تلویزیونِ واسه کی روشنه ؟! 3) کی لامپ دستشویی رو روشن گذاشته ؟ 6) چشمات در نیومد پای این کامپیوترِ ؟! 11) خودت یه سوال بنویس... 11- هرروز : ناهار چی درست کنم ؟ 12- هوا به این خوبی ؛داره باد میاد چرا کولر روشنه ؟
nikaaa 4299 ارسال شده در 9 مهر، 2012 کلیپس من رو ندیدی؟؟؟ کی قطع میکنی اون گوشی رو؟ کی میخوای درس بخوانی؟ کی اون l.p میذازی کنار؟ با من میای مهمونی؟ :hanghead: 8
- Nahal - 47858 ارسال شده در 9 مهر، 2012 چرا تلفن رو جواب نمی دین؟ نمی خوای صدای آهنگت رو کمتر کنی؟ (من از 1 شب تا 4 همش این سوالو برای داداشم تکرار میکنم و هر باز جوابی نمی گیرم) ناهار چی می خواین؟شام چی می خواین؟ :icon_pf (34): چرا پنجره حموم رو باز نکردی؟ باز دانلود گذاشتی سرعت نت کم شده؟ :vahidrk: به داداشت بگو فلان غذا رو درست کنم می خوره یا باز ادا درمی یاره؟ چرا دسر نداریم؟ چرا دلستر یادت رفت بخری؟ گوشیم کو؟ شارژم کو؟ 11
alimec 23104 ارسال شده در 9 مهر، 2012 سوال یخچال که مشمول خودم میشه،خیلی سر یخچال میرم.. علی چرا تو سماور آب نریختی؟ داره منفجر میشه.. 9
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 9 مهر، 2012 اون تلفن باز کجاست!!! کی موزهای تو یخچال رو خورده!! کی دوباره اومده سر لپ تاب من؟؟ دفتری که گذاشته بودم رو میز کو؟؟؟ چرا ظرفای ناهار رو کسی نشسته؟؟ گوشی من کو؟؟ عینک منو کجا گذاشتی؟؟ باز لباساتو ریختی اینجا رفتی؟؟ باز ساعت 9 شد فیلمای بیخود ماهواره شروع شد!! صبح زود تو بودی صدا کردی از خواب پریدم؟؟ 10
.Yaprak 15749 ارسال شده در 9 مهر، 2012 کی میخوای شروع کنی برا ارشدت بخونی:icon_razz: کی بیام سراغت امشب بریم بیرون 11
pme 3474 ارسال شده در 9 مهر، 2012 11- هرروز : ناهار چی درست کنم ؟:icon_pf (34): شام چی درست کنم هم اضافه کن! وجواب من همیشه: موجودی چی داریم؟ مامان منم یه لیست میده منم یکی انتخاب میکنم آخرشم خودش میگه این ناهار و شام چی بخوریم ما رو کشت 3) کی لامپ دستشویی رو روشن گذاشته ؟ [/b] اینم همیشه یه جواب مشخص داره جدیدا اینم اضافه شده : امروز میای بریم پیاده روی یا حوصله نداری؟ فدای مامانم بشم با این سوالاتش 11
B nam o neshan 12214 ارسال شده در 10 مهر، 2012 1_كي در دستشويي رو باز گذاشته؟ 2_هنوز از راه نرسيدي باز نشستي پاي اون كامپيوتر ؟! 10
SPEEDY 3334 ارسال شده در 10 مهر، 2012 11- نهار چی دوس داری بپزم؟ 12- شام چی دلت میخواد بپزم؟ 13- حوصلت سر رفته؟ ماشینو بردار برو یه دوری بزن! 14- کی میری خونه ی فلان فامیل آنتن تی وی رو درس کنی؟:icon_razz: 15- آخرین قیمت ارز و دلار امروز چقد بود!؟ 16- هوا کی خنک میشه؟؟؟! 11
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری