MechJJ 11369 ارسال شده در 26 آبان، 2011 بهترینش : میتینگ نمایشگاه کتاب. بدترینش : رفتن کسی که پامو به فروم ها باز کرد،اسی.بدون اون انجمن یه چیزی کم داره 21
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 26 آبان، 2011 خاطره ی خوب: اشنا شدن با بچه هایی که میفهمند خاطره ی بد: اشنا شدن با بچه هایی که نمیفهمند و بر نادانی خودشان اصرار میکنند خیلی گله دارم از از اینجا.ولی خب خیلی چیزا رو نمیشه گفت.روزای اولی که اومدم اینجا فکر میکردم واقعا یه جای خیلی خوب هست که میتونم اوقاتم رو پر کنم.البته نه اینکه بد باشه نه.ولی خب اونجور که فکر میکردم نبود و خیلی فاصله داشت.بعضی وقتا که اینجا بحث میشه و مدیریت دخالت میکنه یاد یه برهه زمانی میفتم تو مهندسان و یه جمله که بهتاش گفت: یه خرابشده ای واسه اینا درست کنم برن بزنن تو سر و کله هم 20
میلاد 24047 ارسال شده در 26 آبان، 2011 بهترین خاطره ندارم..همین پیش دوستام بودم ...الان کمتر شده اون صمیمیت و ... بد ترین خاطره یکی فوت آقای کامیار بود ...زیاد نمیشناختمش ولی با هم چند باری برخورد داشتیم یکی دیگه هم فوت پدر مادر یه کاربر ...که نمیشناختمش ولی بقیه میشناختنش کلا فضا غمگین بود بازم خاطره بد شاید باشه یادم نیست الان. 24
sinister89 4246 ارسال شده در 27 آبان، 2011 بهترینش حضور تو گود رفاقت بوده مخصوصا زمانی که من و ماهرخ و جوزف و میلاد با نوترون در حال کل کل و زدن تو سر و کله هم هستیم.تمام لحظاتش واسم خاطره شده. بدترینش فک می کنم نبودن اسی باشه:w74: 21
Avenger 19334 ارسال شده در 27 آبان، 2011 منم بهترین خاطرم میتینگ دریایی بود که هم دوستان رو از نزدیک دیدم هم خیلی حال دال مخصوصا چر خوندن شیشه نوشابش البته هر وقت میام انجمن تمام سختی ها و مشغله فکری که تو محیط واقعی دارم از بین میره و بعدش راحت تر فکر میکنم 18
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 27 آبان، 2011 بدترینش همین از دست دادن کاربرای ناب و درخشانش بهترینش دیدن چراغ روشن و فعالیت کاربراش 20
- Nahal - 47858 ارسال شده در 27 آبان، 2011 بهترین : میتینگ توردریایی بود.خیلی خوش گذشت بدترین : وقتی بابابزرگم چند ماه پیش فوت کرد کسی نمی دونست خیلی بهم ریخته بودم توی تاپیک بغض که قسمت گاه نوشته ها بود کلی پست دادم اما بعد گفتن نباید توی گاه نوشته ها اعضای دیگه بنویسن و پستامو پاک کردن جالبترین : هر اتفاقی می تونه جالب باشه بستگی به نگاهمون داره. چیز خاصی یادم نیست 17
alimec 23104 ارسال شده در 27 آبان، 2011 خاطره بد و خوب که نه ولی از شکلک های زیر خیلی خوشم می آد اول این خوشگلهبعدش هم این خوش تیپه فک کنم روزی با هم ازدواج کنن 16
Hossein.T 22596 ارسال شده در 27 آبان، 2011 خاطره ی خوبی ندارم راستش فقط وقتی میبینم توو قسمت اعضای آنلاین ، انواع و اقسام رنگ ها دارن خودنمایی میکنن و تعدادش به 70-80 تا میرسه خوشحال میشم و احساس تنهاییم از بین میره. خاطره ی بدم تا دلت بخواد دارم : وقتی که Neutron از تالار خداحافظی کرد وقتی دیدم Waffen یک ماهه نیومده اینطرفا وقتی دیدم ZIZA و آتروس اخراج شدن وقتی دیدم CodePlus استعفا داد وقتی میبینم spow خیلی کم پیدا شده وقتی توو پروفایل Architect گشت میزنم و میبینم هیچ وقت نمیتونه درخواست دوستیم رو تایید کنه. وقتی اون شب تاپیک دعا برای سلامتی هیلدا رو دیدم و تا صبحش خوابم نبرد وقتی میبینم توو دنیای مجازی هم عرصه اونقدر تنگ شده که بهترین کاربرمون هم مجبور شد از اینجا بره. وقتی تاپیک حرف های دل رو میخونم و میفهمم بچه ها چقدر مشکل دارن و چی توو دلشون میگذره از این "وقتی" ها زیاد میتونم بنویسم خلاصه . . . 25
zahra-d 4993 ارسال شده در 27 آبان، 2011 بهترين خاطرم مال تاپيكه سوتي هاست وقتي سوتي هارو ميخونم كلي ميخندمو روحيم عوض ميشه بدترينم چيز خاصي يادم نمياد اما پارسال كه تازه اومده بودم چون اينجا خيلي خلوت بود اعصابمو خورد ميكرد اما الان تنهاي سايتي كه مشتاقم توش بچرخم فقط نوانديشانه 11
.FatiMa 36560 ارسال شده در 27 آبان، 2011 بهترین خاطرم آشنایی با دوستام بود شوخی ها و خندهایی که با هم می کردیم خیلی خوب بودن بدترینش هم رفتنشون 20
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 27 آبان، 2011 بهترینش خداحافظی های بی سرانجامه .......وقتی دروپنجره های پروفشون را میبندن یه جمله تلخ هم مینویسن....بعد چندروز بعد گیجالتی برمیگردن....خیلی حال میده:hapydancsmil::hapydancsmil:+میتینگایی که بودم. جالبترینش تمام مواقعی که محمد ر وسر کار گذاشتم.:tt2: بدترین هم مشکلاتی که یه کاربر برام به وجود اورد 19
Anooshe 11040 ارسال شده در 27 آبان، 2011 خاطرات خوب اینجا خیلی زیاد دارم... هم از خود انجمن هم آدم هاش و هم میتینگ هایی که داشتیم... دوستان کمی دارم ولی چون دوستان واقعی هستن برام واسه همین خیلی خیلی برام مهمن و همین جزء بهترین هاست... جالبترین خاطرات میتینگم مربوط به اولین کوهنوردی که با بچه ها رفتیم و یه مقداریشو پیمان هم تو خاطراتش گفت بود و بعد از اون بازی پانتومیم توی برنامه کاشان که واقعا جالب بود و خوش گذشت... تنها خاطره بدی که داشتمم مربوط به اوایلی هست که اینجا بودم که بودن و موندن تو انجمن باعث شد اون مساله و اتفاق رو به کلی فراموش کنم... 17
alimec 23104 ارسال شده در 27 آبان، 2011 خاطره ی خوبی ندارم راستش فقط وقتی میبینم توو قسمت اعضای آنلاین ، انواع و اقسام رنگ ها دارن خودنمایی میکنن و تعدادش به 70-80 تا میرسه خوشحال میشم و احساس تنهاییم از بین میره. خاطره ی بدم تا دلت بخواد دارم : وقتی که Neutron از تالار خداحافظی کرد وقتی دیدم Waffen یک ماهه نیومده اینطرفا وقتی دیدم ZIZA و آتروس اخراج شدن وقتی دیدم CodePlus استعفا داد وقتی میبینم spow خیلی کم پیدا شده وقتی توو پروفایل Architect گشت میزنم و میبینم هیچ وقت نمیتونه درخواست دوستیم رو تایید کنه. وقتی اون شب تاپیک دعا برای سلامتی هیلدا رو دیدم و تا صبحش خوابم نبرد وقتی میبینم توو دنیای مجازی هم عرصه اونقدر تنگ شده که بهترین کاربرمون هم مجبور شد از اینجا بره. وقتی تاپیک حرف های دل رو میخونم و میفهمم بچه ها چقدر مشکل دارن و چی توو دلشون میگذره از این "وقتی" ها زیاد میتونم بنویسم خلاصه . . . روحشون شاد 12
ooraman 22216 ارسال شده در 27 آبان، 2011 بهترینش تور کاشان و نمایشگاه بود واقعا بهم خوش گذشت بدترینشم دوست ندارم دربارش حتی حرف بزنم چون خیلی ناراحتم میکنه البته خیلی وقته که سعی کردم فراموشش کنم تا حدود زیادیم فراموشک ردم ولی خب آثارش هنوز باقی مونده 14
!Hooman 10133 ارسال شده در 27 آبان، 2011 خاطره خوب ... همین که میام اینجا بچه هارو میبینم کلی خوشحال میشم و ی دنیا برام ارزش داره خاطره بد .. از این که تو پروفایل دوستام میرم میبینم چن ماهی نیست .. یا خداحافظی کرده بدجوری حالم بد میشه 14
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 27 آبان، 2011 بهترینش میتینگ 10 فروردین بود که خیلی از بچه ها رو دیدم...خیلی خوب بود و خوش گذشت... پیدا کردن دوستای سه بعدی... بدترینش ...کم نیست...پس بهتره نگم... 12
morta 3324 ارسال شده در 27 آبان، 2011 من زمان دقیق نمیگم ... برای من بهترین دوره ، زمستان 89 بود ، زمانی که همه ی کاربر های فعال بودند و بحث های خوبی انجام میشد و خیلی از اونایی که جاشون الان خالی بودند ...و میتینگ ها .... بدترین موقع هم همین حدود هاست ، الان که کلی از کاربرای فعال نیستند ، خداحافظی کردند ، نمیتونن بیان و خیلی مشکلات دیگه ... 13
just work 12355 ارسال شده در 27 آبان، 2011 با سلام بهترینها و بدترینها زیادند و جالبترینها کم ... شاید بهترینها رو بتونم در این چند مورد بگم : 1 - پیدا کردن دوست و برادر عزیزم مهندس جمالی در این انجمن که جدود 2 سال بطور کامل ازش بی خبر بودم . 2 - اشنایی با اعضای محترم تالار مکانیک که هر کدامشان کهکشانی بی پایان از علم و اخلاق هستند . 3 - اعلام همبستگی و استقلال تالار فدرال مکانیک در تابستان 89 و اون محیط صمیمی و گرم . 4 - اعلام همبستگی دوباره ی اعضای تالار فدرال مکانیک در تابستان 90 بعد از یک دوره ی رخوت و سکون . و اما بدترینها که کم هم نیستند ... 1 - توهین یکی از مدیران سابق انجمن و مماشات و عدم برخورد جدی مدیر انجمن با ایشون که سر اغاز بسیاری از مسایل شد . 2 - اعضایی که هر روز صبح یک صفحه از یک کتاب رو میخوندند و فکر میکردند فیلسوف شده اند و تاپیکهایی سراسر خزعبل تحویل خلق الله میدادند ...! 3 - نخبه کشی انجمن که باعث شد سرمایه هایی بسیار گرانبهایا از انجمن رخت بربندند و یا روزه ی سکوت بگیرند ... ! 4 - اعضایی که تا به عنوانی رسیدند به یادم انداختند که " خدا .... رو دید و شاخ بهش نداد " . به امید روزی که تفاوت " آزادی " و " آزادگی " رو بفهمیم ... 11
Saman_88 8062 ارسال شده در 28 آبان، 2011 بدترینش وقتی میرم تو پروف بچه هایی که خداحافظی کردن و رفتن دلم بد جور میگیره ! بدترینش موقععیه که میرم تو پروفایل کامیار بدترینش موقعیه که ... دیگه چیزی نمیگم ... 10
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری