رفتن به مطلب

کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
ظاهر گرا :whistles:از وقتی‌ حراجت کردم هیشکی زیر قیمت هم نیومده ببره!:vahidrk:

 

کی به کی میگه ظاهر گرا ......... :banel_smiley_4:

 

ما حراج دل ها هستیم و دلی اگر باشد، رایگان میرویم. :ws37:

  • Like 3
  • پاسخ 1.3k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
خودم تصویب می کنم

 

 

من کی شوبر دار شدم که نفهمیدم

 

تو که قبول نکردی :sad0:

 

آقا اصرار نکن

گفتم که میخوام ادامه تحصیل بدم !:whistle:

  • Like 1
ارسال شده در
حمید جون رونمایی کن

حمیدو ببین !:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
خودت چی؟:ws3:

 

ما که همین الان هم عکسمون روی آواتار هست.

 

تازه عکس از عقب هم گذاشتیم.:whistles:

  • Like 3
ارسال شده در

چی خبره؟؟؟ پسند کردین همدیگرو؟؟؟؟ :ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
ما که همین الان هم عکسمون روی آواتار هست.

 

تازه عکس از عقب هم گذاشتیم.:whistles:

 

اسی باید باور کنیم این عکس خودته ؟! من که دیدمت دیگه !:whistles:

  • Like 2
ارسال شده در
حمیدو ببین !:ws3:
بگو ماشالا
  • Like 3
ارسال شده در

[iD.CFD;776550]بخدا ندیدمت:w000:

داشتم کیک میخوردم:w000:

کیک نخور!برو درستو بخون کنکوری :w000:

  • Like 2
ارسال شده در
بگو ماشالا

 

چش نخوره ! ایشالا

  • Like 2
ارسال شده در
حمید جون رونمایی کن

من دیشب پرده برداری شدم:hanghead:

[iD.CFD;776550]بخدا ندیدمت:w000:

داشتم کیک میخوردم:w000:

کیک نخور!برو درستو بخون کنکوری :w000:

:whistles::whistles:من ندیدمت حالا هی برو بگو رو کم کردی:whistles::whistles:

  • Like 2
ارسال شده در

پس این پسر ایرونی کجا رفت :hanghead:

  • Like 3
ارسال شده در
اسی باید باور کنیم این عکس خودته ؟! من که دیدمت دیگه !:whistles:

 

بله باور کنین.

هیچ چیز در این دنیا بهتر از زودباوری نیست. :ws37:

  • Like 4
ارسال شده در
من دیشب پرده برداری شدم:hanghead:

 

کیک نخور!برو درستو بخون کنکوری :w000:

:whistles::whistles:من ندیدمت حالا هی برو بگو رو کم کردی:whistles::whistles:

روت کم شد!

دوتا بستنی بم بدهکاری :w02:

  • Like 2
ارسال شده در
کی به کی میگه ظاهر گرا ......... :banel_smiley_4:ما حراج دل ها هستیم و دلی اگر باشد، رایگان میرویم. :ws37:
من به تو ظاهر گرا میگم ظاهر گرا!:w16: اگر یه دل‌ پاک پیدا کردی خبرم کن می‌افتم به پاش حتی اگه یه صدم قیافه هم نداشت:ws37:
  • Like 6
ارسال شده در
بله باور کنین.

هیچ چیز در این دنیا بهتر از زودباوری نیست. :ws37:

:whistles:

  • Like 1
ارسال شده در
راست میگه، برای همین هم من طلاقش دادم بره خوش باشه. :w16:

دوماد پررو:banel_smiley_4:هی گفتم نگار رو ندید به این پر رو:banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در
:whistles::whistles:من ندیدمت حالا هی برو بگو رو کم کردی:whistles::whistles:

روت کم شد!

دوتا بستنی بم بدهکاری :w02:

عمرا!دو تا بستنی بدم به تو؟بابت چی؟:whistles:هنوز کم نشده روم:whistles:

  • Like 2
ارسال شده در
من به تو ظاهر گرا میگم ظاهر گرا! :w16:

 

اگر یه دل‌ پاک پیدا کردی خبرم کن می‌افتم به پاش حتی اگه یه صدم قیافه هم نداشت:ws37:

 

همین است که ما هرجا میریم همه جلمون سجده میکنن و پامون را میبوسند پس........:ws37:

  • Like 2
ارسال شده در

نگار و اسی به جای کل کل کردن و منحرف کردن بحث عکساتووونو بزنینن

 

 

وگرنه دیگه بحث و ادامه ندین

 

برین تو تاپیک عروس گلم اسپم کنین :whistles:

  • Like 9
ارسال شده در
دوماد پررو:banel_smiley_4:هی گفتم نگار رو ندید به این پر رو:banel_smiley_4:

 

ولی جدی جدی پشیمونم، بیایید ببرینش اینو، زندگیمو تباه کرد.... :sigh:

  • Like 3
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...