Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 26 آبان، 2011 به مناسبت دومین سالگرد تأسیس انجمن و به پیشنهاد دوستان این تاپیک رو زدم تا هرکس بهترین خاطره، بدترین خاطره و جالب ترین خاطره ای که تو نواندیشان یا تو میتینگ های نواندیشان داشته رو بذاره. هرکس یه خاطره ها 47
شقایق31 40377 ارسال شده در 26 آبان، 2011 بهترین مربوط به میتینگ اخیر میشه بخصوص صندلی داغش که مشعلش دست کیوان بود بدترین مزاحمت یکی از کاربرا بود که شدیدا داشت اثر سوء در زندگی حقیقیم میذاشت که به لطف محمد طرف ساکت شد در کل انجمن عشخه 28
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 26 آبان، 2011 من که خاطره بد ندارم اما بهترین خاطره ام تور تنگه واشی بود بامزه بود خیلی 23
کتایون 15177 ارسال شده در 26 آبان، 2011 روزهای خوبی داشتم این جا... یه روز که خیلی دلم گرفته بود اومدم این جا عضو شدم... اون قد محیطش برام غریب بود که بیخیالش شدم... تا این که چند روز بعدش اومدم و سیما رو دیدم... آخی یادش به خیر... یکی دو بار دلم گرفت اما نه اون قدر جدی... نمی دونم سال دیگه تولد نواندیشان کجام اما دوست دارم تولدش یادم بمونه... 26
pari daryayi 22938 ارسال شده در 26 آبان، 2011 بهترین خاطره ام از اینجا تک تک لحظاتی بود که با همه دوستانی بودم که دوسشون داشتم مخصوصا میتینگ دریایی و صندلی داغ هاش... بدترین خاطره .... ( امروز که به جاش سکوت می کنم!):sad0: جالب ترین خاطره نحوه چسبیدن خودم و همه دوستان به این انجمنه! و تمام گفته جالبی که از پست بهترین دوستم اینجا می خوندم ای کاش یه روزی همه اینجا مثل یه خانواده واقعی باشیم و شاهد جدا شدن هیچ کسی از خانواده مون نباشیم و روز به روز به تعدادمون افزوده بشه... در کنار هم با آرامش اوقات رو سپری کنیم نه در ناراحتی و دلواپسی!! 35
Peyman 16150 ارسال شده در 26 آبان، 2011 بهترین چیزی که الان یادم میاد، مربوط به آخرین کوهنوردی بود که با هم بودیم، فک کنم طرفای تیرماه 90 بود محمد مهدی هم بود (نویترون) داشتیم بلوف بازی می کردیم، همش من می بردم آخر سر محمد مهدی اومد بغل دست من نشست، ببینه من چیکار دارم می کنم، ولی بازم طفلی سر در نیورد هر موقع یاد اون زمان و جمعمون میوفتم، دلم تنگ می شه. ولی در مجموع، دمه همه نواندیشانی ها گرم، همتون با معرفتین و دوست داشتنی 33
Fo.Roo.GH 24356 ارسال شده در 26 آبان، 2011 بدترین خاطره م مال امروز بود که به خاطر جمعه بودنش به اندازه کافی دلگیر بود اما این خدافظی ها خیلی بدترش کرد... بهترینش سفر کاشان و بازی پانتومیم بود... تاپیک پل صراطم هم جز خاطرات خوبم هستش.... ایشالله انجمن صد ساله شه محمد جان 30
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 26 آبان، 2011 حالا که فکر می کنم می بینم بدترین خاطره می تونه رفتن اسی باشه من که خیلی دوسش داشتم و خیلی چیزا ازش یاد گرفتم 17
Nightingale 10531 ارسال شده در 26 آبان، 2011 خاطره بد هام خیلی بیشتر بود ...... ای کاش پیش نمیومد ..... 19
حانی 3371 ارسال شده در 26 آبان، 2011 بهترین خاطره که نمیشه گفت چون اینجا همچیش خوب بود ولی میتینگ دریایی دیدن بچه ها از نزدیک خیلی خوب بود جزئ بهترین روزام بود 19
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 26 آبان، 2011 بهترين سه چهار ماه اي نيومدم بدتر ين دنبال يه راه فرار در رو چيزي ميگردم گير نمياد!!! 19
sookut 13735 ارسال شده در 26 آبان، 2011 بدترین رو که نمیتونم بگم که واقعا داشت داغونم میکرد که محمد به دادم رسید و اسی هم آرومم کرد... بهترین هم زیاده ، اینجا کسانی رو پیدا کردم که برام خیلی خیلی ارزش دارن اسی جون هر کی دوس داری زودی برگرد 22
