hilda 13376 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ این اتفاقا رو که احتمالا از روی تصادف هم با هم همخوانی داشته اند خود ایشون بهتون گفتند؟؟؟آخه یه شکلک تهش گذاشته بود به نظر نمیرسید عصبانی باشه واقعا توجیه جالبی بود!!!یعنی نمیتونستند تو یه تاپیک همون موضوع رو یعنی بستن راه توسط عده ای رو به نقد بذارند؟؟؟گرچه میذاشتند هم احتمالا تهش میرسیدیم به تعداد ازدواجهای پیامبر اسلام میدونی چیه ؟ این که خیابون بسته شده تقصیر ماست این که به اسم خدا همه جور فسادی رایجه تقصیر ماست این که به اسم اسلام ا ز همه چی سواستفاده میشه تقصیر ماست چرا ما اشتباهات یه سری ادم عام و معمولی رو میذاریم رو دوش خدا و امام حسین و اسلام ؟ این امام حسین گناهش تو این مسائل چی بود ؟ این که ما بد عزاداری میکنیم گردن اونه ؟ همون تعدد زوجاتی که اشاره میکنی مگه غیر از اینه که وقتی میگه میتونی 4 تا زن بگیری به شرط رعایت عدالت ؛ تو ایه بعدش میگه هیچکس نمیتونه این اعتدال رو رعایت کنه ...مگر اولیا خدا یعن نفی میکنه این اجازه رو ... لا اقل از مردم عادی این حق و صلب میکنه ... ما الان داریم حرص زنای پیغمبر و میخوریم که هوو داشتن ؟ به ما چه ... ما غصه خودمون و باید بخوریم که هوو نیاد این که این قانون مسخره ی ما ایه بعدی رو در نظر نمیگیره و ازدواج مجدد و مجاز میدونه ؛ تقصیر خداس ؟ چرا همیشه منتظریم یه چیزی بشنویم و شلوغش کنیم ؟ 6 لینک به دیدگاه
El Roman 31720 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ جواد تو 1 نفری؟ یا شیفتی کار میکنین؟ دیشب خیلی خوب و منطقی بحث میکردی ولی الان باز داری با کلمات بازی میکنی :icon_razz: همون question to question عضو این شرکت حرمیا نبودی؟ 7 لینک به دیدگاه
::: شیـــما ::: 6955 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ کدام ضربه؟؟؟اگه منظورتون صدای هیئتهاست چرا به جای نقد همون حرکت کل یک تفکر زیر سوال میره البته بهتر بگم فقط بهش توهین میشه!! چن نمونشو میگم اابته خیلیاشو خودتون میدونید تو صفحه قبل یکی از کاربرا گفت ک کلی تو ترافیک بوده و ... ک دقیقا همین اتفاق واسه من بدترش افتاد از صادقیه تا سید خندان ک تو ساعات پر ترافیک ۱ ساعت میشدو من ۳ ساعته اومدم ! ب خاطر چن تا از دوستداران عاشورا و معتقدان و قبلشم حدود ۱ ساعت تو سرما واستاده بودم ! پارسال چن روز قبل عاشورا ب خاطر این ک کاپشن قرمز پوشیده بودم یکی از استادای معتقد ک اونروز باهاش کلاس داشتم ۲ نمره از نمره ترمم کم کرد ! سرو صدا ک جای خودشو داره چن سال پیش تو کوچمون ی هیات بود ما کل محرم سر درد داشتیم از سرو صداش این حرکت از همین تفکر اومده پس از کجا اومده ؟ همین تفکره ک باعث میشه حقوق بقیرو نادیده بگیرن و ب خاطر اعتقادات خودشون ک فکر میکنن ۱۰۰٪ درسته ی کشورو ب کل تعطیل کنن .. تفکری ک ب پیروانش حق میده هر کسی خلافش حرف زدو باید کشت چ احترامی واسه حقوق اولیه ی انسان ک فکر کردن و انتخاب راه زندگیه میده ؟ ب نظر شما اینا توهین ب شخصیت آدم نیست ؟ 6 لینک به دیدگاه
JavadMessi 1620 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ 1- برای اینکه خلفای اسلامی و حاکمان اسلامی در قسمت بیشتری از دنیا حاکمند و یهودیت فقط در اسرائیل حاکمه و سران بعضی کشورها.در کشورهای اسلامی قوانین اسلامی به زور و با تمامی قدرت اجرا میشن، اما در چندتا کشور قوانین یهودیت و تورات مثل سنگسار اجرا میشه؟ 2- تمامیت خواهی در خود کشورهای اسلامی نه کل جهان. یعنی تو همون قلمرو خودشون تمامیت خواه هستند و میخوان سایر عقاید از ریشه کنده بشن. نمونه اش همین خشم حتی در برابر یک امضا. این خشم نشونه ترس و وحشته،ترس و وحشت از مقدساتی که جز بوسه و سلام و صلوات در طول تاریخ چیزی نصیبشون نشده و حالا که پایه هاش به لرزه در اودمده خوب طبیعیه دوستان ناراحت میشن. 3- شما خیلی دوست داری به عقاید دیگران احترام بذاری، باشه قبول. من میگم دینتون هم احترام میذاره،بنده امروز از نظر دین عزیز شما مصداق بارز یک کافر هستم چون هیچکدوم از تئوری های اسلام را درباره خلقت و نبوت و معاد و... قبول ندارم. شما اگر واقعا صادقی هرچی آیه در مورد کافرین هست بیار ببینم در کجای دین شما احترام به عقاید هست مثلا احترام به یک کافر، که من باید به عقاید شما احترام بذارم. 4- با عرض معذرت بیشتر، کل جملات شما بسیار بی ربط تر بود و زیبا هم نبود. اگر مورد 3 را چه اینجا چه در تاپیک دیگری نیارین، بنده ترجیح میدم دیگه بحثی با شما هیچ جا نداشته باشم. لطفا هرچی حدیث و آیه در مورد واژه مسخره کافر هست بیارید تا بنده به عنوان یک کافر از نظر دین شما، احترام دین شما به کسیکه قبولش نداره را درک کنم. 1-احتمالا یهودی که نیستین؟ یهود بر همه دنیا حاکمه حداقل روسای شرکتهای بزرگ و خود شرکتاشون گواه این امره قبلا در مورد سنگسار بحث کردیم ولی عجیبه اگر میخواستید ادامه دهید چرا همانجا ادامه ندادید و روز از نو شد!!! 2-سایر عقاید؟؟؟ شرمنده ولی سایر عقاید مثلا به آشوریها یا کلیمیها یا مسیحیها یا حتی شیطانپرستا میگند نه عقیده ای که در عمل ضد عقیده دیگر بیش نیست! 3-کافر معنای مشخصی داره و معمولا کسیست که دشمنی داره اون بدون دلیل! گرچه قبول نداشتنتون همیشه نظر شخصی بوده ولی شما تا این مخالفت رو جار نزنی مگه کسی ازتون منطق میخواد؟؟؟ 4-خیلی خوشحال میشم شما این کار رو بکنید البته در تاپیکی جدا یا هرجای دیگه ولی نه به صورت کپی پیست وار و به منظور قانع نشدن!! البته قبلش باید منطق یک کافر در رد ارکان اسلام هم مشخص بشه! 2 لینک به دیدگاه
JavadMessi 1620 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ چن نمونشو میگم اابته خیلیاشو خودتون میدونید تو صفحه قبل یکی از کاربرا گفت ک کلی تو ترافیک بوده و ... ک دقیقا همین اتفاق واسه من بدترش افتاد از صادقیه تا سید خندان ک تو ساعات پر ترافیک ۱ ساعت میشدو من ۳ ساعته اومدم ! ب خاطر چن تا از دوستداران عاشورا و معتقدان و قبلشم حدود ۱ ساعت تو سرما واستاده بودم ! پارسال چن روز قبل عاشورا ب خاطر این ک کاپشن قرمز پوشیده بودم یکی از استادای معتقد ک اونروز باهاش کلاس داشتم ۲ نمره از نمره ترمم کم کرد ! سرو صدا ک جای خودشو داره چن سال پیش تو کوچمون ی هیات بود ما کل محرم سر درد داشتیم از سرو صداش این حرکت از همین تفکر اومده پس از کجا اومده ؟ همین تفکره ک باعث میشه حقوق بقیرو نادیده بگیرن و ب خاطر اعتقادات خودشون ک فکر میکنن ۱۰۰٪ درسته ی کشورو ب کل تعطیل کنن .. تفکری ک ب پیروانش حق میده هر کسی خلافش حرف زدو باید کشت چ احترامی واسه حقوق اولیه ی انسان ک فکر کردن و انتخاب راه زندگیه میده ؟ ب نظر شما اینا توهین ب شخصیت آدم نیست ؟ خب کار اون معتقدان اشتباه بوده نه چیز دیگه ای! کار استاد هم اشتباه بوده و شخصی! کار اون هیئت هم اشتباه بوده! نه شما حرف دین رو باید تو نصش جستجو کنید نه تو عمل پیروانش پس اگر هم توهینی باشه از عمل اون افراد ناشی شده نه متن دین که حق الناس رو بزرگترین گناهها میدونه! 3 لینک به دیدگاه
El Roman 31720 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ 1-احتمالا یهودی که نیستین؟یهود بر همه دنیا حاکمه حداقل روسای شرکتهای بزرگ و خود شرکتاشون گواه این امره قبلا در مورد سنگسار بحث کردیم ولی عجیبه اگر میخواستید ادامه دهید چرا همانجا ادامه ندادید و روز از نو شد!!! 2-سایر عقاید؟؟؟ شرمنده ولی سایر عقاید مثلا به آشوریها یا کلیمیها یا مسیحیها یا حتی شیطانپرستا میگند نه عقیده ای که در عمل ضد عقیده دیگر بیش نیست! 3-کافر معنای مشخصی داره و معمولا کسیست که دشمنی داره اون بدون دلیل! گرچه قبول نداشتنتون همیشه نظر شخصی بوده ولی شما تا این مخالفت رو جار نزنی مگه کسی ازتون منطق میخواد؟؟؟ 4-خیلی خوشحال میشم شما این کار رو بکنید البته در تاپیکی جدا یا هرجای دیگه ولی نه به صورت کپی پیست وار و به منظور قانع نشدن!! البته قبلش باید منطق یک کافر در رد ارکان اسلام هم مشخص بشه! برای مثال: کافر کیست و غیبت کردن درباره او چه حکمی دارد؟ کسی که منکر خدا و پیامبر و ضروری دین باشد کافر است و غیبت و عیبجویی از او حرام نیست (استفتا از دفترآیت الله مکارم). «کافر» دارای کاربردهای متفاوتی در مجموعه معارف دینی است. مهمترین کاربردهای این کلمه را میتوان در مواردزیر طبقهبندی نمود: الف) از دیدگاه فقهی ؛ کسی که منکر خدا و یا رسول او باشد کافر است. همچنین اگر کسی یکی از ضروریات دین رامنکر شود (مانند نماز) به گونهای که انکارش منتهی به انکار خدا و رسول او گردد از نظر فقهی کافر است. ب ) مورد دیگر کاربرد کلمه کافر در برابر اهل کتاب است. در برخی از متون گاهی واژؤ کافر را در مقابل معتقدان بهپیامبران گذشته به کار میبرند. در این کاربرد کافر شامل همه کسانی میشود که یهودی مسیحی و زرتشتینیستند. ج ) کاربرد دیگر این کلمه در مورد کفر عملی است. کفر عملی یعنی این که مسلمانی در عمل به یکی از دستورات دینالهی از روی عمد بیاعتنایی کند. چنین شخصی نیز کافر دانسته شده است ؛ ولی کفر این افراد کفر عملی است نهعقیدتی ؛ مثلا" در روایتی آمده است:«کسی که نمازش را عمدا" ترک کند کافر است». این کفر کفر در مقام عمل است ؛نه آن کفری که موجب خروج فرد از اسلام میشود. بنابراین اگر کسی واجبات را ترک کند باز هم مسلمان است گرچه دارای کفر عملی باشد. jawab.ir 5 لینک به دیدگاه
::: شیـــما ::: 6955 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ خب کار اون معتقدان اشتباه بوده نه چیز دیگه ای!کار استاد هم اشتباه بوده و شخصی! کار اون هیئت هم اشتباه بوده! نه شما حرف دین رو باید تو نصش جستجو کنید نه تو عمل پیروانش پس اگر هم توهینی باشه از عمل اون افراد ناشی شده نه متن دین که حق الناس رو بزرگترین گناهها میدونه! همه این ها ک کار اشتباه انجام دادن و میدن همین گروه معتقدانو تشکیل دادن ک دینشون بهشون این اجازرو داده من نمیدونم چرا شما میخوای ب زور بگی ک برداشت من وبقیه از اسلام اشتباهه و شما درست میگی هر دینیو از پیروانش میشناسن دیگه مثلا شما میخوای بدونی یهودی چیه میری زندگینامه پیامبرشو زیرو رو میکنی یا ی یهودی ک میشناسی و میدونی ک داره از دینش پیروی میکنرو نقد میکنی ؟ 4 لینک به دیدگاه
El Roman 31720 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ خب کار اون معتقدان اشتباه بوده نه چیز دیگه ای!کار استاد هم اشتباه بوده و شخصی! کار اون هیئت هم اشتباه بوده! نه شما حرف دین رو باید تو نصش جستجو کنید نه تو عمل پیروانش پس اگر هم توهینی باشه از عمل اون افراد ناشی شده نه متن دین که حق الناس رو بزرگترین گناهها میدونه! ایشون دین رو نقد نمیکنند دارن میگن دینداران به ما احترام نمیزارند تو واقعیت ولی شما انتظار احترام ما رو دارین تو دنیای مجازی؛ در مورد جواب بده جواد 2 لینک به دیدگاه
JavadMessi 1620 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ برای مثال:کافر کیست و غیبت کردن درباره او چه حکمی دارد؟ کسی که منکر خدا و پیامبر و ضروری دین باشد کافر است و غیبت و عیبجویی از او حرام نیست (استفتا از دفترآیت الله مکارم). «کافر» دارای کاربردهای متفاوتی در مجموعه معارف دینی است. مهمترین کاربردهای این کلمه را میتوان در مواردزیر طبقهبندی نمود: الف) از دیدگاه فقهی ؛ کسی که منکر خدا و یا رسول او باشد کافر است. همچنین اگر کسی یکی از ضروریات دین رامنکر شود (مانند نماز) به گونهای که انکارش منتهی به انکار خدا و رسول او گردد از نظر فقهی کافر است. ب ) مورد دیگر کاربرد کلمه کافر در برابر اهل کتاب است. در برخی از متون گاهی واژؤ کافر را در مقابل معتقدان بهپیامبران گذشته به کار میبرند. در این کاربرد کافر شامل همه کسانی میشود که یهودی مسیحی و زرتشتینیستند. ج ) کاربرد دیگر این کلمه در مورد کفر عملی است. کفر عملی یعنی این که مسلمانی در عمل به یکی از دستورات دینالهی از روی عمد بیاعتنایی کند. چنین شخصی نیز کافر دانسته شده است ؛ ولی کفر این افراد کفر عملی است نهعقیدتی ؛ مثلا" در روایتی آمده است:«کسی که نمازش را عمدا" ترک کند کافر است». این کفر کفر در مقام عمل است ؛نه آن کفری که موجب خروج فرد از اسلام میشود. بنابراین اگر کسی واجبات را ترک کند باز هم مسلمان است گرچه دارای کفر عملی باشد. jawab.ir خب خدارو شکر معلوم شد که کافر معانی گسترده و متفاوتی دارد! اول اینکه نگفته واجبه بلکه میگه حرام نیست! دوم اینکه از مورد ب و مقایسه آن با دیگر نصوص دینی که در مورد دیگر ادیانه معلوم میشه این یه حکم فقهیه نه اساس ارزشگذاری! سوم اینکه غیبت با تهمت فرق داره ههههه 2 لینک به دیدگاه
