رفتن به مطلب

هنوز تو ضبط ماشینم هـــــایده و خواهرش میخونه


ارسال های توصیه شده

  • پاسخ 107
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

من که کریمی گوش میکنم فقط.صدای زن هم حرام هست.

سال 68 دو نفر مردند.یکی هایده یکی هم خمینی

  • Like 11
ارسال شده در

  • وقتی میای صدای پات

از همه کوچه ها میاد....16.gif16.gif16.gif

این آهنگ واقعا منومتأثر میکنه فرقی نداره چندبارگوش بدم همواره تازه است

  • Like 16
ارسال شده در

منم هنوز دارم :w16:

  • Like 12
ارسال شده در

منم گوش میدم

اون ترانه چشم سیاهش

کلا وقتی دلم میگیره گوش میدم

  • Like 15
ارسال شده در

من هایده همیشه تو ماشینم گوش میدم

  • Like 17
ارسال شده در

اینها الان دارند تو مواد مذاب جهنم آواز میخوانند....

 

بساط فسق و فجور را جمع کنید،آتروس تمامی نوارهایت را میندازم تو آتیش،در روز مبارزه با مفاسد اجتماعی...

 

براستی که این ها جنگ نـــرم است،با نرم کردن بدن و قر دادن،فکرها را هم میبرد.

  • Like 25
ارسال شده در

همه ی آهنگاشون قشنگه...روحشون شاد :w821:

 

 

[FLASH=[FLASH="width = 1 height = 2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/FLASH]"][/FLASH]

 

عروسک جون فدات شم

تو هم قلبت شکسته

که صد تا شبنم اشک

توی چشمات نشسته

منم مثل تو بودم

یه روز تنهام گذاشتن

یه دریا اشک حسرت

توی چشمام گذاشتن

چه تهمتها شنیدیم

چه تلخیها چشیدیم

عروسک جون تو میدونی

چه حسرتها کشیدیم

عروسک جون زمونه

منو این گوشه انداخت

بجای حجله بخت

برام زندون غم ساخت

بمیره اونکه میخواسته

مارو گریون ببینه

سرای سینه هامونو

 

 

 

زغم ویرون ببینه

 

عروسک جون نگام کن

چشام برقی نداره

زمستونه تو قلبم

که هیچ گرمی نداره

باید اینجا بخشکیم

تو گلدون شکسته

نه اینکه باغبون نیست

در گلخونه بسته

چه تهمتها شنیدیم

چه تلخیها چشیدیم

عروسک جون تو میدونی

چه حسرتها کشیدیم

عروسک جون زمونه

منو این گوشه انداخت

بجای حجله بخت

برام زندون غم ساخت

بمیره اونکه میخواسته

مارو گریون ببینه

سرای سینه هامونو

 

 

 

زغم ویرون ببینه

 

دلم میخواد یه روزی بعد سالها

پرستوی سعادت رو ببینی

نمیخوام بیش از این تو صورت من

نشون یاس ووحشت رو ببینی

نمیخوام بیش از این تو صورت من

نشون یاس ووحشت رو ببینی

دلم میخواد یه روزی فارغ از غم

تبسم روی لبهامون بشینه

شاید اونروزدوباره جون بگیره

نهال آرزوهامون تو سینه

شاید اونروزدوباره جون بگیره

نهال آرزوهامون تو سینه

چه تهمتها شنیدیم

چه تلخیها چشیدیم

عروسک جون تو میدونی

چه حسرتها کشیدیم

عروسک جون نگام کن

چشام برقی نداره

زمستونه تو قلبم

که هیچ گرمی نداره

باید اینجا بخشکیم

تو گلدون شکسته

نه اینکه باغبون نیست

در گلخونه بسته

در گلخونه بسته

در گلخونه بسته

در گلخونه بسته

نه اینکه باغبون نیست

در گلخونه بسته

نه اینکه باغبون نیست

در گلخونه بسته

  • Like 29
ارسال شده در

تو خونه دانشجویی شبا لالاییمون هایده بود تا صبح میخوند

صبح همه سر کلاس شبا همش به میخونه رو میخوندیم...

وای که چه دورانی داشتیم.....

:icon_pf (34):

  • Like 24
ارسال شده در

خدا رحمتشون کنه

آقا من میخوام برم جهنم

بهشت و به اونایی که میرن بالای منبر بخشیدیم

  • Like 13
ارسال شده در

آخیییییییییییییی یادش همیشه در اذهان میمونه...... من عاشق آهنگ سوغاتی هستم.....:vi7qxn1yjxc2bnqyf8v

 

یه بار هم با استاد موسیقیم همخوانیش کردم.... محشرهههههههههههه........:ws50:

 

من با آهنگای هایده زندگی کردم.......... .:45645:

 

مخصوصا اینا: خدایا خدایا خدایا توی دنیای بزرگت پوسیدیم که.........

 

میخواستیم میخواستیم.... میخواستیم مثل این روز و نبینیم که دیدیم که...... ناز اون.. بلای اون ... حسرت دل... عذاب عالم...

 

 

و ....... ای خدا ای خدا ای خدا..اااااااااااااااا....... دیگه دنیا واسه من تاریکه.... زندگی کوره رهی باریکه.... آخر قصه من نزدیکه.............

  • Like 14
ارسال شده در

چشمی به هم زدیم و دنیا گذشت

دنبال هم امروز و فردا گذشت

دل میگه باز فردا رو از نو بساز

ای دل غافل دیگه از ما گذشت

 

بعضی وقت ها تو ماشین که از دینگ و دال آهنگ های گوش خراش و بی مفهوم که فقط در مورد چابلوسی واسه دوست دخترشون هست زده می شم، اف ام پلیر رو از جا سیگاری پیکان آردی قشنگم می کشم بیرون و نوار هایده رو میفرستم تو ضبط تا اون ترانه ی بالا با صدای قشنگ هایده فضای معنوی ماشینم رو روشنایی ببخشد:ws3:

  • Like 13
ارسال شده در
اینها الان دارند تو مواد مذاب جهنم آواز میخوانند....

 

بساط فسق و فجور را جمع کنید،آتروس تمامی نوارهایت را میندازم تو آتیش،در روز مبارزه با مفاسد اجتماعی...

 

براستی که این ها جنگ نـــرم است،با نرم کردن بدن و قر دادن،فکرها را هم میبرد.

 

:4chsmu1::w16::ws50:جنگ نرم رو خوب اومدی داش اسی:zadan:اینا کجاش قر داره:zadan:نه بگوو.....

اکثر شعرهای هایده و مهستی

از حاقظ و سعدی بود...

همشم عرفانی بود:w02:

اومدیم لب معشوق و ببـــــــــــوسیم....که :ubhuekdv133q83a7yy7

  • Like 11
ارسال شده در

تو پروفایل منم هنوز صدای هایده میاد :w58: ( مخصوصا امروز ) :w58:

 

تو که رفتی واسه ی من جای آشتی که نزاشتی

کاش از اول گل عشق و توی قلبم نمی کاشتی

یه بهونه که دوباره با تو باشم که ندارم ، این تو هستی که بیایی با یه بوسه واسه آشتی

دل صبوری که نداره آی نداره تا بدونی که نداره آی نداره

شب شب شب که نزاشتی خواب نزاشتی برام

روز روز روز که نزاشتی تاب نزاشتی برام

مثل من برات یه عاشق پیدا نمیشه ،،،، مثل من کسی از عشقت شیدا نمیشه

دل من میخواد بباره گرفته بی تو ابرای آسمونش که وا نمیشه

تو که رفتی واسه ی من جای آشتی که نزاشتی

کاش از اول گل عشق و توی قلبم نمی کاشتی

یه بهونه که دوباره با تو باشم که ندارم ، این تو هستی که بیایی با یه بوسه واسه آشتی

دل صبوری که نداره آی نداره تا بدونی که نداره آی نداره

شب شب شب که نزاشتی خواب نزاشتی برام

روز روز روز که نزاشتی تاب نزاشتی برام

  • Like 11
ارسال شده در

مثل باد سرد پاییز ......................

 

الانم دارم مثل تموم عالم حال منم خرابه

 

...

سنگ صبورم اینجا طاقت غم نداره

طاقت اینکه پیشش گریه کنم نداره نداره

حالی واسم نمونده

دنیا واسم سرابه

دادمیزنم که ساقی میخونه بی شرابه

تاصب بیدارم همراه شب من میشه مهستی و بقیه خواننده ها:ws3:

  • Like 10
ارسال شده در

مثل باد سرد پاییز غم لعنتی به من زد ،

حتی باغبون نفهمید که چه آفتی به من زد . . .

  • Like 4
ارسال شده در

بخصوص که تو تب 120 درجه بسوزی و پس فردا هم ارایه داشته باشی و مجبور باشی تا صب بیدار بمونی:ws44::ws44:

  • Like 2
ارسال شده در

حالا که دست گلدون

به ساقه گل رسیده

 

حالا که عطر آشتی

تو خونمون پیچیده

 

حالا که خوب می دونی

دلم هوا تو کرده

 

حالا که بغض و کینه

پاشو کنار کشیده

 

نگو نگو نمیام

نگو نگو نمیام

 

امید رو پر دادن

دیگه سخته برام

 

آلاله غنچه کرده

کاش بودی و میدیدی

 

کبوتر بچه کرده

کاش بودی و میدیدی

  • Like 6
ارسال شده در
images?q=tbn:ANd9GcTdyLoKjqb2gNZmGfqhdaLvbVfb3Ket7vwTdJdbkexMxmMv83-6Bw&t=12366.jpg
  • Like 7
ارسال شده در
images?q=tbn:ANd9GcTdyLoKjqb2gNZmGfqhdaLvbVfb3Ket7vwTdJdbkexMxmMv83-6Bw&t=1
  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...