.MohammadReza. 19850 ارسال شده در 26 آبان، 2011 بهترین هاش : نمایشگاه کتاب، تور دریایی، کوهی که با دوستان رفتیم بدترین هاش : بیخیال 24
sookut 13735 ارسال شده در 26 آبان، 2011 روزهای خوبی داشتم این جا...یه روز که خیلی دلم گرفته بود اومدم این جا عضو شدم... اون قد محیطش برام غریب بود که بیخیالش شدم... تا این که چند روز بعدش اومدم و سیما رو دیدم... آخی یادش به خیر... یکی دو بار دلم گرفت اما نه اون قدر جدی... نمی دونم سال دیگه تولد نواندیشان کجام اما دوست دارم تولدش یادم بمونه... کتی جون خودمهههههههههههههههههههه 10
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 26 آبان، 2011 بهترین و بدترین نداشتم ولی امروز ک اسی رفت از بقیه روزای انجمن دلگیرتر بود 18
*mini* 37779 ارسال شده در 26 آبان، 2011 من قشنگترین لحظه هامو توو نو اندیشان بودم دوستانی پیدا کردم که از وجودشون خوشحالم خیلی بهترین خاطرم اول از چار دیواری معماراست که با محمد حسین و مرتضی کل مینداختیم:biggrin: دومین خاطرم مربوط به کوهه.....قشنگترین خاطره ایی هستش که مونده توو ذهنم...هیچوقت فراموشش نمیکنم 20
Sepideh.mt 17530 ارسال شده در 26 آبان، 2011 بهترین خاطرم 31/5/2010 یعنی 10 خرداد سال 89 روزی که عضو شدم و شروع همه خاطرات نواندیشانیم بدترینش هنوز نیومده...روزیه که دیگه نخوام بیام انجمن...چون حتما اون روز خیلی دلم شکسته 17
Mohammad Aref 120566 سازنده ارسال شده در 26 آبان، 2011 حالا خودمم بگم. موقع تاپیک زدن فرصت نکردم بگم بهترین خاطره: بهترین خاطرم همین آشنایی با بچه های انجمن بوده و میتینگ هایی که گذاشته شده به خصوص موردی که پیمان هم اشاره کرد، قرار تفریحی که تابستون پارسال تو دربند بود. بدترین خاطره: بدترین هم یه چندتایی بوده که همش مربوط رفتن بچه ها میشده و بدترینش موقعی بود که خبر فوت کامیار (architect) رو شنیدم جالب ترین خاطره: این خاطره بیشتر واسه خودم جالب بوده. شاید واسه بقیه جالب نباشه. بیشتر یه اعترافه مربوط میشه به حدوداً 20 ماه پیش بحثای انتخابات و اینا داغ بود هنوز و فیلی شدن خیلی سایتا تو اون دوره. امار انجمن هم تو اون موقع فکر کنم 30تا کاربر و 70تا مهمان اینا میشد. قوانین ممنوعیت بحث سیاسی هم بود البته نه به شدتی که الان هست. و قبلاً هم گفتم تجربه مدیریتی خاصی رو نداشتم. یه شب مثل اینکه باشگاه فیلی میشه و تو انجمن بودم یهو دیدم 70،80 نفر ریختن تو انجمن هیچ کدوم از بچه هام نمیشناختم. چون تو باشگاه فعالیت خاصی نداشتم که بخوام کسی هم بشناسم. من اون موقع بیشتر به جای اینکه از حضور کاربرا تو انجمن خوشحال باشم، ترسیده بودم که نکنه بشینن اینجام بحثای سیاسی به دعوا کشیده بشه :banel_smiley_52: تا حدی که باعث شد برم تو بخش مدیریت هم بگم بچه ها مواظب باشین یه وقت زیاد بحثای خارج از خط قرمز نشه و دعوا اینا نشه هنگ کرده بودم که چیکار کنم. همش داشتم تو تاپیکا میچرخیدم که نکنه یه وقت چیزی بشه تازه بعد اینکه رفتن نفس راحتم کشیدم :smiley-gen165: حس و حال اون موقع الان خیلی واسم جالبه 30
Sepideh.mt 17530 ارسال شده در 26 آبان، 2011 جالبترین خاطره یادم رفت اولین باری که رفتیم کوه...بسیییییییی خوش گذشت خیلی خوب بود خاطرش واسه من و مینی همیشه میمونه 14
الهام. 8079 ارسال شده در 26 آبان، 2011 جالبترين خاطرم زمين خوردنم تو تور دريايي بود :4chsmu1: بهترينش پيدا كردن اينهمه دوست خوب بدترينشم...هيچي! 17
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری