رفتن به مطلب

مزاحمت های خیابانی را تجربه کرده اید؟مخصوص خانوماا


آیا شما از متلکهای مزاحمان خیابانی در امان مانده اید؟  

42 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. آیا شما از متلکهای مزاحمان خیابانی در امان مانده اید؟

    • 19
    • 23


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

متلک زدن و بوق ماشین و مزاحمت خیابانی و ..... کلا اگر با این مسائل برخورد کردید در نظر سنجی شرکت کنید . اگر هم مایل بودید نوع مزاحمت رو هم بیان کنید.

این یک تحقیق دانشگاهی هست. برای پروژه ی یکی از دوستان.

ممنون از همیاری شما عزیزان.

  • Like 15
  • پاسخ 48
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

بله

:banel_smiley_4:

  • Like 6
ارسال شده در

بله

:banel_smiley_4:

با تشکر اگر مایل بودین نوع مزاحمتها رو هم بیان کنید.

  • Like 5
ارسال شده در

به نظرت امکان داره در امان مونده باشیم؟:banel_smiley_4:

  • Like 11
ارسال شده در

بله :banel_smiley_4:

فک کنم خانمی نباشه که این مزاحمت ها را تجربه نکرده باشه :icon_pf (34):

  • Like 7
ارسال شده در

بيشتر يا تو خيابون با ماشيناشون هي بوغ ميزنن و متلك ميندازن

يا پشت سرم راه ميفتنو هي واسه خودشون حرف ميزنن و چرند ميگن

گاهي اوقاتم تو تاكسي حركات خيلي زشتي نشون ميدن

  • Like 10
ارسال شده در
با تشکر اگر مایل بودین نوع مزاحمتها رو هم بیان کنید.

 

بوق زدن :banel_smiley_4:

حرف انداختن:banel_smiley_4:

دنبال آدم راه افتادن :banel_smiley_4:

  • Like 10
ارسال شده در
بيشتر يا تو خيابون با ماشيناشون هي بوغ ميزنن و متلك ميندازن

يا پشت سرم راه ميفتنو هي واسه خودشون حرف ميزنن و چرند ميگن

گاهي اوقاتم تو تاكسي حركات خيلي زشتي نشون ميدن

 

اوه بله تاکسی :banel_smiley_4:

این یادم رفت:banel_smiley_4:

  • Like 5
ارسال شده در

متاسفانه باید بگم بله زیاد

حتما مزاحمت اون نیست که بیفتن دنبالت همین که از در خونه میای بیرون و می بینی که 50تا چشم بر می گرده به طرفت این خودش یه نوع مزاحمته

یا گوشه خیابون منتظر تاکسی یا اتوبوس ایستادی و یه عده آدم انگار که می خوان با نگاهشون قورتت بدن

یا پشت سرت راه می افتن و شروع می کنن به چرند گفتن ؛ جالب اینه که همه هم می گن قصد مزاحمت ندارن و این اولین باره که دارن شماره می دن

یا با ماشین از در دانشگاه تا در خونه اسکورتت می کنن ......

و ............

 

"کاش به جای این که بیفتن دنبال دخترا و برای یه وجب بلند و کوتاه پوشیدن و 4 تا تار مو بهشون امر و نهی کنن یکی جلوی این ها رو می گرفت " :sigh:

  • Like 14
ارسال شده در

:icon_pf (34): تا دلت بخواد

 

من نمیدونم اون 5 نفری که گفتن نه ، چه جوری میگردن که کسی باهاشون کاری نداره:banel_smiley_4: (حتی مزاحم خانومای با حجاب هم میشن)

 

از بچه 4 5 ساله بگیر تا پیر مرد 80 ساله تیکه میندازن:banel_smiley_4: تنه میزنن ....

  • Like 10
ارسال شده در

بله خيلي كم

ولي متاسفانه كمتر با اين افراد برخورد ميشه

  • Like 3
ارسال شده در

هميشه مزاحمت از طرف پسرا نيست .يه با تو خيابون منتظر تاكسي بوديم ك يه پرايد ك توش تا كله دختر بودن:ws49: يواش يواش خودشو كشيد كنار و دختره ميخواست بترسونمون جيغ كشيد از بد روزگار صداش گرفت و(خروسكي شد):ws47:اي ك چقد خنديديم

  • Like 7
ارسال شده در
هميشه مزاحمت از طرف پسرا نيست .يه با تو خيابون منتظر تاكسي بوديم ك يه پرايد ك توش تا كله دختر بودن:ws49: يواش يواش خودشو كشيد كنار و دختره ميخواست بترسونمون جيغ كشيد از بد روزگار صداش گرفت و(خروسكي شد):ws47:اي ك چقد خنديديم

عجب ايده ي خوبي :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

تا دلت میخواد

یک روزهای خاصی با هرتیپی هم که برم بیرون حتما متلک میخورم........

از هرنوعی که فکرشو بکنید

  • Like 6
ارسال شده در

بعضی واقعا فرهنگ ندارن :icon_razz:

  • Like 2
ارسال شده در

بله،از افتادن دنبالمون گرفته تا خیلی ببخشید قیمت دادن

آدم تنش میلرزه تو خیابون راه بره به خدا!!!

  • Like 7
ارسال شده در

بله متاسفانه!!!:icon_pf (34):

بعضیا که واقعا سمجن آدم دلش میخواد با یه گیوتین سرشونو بزنه!!:icon_razz:

تازه به نظرم متلک انداختنو بوق زدن اینا مزاحمت های در حده خوبه از اون بدتراشم خیلی هس:icon_pf (34):

  • Like 7
ارسال شده در

ممنون از دوستان ولی اون 15 نفری که گفتند نه تا حالا

یعنی امکااان داره ؟ داره جالبتر میشه؟؟

  • Like 4
ارسال شده در

بله منم مثل همه دخترا....

همه جوره دیگه...از متلک و حرفای چرت و پرت و شماره و ادا و اینا....بقول دوستان اینا خوباشه که قدیمی هم شده....:ws3:مدلای جدیدم داریم که نمیشه گفت....:icon_pf (34):

  • Like 7
ارسال شده در
ممنون از دوستان ولی اون 15 نفری که گفتند نه تا حالا

یعنی امکااان داره ؟ داره جالبتر میشه؟؟

 

يكي از اون 15 نفر منم متاسفانه حواسم نبود سوالو اشتباه خوندم بعد كه زدم ديدم ااا سوال برعكس بوده!!!:persiana__hahaha:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...