رفتن به مطلب

مزاحمت های خیابانی را تجربه کرده اید؟مخصوص خانوماا


آیا شما از متلکهای مزاحمان خیابانی در امان مانده اید؟  

42 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. آیا شما از متلکهای مزاحمان خیابانی در امان مانده اید؟

    • 19
    • 23


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
يكي از اون 15 نفر منم متاسفانه حواسم نبود سوالو اشتباه خوندم بعد كه زدم ديدم ااا سوال برعكس بوده!!!:persiana__hahaha:

من مطمئنم ان 14 نفر بقیه هم اشتباه شما رو کردند من که باور نمی کنم:icon_redface::w16:

  • Like 4
  • پاسخ 48
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

الان منظورتون از اینکه 15 نفر زدن خیر چیه؟

سوال اینه: آیا شما از متلکهای مزاحمان خیابانی در امان مانده اید؟

دارین میپرسین در امان بودیم یا نه؟ که نبودیم پس جوابش میشه خیر.

  • Like 3
ارسال شده در
الان منظورتون از اینکه 15 نفر زدن خیر چیه؟

سوال اینه: آیا شما از متلکهای مزاحمان خیابانی در امان مانده اید؟

دارین میپرسین در امان بودیم یا نه؟ که نبودیم پس جوابش میشه خیر.

 

اونا حواسشون نبوده اشتباهی زدن:icon_pf (34):

  • Like 1
ارسال شده در

icon_pf%20(34).gif تا دلت بخواد

چند روز پیش رفتم پست دیدم درش بستس. همزمان یه پسره با من رسید اونم دید در بستست. گفتم مگه جمعه ها تا 6 نبودم؟ گفت تازگیا شده 5. رفتم دیدم دنبالم داره میاد می گه: راستی اسمت چیه؟

کنم اینجوری بهش نگاه کردم :icon_razz:

گفت خدافظ!

پر روووووووووووو

  • Like 7
ارسال شده در

اینایی که گفتن در امان بودن احتمالا از گروه مردها بیدن دیگه!

  • Like 5
ارسال شده در

مگه ادم میشه از دست این ببخشیدا بیشعورا راحت باشه

  • Like 5
ارسال شده در
اینایی که گفتن در امان بودن احتمالا از گروه مردها بیدن دیگه!

 

:ws47: آخه مردا هم از دست خودشون در امان نیستن

 

 

 

 

 

اونایی زدن بلی بجز سیندی که اشتفاهی زده بیان رمز موفقیتشونو بگن:banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در

سوالش چرا اینجوری پرسیده شده!!؟ :ws52:

 

آیا شما از متلکهای مزاحمان خیابانی در امان مانده اید؟

 

خیر ( یعنی مورد مزاحمت واقع شدم!)

بله ( ینی قصد مزاحمت داشتن ولی در امان ماندم! بازم میشه همون مزاحمت دیگه!)

هردو گزینه یه جورن فکر کنم.

  • Like 3
ارسال شده در

خب انواعش رو که بچه ها گفتن

بله و خیرش هم که مسلمه که

  • Like 4
ارسال شده در
سوالش چرا اینجوری پرسیده شده!!؟ :ws52:

 

آیا شما از متلکهای مزاحمان خیابانی در امان مانده اید؟

 

خیر ( یعنی مورد مزاحمت واقع شدم!)

بله ( ینی قصد مزاحمت داشتن ولی در امان ماندم! بازم میشه همون مزاحمت دیگه!)

 

هردو گزینه یه جورن فکر کنم.

بلي يعني اينكه براتون مزاحمتي ايجاد نشده

خير هم كه يعني در امان نمانديد:banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در

بعضیا که دست بچه شونم تو دستشه!!!!

نمیدونم اینجور مواقع تو سر خودم بزنم یا اونا؟؟

  • Like 5
ارسال شده در
بعضیا که دست بچه شونم تو دستشه!!!!

نمیدونم اینجور مواقع تو سر خودم بزنم یا اونا؟؟

 

اینجوری بهتره اینکه دست زنشون تو دستشون باشه و از این کارا بکنن بدتره

  • Like 5
ارسال شده در

ما هم یه بار 2-3 نفری تو مترو بودیم 2-3 تا دختر دیگه برامون مزاحمت ایجاد کردند ...اینقدر باحال بود:persiana__hahaha:

  • Like 9
ارسال شده در
ما هم یه بار 2-3 نفری تو مترو بودیم 2-3 تا دختر دیگه برامون مزاحمت ایجاد کردند ...اینقدر باحال بود:persiana__hahaha:

 

فقط خانوما ..آقایون بیشترشون از خداشون هست که مزاحمشون بشن:ws3:

  • Like 7
ارسال شده در

اره:banel_smiley_4:

 

 

من یه مدت چادر میزاشتم داشتم با یکی از بچه های کلاسم میومدم اونم چادری بود یهو احساس کردم چادرم تو یه لحظه از سرم کنده شد رفت:banel_smiley_4:

 

 

 

یبار تو اتوبوس بین شهری بودم یه پسره 15 16 ساله(اینا موندم چه جیگر در اومده هایی شدن) اومد بادومشو انداخت پایین اومد بردار یه دفعه پامو گرفته منم جیغی کشیدم که خودم مونده بودم:ws44:

 

 

 

 

یبارم داشتیم از سید خندان میومدیم تو دستمونم کلی کاغذ ماغذ نقشه کشی بود یه موتوریه اومد بکشه از دستمون منم لگد زدم با موتورش ول شد ما هم فرار:ws28::ws3:

  • Like 6
ارسال شده در

متاسفانه آدم های نامرد زیاد هستند.

ترجیح میدم خیلی کم سوار تاکسی بشم،اگر هم مجبور شدم فقط جلو بنشینم.

نمیدونم چرا پسرها اینقدر بد شده اند،یک حالت هیجان زیادی دارند وقتی باهات روبرو میشن.

  • Like 7
ارسال شده در

بالاخره جامعه ایرانیه دیگه...

  • Like 1
ارسال شده در
بالاخره جامعه ایرانیه دیگه...

اتفاقا همه جا هست نه تنها ایران حتی اروپا هم مزاحمتا هست

 

مرغ همسایه غاز نیست که:banel_smiley_4:

اتفاقا اینجا مزاحمتا اکثرا در حد حرفه یه قسمتیش ... اما اونجا ..........

  • Like 3
ارسال شده در

قابل توجه مزاحمت تو کشور ما هم برای زن وهم برای مرد چه دختر باشی و چه پسر باز مزاحمت میشن حالا بستگی داره با مزاحمت چه فرمی تا کنی:a030:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...