رفتن به مطلب

** یه هیـــــــــــلدا دارم "تــــــــــــا" نداره **


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
بترکی پوریااااااااااااا:ws28::ws28::ws28::ws28:

باشه :ws44:

  • Like 3
  • پاسخ 296
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

چی شدددددددددددد؟

  • Like 2
ارسال شده در
چی شدددددددددددد؟

میخوام برم بترکم :ws37:

  • Like 2
ارسال شده در

اینجا رو ترکوندی

  • Like 4
ارسال شده در

هیلدا این عکس به من خیلی ارامش میده

امیدوارم خوشت بیاد

 

 

s31wv3eixynip6qyld6.jpg

  • Like 8
ارسال شده در

:rose::rose::rose::rose:

:w14::w14::w14::w14:

:62izy85::62izy85::62izy85::62izy85:

  • Like 5
ارسال شده در
هیلدا

 

.

.

.

.

.

.

.

 

 

 

 

خوشگلم ؟:icon_redface:

 

jsbq7ngi238kx2vf8lvn.jpg

 

خیلیییییییی نازه :aghosh:

  • Like 4
ارسال شده در

درود به همه...... درود بي پايان به هيلدا.... درود به پري كه خبر داد ....متاسفانه تازه فهميدم اونم اتفاقي اگه دير اومدم شرمنده

 

همه هستو ارزويي ......كه ببينند از تو رويي

 

چه زيان تو را.........كه من هم برسم به ارزويي

 

 

 

هيلدا اول اسم قشنگي داري

 

اهل جك و ريسه رفتن نيستم به خاطر تو اين كار رو مي كنم

 

به غضنفر ميگن اقا علي يارت ..ميگه ياره خودتون تيم ما تكميله

 

به غضنفر ميگن يه شهر نام ببر با كلي افاده گفت سانفرانسيسكو بعد بهش گفتن بنويس گفت غلط كردم بم

 

 

تو خوبي چون از پست ها فهميدم چقدر دوستت دارن

  • Like 12
ارسال شده در

بچه ها قرار شد اینجا بترکه ها

اینجوری سوت و کور ولش نکنید

:ws44:

  • Like 4
ارسال شده در

مال هیلدای خودمه...

 

dknt0yzs8kg69jiypue.jpg

  • Like 7
ارسال شده در

هیلداااااااا:)

 

یک روز دو تا خالیبند واسه هم خالی می بستند. اولی میگه: ما یه کوه کنار خونه مون داریم که هر وقت می گیم جاسم، دو سه بار میگه جاسم.... جاسم.... جاسم.... دومی میگه: این که چیزی نیست، ما یه کوه داریم کنار خونه مون که هر وقت می گیم جاسم، میگه: کدوم جاسم کدوم جاسم کدوم جاسم!

  • Like 9
ارسال شده در
9gtbqx802hp9hseiaddb.jpg
  • Like 6
ارسال شده در

هیلدا جون شرمنده اما تمام انرژیم همینه....:flowerysmile:

  • Like 5
ارسال شده در

یه هیـــــــــــلدا دارم "تــــــــــــا" نمیشه :4chsmu1:

  • Like 8
ارسال شده در

چه خبر از هیلدا؟؟

کسی خبری ازش نداره؟؟:hanghead:

  • Like 4
ارسال شده در

سلام ، چه خبر؟ من تا 15 ام نیستم :sigh:

  • Like 3
ارسال شده در

بچه ها کسی خبری نداره

؟

  • Like 1
ارسال شده در
wq5v2gibh9f0e4b0sie.jpg
  • Like 3
ارسال شده در

هیلدا تو اینجوری نشی ها ... :banel_smiley_4: :banel_smiley_4: :banel_smiley_4:

.

 

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

9upotrngbk7218g0yip.jpg

  • Like 2
ارسال شده در

هیلی هیلی توروخدا بخندیاااا

بخدا اگه نخندی ضایع شمااااا دیش دیش گوبسه که میاد طرفت :3384s:

 

سره سفره عقد عروس بله نمی گفته. داماد یكم فكر میكنه و با صدای بلند می

گه: عمو زنجیر باف

 

یکی‌ از همکار‌های غضنفر سر کار سکته کرده بود و مرده بود قرار غضنفر این خبر را به خانم دوستش بدهد. غضنفر میره زنگ خانه دوستش را میزانه و میگه شما بیوه حسن آقا هستی‌ خانم میگه نه ، غضنفر میگه میخوای شرط ببندیم

 

سه نفر مردند خداوند فرمود : اولی بهشت دومی جهنم سومی طویله! فرشته پرسید چرا؟ خدا گفت : اولی شوهر داشته دنیاش جهنم بوده،دومی مجرد بوده دنیاش بهشت بوده، سومی شوهرش مرده زنیکه خر دوباره شوهر کرده!!!

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 8

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...