samaneh66 10265 ارسال شده در 11 مهر، 2011 اينجا دانشگاه است، دانشگاه آزاد اسلامي! همان دانشگاه اسلامي که هدف مسئولان است و همواره براي رسيدن به آن تاکيد مي کنند. خبرگزاري دانشجو نوشت:همان دانشگاهي که قرار بود مواد تحصيلي دانشگاهي خود را با توجه به حوزه هاي علميه تامين کند. همان دانشگاهي که قرار بود فضايي اسلامي داشته باشد. اينجا دانشگاه است؛ همان جا که بايد علم آموخت و آن را براي تعالي جامعه اسلامي به کار گرفت، اما اين عکس ها تمامي اين حرف ها را نقض مي کند. عکس هاي زير از يکي واحدهاي دانشگاه آزاد گرفته شده که وضعيت اسفبار حجاب در اين دانشگاه را نشان مي دهد. البته فضاي دانشگاه دولتي هم وضعيت بهتري در حوزه حجاب ندارد. از جامعه دانشگاهي اسلامي به خاطر انتشار اين عکس ها عذرخواهي مي کنيم. شايد انتشار اين عکس ها تلنگري براي مسئولان محترم باشد تا براي وضعيت اسفبار حجاب در دانشگاه ها فکري کنند برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 37
pesare irani 41807 ارسال شده در 11 مهر، 2011 چقدر شبیه یونی ما هستش اما خانوماش انقدر جی............ نیستن خوش به حال پسر های اون یونی 5
samaneh66 10265 مالک ارسال شده در 11 مهر، 2011 چقدر شبیه یونی ما هستش اما خانوماش انقدر جی............ نیستن خوش به حال پسر های اون یونی تشكرت كو .....:w00: 1
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 11 مهر، 2011 مردمو خر گیر آوردن تو کدوم یونی دخترا با شال میرن ؟؟؟ ب جز دانشکده هنر دانشگاه تهران ک اونم انگار امسال دیگه نذاشتن کسی با شال بره 23
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 11 مهر، 2011 شایعه نکنید بابا جان.اینجا دانشگاه ما هستش.عکس دوم هم دانشکده مکانیکمونه! آزاد قزوین اصلا چنین وضعی نیست! چرا دروغ میگید آخه؟ مجبورید مگه؟ کجا دیدی با شال صورتی برن دانشگاه آخه؟هان؟عقلم خوب چیزیه والا 20
pesare irani 41807 ارسال شده در 11 مهر، 2011 مردمو خر گیر آوردن تو کدوم یونی دخترا با شال میرن ؟؟؟ ب جز دانشکده هنر دانشگاه تهران ک اونم انگار امسال دیگه نذاشتن کسی با شال بره دانشگاه الزهرا هم با شال میرن دختراااا 8
pesare irani 41807 ارسال شده در 11 مهر، 2011 شایعه نکنید بابا جان.اینجا دانشگاه ما هستش.عکس دوم هم دانشکده مکانیکمونه! آزاد قزویناصلا چنین وضعی نیست! چرا دروغ میگید آخه؟ مجبورید مگه؟ کجا دیدی با شال صورتی برن دانشگاه آخه؟هان؟عقلم خوب چیزیه والا بچه جان اون دانشگده برق ساوه اس :w00: می خوای عکس بزارم ببنی 3
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 11 مهر، 2011 اینم عکسش که نشون میده آزاد قزوین در عکسها نشون داده شده! مجبورید دروغ بگید؟واقعا که! تو آزاد قزوین فقط مادرا میتونن با شال یا روسری بیان 14
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 11 مهر، 2011 دانشگاه الزهرا هم با شال میرن دختراااا اونجا با شال نرن کجا با شال برن 4
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 11 مهر، 2011 اینم عکسش که نشون میده آزاد قزوین در عکسها نشون داده شده! مجبورید دروغ بگید؟واقعا که! تو آزاد قزوین فقط مادرا میتونن با شال یا روسری بیان اساسا ی نفس عمیق بکش شما تا ی لیوان آب حنک بیارن واست پس نیفتی 1
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 11 مهر، 2011 اساسا ی نفس عمیق بکش شما تا ی لیوان آب حنک بیارن واست پس نیفتی 1
hodaa 5489 ارسال شده در 11 مهر، 2011 من كه بعيد ميدونم .....چون همه از يه ***** به اسم حراست رد ميشن....بعد اجازه ميدن بيان تو.....خيلي بعيده!شاي,شايد روز كنكوره و ايشون همراهن.....هر چند خيلي از عكسها اصلا نشون نميده كه دانشگاه؟! مگه هر جا ساختمون قرمز داره دانشگاه آزاد قزوينه!!:w888: 4
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 11 مهر، 2011 نه نگفتم هرجا ساختمون قروز داره آزاد قزوینه.2 ساله اونجام.میشناسم اونجا رو کامل.اون غوص ساختمون داد میزنه! عکس 1 هم دانشگاه آزاد قزوینه! احتمالا روز کنکوره 3
سـارا 20071 ارسال شده در 11 مهر، 2011 نه نگفتم هرجا ساختمون قروز داره آزاد قزوینه.2 ساله اونجام.میشناسم اونجا رو کامل.اون غوص ساختمون داد میزنه!عکس 1 هم دانشگاه آزاد قزوینه! احتمالا روز کنکوره قوس البته شایدم منظورت کلمه دیگه ای بود.به هر حال محض شوخی گفتم 1
samaneh66 10265 مالک ارسال شده در 11 مهر، 2011 شایعه نکنید بابا جان.اینجا دانشگاه ما هستش.عکس دوم هم دانشکده مکانیکمونه! آزاد قزویناصلا چنین وضعی نیست! چرا دروغ میگید آخه؟ مجبورید مگه؟ کجا دیدی با شال صورتی برن دانشگاه آخه؟هان؟عقلم خوب چیزیه والا اول اينو بگم من اين مطلب برام جالب بود گذاشتم بقيه هم ببينند و من نساختمش كه دروغ گفته باشم دوم اينكه يعني از نظرت فتوشاپ كار كردند خب اين عكساشونه حالا اونايي كه با شاله ممكنه موقع ثبت نام بوده اما بقيه چي 1
arian ariaey 1755 ارسال شده در 11 مهر، 2011 شایعه نکنید بابا جان.اینجا دانشگاه ما هستش.عکس دوم هم دانشکده مکانیکمونه! آزاد قزویناصلا چنین وضعی نیست! چرا دروغ میگید آخه؟ مجبورید مگه؟ کجا دیدی با شال صورتی برن دانشگاه آخه؟هان؟عقلم خوب چیزیه والا فکر نمی کنم کسی بتونه با شال وارد هر نوع دانشگاهی بشه! واسه من قابل باور نیست! 1
jonny depp 8297 ارسال شده در 11 مهر، 2011 شایعه نکنید بابا جان.اینجا دانشگاه ما هستش.عکس دوم هم دانشکده مکانیکمونه! آزاد قزویناصلا چنین وضعی نیست! چرا دروغ میگید آخه؟ مجبورید مگه؟ کجا دیدی با شال صورتی برن دانشگاه آخه؟هان؟عقلم خوب چیزیه والا به احتمال زیاد روز کنکور بوده و اونایی که با شال هستن همراهان داوطلبان چون خود داوطلبان رو هم بدون مقنعه سر جلسه راه نمی دادن 2
shadmehrbaz 24772 ارسال شده در 11 مهر، 2011 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام تا کـــــــــــــــــور شود هر آنکه نتواند دید 11
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 11 مهر، 2011 قوس البته شایدم منظورت کلمه دیگه ای بود.به هر حال محض شوخی گفتم :ws28: 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری