M!Zare 48037 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 خرداد، ۱۳۹۰ کدوم متن؟ پروژه دوره کارشناسی لینک به دیدگاه
M!Zare 48037 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 خرداد، ۱۳۹۰ Final Project Bachelor نداره؟ 1 لینک به دیدگاه
Mr. Specific 43573 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 خرداد، ۱۳۹۰ bachelor نداره؟ حالا این رو هم میشه گذاشت ولی من ندیدم!!! 1 لینک به دیدگاه
S.F 24932 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 خرداد، ۱۳۹۰ دو کلمه thesis و dissertation هست . فکر کنم اولی بهتره . ولی اگه می خوای کاملا فرما باشه می تونی از مهندس حقیق یا دکتر جانثاری بپرسی. 2 لینک به دیدگاه
M!Zare 48037 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 خرداد، ۱۳۹۰ دو کلمه thesis و dissertation هست . فکر کنم اولی بهتره . ولی اگه می خوای کاملا فرما باشه می تونی از مهندس حقیق یا دکتر جانثاری بپرسی. گزینه اول بیشتر برای دکترا کاربرد نداره؟ 3 لینک به دیدگاه
M!Zare 48037 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 خرداد، ۱۳۹۰ perfect fluid همان سیال ایده آل هست؟ 2 لینک به دیدگاه
alimec 23102 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 خرداد، ۱۳۹۰ . The push rods have a spring return on the interior and a pressure plate the spans the width and depth of the chamber. من اصلا مکانیزم رو نگرفتم میله هل دهنده داره یه فنر مثلا داخلش و یه صفحه فشار در فاصله بین پهنا و عمق کمبر لینک به دیدگاه
alimec 23102 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 خرداد، ۱۳۹۰ عذر خواهی دوستان ولی لازمه: هم اکنون سیستم های ترمز قطارها برای وارد کردن نیرو به ترمزها از فشار هوا استفاده می کنند. ترمزهای بادی (ECP) جدید از یک پیام الکترونیکی برای درگیر کردن و رهاسازی ترمزها استفاده می کنند و به موجب آن تمام ترمزهای قطار بصورت همزمان درگیر می شوند که بطور قابل توجهی فاصله ترمزگیری را کاهش داده و از ثبت نیروهای Coupler و عمل رها سازی کاسته می شود. در یک سیستم تحت آزمایش از یک سیم مفتولی برای انتقال پیام الکترونیکی و در سیستم دیگر از فرکانس های رادیویی برای انتقال پیام ها استفاده شده است. هر کدام از سیستم ها قادر است اطلاعات گردآوری شده از تجهیزات on-board ، خطوط، و حس گرهای کالا (Commodity sensors)را به لوکوموتیوها انتقال دهد و این اطلاعات بصورت دیجیتال از طریق شبکه ارتباطی پیوسته به مراکز کنترل، تاسیسات نگهداری و مشتریان منتقل کند. ترمزهای ECP بر روی قطارهای حامل زغال سنگ و قطارهای کانتینر دار در آمریکا، کانادا و استرالیا آزمایش شده اند. که افزایش بازدهی سوخت قطار را در پی داشتند. انتظار می رود بکارگیری گسترده تری از این ترمزها در دهه جاری آغاز شود تا علاوه بر افزایش ایمنی صرفه جویی های بیشتری برای راه آهن به ارمغان آورد. یه متن فارسی(در مورد ترمز بادی) که همین تازهدیدم همین بود لینک به دیدگاه
alimec 23102 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 خرداد، ۱۳۹۰ یکی از دوستان متنی رو گذاشت توش دراگ بود یکی دراگ رو خوب ترجمه نکرد / می خوام بگم اگه مفهوم موضوع رو ندونیم ترجمه کردن... فلذا خلاصه کنم بحث ترمز: در مورد که ترمز دیسکی و کاسه ای که ماشالله مقاله هست فت و فراوون/ اونجا نیروی مکانیک(پدال) رو به نیروی هیدرولیکی تبدیل می شد بعد هیدرولیکی به اصطکاکی تو مبحث ترمز بادی سیال ما هواست این کمبری که بارها گفتم و شکلش رو بالا گذاشتم قراره نیروی هیدرولیکی هوا رو به اصطکاکی تبدیل کنه اما هرچه سعی میکنم نمی تونم مکانیزمش رو بفهمم واضح هشت چون متن انگلیسیه فک کنم خیلی باید ساده باشه ولی ... به نزدیکترین دوستم قول دادم حتما براش این مقاله رو ردیف می کنم ولی کاش قول نمی دادم 2 لینک به دیدگاه
alimec 23102 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 خرداد، ۱۳۹۰ SEC Heat Exchanger plate and frame production is supported by a large engineering based manufacturer with the most modern plate presses in the industry 1 لینک به دیدگاه
alimec 23102 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 خرداد، ۱۳۹۰ Plate coil heat exchangers are an effective replacement for pipe coils for immersion heating and cooling applications 1 لینک به دیدگاه
M!Zare 48037 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 26 خرداد، ۱۳۹۰ sec heat exchanger plate and frame production is supported by a large engineering based manufacturer with the most modern plate presses in the industry تولید مبدل های حرارتی صفحه ای و قابی توسط مهندسان ساخت توسط صفحات فشار مدرن در صنعت پشتیبانی می شود. 1 لینک به دیدگاه
M!Zare 48037 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 26 خرداد، ۱۳۹۰ plate coil heat exchangers are an effective replacement for pipe coils for immersion heating and cooling applications مبدل های حرارتی که کویل های صفحه ای دارند جایگزین مناسبی برای مبدل با کویل های لوله هستند.برای کاربرد شناوری گرمایی و سرمایی(فکر کنم منظورش این قانون هست که هوای گرم سبکه بالا میره و هوای سنگین پایین میره) تصور من از کویل های صفحه ای چیزی شبیه رادیاتور است. 1 لینک به دیدگاه
alimec 23102 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 خرداد، ۱۳۹۰ SEC Heat Exchanger plate and frame production is supported by a large engineering based manufacturer with the most modern plate presses in the industry تولید مبدل های حرارتی صفحه ای و قابی توسط مهندسان ساخت توسط صفحات فشار مدرن در صنعت پشتیبانی می شود. تشکر Heat Exchanger plate and frame = مبدل حرارتی صفحه شاسی یا مبدل حرارتی صفحه واشر دار 1 لینک به دیدگاه
alimec 23102 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 خرداد، ۱۳۹۰ Plate coil heat exchangers are an effective replacement for pipe coils for immersion heating and cooling applications مبدل های حرارتی که کویل های صفحه ای دارند جایگزین مناسبی برای مبدل با کویل های لوله هستند.برای کاربرد شناوری گرمایی و سرمایی(فکر کنم منظورش این قانون هست که هوای گرم سبکه بالا میره و هوای سنگین پایین میره)تصور من از کویل های صفحه ای چیزی شبیه رادیاتور است. Plate coil heat exchangers = مبدل های حرارتی صفحه-کویل تو کتاب دکتر رستمی اشاره شده بع عنوان کاربرد: اواپراتور در یخچال فریزرهای کوچک رادیاتور رو نمی دونم خب بحث مبدل صفحه ای بود کلا چهار نوع هستن ص شاسی ص مارپیچی لاملا ص-کویل 1 لینک به دیدگاه
M!Zare 48037 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 27 خرداد، ۱۳۹۰ Plate coil heat exchangers = مبدل های حرارتی صفحه-کویلتو کتاب دکتر رستمی اشاره شده بع عنوان کاربرد: اواپراتور در یخچال فریزرهای کوچک رادیاتور رو نمی دونم خب بحث مبدل صفحه ای بود کلا چهار نوع هستن ص شاسی ص مارپیچی لاملا ص-کویل اگر تصویری از این مبدل ها دارید قرار دهید بسیار متشکر میشم 1 لینک به دیدگاه
Mr. Specific 43573 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 خرداد، ۱۳۹۰ اگر تصویری از این مبدل ها دارید قرار دهید بسیار متشکر میشم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام plate coil heat exchanger 2 لینک به دیدگاه
Mr. Specific 43573 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 خرداد، ۱۳۹۰ تشکر Heat Exchanger plate and frame = مبدل حرارتی صفحه شاسی یا مبدل حرارتی صفحه واشر دار برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده