Mr. Specific 43573 ارسال شده در 12 شهریور، 2011 bachelor نداره؟ حالا این رو هم میشه گذاشت ولی من ندیدم!!! 1
S.F 24932 ارسال شده در 12 شهریور، 2011 دو کلمه thesis و dissertation هست . فکر کنم اولی بهتره . ولی اگه می خوای کاملا فرما باشه می تونی از مهندس حقیق یا دکتر جانثاری بپرسی. 2
M!Zare 48037 مالک ارسال شده در 12 شهریور، 2011 دو کلمه thesis و dissertation هست . فکر کنم اولی بهتره . ولی اگه می خوای کاملا فرما باشه می تونی از مهندس حقیق یا دکتر جانثاری بپرسی. گزینه اول بیشتر برای دکترا کاربرد نداره؟ 3
alimec 23102 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 . The push rods have a spring return on the interior and a pressure plate the spans the width and depth of the chamber. من اصلا مکانیزم رو نگرفتم میله هل دهنده داره یه فنر مثلا داخلش و یه صفحه فشار در فاصله بین پهنا و عمق کمبر
alimec 23102 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 عذر خواهی دوستان ولی لازمه: هم اکنون سیستم های ترمز قطارها برای وارد کردن نیرو به ترمزها از فشار هوا استفاده می کنند. ترمزهای بادی (ECP) جدید از یک پیام الکترونیکی برای درگیر کردن و رهاسازی ترمزها استفاده می کنند و به موجب آن تمام ترمزهای قطار بصورت همزمان درگیر می شوند که بطور قابل توجهی فاصله ترمزگیری را کاهش داده و از ثبت نیروهای Coupler و عمل رها سازی کاسته می شود. در یک سیستم تحت آزمایش از یک سیم مفتولی برای انتقال پیام الکترونیکی و در سیستم دیگر از فرکانس های رادیویی برای انتقال پیام ها استفاده شده است. هر کدام از سیستم ها قادر است اطلاعات گردآوری شده از تجهیزات on-board ، خطوط، و حس گرهای کالا (Commodity sensors)را به لوکوموتیوها انتقال دهد و این اطلاعات بصورت دیجیتال از طریق شبکه ارتباطی پیوسته به مراکز کنترل، تاسیسات نگهداری و مشتریان منتقل کند. ترمزهای ECP بر روی قطارهای حامل زغال سنگ و قطارهای کانتینر دار در آمریکا، کانادا و استرالیا آزمایش شده اند. که افزایش بازدهی سوخت قطار را در پی داشتند. انتظار می رود بکارگیری گسترده تری از این ترمزها در دهه جاری آغاز شود تا علاوه بر افزایش ایمنی صرفه جویی های بیشتری برای راه آهن به ارمغان آورد. یه متن فارسی(در مورد ترمز بادی) که همین تازهدیدم همین بود
alimec 23102 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 یکی از دوستان متنی رو گذاشت توش دراگ بود یکی دراگ رو خوب ترجمه نکرد / می خوام بگم اگه مفهوم موضوع رو ندونیم ترجمه کردن... فلذا خلاصه کنم بحث ترمز: در مورد که ترمز دیسکی و کاسه ای که ماشالله مقاله هست فت و فراوون/ اونجا نیروی مکانیک(پدال) رو به نیروی هیدرولیکی تبدیل می شد بعد هیدرولیکی به اصطکاکی تو مبحث ترمز بادی سیال ما هواست این کمبری که بارها گفتم و شکلش رو بالا گذاشتم قراره نیروی هیدرولیکی هوا رو به اصطکاکی تبدیل کنه اما هرچه سعی میکنم نمی تونم مکانیزمش رو بفهمم واضح هشت چون متن انگلیسیه فک کنم خیلی باید ساده باشه ولی ... به نزدیکترین دوستم قول دادم حتما براش این مقاله رو ردیف می کنم ولی کاش قول نمی دادم 2
alimec 23102 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 SEC Heat Exchanger plate and frame production is supported by a large engineering based manufacturer with the most modern plate presses in the industry 1
alimec 23102 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 Plate coil heat exchangers are an effective replacement for pipe coils for immersion heating and cooling applications 1
M!Zare 48037 مالک ارسال شده در 16 شهریور، 2011 sec heat exchanger plate and frame production is supported by a large engineering based manufacturer with the most modern plate presses in the industry تولید مبدل های حرارتی صفحه ای و قابی توسط مهندسان ساخت توسط صفحات فشار مدرن در صنعت پشتیبانی می شود. 1
M!Zare 48037 مالک ارسال شده در 16 شهریور، 2011 plate coil heat exchangers are an effective replacement for pipe coils for immersion heating and cooling applications مبدل های حرارتی که کویل های صفحه ای دارند جایگزین مناسبی برای مبدل با کویل های لوله هستند.برای کاربرد شناوری گرمایی و سرمایی(فکر کنم منظورش این قانون هست که هوای گرم سبکه بالا میره و هوای سنگین پایین میره) تصور من از کویل های صفحه ای چیزی شبیه رادیاتور است. 1
alimec 23102 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 SEC Heat Exchanger plate and frame production is supported by a large engineering based manufacturer with the most modern plate presses in the industry تولید مبدل های حرارتی صفحه ای و قابی توسط مهندسان ساخت توسط صفحات فشار مدرن در صنعت پشتیبانی می شود. تشکر Heat Exchanger plate and frame = مبدل حرارتی صفحه شاسی یا مبدل حرارتی صفحه واشر دار 1
alimec 23102 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 Plate coil heat exchangers are an effective replacement for pipe coils for immersion heating and cooling applications مبدل های حرارتی که کویل های صفحه ای دارند جایگزین مناسبی برای مبدل با کویل های لوله هستند.برای کاربرد شناوری گرمایی و سرمایی(فکر کنم منظورش این قانون هست که هوای گرم سبکه بالا میره و هوای سنگین پایین میره)تصور من از کویل های صفحه ای چیزی شبیه رادیاتور است. Plate coil heat exchangers = مبدل های حرارتی صفحه-کویل تو کتاب دکتر رستمی اشاره شده بع عنوان کاربرد: اواپراتور در یخچال فریزرهای کوچک رادیاتور رو نمی دونم خب بحث مبدل صفحه ای بود کلا چهار نوع هستن ص شاسی ص مارپیچی لاملا ص-کویل 1
M!Zare 48037 مالک ارسال شده در 16 شهریور، 2011 Plate coil heat exchangers = مبدل های حرارتی صفحه-کویلتو کتاب دکتر رستمی اشاره شده بع عنوان کاربرد: اواپراتور در یخچال فریزرهای کوچک رادیاتور رو نمی دونم خب بحث مبدل صفحه ای بود کلا چهار نوع هستن ص شاسی ص مارپیچی لاملا ص-کویل اگر تصویری از این مبدل ها دارید قرار دهید بسیار متشکر میشم 1
Mr. Specific 43573 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 اگر تصویری از این مبدل ها دارید قرار دهید بسیار متشکر میشم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام plate coil heat exchanger 2
Mr. Specific 43573 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 تشکر Heat Exchanger plate and frame = مبدل حرارتی صفحه شاسی یا مبدل حرارتی صفحه واشر دار برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2
ارسال های توصیه شده