Ehsan 112349 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 ظاهر گرا از وقتی حراجت کردم هیشکی زیر قیمت هم نیومده ببره!:vahidrk: کی به کی میگه ظاهر گرا ......... ما حراج دل ها هستیم و دلی اگر باشد، رایگان میرویم. 3
Saman_88 8062 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 خودم تصویب می کنم من کی شوبر دار شدم که نفهمیدم تو که قبول نکردی آقا اصرار نکن گفتم که میخوام ادامه تحصیل بدم ! 1
Ehsan 112349 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 خودت چی؟ ما که همین الان هم عکسمون روی آواتار هست. تازه عکس از عقب هم گذاشتیم. 3
Saman_88 8062 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 ما که همین الان هم عکسمون روی آواتار هست. تازه عکس از عقب هم گذاشتیم. اسی باید باور کنیم این عکس خودته ؟! من که دیدمت دیگه ! 2
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 [iD.CFD;776550]بخدا ندیدمت داشتم کیک میخوردم کیک نخور!برو درستو بخون کنکوری 2
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 حمید جون رونمایی کن من دیشب پرده برداری شدم [iD.CFD;776550]بخدا ندیدمتداشتم کیک میخوردم کیک نخور!برو درستو بخون کنکوری :whistles:من ندیدمت حالا هی برو بگو رو کم کردی:whistles: 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 اسی باید باور کنیم این عکس خودته ؟! من که دیدمت دیگه ! بله باور کنین. هیچ چیز در این دنیا بهتر از زودباوری نیست. 4
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 من دیشب پرده برداری شدم کیک نخور!برو درستو بخون کنکوری :whistles:من ندیدمت حالا هی برو بگو رو کم کردی:whistles: روت کم شد! دوتا بستنی بم بدهکاری 2
NEGARi 9387 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 کی به کی میگه ظاهر گرا ......... ما حراج دل ها هستیم و دلی اگر باشد، رایگان میرویم. من به تو ظاهر گرا میگم ظاهر گرا! اگر یه دل پاک پیدا کردی خبرم کن میافتم به پاش حتی اگه یه صدم قیافه هم نداشت 6
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 راست میگه، برای همین هم من طلاقش دادم بره خوش باشه. دوماد پرروهی گفتم نگار رو ندید به این پر رو 3
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 :whistles:من ندیدمت حالا هی برو بگو رو کم کردی:whistles: روت کم شد! دوتا بستنی بم بدهکاری عمرا!دو تا بستنی بدم به تو؟بابت چی؟هنوز کم نشده روم 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 من به تو ظاهر گرا میگم ظاهر گرا! اگر یه دل پاک پیدا کردی خبرم کن میافتم به پاش حتی اگه یه صدم قیافه هم نداشت همین است که ما هرجا میریم همه جلمون سجده میکنن و پامون را میبوسند پس........ 2
sinister89 4246 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 نگار و اسی به جای کل کل کردن و منحرف کردن بحث عکساتووونو بزنینن وگرنه دیگه بحث و ادامه ندین برین تو تاپیک عروس گلم اسپم کنین 9
Ehsan 112349 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 دوماد پرروهی گفتم نگار رو ندید به این پر رو ولی جدی جدی پشیمونم، بیایید ببرینش اینو، زندگیمو تباه کرد.... 3
ارسالهای توصیه شده