Fakur 9754 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ بزرگترین اشتباه شما اینجاست که دوست دارین انسان ها الزاما پیرو یک مکتب فکری مشخص باشند.حالا اون مکتب چه غربی و مادی گرایانه باشه چه از این مکاتبی که ادعای آسمانی بودن دارند. من برای خودم جواب میدم، به هیچ مکتب فکری به تنهایی وابسته نیستم. از هر مکتبی هر اصلی که به نظرم انسانی تر است را میگیرم و در زندگی به کار میگیرم. اگر از نظر من اسلام گفته احترام به پدر و مادر خوبه اینو ازش میگیرم و سعی میکنم اجرا کنم، اما وقتی درباره حجاب مو و دست ندادن با نامحرم و ازدواج ممنوع با غیر هم دین صحبت میکنه ازش متنفر میشم و تنفرم را هم نشون میدم، چون ترسی نه از خودش دارم نه از مقدساتش که از نظر من در دفاع از خودشون از بت ها هم عاجزترند. پس بنده در تمامی جزئیات باورهام مستقلم و نمیتونم بهتون کتابچه راهنما بدم.[/right] در آنصورت لازم هست که این مستقل گرایی خودتونم بصورتی مدون تعریف کنید تا طرف بحث شما بدونه با چه منطقی بحث میکنه. با احترام عرض میکنم که این منطق رو بهش میگن : ندانم گرا و با افرادی که باور هاشون بر اساس ندانم گرایی باشه نمیشه بحث و گفتگو کرد. طرفین هر بحث اول باید موضع خود و پایه های اعتقادی خودشونو بیان کنند تا بتونن با اتکا به نقط ضعف و قوت اعتقادات همدیگه با هم بحث کنند. شما برای خرید یک جفت کفش هم که برید باید هم پا داشته باشید و هم پای شما اندازه داشته باشه که بشه کفش مورد نیاز شما رو تهیه کرد. عقاید هم باید ظرفی قابل بیان و تعریف داشته باشند. در بحث های عقیدتی طرفین حتما باید مکتب و موضع مشخص داشته باشند. اگر نداشته باشند نمیشه بحث کرد. کسانی هم که موضع خودشونو مشخص نمیکنن نباید به اعتقادات یا رفتار دیگران ایراد بگیرند. اگر هم انتقادی داشتند باید با رعایت حرمت و احترام باشه. و گر نه شایسته جواب نمیشن. تشکر 3 لینک به دیدگاه
JavadMessi 1620 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ همه این ها ک کار اشتباه انجام دادن و میدن همین گروه معتقدانو تشکیل دادن ک دینشون بهشون این اجازرو داده من نمیدونم چرا شما میخوای ب زور بگی ک برداشت من وبقیه از اسلام اشتباهه و شما درست میگی هر دینیو از پیروانش میشناسن دیگه مثلا شما میخوای بدونی یهودی چیه میری زندگینامه پیامبرشو زیرو رو میکنی یا ی یهودی ک میشناسی و میدونی ک داره از دینش پیروی میکنرو نقد میکنی ؟ دقیقا کجای دین این اجازه داده شده؟؟؟ لینک به دیدگاه
El Roman 31720 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ خب خدارو شکر معلوم شد که کافر معانی گسترده و متفاوتی دارد!اول اینکه نگفته واجبه بلکه میگه حرام نیست! دوم اینکه از مورد ب و مقایسه آن با دیگر نصوص دینی که در مورد دیگر ادیانه معلوم میشه این یه حکم فقهیه نه اساس ارزشگذاری! سوم اینکه غیبت با تهمت فرق داره ههههه خوب این جواب بنده نبود بحثمون هم این نبود بحث اینه که: اگر شما این تعریف از کفر رو قبول دارید بگید اگر برای مثال من تو کلاس تفسیر موضوعی قرآن که بحث سر قرآن هست بگم من به قرآن اعتقادی ندارم(توجه کنید دارم عقیده ام رو میگم توهینی به قرآن اینجا نیست) آیا من رو مورد اهانت قرار نمیدند؟ حتی من مجرم و ملحد شناخته شده و به دار آویخته خواهم شد؛ به نظر شما اینجا به اعتقادات من احترام قائل شدند؟ 1 لینک به دیدگاه
::: شیـــما ::: 6955 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ دقیقا کجای دین این اجازه داده شده؟؟؟ 1 لینک به دیدگاه
El Roman 31720 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ دقیقا کجای دین این اجازه داده شده؟؟؟ بحث سر دین نیست بحث سره پیروانه این دین و رفتاراشونه شکلک کندن مو 1 لینک به دیدگاه
XMEHRDADX 7514 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ سخنی بیطرفانه با دوستان معترض به عقاید و ائین های مسلمین . در تمام تالارهای موضوعی که نظر کنید دو گروه راخواهید یافت . اول یک گروه اسلامگرا :که عقایدشون مشخصه .کتاب آسمانی مشخصی دارن با یک ادعای واحد : یعنی بی اشکال و نقص بودن قرآن پیامبری دارند با تاریخ مشخص و واحد و همگی به او عشق میورزند. . منم چند تا سوال بیطرفانه دارم ؟ اگه که چون یه گروهی خاص عقاید مشخص و خاصی دارن که از قبل دیکته شده،آیا این گروه و عقایدشون باید برحق و درست باشن؟!!!!!! پس اینطوری خیلی ها برحق میشن.....!!!! یا به عبارتی مشخص بودن عقاید یک عده بریک مبنای خاصی چه اثباتی بر محق بودن اونها وعقایدشونه؟!!!! چه بسا این عقاید و باور ها و تفکرات اکثرا بصورت ارثی و بدون تحقیق وبررسی و از بچگی در ذهن افراد نقش بسته و خیلی پایه واساس پژوهشی نداشته باشه..... در مورد بی اشکال و نقص بودنش هم میشه گفت که این نظر معتقدین به دین هستش . و همونطور که دیده میشه نه تنها نظر همگان اینطور نیست بلکه این مسائلو پر از اشکال و تناقض و کمبود میبینن!!!! / امامانی مشخص و معصومی دارند با این اعتقاد که از هر گناه و خطایی مصون هستند.این شد یک مجموعه کاملا مشخص و مدون از گزاره های دینی به نام اسلام در همین مورد خاص هم میبینیم که بین اکثریت مسلمانان جهان با عده کمی که در ایران و لبنان ... وجود دارن اختلاف نظر شدید وجود داره.بقیه مسلمونا امامارو معصوم نمیدونن و شیعیانو بدعتگذار و رافضی و خونشون حلال.....!!!! 11 لینک به دیدگاه
JavadMessi 1620 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ بحث سر دین نیست بحث سره پیروانه این دین و رفتاراشونهشکلک کندن مو خب موضوع تاپیک چیه؟؟؟ گرچه این رفتاراشون مزاحمت محسوب میشه نه توهین شما بیا فقط رفتارشون رو نقد کن منم تاییدت میکنم لینک به دیدگاه
JavadMessi 1620 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ منم چند تا سوال بیطرفانه دارم ؟ اگه که چون یه گروهی خاص عقاید مشخص و خاصی دارن که از قبل دیکته شده،آیا این گروه و عقایدشون باید برحق و درست باشن؟!!!!!! پس اینطوری خیلی ها برحق میشن.....!!!! یا به عبارتی مشخص بودن عقاید یک عده بریک مبنای خاصی چه اثباتی بر محق بودن اونها وعقایدشونه؟!!!! چه بسا این عقاید و باور ها و تفکرات اکثرا بصورت ارثی و بدون تحقیق وبررسی و از بچگی در ذهن افراد نقش بسته و خیلی پایه واساس پژوهشی نداشته باشه..... در مورد بی اشکال و نقص بودنش هم با میشه گفت که این نظر معتقدین به هر آیینی هست . و همونطور که دیده میشه نه تنها نظر همگان اینطور نیست بلکه این مسائلو پر از اشکال و تناقض و کمبود میبینن!!!! در همین مورد خاص هم میبینیم که بین اکثریت مسلمانان جهان با عده کمی که در ایران و لبنان ... وجود دارن اختلاف نظر شدید وجود داره.بقیه امامارو معصوم نمیدونن و شیعیان بدعتگذار و رافضی.....!!!! بر حق بودن یا نبودن عقیده ای طی بحث روشن میشه البته با شرایطی که فکور جان توضیح داد و همیشه حرف دل من بوده مومن خدا اگه بحث درون دینی باشه که من عصمت امامان رو از کتب خود اهل سنت ثابت میکنم 3 لینک به دیدگاه
El Roman 31720 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ خب موضوع تاپیک چیه؟؟؟گرچه این رفتاراشون مزاحمت محسوب میشه نه توهین شما بیا فقط رفتارشون رو نقد کن منم تاییدت میکنم والله ما دالایی لاما نیستیم در مقابل توهین و مزاحمت و کشتنمون(که تو اونیکی تاپیک گفتم) صبر پیشه کنیم و اشخاص رو نقد کنیم! ما هم آدمیم شروع به تلافی کردن میکنیم؛ هرچند عامل اصلی رو هم همزمان داریم نقد میکنیم. هروقت اعتفادات شما از خیابان ها و مدارس و دانشگاه ها و خونه من رفت بیرون و رفت تو مساجد و خونه های شما اونوقت باید انتظار احترام رو داشته باشید 4 لینک به دیدگاه
JavadMessi 1620 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ والله ما دالایی لاما نیستیم در مقابل توهین و مزاحمت و کشتنمون(که تو اونیکی تاپیک گفتم) صبر پیشه کنیم و اشخاص رو نقد کنیم! ما هم آدمیم شروع به تلافی کردن میکنیم؛ هرچند عامل اصلی رو هم همزمان داریم نقد میکنیم. هروقت اعتفادات شما از خیابان ها و مدارس و دانشگاه ها و خونه من رفت بیرون و رفت تو مساجد و خونه های شما اونوقت باید انتظار احترام رو داشته باشید عجب معانی گسترده ای داشت مزاحمت!!! 1 لینک به دیدگاه
Fakur 9754 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۰ منم چند تا سوال بیطرفانه دارم ؟ اگه که چون یه گروهی خاص عقاید مشخص و خاصی دارن که از قبل دیکته شده، این گروه و عقایدشون باید برحق و درست باشن؟!!!!!! کاری به درست یا غلط بودنش نداشتم. من فقط عقاید اونا رو بر اساس باور هایشان نقل قول کردم که بگم اونا حداقل اینو دارن. یا به عبارتی مشخص بودن عقاید یک عده بریک مبنای خاصی چه اثباتی بر محق بودن اونها وعقایدشونه؟!!!! از نظر خودشون محق هست. چه بسا این عقاید و باور ها و تفکرات اکثرا بصورت ارثی و بدون تحقیق وبررسی و از بچگی در ذهن افراد نقش بسته و خیلی پایه واساس پژوهشی نداشته باشه..... با شما موافقم. اما حداقل اینه اونا یه داشته هایی رو بهش اعتراف میکنند. و مکتبشونو قبول دارن. ولی یه عده ای هستند که با سلاح ندانم گرایی وارد گود میشن و همه چی زیر سئوال میبرند در حالی که هویت اعتقادی خودشونو حتی نمیدونن چی هست و شایدم نمیگن که گیر نیفتن. در مورد بی اشکال و نقص بودنش هم با میشه گفت که این نظر معتقدین به هر آیینی هست . و همونطور که دیده میشه نه تنها نظر همگان اینطور نیست بلکه این مسائلو پر از اشکال و تناقض و کمبود میبینن!!!! با این نظر شما هم موافقم. گفتار من در ذکر این امثال برای بیان لزوم , داشتن تعلق به یک خط فکری تعریف شده در بین طرفین بحث ها و مناظره ها بود. این بیانات شما در جای خودش و در یک تاپیک مجزا البته جای هم اندیشی و نقد دارد. از شرکت شما و بیان نظرات هوشمندانه تون تشکر میکنم. در همین مورد خاص هم میبینیم که بین اکثریت مسلمانان جهان با عده کمی که در ایران و لبنان ... وجود دارن اختلاف نظر شدید وجود داره.بقیه امامارو معصوم نمیدونن و شیعیان بدعتگذار و رافضی. درسته. این مورد را هم میتوانیم در تاپیک مجزا و در چارچوب گفتمان درون دینی به نقد بنشینیم. تشکر 4 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده