رفتن به مطلب

** یه هیـــــــــــلدا دارم "تــــــــــــا" نداره **


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

مي دوني کي محرم همه هست؟:ws3:

سوپر مارکت سر کوچه !.:jawdrop:

مي دوني چرا ؟:ws52:

چون به همه شير ميده :ws28:

  • Like 14
  • پاسخ 296
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

آخوند چراغ رو خاموش مي كنه؟ ميگه برادرها لخت شيد سينه بزنيد.

يه ربع بعد آخونده ميگه چراغها رو روشن كنيد.

يهو يکي داد ميزنه ميگه نه ، نه ، :icon_pf (34): روشن نكنيد من هنوز شورتمو پام نكردم :ws28:

  • Like 13
ارسال شده در

بچه ها از محمد خواستم اون تاپیک رو ببنده که دیگه اخبار و اینا توش نزاریم و از حال و هوای بیمارستان و .... کنار بیایم ...

 

ولی الان هیلدا باز گفت و اصرار کرد که بهتون بگم همتون رو دوس دارم

 

نشد نگم !

  • Like 14
ارسال شده در
جک مورد دار نگو:w00:

 

کجاش مورد دار هسش :banel_smiley_4: ففط یکم ابهام داره :ws3:

نمی دونم چرا نمیشه چنتا جک رو باهم فرستاد :ws52:

 

 

دوست دختر بسيجيه براش بوس ميفرسته بسيجيه جاخالي ميده :ws28::ws28:

  • Like 11
ارسال شده در

سفرنامه ابن بطوطه:

به قزوین که رسیدیم......

شب بود.....

بگذریم.....

خدا لعنتشان کند:ws28:

  • Like 11
ارسال شده در

هیلدای عزیز من از نزدیک نمی شناسمت. ولی واقعا و از صمیم قلب برات آرزوی سلامتی دارم.:icon_gol:

 

نیروی ایمان و اراده خودت رو دست کم نگیر و مثل یه قهرمان با این مشکل روبرو شو و بدون که تیغ جراحی و دکتر 50 درصد کاره. 50 درصد مابقی توان و اراده ایه که داری. قدرتیه که تو خودت حس می کنی.

تنها کاری که می تونم انجام بدم اینه که امشب و فردا صبح ساعت 8 انرژی درمانی سیلوا رو انجام بدم. و قطعا این کار رو خواهم کرد و به اون ایمان دارم:icon_gol:

 

 

 

یه بخشی از یک سمیناری رو این جا می ذارم و ازت می خوام که به اون گوش بدی. البته موردهایی که این جا صحبت می کنند با بیماری تو خیلی فرق دارند و اصلا هدف مقایسه نیست.

فقط می خوام که حتی خیلی کم به نیروی درونیت پی ببری. :rose:

هرچند احتمالا تا قبل عمل فرصت نیست که گوش بدی، اما ای کاش می تونستی.

(گوش کردنش به خود من خیلی انرژی داده. اما پری اگر فکر می کنی مناسب نیست بگو حذفش کنن)

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

این آهنگ خواهران غریب رو که گذاشتم ربطی نداره. فقط به خاطر این که دوسش داشتم و احساس خوبی از شنیدنش پیدا می کردم گذاشتم:icon_redface:

 

 

[FLASH=width="10" heigh="10"]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/FLASH]

  • Like 17
ارسال شده در

[/url]چشات آرامشی داره که تو چشمای هیشکی نیست/

میدونم که توی قلبت به جز من جای هیشکی نیست/

چشات آرامشی داره که دورم میکنه از غم/

یه احساسی بهم میگه دارم عاشق میشم کمکم/

تو با چشمای آرومت بهم خوشبختی بخشیدی/

خودت خوبی و خوبی رو داری یاد منم میدی/

تو با لبخند شیرینت بهم عشقو نشون دادی/

تو رویای تو بودم که واسه من دست تکون دادی/

از بس تو خوبی میخوام باشی تو کل رویاهام/

تا جون بگیرم با تو باشی امید فرداهام/

از بس تو خوبی میخوام باشی تو کل رویاهام تا جون بگیرم با تو باشی امید فرداهام/

چشات آرامشی داره که پابند نگات میشم/

ببین تو بازی چشمات دوباره کیش و مات میشم/

بمونو زندگیمو با نگاهت آسمونی کن/

بمونو عاشق من باش بمونو مهربونی کن/

تو با چشمای آرومت بهم خوشبختی بخشیدی/

خودت خوبی و خوبی رو داری یاد منم میدی/

تو با لبخند شیرینت بهم عشقو نشون دادی تو رویای تو بودم که واسه من دست تکون دادی/

از بس تو خوبی میخوام باشی تو کل رویاهام/

تا جون بگیرم با تو باشی امید فرداهام/

از بس تو خوبی میخوام باشی تو کل رویاهام تا جون بگیرم با تو باشی امید فرداهام.....

  • Like 9
ارسال شده در
من که میدونم تا تو بیای یه دونه از این شکلاتا نمیمونه:banel_smiley_4:

 

یه نگهبان باید بزاریم مواظب پسرا باشه مخصوصا حمید:ws28:

 

2294-z.jpg

وووووووووووووووووووووووی چخده شتلات choclboxsmiley.gif

همه رو میارم برات هیلدا

غصه نخور،من امین شتکلاتهای مردم میباشمchoclboxsmiley.gif

  • Like 9
ارسال شده در
وووووووووووووووووووووووی چخده شتلات choclboxsmiley.gif

همه رو میارم برات هیلدا

غصه نخور،من امین شتکلاتهای مردم میباشمchoclboxsmiley.gif

هیشکی به شکلاتای هیدا دس نزنه با ما فامیله سپرده به من !choclboxsmiley.gif

  • Like 6
ارسال شده در

ایشاا.. که نشنیده باشید

غضنفر می ره مغازه میگه : آقا نوشابه خانواده دارین ؟ صاحب مغازه میگه : بله داریم . طرف می پرسه : به آدم مجرد هم میدین ؟!!!

 

 

این لطیفه خیلی قدیمیه ولی من هر بار میشنوم میخندم

برای دوستان وهیلدای عزیز هم مینویسم تا لبخندی روی لبانتون بنوشونهicon_pf%20%2817%29.gif

سه نفر میرن دزدی- صابخونه بیدار میشه و دزدا میرن هر کدوم تو یه گونی قایم میشن!صابخونه میاد و به گونی اول لگد میزنه..صدای نون خشک در میاره! به دومی لگد میزنه .. صدای گردو در میاره! به گونی سوم لگد میزنه ... هیچ صدایی در نمیاد..دویاره محکمتر لگد میزنه... باز صدا نمیده!؟ دفعه سوم که لگد میزنه طرف با عصبانیت میاد بیرون میگه بابا ..آرده ، آرد ..آرد صدا نداره ! میفهمی؟

  • Like 13
ارسال شده در

(گوش کردنش به خود من خیلی انرژی داده. اما پری اگر فکر می کنی مناسب نیست بگو حذفش کنن)

 

انتخاب و گزینشت عالی بوده عزیزم بابت لطفت و انرژی درمانیت هم ممنونم

 

هر چند خودش با عملش اصلا مشکی نداره بلکه با تماس های دوستان استرس می گیره

 

بچه ها اینکه اون آرامش داشته باشه مهمه نه ما!!

 

ما اگه ازش بی خبر باشیم و استرس بکشیم خیلی بهتره تا اینکه اون به ما خبر بده و خودش دچار استرس شه!!!

 

پس بهم قول بدین فردا کسی باهاش به هیچ عنوان تماس نمی گیره تا خودش بگیره!!

ما هم پیگیری می کنیم به وقتش!!!

 

قول می دین؟ خیالم راحت باشه ؟؟!

  • Like 11
ارسال شده در
هیشکی به شکلاتای هیدا دس نزنه با ما فامیله سپرده به من !choclboxsmiley.gif

خو حالا با هم کنار میایم:icon_pf (17):

من اونکه عسکشو گذاشتم ورمیدارم بقیه ش مال تو:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
انتخاب و گزینشت عالی بوده عزیزم بابت لطفت و انرژی درمانیت هم ممنونم

فقط قسمتی که مقایسه کردی (با بیماری های سخت تر ) اون رو ویرایش کن

فقط امید دادن بهش کافیه نباید هیچ مقایسه ای با بدتر وبهتر از اون صورت بگیره

هر چند خودش با عملش اصلا مشکی نداره بلکه با تماس های دوستان استرس می گیره

 

بچه ها اینکه اون آرامش داشته باشه مهمه نه ما!!

 

ما اگه ازش بی خبر باشیم و استرس بکشیم خیلی بهتره تا اینکه اون به ما خبر بده و خودش دچار استرس شه!!!

 

پس بهم قول بدین فردا کسی باهاش به هیچ عنوان تماس نمی گیره تا خودش بگیره!!

ما هم پیگیری می کنیم به وقتش!!!

 

قول می دین؟ خیالم راحت باشه ؟؟!

خیالت راحت،اون الان گوشیشو گذاشته زیر قابلمه:ws3:عمرا کسی بتونه تماس بگیره باهاش:ws3:

من میشناسم اونو:ws3:

خواستم تاپیک هم بیارم صفحه بعد:ws3:

دیشلمه رو بزنید

tea.jpg

  • Like 8
ارسال شده در

سلام

:ws3:

 

cdja4fhvdtwkrjn5jqw.jpgcdja4fhvdtwkrjn5jqw.jpg

  • Like 12
ارسال شده در

هیلدا داشته امتحان رانندگي ميداده. سرهنگه ازش مي پرسه: اگه يه نفر وسط خيابون بود، بوق ميزني يا چراغ؟ هیلدا ميگه: برف پاك كن جناب سرهنگ! سرهنگه كف مي كنه مي پرسه: يعني چي؟ هیلدا ميگه: يعني يا برو اين طرف يا برو اون طرف .:4chsmu1:

 

 

خو حالا با هم کنار میایم:icon_pf (17):

من اونکه عسکشو گذاشتم ورمیدارم بقیه ش مال تو:ws3:

نوچ! هیلدا همشو سپرده به من!

  • Like 9
ارسال شده در
good-times-9-300x224.jpg
  • Like 10
ارسال شده در
هیلدا داشته امتحان رانندگي ميداده. سرهنگه ازش مي پرسه: اگه يه نفر وسط خيابون بود، بوق ميزني يا چراغ؟ هیلدا ميگه: برف پاك كن جناب سرهنگ! سرهنگه كف مي كنه مي پرسه: يعني چي؟ هیلدا ميگه: يعني يا برو اين طرف يا برو اون طرف .:4chsmu1:

 

 

نوچ! هیلدا همشو سپرده به من!

اصن من خودم اولین نفر بودم که این مسئولیت خطیر رو به عهده گرفتم:ws3:اسنادشم موجوده:ws3:تو یهو از کوجا پیدات شده؟:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
اصن من خودم اولین نفر بودم که این مسئولیت خطیر رو به عهده گرفتم:ws3:اسنادشم موجوده:ws3:تو یهو از کوجا پیدات شده؟:ws3:

دست از اسپم ور نمیدارید شما دوتا ؟ :ubhuekdv133q83a7yy7

 

شقایق بیا اخطار بده :smiley (18):

  • Like 8
ارسال شده در

هیلدا شنیدی حمید چی کرده؟

 

HaMiD.ghi ميره ماشينشو بيمه كنه، آقاهه بهش ميگه ايشااله هيچوقت از بيمه‌تون استفاده نكنيد، HaMiD.ghi هم ميگه ايشااله تو هم از اين پوله خير نبيني 05.gif

 

 

 

اصن من خودم اولین نفر بودم که این مسئولیت خطیر رو به عهده گرفتم:ws3:اسنادشم موجوده:ws3:تو یهو از کوجا پیدات شده؟:ws3:

 

قرار بود من محرمانه این کارو انجام بدم !!:4chsmu1:

  • Like 8
ارسال شده در
دست از اسپم ور نمیدارید شما دوتا ؟ :ubhuekdv133q83a7yy7

 

شقایق بیا اخطار بده :smiley (18):

اینجا سیگار نکش بی ادب:ubhuekdv133q83a7yy7

هیلدا شنیدی حمید چی کرده؟

 

HaMiD.ghi ميره ماشينشو بيمه كنه، آقاهه بهش ميگه ايشااله هيچوقت از بيمه‌تون استفاده نكنيد، HaMiD.ghi هم ميگه ايشااله تو هم از اين پوله خير نبيني 05.gif

 

 

 

 

 

قرار بود من محرمانه این کارو انجام بدم !!:4chsmu1:

تو برو اسم منو یاد بگیر اول :ubhuekdv133q83a7yy7

من خودم یه عمر مامور مخفی بودم:ws3:

  • Like 6

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...