hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 12 مهر، 2011 حق با سمانس! مقدسات هرکی برای خودش احترام داره! و بی احترامی تو مکان عمومی چیز خوبی نیست! خوشبختم په! 2
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 12 مهر، 2011 خب ايني كه داري ميگي توهينه شايد اون شخص براي شما مغزش معيوب باشه اما جز مقدسات خيليها هست خوبه اول از خودمون شروع كنيم از قديم گفتم يه سوزن به مردم بزن يه جوآل دوز به خودت خب چه عيب داره مردم شادي كنند يعني انتظار داري اين يه روز هم شادي نكنند اون ور دنيا يه روز به هم گوجه پرت ميكنند كل شهر كثيف ميشه هيچ كس هم اعتراض نمكنه اینا که شما میگی فرقش از زمین تا اسمون هست.اونا گوجه میزنن به هم تا خوش باشن.یه جشن ملی هست.همه شرکت میکنن اما این نیمه شعبان یه جشن مذهبی هست.پس واسه خیلیا که اعتقاد ندارن فقط باعث اذیت میشه براشون.بعدم اینا گول میزنن این ادما رو که اره یکی یه روزی سوار بر اسب میاد و با شمشیر جلو هواپیماهای امریکا رو میگیره و فلان و بهمان. در مورد توهین من هیچ توهینی نکردم.اگه شه شما بگم سمانه ناراحت میشین؟نه.چون سمانه هستین.منم چیزی رو گفتم که اون فرد هست.البته اینو بگم این حرف شما درست هست که کلا نباید توهین کرد.من در جواب سوال حمید خان اون جواب رو دادم.خواستم کامل توضیح بدم که اسلام از کجا اومده. همین جا هم از مسلمانان عزیز معذرت میخوام و ارزو میکنم هر چه زودتر از خواب غفلت بیدار بشین تا کمتر افسوس روزهای سپری شده در گمراهی رو بخورین 2
Neutron 60972 ارسال شده در 12 مهر، 2011 بابا اینا فاطی کماندو ندارن؟ جهت اطلاعتون که فقط بچز هنرهای زیبا میتونن با شال و روسری برن دانشگاه. پس عکسها کاملا کذب میباشد. 3
saray89 3064 ارسال شده در 12 مهر، 2011 حالا به این که همچین وضعی تو دانشگاه بعیده رو کاری ندارم گیر بدن میگین چرا گیر میدن به اونا چه ربطی داره؟ گیر ندن شاکی میشین که چرا گیر نمیدن 1
Ehsan 112349 ارسال شده در 12 مهر، 2011 جهت اطلاعتون که فقط بچه هنرهای زیبا میتونن با شال و روسری برن دانشگاه. پس عکسها کاملا کذب میباشد. یعنی من برم هنرهای زیبا میتونم عمامه ام را باز کنم و یک قسمتو بندازم رو شونه هام؟....:girl_yes2: 5
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 12 مهر، 2011 حالا به این که همچین وضعی تو دانشگاه بعیده رو کاری ندارم گیر بدن میگین چرا گیر میدن به اونا چه ربطی داره؟ گیر ندن شاکی میشین که چرا گیر نمیدن ببین وقتی یه ادمی رو از یه کاری منع میکنی سعی میکنه از راه های مختلف اون کار رو انجام بده.اگه از اول ازاد باشه و البته فرهنگ سازی شده باشه و یه چار چوب هم باشه خب اینجوری ازادی بیشتری به افراد داده میشه توی لباس پوشیدن.بابا من دلم براتون میسوزه.کل حق انتخاب شما برای لباس پوشیدن شده رنگ مانتو. 1
Neutron 60972 ارسال شده در 12 مهر، 2011 یعنی من برم هنرهای زیبا میتونم عمامه ام را باز کنم و یک قسمتو بندازم رو شونه هام؟....:girl_yes2: بمیرم واست که این همه محدودیت کشیدی توی اون حوزه علمیه کوفتی. چرا نمیتونی عزیزم.:girl_yes2: فقط وقتی رفتی بگو ما بیایم اون زلف پریشونتو تماشا کنیم و لذت ببریم. 3
saray89 3064 ارسال شده در 12 مهر، 2011 ببین وقتی یه ادمی رو از یه کاری منع میکنی سعی میکنه از راه های مختلف اون کار رو انجام بده.اگه از اول ازاد باشه و البته فرهنگ سازی شده باشه و یه چار چوب هم باشه خب اینجوری ازادی بیشتری به افراد داده میشه توی لباس پوشیدن.بابا من دلم براتون میسوزه.کل حق انتخاب شما برای لباس پوشیدن شده رنگ مانتو. حرف من که این نبود من گفتم چرا در هر دو صورت شاکی هستن چه وقتایی که به حجاب گیر میدن و محدودیت ایجاد میکنن چه وقتایی که چیزی نمیگن و کاری ندارن 1
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 12 مهر، 2011 حرف من که این نبودمن گفتم چرا در هر دو صورت شاکی هستن چه وقتایی که به حجاب گیر میدن و محدودیت ایجاد میکنن چه وقتایی که چیزی نمیگن و کاری ندارن برای اینکه هر دو مورد رو از روی نادانی انجام میدن.وقتی یه چیزی از ریشه اشتباه باشه تا اخرش اشتباه میشه کلا گیر دادن به این موضوع اشتباه هست.وقتی میان مثلا به مدت 10 سال به طور مداوم به یه موضوع گیر میدن بعد به قول شما گیر نمیدن خی این خودش حساسیت ایجاد میکنه.که چرا الان اینجوری هست و این یه کار روانشناسی هست که رژیم انجام میده.اول یه مدت با حساسیت این کار رو انجام مید.هر روز دخترا بخوان برن دانشگاه بازرسی میشن و .... بعد یه ماه این کار رو انجام نمیده.مردم میگن وای دانشگاه چرا اینجوری شده.این دختره که همه جاش معلومه.نگاه موهای اون یکی.معلوم نیست اومدیم دانشگاه یا فشن اینجا.این حرف ها میاد تو ذهن ادما.دلیلش اینه که یه عمر بهشون گیر داده بودن رو این جریان.اونوقت خود مردم حساس میشن رو این موضوع.چرا این جوریه. گرفتی چی شد؟ 2
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 12 مهر، 2011 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام آخی چه نازه 3
jonny depp 8297 ارسال شده در 12 مهر، 2011 خب ايني كه داري ميگي توهينه شايد اون شخص براي شما مغزش معيوب باشه اما جز مقدسات خيليها هست خوبه اول از خودمون شروع كنيم از قديم گفتم يه سوزن به مردم بزن يه جوآل دوز به خودت خب چه عيب داره مردم شادي كنند يعني انتظار داري اين يه روز هم شادي نكنند اون ور دنيا يه روز به هم گوجه پرت ميكنند كل شهر كثيف ميشه هيچ كس هم اعتراض نمكنه مگه تو اون روز شادی هم می کنن؟ فقط روضه می ذارن یه آخوندی میره رو منبر از سیلی تو گوش حضرت زهرا و بریدن سر امام حسین حرف می زنه آخرش هم فقط میگه مهدی جان بیا یعنی الان شادی کردن؟ 3
jonny depp 8297 ارسال شده در 12 مهر، 2011 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام آخی چه نازه منم موافقم چقدر اون جینگیلی که به موهاش وصل کرده خوشگله 2
b-d 2058 ارسال شده در 12 مهر، 2011 من خیلی عذر می خااااااااااااااااااام یه چیزی می گین هااا می خایین تشریف بیارین دانشگاه مثلا سراسری تبریز بهتون نشون بدم وضع اونجا چجوریاست؟ چرا یکطرفه صحبت می کنید؟ سراسری هااا مثلا چی شدن چیکار کردند هنوز گند بازاریه دختران دانشگاه سراسری یاسوج یادمون نرفته ؟ یا دانشگاه زنجان؟ خیلی هست ..خوبه تحصیلکرده هستین و کمی منطقی برخورد کنید نه احساسی 4
viviyan 12437 ارسال شده در 12 مهر، 2011 ما هم تو دانشگاهمون کماندو داریم. طرح حجاب و عفاف دانشگاه ما طرح برتر کشوری شده. حتی به چادریا هم گیر میدن.:banel_smiley_52: 2
الهام. 8079 ارسال شده در 12 مهر، 2011 بابا اینا فاطی کماندو ندارن؟ جهت اطلاعتون که فقط بچز هنرهای زیبا میتونن با شال و روسری برن دانشگاه. پس عکسها کاملا کذب میباشد. بچه هاي دانشگاه ما هم با شال مياناااااااا :JC_thinking: یعنی من برم هنرهای زیبا میتونم عمامه ام را باز کنم و یک قسمتو بندازم رو شونه هام؟....:girl_yes2: بمیرم واست که این همه محدودیت کشیدی توی اون حوزه علمیه کوفتی.چرا نمیتونی عزیزم.:girl_yes2: فقط وقتی رفتی بگو ما بیایم اون زلف پریشونتو تماشا کنیم و لذت ببریم. :ws28: ما هم تو دانشگاهمون کماندو داریم. طرح حجاب و عفاف دانشگاه ما طرح برتر کشوری شده. حتی به چادریا هم گیر میدن.:banel_smiley_52: مال ما هم همينجوريه! 1
EOS 14529 ارسال شده در 13 مهر، 2011 اینجا دانشگاه بود !!!!!!! همینه که این قدر هر روز داره با سواد و تحصیل کرده وارد جامعه می شه بعد می گن چرا بی کاریم ؟! دانشگاهی که توش و مدل مو و لباس و ..... تدریس می شه قراره بشن چی ؟ دکتر حسابی ؟! یاد این شعره افتادم : اينجا ايران است.. بر مبناي قرآن است. رهبرش، رهبر مستضعفين جهان است. قوت غالب مردم نان است. بهاي نان، به قيمت جان است. ثروتش براي فلسطينيان است. دانشگاهش، ستاره باران است. جاي روشنفکرانش، زندان است. هر که فرياد بزند، از کافران است. سکوت نشانه مسلمان است. آنچه روز به روز ارزان ميشود جان انسان است 1
M_Archi 7762 ارسال شده در 13 مهر، 2011 اینجا دانشگاه بود !!!!!!!همینه که این قدر هر روز داره با سواد و تحصیل کرده وارد جامعه می شه بعد می گن چرا بی کاریم ؟! دانشگاهی که توش و مدل مو و لباس و ..... تدریس می شه قراره بشن چی ؟ دکتر حسابی ؟! یاد این شعره افتادم : اينجا ايران است.. بر مبناي قرآن است. رهبرش، رهبر مستضعفين جهان است. قوت غالب مردم نان است. بهاي نان، به قيمت جان است. ثروتش براي فلسطينيان است. دانشگاهش، ستاره باران است. جاي روشنفکرانش، زندان است. هر که فرياد بزند، از کافران است. سکوت نشانه مسلمان است. آنچه روز به روز ارزان ميشود جان انسان است شما بقیه پستارو هم بخونی ضرر نداره!! 2
EOS 14529 ارسال شده در 13 مهر، 2011 شما بقیه پستارو هم بخونی ضرر نداره!! قبل از این که پست بدم خوندم تقریبا همه گفتن که کذبه ؛ شاید این تصاویر کذب باشه که بعید می دونم ولی من دانشگاه که چه عرض کنم بچه های هتل آزادا رو دیدم که این طوری می رن سر کلاس نه با شال و روسری اما فقط یه مقنعه سرشونه که اون هم بیشتر حکم شال گردنشون رو داره تا این که روی سرشون باشه پسرا هم که هیچ بحثی روشون ندارم هم دانشگاه قزوین رو دیدم و هم دانشگاه دماوند و فیروز کوه و ...... البته قصدم توهین به بچه های دانشگاه آزاد نیست اما اکثرا این مدلی هستن 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری