mina_srk 1982 ارسال شده در 19 مرداد، 2011 من هایده دوست ندارم،اما به جاش مهستی و حمیرا رو خیلی دوست دارم بیشتر حمیرا رو حمیرا میخونه ،حرف میزنه من میشینم گریه میکنم!!! این اهنگه هم که گذاشتی تو پیج خیلی قشنگه!!! 4
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 19 مرداد، 2011 من هایده دوست ندارم،اما به جاش مهستی و حمیرا رو خیلی دوست دارمبیشتر حمیرا رو حمیرا میخونه ،حرف میزنه من میشینم گریه میکنم!!! این اهنگه هم که گذاشتی تو پیج خیلی قشنگه!!! خب این آهنگه که تو پیحه واسه همونه که دوسش نداری:w00::girlhi: 3
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 20 مرداد، 2011 هایده به نظر من بهترینه :flowerysmile: شعراشو خیلی دوس دارم جوون و پیر و میان سالم نداره هر کی بود واسه خودش بود ولی حداقل کاری که کرده اینه که دل کمه کم 100 نفرو شاد کرده و حرف دل زده...پاداش این شاد کردن یاد کردن به نیکی از یک نفر هست نه بهشت و جهنم و... اگر کسی پاداش نیکیش آتش باشه و سزای روضه خوندن و خون در جگر کردن مردمش بهشت اونوقت باید تو ..... دنبال عدالت گشت 7
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 20 مرداد، 2011 دقیقا منم بحثم همینه اگه یه نفر دل اکثریتی رو شاد کنه و ملتی بجای نفرین اونو دعا کنن و خدا بیامرزه بهش بگن و اون حرکت مخالف اون دین باشه ...قضیه چی میشه معیار میتونه شاد کردن دل باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا معیار فقط حرف مرجع تقلید و.... 8
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 20 مرداد، 2011 دقیقا منم بحثم همینه اگه یه نفر دل اکثریتی رو شاد کنه و ملتی بجای نفرین اونو دعا کنن و خدا بیامرزه بهش بگن و اون حرکت مخالف اون دین باشه ...قضیه چی میشهمعیار میتونه شاد کردن دل باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا معیار فقط حرف مرجع تقلید و.... 100%ارزشهای انسانی اعتبار و مقام بالاتری داره تا ارزشهای دینی دلیل هم براش دارم ارزشهای انسانی غریزی و ذاتی و حیاتیه ولی ارزشهای دینی رو خود انسانها و اونم کسایی که محدود به یک ملت کوچک و یا قبیله هستن به وجود میارن مثلا این موضوع حرام بودن آهنگ رو فقط همین دین مبییییییین اسلام آورده و در مسیحیت و یهود و زردشتی چنین چیزی نیومده 7
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 20 مرداد، 2011 نه بابا دین اسلامم نیورده خیالت راحت من رفتم دیدم این یه چیزه من رد آوردیه دف موسیقی نمیشه یاهو یاهو بگی بری خلصه مجازه نی بزنی اشک در بیاد مجازه آلت موسیقیو نمایش ندیم مجازه قرت نیاد مجازه ..همخونی زن مجازه و ........................ اینا همش بقولی دفتک دستکشونه........ 5
Anarchist 1419 ارسال شده در 20 مرداد، 2011 سلام دوستای گلم:girlhi: چند ساله درگیر این مسئله ام که هایده و خواهرش سر انجامشون چی میشه..... ای که تویی همه کسم بی تو میگیره نفسم شده تا حالا دلت بگیره.... با کدوم آهنگه هایده حال میکنید؟ نازنین یگانه ی بی تکرار... همه بچها کم و بیش با این که ممکنه سنشون به دوران اوج این خواننده ها نخوره ولی به دلیل اینکه سوز آهنگ هایده همه دلهارو تسخیر خودش کرده کسی نیست بگه هایده بد بود مهستی بد بوده همه مون با آهنگاش خاطره داریم چشمی به هم زدیم و دنیا گذشت دنبال هم امروز و فردا گذشت دل میگه باز فردا رو از نو بساز ای دل غافل دیگه از ما گذشت بیایین بگین با کدوم آهنگش اشکتون در نمیاد ... همش هنر بود همش استعداد... وقتی میای صدای پاتاز همه کوچه ها میاد.... چند نسل دارن میگن خدا بیامرزدشون نور به قبرشون بباره .... عروسک جون فدات شم تو هم قلبت شکسته بعد یکی میره بالای چهارتا پله داد میزنه نون مفت میخوره میگه بهشت مال ماست جهنم واسه این خوانندها....:w00: وقتی میای صدای پات از همه جاده ها میاد . . . انگار نه از یه شهر دور،که از همه دنیا میاد تا وقتی که در وا می شه لحظه دیدار میــــرسه..................................... خوب شد بهرام یه آهنگ خوند و تونستی انقدر حال کنی!! حتما بهش میگم که حرفاش چقدر طرفدار داره!! تقلید پدر این کشور را آتش زده است 3
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 20 مرداد، 2011 خوب شد بهرام یه آهنگ خوند و تونستی انقدر حال کنی!! حتما بهش میگم که حرفاش چقدر طرفدار داره!! تقلید پدر این کشور را آتش زده است ممنون دوست گلم اگه منظورت حال کردنه حتما بگوو بهش نمیدونستم واسه حال کردنمم باید به کسی چواب پس بدم من حال میکنم با جفتشون هم بهرام و هم هایده چه ربطی به موضوع این بحث داشت من اگه عنوان تاپیکم رو گذاشتم هنوزم تو ضبط ماشینم هایده میخونه فقط واسه عنوانه که کاربر باهاش ارتباط برقرار کنه که دیدیم برقرار کرد من تو متن مطرح کردم که آیا معیار بهشت و جهنم میتونه خواندن یه زن باشه یا نه حالا هر فکری شما ذوست دارین بکنید 4
wamba 274 ارسال شده در 21 مرداد، 2011 خودم تنها تنها دلم. چو شام بی فردا دلم. چو کشتی بی ناخدا. به سینه دریا دلم. تو ای خدای مهربان. تو ای پناه بی کسان. به سنگ غم مشکن دگر چو شیشه مینا دلم...وبه چشمای تو سوگند که عشقت واسه من رنگ جنونه که عشقت مثل آتیشه تو قلبم مثل خونه ...و خیلی از اهنگهای دیگشماندگارترین صدا بی شک از آن هایده هست و خواهد بودیادش گرامی 3
sweetest 4756 ارسال شده در 21 مرداد، 2011 من یکی فکرشم نمیکردم این خواننده های قدیمی اینقدر بین جوونا طرفدار داشته باشن چی باعث شده هنوزم اینارو گوش میدیم و لذت میبریم؟ 4
EOS 14529 ارسال شده در 21 مرداد، 2011 من یکی فکرشم نمیکردم این خواننده های قدیمی اینقدر بین جوونا طرفدار داشته باشن چی باعث شده هنوزم اینارو گوش میدیم و لذت میبریم؟ شعرای پرمعنی و صداهایی که واقعا لایق خوانندگی هستن (این نظر شخصیه منه) 5
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 21 مرداد، 2011 من یکی فکرشم نمیکردم این خواننده های قدیمی اینقدر بین جوونا طرفدار داشته باشن چی باعث شده هنوزم اینارو گوش میدیم و لذت میبریم؟ شعرای با معنیشون 4
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 11 فروردین، 2012 جدیدا یه خواننده خس خیلی با صداش حال میکنم همش اون و گوش میدم شهرام شکوهی خیلی صداش سوز داره :w16::w16: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مجنونم و دستم به دامان تو بستم هشیار شدم اخر از دام تو جستم مجنونم و مستم به پای تو نشستم عاشق شدم و من بیچاره شکستم 6
El Roman 31720 ارسال شده در 13 فروردین، 2012 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام کلیک کنید ضرر نمیکنید 4
viviyan 12437 ارسال شده در 13 فروردین، 2012 دوست منم میگه وقتی مهستی مرد خانواده ش براش حلوا خیرات دادن. منم خیلی هایده رو دوس دارم. 2
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 13 فروردین، 2012 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام کلیک کنید ضرر نمیکنید از اینا بازم داری بزار حال مــــید ه وقتی می خونه و وب گردی میکنیم سر به روی شانه های مهربانت میگذارم....عقده دل میگشایم گریه بی اختیارم...یــــــــار ...یار دمت گرم دادا خیلی حال داد از زبان خود هایده:تلخ ترین خاطره من اینه که آهنگی از جهانبخش پازوکی به من پیشنهاد شده بود بخونم که ترجیع بند آن اینه: من خودم رفتنی ام 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری