رفتن به مطلب

کمپین طرفداران گذاشتن عکس خودمون تو آواتار


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
میگم بعضی ها خوب بقیه رو دیدن و خودشونو زدن به کوچه علی چپ ها:whistle:

 

چون دختره 90 % معلومه خوشگله دیگه این که کوچه و علی نمیخواد:banel_smiley_4:

  • Like 6
  • پاسخ 1.3k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

اینم جدیدترین عکس ... الان گرفتم :banel_smiley_4: ...

 

 

نه ببخشید از آلبوم شخصی کسی کش رفتم ... :ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
اینم جدیدترین عکس ... الان گرفتم :banel_smiley_4: ...

 

 

نه ببخشید از آلبوم شخصی کسی کش رفتم ... :ws3:

 

داداش ماهرخ رو هم دیدیم:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
اینم جدیدترین عکس ... الان گرفتم :banel_smiley_4: ...

 

 

نه ببخشید از آلبوم شخصی کسی کش رفتم ... :ws3:

 

اون وقت اون قرمزه چیه تو دستت ؟

روبرو آینه عکس گرفتی ؟!:ws52:

 

چون دختره 90 % معلومه خوشگله دیگه این که کوچه و علی نمیخواد:banel_smiley_4:

:banel_smiley_4:

از خود راضی !:whistles:

  • Like 2
ارسال شده در
hapydancsmil.gifعکس بزارینننننننننننننننننننننننن hapydancsmil.gif
  • Like 2
ارسال شده در
چون دختره 90 % معلومه خوشگله دیگه این که کوچه و علی نمیخواد:banel_smiley_4:

 

همون میخوایم بابت اون 10 درصدش مطمئن بشیم:whistle:

  • Like 1
ارسال شده در
داداش ماهرخ رو هم دیدیم:ws3:

 

قربون برو بچس :w02:

 

 

 

اون وقت اون قرمزه چیه تو دستت ؟

روبرو آینه عکس گرفتی ؟!:ws52:

 

 

:banel_smiley_4:

از خود راضی !:whistles:

 

 

گوشیمه دیگه :ws3:

 

 

 

آره رو به روی آینه ست :ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
نفرین به چه دردی میخوره ! نقد و بچسب ! معامله سر کیک و عکسه :w16:

من سر خوراکی معامله نمیکنم:sigh:سر یه چی دیگه:sigh:

چون دختره 90 % معلومه خوشگله دیگه این که کوچه و علی نمیخواد:banel_smiley_4:

ایول خواهر،برجکش منهدم شد:ws3:

اینم جدیدترین عکس ... الان گرفتم :banel_smiley_4: ...

 

 

نه ببخشید از آلبوم شخصی کسی کش رفتم ... :ws3:

گلشیفته یا خودشیفته؟:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در
این عکس مال پاییز 89 هه !

جدیده دیگه !:whistle:

به میلادی که میشه حدودا 4 سال پیش:w02:

  • Like 3
ارسال شده در

جمع کنید برید خونتون....چقد اسپم می کنید؟:w000:

  • Like 2
ارسال شده در
قربون برو بچس :w02:

 

 

 

 

 

 

گوشیمه دیگه :ws3:

 

 

 

آره رو به روی آینه ست :ws28:

 

خو چه کاریه !

دوربین گوشی رو برگردون طرف خودتو عکس بگیر !

  • Like 2
ارسال شده در

اینو که دیشب دیدن :banel_smiley_4:

 

 

چرا کسی عکس نمی زاره .... :4564:

 

 

 

 

بچه ها من کدوم عکسمو بزارم ؟؟؟؟؟ :ws52:

  • Like 2
ارسال شده در
همون میخوایم بابت اون 10 درصدش مطمئن بشیم:whistle:

 

حالا اگر مطمئن نشی چی میشه ؟:banel_smiley_4: اصلا مشکلش کجاست منو نگار همدیگه را دیده باشیم :banel_smiley_4:

 

فعلا تو حس کنجکاوی بمون:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

 

ایول خواهر،برجکش منهدم شد:ws3:

 

خودشیرین:viannen_38:

  • Like 3
ارسال شده در
اینو که دیشب دیدن :banel_smiley_4:

 

 

چرا کسی عکس نمی زاره .... :4564:

 

 

 

 

بچه ها من کدوم عکسمو بزارم ؟؟؟؟؟ :ws52:

همین که به زور کله ت رو گرفته یکی که عکس بندازی خوبه:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
خودشیرین:viannen_38:

متفکر:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
اینو که دیشب دیدن :banel_smiley_4:

 

 

چرا کسی عکس نمی زاره .... :4564:

 

 

 

 

بچه ها من کدوم عکسمو بزارم ؟؟؟؟؟ :ws52:

باز شیطنت میباره ازت:gnugghender:

  • Like 1
ارسال شده در
خو چه کاریه !

دوربین گوشی رو برگردون طرف خودتو عکس بگیر !

 

 

 

:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
من سر خوراکی معامله نمیکنم:sigh:سر یه چی دیگه:sigh:

 

 

دل بکن از اون خوراکی ها :hanghead: حاضری عکس بی حجابت دست نامحرم باشه؟ :icon_pf (34):

میگم سر کنکور اول خوراکی هاتو بخور که خیالت راحت شه :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

اینجا که فقط شد اسپم....من رفتم بچه ها sigh.gif

  • Like 5
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...