!Hooman 10133 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 مي دوني کي محرم همه هست؟ سوپر مارکت سر کوچه !.:jawdrop: مي دوني چرا ؟ چون به همه شير ميده 14
!Hooman 10133 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 آخوند چراغ رو خاموش مي كنه؟ ميگه برادرها لخت شيد سينه بزنيد. يه ربع بعد آخونده ميگه چراغها رو روشن كنيد. يهو يکي داد ميزنه ميگه نه ، نه ، :icon_pf (34): روشن نكنيد من هنوز شورتمو پام نكردم 13
eder 13733 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 بچه ها از محمد خواستم اون تاپیک رو ببنده که دیگه اخبار و اینا توش نزاریم و از حال و هوای بیمارستان و .... کنار بیایم ... ولی الان هیلدا باز گفت و اصرار کرد که بهتون بگم همتون رو دوس دارم نشد نگم ! 14
!Hooman 10133 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 جک مورد دار نگو:w00: کجاش مورد دار هسش ففط یکم ابهام داره نمی دونم چرا نمیشه چنتا جک رو باهم فرستاد دوست دختر بسيجيه براش بوس ميفرسته بسيجيه جاخالي ميده :ws28: 11
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 سفرنامه ابن بطوطه: به قزوین که رسیدیم...... شب بود..... بگذریم..... خدا لعنتشان کند 11
سیندخت 18786 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 هیلدای عزیز من از نزدیک نمی شناسمت. ولی واقعا و از صمیم قلب برات آرزوی سلامتی دارم. نیروی ایمان و اراده خودت رو دست کم نگیر و مثل یه قهرمان با این مشکل روبرو شو و بدون که تیغ جراحی و دکتر 50 درصد کاره. 50 درصد مابقی توان و اراده ایه که داری. قدرتیه که تو خودت حس می کنی. تنها کاری که می تونم انجام بدم اینه که امشب و فردا صبح ساعت 8 انرژی درمانی سیلوا رو انجام بدم. و قطعا این کار رو خواهم کرد و به اون ایمان دارم یه بخشی از یک سمیناری رو این جا می ذارم و ازت می خوام که به اون گوش بدی. البته موردهایی که این جا صحبت می کنند با بیماری تو خیلی فرق دارند و اصلا هدف مقایسه نیست. فقط می خوام که حتی خیلی کم به نیروی درونیت پی ببری. :rose: هرچند احتمالا تا قبل عمل فرصت نیست که گوش بدی، اما ای کاش می تونستی. (گوش کردنش به خود من خیلی انرژی داده. اما پری اگر فکر می کنی مناسب نیست بگو حذفش کنن) برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام این آهنگ خواهران غریب رو که گذاشتم ربطی نداره. فقط به خاطر این که دوسش داشتم و احساس خوبی از شنیدنش پیدا می کردم گذاشتم [FLASH=width="10" heigh="10"] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/FLASH] 17
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 [/url]چشات آرامشی داره که تو چشمای هیشکی نیست/ میدونم که توی قلبت به جز من جای هیشکی نیست/ چشات آرامشی داره که دورم میکنه از غم/ یه احساسی بهم میگه دارم عاشق میشم کمکم/ تو با چشمای آرومت بهم خوشبختی بخشیدی/ خودت خوبی و خوبی رو داری یاد منم میدی/ تو با لبخند شیرینت بهم عشقو نشون دادی/ تو رویای تو بودم که واسه من دست تکون دادی/ از بس تو خوبی میخوام باشی تو کل رویاهام/ تا جون بگیرم با تو باشی امید فرداهام/ از بس تو خوبی میخوام باشی تو کل رویاهام تا جون بگیرم با تو باشی امید فرداهام/ چشات آرامشی داره که پابند نگات میشم/ ببین تو بازی چشمات دوباره کیش و مات میشم/ بمونو زندگیمو با نگاهت آسمونی کن/ بمونو عاشق من باش بمونو مهربونی کن/ تو با چشمای آرومت بهم خوشبختی بخشیدی/ خودت خوبی و خوبی رو داری یاد منم میدی/ تو با لبخند شیرینت بهم عشقو نشون دادی تو رویای تو بودم که واسه من دست تکون دادی/ از بس تو خوبی میخوام باشی تو کل رویاهام/ تا جون بگیرم با تو باشی امید فرداهام/ از بس تو خوبی میخوام باشی تو کل رویاهام تا جون بگیرم با تو باشی امید فرداهام..... 9
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 من که میدونم تا تو بیای یه دونه از این شکلاتا نمیمونه یه نگهبان باید بزاریم مواظب پسرا باشه مخصوصا حمید وووووووووووووووووووووووی چخده شتلات همه رو میارم برات هیلدا غصه نخور،من امین شتکلاتهای مردم میباشم 9
goddess_s 16415 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 وووووووووووووووووووووووی چخده شتلات همه رو میارم برات هیلدا غصه نخور،من امین شتکلاتهای مردم میباشم هیشکی به شکلاتای هیدا دس نزنه با ما فامیله سپرده به من ! 6
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 ایشاا.. که نشنیده باشید غضنفر می ره مغازه میگه : آقا نوشابه خانواده دارین ؟ صاحب مغازه میگه : بله داریم . طرف می پرسه : به آدم مجرد هم میدین ؟!!! این لطیفه خیلی قدیمیه ولی من هر بار میشنوم میخندم برای دوستان وهیلدای عزیز هم مینویسم تا لبخندی روی لبانتون بنوشونه سه نفر میرن دزدی- صابخونه بیدار میشه و دزدا میرن هر کدوم تو یه گونی قایم میشن!صابخونه میاد و به گونی اول لگد میزنه..صدای نون خشک در میاره! به دومی لگد میزنه .. صدای گردو در میاره! به گونی سوم لگد میزنه ... هیچ صدایی در نمیاد..دویاره محکمتر لگد میزنه... باز صدا نمیده!؟ دفعه سوم که لگد میزنه طرف با عصبانیت میاد بیرون میگه بابا ..آرده ، آرد ..آرد صدا نداره ! میفهمی؟ 13
pari daryayi 22938 سازنده ارسال شده در 22 شهریور، 2011 (گوش کردنش به خود من خیلی انرژی داده. اما پری اگر فکر می کنی مناسب نیست بگو حذفش کنن) انتخاب و گزینشت عالی بوده عزیزم بابت لطفت و انرژی درمانیت هم ممنونم هر چند خودش با عملش اصلا مشکی نداره بلکه با تماس های دوستان استرس می گیره بچه ها اینکه اون آرامش داشته باشه مهمه نه ما!! ما اگه ازش بی خبر باشیم و استرس بکشیم خیلی بهتره تا اینکه اون به ما خبر بده و خودش دچار استرس شه!!! پس بهم قول بدین فردا کسی باهاش به هیچ عنوان تماس نمی گیره تا خودش بگیره!! ما هم پیگیری می کنیم به وقتش!!! قول می دین؟ خیالم راحت باشه ؟؟! 11
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 هیشکی به شکلاتای هیدا دس نزنه با ما فامیله سپرده به من ! خو حالا با هم کنار میایم:icon_pf (17): من اونکه عسکشو گذاشتم ورمیدارم بقیه ش مال تو 3
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 انتخاب و گزینشت عالی بوده عزیزم بابت لطفت و انرژی درمانیت هم ممنونمفقط قسمتی که مقایسه کردی (با بیماری های سخت تر ) اون رو ویرایش کن فقط امید دادن بهش کافیه نباید هیچ مقایسه ای با بدتر وبهتر از اون صورت بگیره هر چند خودش با عملش اصلا مشکی نداره بلکه با تماس های دوستان استرس می گیره بچه ها اینکه اون آرامش داشته باشه مهمه نه ما!! ما اگه ازش بی خبر باشیم و استرس بکشیم خیلی بهتره تا اینکه اون به ما خبر بده و خودش دچار استرس شه!!! پس بهم قول بدین فردا کسی باهاش به هیچ عنوان تماس نمی گیره تا خودش بگیره!! ما هم پیگیری می کنیم به وقتش!!! قول می دین؟ خیالم راحت باشه ؟؟! خیالت راحت،اون الان گوشیشو گذاشته زیر قابلمهعمرا کسی بتونه تماس بگیره باهاش من میشناسم اونو خواستم تاپیک هم بیارم صفحه بعد دیشلمه رو بزنید 8
goddess_s 16415 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 هیلدا داشته امتحان رانندگي ميداده. سرهنگه ازش مي پرسه: اگه يه نفر وسط خيابون بود، بوق ميزني يا چراغ؟ هیلدا ميگه: برف پاك كن جناب سرهنگ! سرهنگه كف مي كنه مي پرسه: يعني چي؟ هیلدا ميگه: يعني يا برو اين طرف يا برو اون طرف .:4chsmu1: خو حالا با هم کنار میایم:icon_pf (17):من اونکه عسکشو گذاشتم ورمیدارم بقیه ش مال تو نوچ! هیلدا همشو سپرده به من! 9
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 هیلدا داشته امتحان رانندگي ميداده. سرهنگه ازش مي پرسه: اگه يه نفر وسط خيابون بود، بوق ميزني يا چراغ؟ هیلدا ميگه: برف پاك كن جناب سرهنگ! سرهنگه كف مي كنه مي پرسه: يعني چي؟ هیلدا ميگه: يعني يا برو اين طرف يا برو اون طرف .:4chsmu1: نوچ! هیلدا همشو سپرده به من! اصن من خودم اولین نفر بودم که این مسئولیت خطیر رو به عهده گرفتماسنادشم موجودهتو یهو از کوجا پیدات شده؟ 5
ooraman 22216 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 اصن من خودم اولین نفر بودم که این مسئولیت خطیر رو به عهده گرفتماسنادشم موجودهتو یهو از کوجا پیدات شده؟ دست از اسپم ور نمیدارید شما دوتا ؟ :ubhuekdv133q83a7yy7 شقایق بیا اخطار بده :smiley (18): 8
goddess_s 16415 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 هیلدا شنیدی حمید چی کرده؟ HaMiD.ghi ميره ماشينشو بيمه كنه، آقاهه بهش ميگه ايشااله هيچوقت از بيمهتون استفاده نكنيد، HaMiD.ghi هم ميگه ايشااله تو هم از اين پوله خير نبيني اصن من خودم اولین نفر بودم که این مسئولیت خطیر رو به عهده گرفتماسنادشم موجودهتو یهو از کوجا پیدات شده؟ قرار بود من محرمانه این کارو انجام بدم !!:4chsmu1: 8
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 دست از اسپم ور نمیدارید شما دوتا ؟ :ubhuekdv133q83a7yy7 شقایق بیا اخطار بده :smiley (18): اینجا سیگار نکش بی ادب:ubhuekdv133q83a7yy7 هیلدا شنیدی حمید چی کرده؟ HaMiD.ghi ميره ماشينشو بيمه كنه، آقاهه بهش ميگه ايشااله هيچوقت از بيمهتون استفاده نكنيد، HaMiD.ghi هم ميگه ايشااله تو هم از اين پوله خير نبيني قرار بود من محرمانه این کارو انجام بدم !!:4chsmu1: تو برو اسم منو یاد بگیر اول :ubhuekdv133q83a7yy7 من خودم یه عمر مامور مخفی بودم 6
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری