رفتن به مطلب

** یه هیـــــــــــلدا دارم "تــــــــــــا" نداره **


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

آخ جون یعنی حالش خوبه؟؟؟

با اینکه نمیشناسمش

کلی نگرانش بودم!!!:ws44:

ایشالله زود زود خوب شی هیلدا!!!

مرسی که خبر دادید!!!

  • Like 8
  • پاسخ 296
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
دوستان من تماس گرفتم با دوستشون

گفتن تا وقتی به هوش بیاد پیشش بودن

و بعد رفتن خونه چون نذاشتن کسی بمونه پیشش

 

به هوش اومده

بخش مراقبت ویژه هست

از پشت شیشه هم سر تکون داده

دکترش هم نظر مساعدی داشته

احتمالا 5 روزی بستری هست

 

گوشی رو هم روشن کردن براش

اس ام اس هاتون میرسه

بهتر که بشه میخونه پیام هاتون رو

منتها دیگه توقع جواب نداشته باشین

چون هم خوابه و نیاز به استراحت داره

هم توانایی جواب دادن رو نداره

 

 

 

پیغام دادم بهش بگن همه سلام میرسونیم و منتظرشیم

فعلا همین

تا انشالله خبر های بعدی

 

3-4 روز بهش مرفین می زنن تا همش بخوابه و فشار بهش نیاد :bigbed:

دفعه ی قبل هم گفت تو کل 4 روز شاید 3 ساعت بیدار بوده. :ws37:

  • Like 11
ارسال شده در

[FLASH=width=600 heigh=210]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/FLASH]

 

 

من متاسفانه تا به حال با ایشون توی انجمن برخورد نداشتم ولی ما کارمون رو خوب بلدیم!!برای ما غریبه و آشنا فرقی نداره!!:ws3:

ایشالا هر چی زودتر سلامتی کامل رو بدست بیارن!

[FLASH=width=200 heigh=40]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/FLASH]

 

 

 

 

نقل قول از پری دریایی رفیق جناب هیلدا 2012!!:

دو تا درمان تو روانشناسی داریم به اسم خنده درمانی و قصه درمانی ! می تونین از این دو روش یکی رو انتخاب کنید.

باور کنید این یک مسابقه واقعی واقعیه !!و به بهترین تاپیک (فکر کنم منظورشون بهترین پست بوده!:ws3:) و ایده مثبت مدال می دیم پس بسم الله...

[FLASH=width=0 heigh=0]
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/FLASH]

 

 

  • Like 15
ارسال شده در
:ws28:
  • Like 7
ارسال شده در

چرا 2012 حالا ؟:ws28::ws28::ws28:

  • Like 5
ارسال شده در

[FLASH=width=600 heigh=210]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/FLASH]

 

 

من متاسفانه تا به حال با ایشون توی انجمن برخورد نداشتم ولی ما کارمون رو خوب بلدیم!!برای ما غریبه و آشنا فرقی نداره!!:ws3:

ایشالا هر چی زودتر سلامتی کامل رو بدست بیارن!

 

 

 

 

 

آخره انرژی هستی شما!!!!:persiana__hahaha:

  • Like 6
ارسال شده در

خدایا شکرت هیلدای عزیز ستاره انجمن حالش خوب شده

:ws50::ws50::dancegirl2::w42::w14::w330::w330::w330::vi7qxn1yjxc2bnqyf8v:vi7qxn1yjxc2bnqyf8v:w31::w31::4uboxsmiley::4uboxsmiley::shad::shad:

:ws53:

  • Like 9
ارسال شده در

چه جشی شد

به به

دم همگی گرم:icon_gol::a030:

  • Like 5
ارسال شده در
e6904_bird-photography-18.jpg
  • Like 8
ارسال شده در

هیلدا بدو بیا که از دستت رفته نبینی اینا رو:ws28:

  • Like 4
ارسال شده در
دوستان من تماس گرفتم با دوستشون

گفتن تا وقتی به هوش بیاد پیشش بودن

و بعد رفتن خونه چون نذاشتن کسی بمونه پیشش

 

به هوش اومده

بخش مراقبت ویژه هست

از پشت شیشه هم سر تکون داده

دکترش هم نظر مساعدی داشته

احتمالا 5 روزی بستری هست

 

گوشی رو هم روشن کردن براش

اس ام اس هاتون میرسه

بهتر که بشه میخونه پیام هاتون رو

منتها دیگه توقع جواب نداشته باشین

چون هم خوابه و نیاز به استراحت داره

هم توانایی جواب دادن رو نداره

 

 

 

پیغام دادم بهش بگن همه سلام میرسونیم و منتظرشیم

فعلا همین

تا انشالله خبر های بعدی

 

خدارو شکر:icon_gol:

 

:4uboxsmiley:TAEL_SmileyCenter_Misc%20%28147%29.gifTAEL_SmileyCenter_Misc%20%28147%29.gif

  • Like 6
ارسال شده در

خبر جدید هیشکی ندارههههههههههه؟

هیلدا خودت بیا بگو چی خبره؟

خیبی؟

خوشی؟

سرحالیییییییییییییییییییییییی؟

  • Like 5
ارسال شده در

خدارو شکر

 

دیدی خبر خاصی نبود این همه ترسوندید مریض و .........

 

هیلدا قوی تر از این حرفها هست

  • Like 6
ارسال شده در

خب چی شده منو یکی در جریان بذاره

  • Like 4
ارسال شده در
خب چی شده منو یکی در جریان بذاره

 

 

 

دوستان من تماس گرفتم با دوستشون

گفتن تا وقتی به هوش بیاد پیشش بودن

و بعد رفتن خونه چون نذاشتن کسی بمونه پیشش

 

به هوش اومده

بخش مراقبت ویژه هست

از پشت شیشه هم سر تکون داده

دکترش هم نظر مساعدی داشته

احتمالا 5 روزی بستری هست

 

گوشی رو هم روشن کردن براش

اس ام اس هاتون میرسه

بهتر که بشه میخونه پیام هاتون رو

منتها دیگه توقع جواب نداشته باشین

چون هم خوابه و نیاز به استراحت داره

هم توانایی جواب دادن رو نداره

 

 

 

پیغام دادم بهش بگن همه سلام میرسونیم و منتظرشیم

فعلا همین

تا انشالله خبر های بعدی

 

:w16::w16::w16:

  • Like 4
ارسال شده در

rul6o193mw2lw86u0glm.jpg

  • Like 6
ارسال شده در

سارا جونی خبر جدیدتر میخوام اینکه خبر دیشبه فدات

  • Like 4
ارسال شده در
سارا جونی خبر جدیدتر میخوام اینکه خبر دیشبه فدات

ندارمممممممممممممممممممممم :icon_pf (34):

فکر کردم کلا از نتیجه عمل بی خبری :icon_redface:

  • Like 5
ارسال شده در

هیلدا

 

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

هیلدا خانوم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

 

هیلدا با توام

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

..

 

.

.

نگام کن

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

 

 

خوشگلم ؟:icon_redface:

 

jsbq7ngi238kx2vf8lvn.jpg

  • Like 11
ارسال شده در

بترکی پوریااااااااااااا:ws28::ws28::ws28::ws28:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...