Aartemis 6639 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 میگم بعضی ها خوب بقیه رو دیدن و خودشونو زدن به کوچه علی چپ ها چون دختره 90 % معلومه خوشگله دیگه این که کوچه و علی نمیخواد 6
felorans666 12046 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 اینم جدیدترین عکس ... الان گرفتم ... نه ببخشید از آلبوم شخصی کسی کش رفتم ... 5
ashegh20 1559 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 اینم جدیدترین عکس ... الان گرفتم ... نه ببخشید از آلبوم شخصی کسی کش رفتم ... داداش ماهرخ رو هم دیدیم 2
Saman_88 8062 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 اینم جدیدترین عکس ... الان گرفتم ... نه ببخشید از آلبوم شخصی کسی کش رفتم ... اون وقت اون قرمزه چیه تو دستت ؟ روبرو آینه عکس گرفتی ؟! چون دختره 90 % معلومه خوشگله دیگه این که کوچه و علی نمیخواد از خود راضی ! 2
MechJJ 11369 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 چون دختره 90 % معلومه خوشگله دیگه این که کوچه و علی نمیخواد همون میخوایم بابت اون 10 درصدش مطمئن بشیم 1
felorans666 12046 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 داداش ماهرخ رو هم دیدیم قربون برو بچس اون وقت اون قرمزه چیه تو دستت ؟روبرو آینه عکس گرفتی ؟! از خود راضی ! گوشیمه دیگه آره رو به روی آینه ست 2
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 نفرین به چه دردی میخوره ! نقد و بچسب ! معامله سر کیک و عکسه من سر خوراکی معامله نمیکنمسر یه چی دیگه چون دختره 90 % معلومه خوشگله دیگه این که کوچه و علی نمیخواد ایول خواهر،برجکش منهدم شد اینم جدیدترین عکس ... الان گرفتم ... نه ببخشید از آلبوم شخصی کسی کش رفتم ... گلشیفته یا خودشیفته؟ 4
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 این عکس مال پاییز 89 هه !جدیده دیگه ! به میلادی که میشه حدودا 4 سال پیش 3
Saman_88 8062 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 قربون برو بچس گوشیمه دیگه آره رو به روی آینه ست خو چه کاریه ! دوربین گوشی رو برگردون طرف خودتو عکس بگیر ! 2
felorans666 12046 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 اینو که دیشب دیدن چرا کسی عکس نمی زاره .... بچه ها من کدوم عکسمو بزارم ؟؟؟؟؟ 2
Aartemis 6639 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 همون میخوایم بابت اون 10 درصدش مطمئن بشیم حالا اگر مطمئن نشی چی میشه ؟ اصلا مشکلش کجاست منو نگار همدیگه را دیده باشیم فعلا تو حس کنجکاوی بمون 5
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 اینو که دیشب دیدن چرا کسی عکس نمی زاره .... بچه ها من کدوم عکسمو بزارم ؟؟؟؟؟ همین که به زور کله ت رو گرفته یکی که عکس بندازی خوبه 3
MechJJ 11369 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 اینو که دیشب دیدن چرا کسی عکس نمی زاره .... بچه ها من کدوم عکسمو بزارم ؟؟؟؟؟ باز شیطنت میباره ازت:gnugghender: 1
felorans666 12046 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 خو چه کاریه !دوربین گوشی رو برگردون طرف خودتو عکس بگیر ! 2
Aartemis 6639 ارسال شده در 18 بهمن، 2011 من سر خوراکی معامله نمیکنمسر یه چی دیگه دل بکن از اون خوراکی ها حاضری عکس بی حجابت دست نامحرم باشه؟ :icon_pf (34): میگم سر کنکور اول خوراکی هاتو بخور که خیالت راحت شه 4
ارسالهای توصیه شده