Alireza Hashemi 33393 این ارسال پرطرفدار است. ارسال شده در 16 مرداد، 2011 سلام دوستای گلم:girlhi: چند ساله درگیر این مسئله ام که هایده و خواهرش سر انجامشون چی میشه..... ای که تویی همه کسم بی تو میگیره نفسم شده تا حالا دلت بگیره.... با کدوم آهنگه هایده حال میکنید؟ نازنین یگانه ی بی تکرار... همه بچها کم و بیش با این که ممکنه سنشون به دوران اوج این خواننده ها نخوره ولی به دلیل اینکه سوز آهنگ هایده همه دلهارو تسخیر خودش کرده کسی نیست بگه هایده بد بود مهستی بد بوده همه مون با آهنگاش خاطره داریم چشمی به هم زدیم و دنیا گذشت دنبال هم امروز و فردا گذشت دل میگه باز فردا رو از نو بساز ای دل غافل دیگه از ما گذشت بیایین بگین با کدوم آهنگش اشکتون در نمیاد ... همش هنر بود همش استعداد... وقتی میای صدای پاتاز همه کوچه ها میاد.... چند نسل دارن میگن خدا بیامرزدشون نور به قبرشون بباره .... عروسک جون فدات شم تو هم قلبت شکسته بعد یکی میره بالای چهارتا پله داد میزنه نون مفت میخوره میگه بهشت مال ماست جهنم واسه این خوانندها....:w00: وقتی میای صدای پات از همه جاده ها میاد . . . انگار نه از یه شهر دور،که از همه دنیا میاد تا وقتی که در وا می شه لحظه دیدار میــــرسه..................................... 66
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 من که کریمی گوش میکنم فقط.صدای زن هم حرام هست. سال 68 دو نفر مردند.یکی هایده یکی هم خمینی 11
peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 وقتی میای صدای پات از همه کوچه ها میاد.... این آهنگ واقعا منومتأثر میکنه فرقی نداره چندبارگوش بدم همواره تازه است 16
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 منم گوش میدم اون ترانه چشم سیاهش کلا وقتی دلم میگیره گوش میدم 15
Ehsan 112349 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 اینها الان دارند تو مواد مذاب جهنم آواز میخوانند.... بساط فسق و فجور را جمع کنید،آتروس تمامی نوارهایت را میندازم تو آتیش،در روز مبارزه با مفاسد اجتماعی... براستی که این ها جنگ نـــرم است،با نرم کردن بدن و قر دادن،فکرها را هم میبرد. 25
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 همه ی آهنگاشون قشنگه...روحشون شاد :w821: [FLASH=[FLASH="width = 1 height = 2] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/FLASH]"][/FLASH] عروسک جون فدات شم تو هم قلبت شکسته که صد تا شبنم اشک توی چشمات نشسته منم مثل تو بودم یه روز تنهام گذاشتن یه دریا اشک حسرت توی چشمام گذاشتن چه تهمتها شنیدیم چه تلخیها چشیدیم عروسک جون تو میدونی چه حسرتها کشیدیم عروسک جون زمونه منو این گوشه انداخت بجای حجله بخت برام زندون غم ساخت بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه عروسک جون نگام کن چشام برقی نداره زمستونه تو قلبم که هیچ گرمی نداره باید اینجا بخشکیم تو گلدون شکسته نه اینکه باغبون نیست در گلخونه بسته چه تهمتها شنیدیم چه تلخیها چشیدیم عروسک جون تو میدونی چه حسرتها کشیدیم عروسک جون زمونه منو این گوشه انداخت بجای حجله بخت برام زندون غم ساخت بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه دلم میخواد یه روزی بعد سالها پرستوی سعادت رو ببینی نمیخوام بیش از این تو صورت من نشون یاس ووحشت رو ببینی نمیخوام بیش از این تو صورت من نشون یاس ووحشت رو ببینی دلم میخواد یه روزی فارغ از غم تبسم روی لبهامون بشینه شاید اونروزدوباره جون بگیره نهال آرزوهامون تو سینه شاید اونروزدوباره جون بگیره نهال آرزوهامون تو سینه چه تهمتها شنیدیم چه تلخیها چشیدیم عروسک جون تو میدونی چه حسرتها کشیدیم عروسک جون نگام کن چشام برقی نداره زمستونه تو قلبم که هیچ گرمی نداره باید اینجا بخشکیم تو گلدون شکسته نه اینکه باغبون نیست در گلخونه بسته در گلخونه بسته در گلخونه بسته در گلخونه بسته نه اینکه باغبون نیست در گلخونه بسته نه اینکه باغبون نیست در گلخونه بسته 29
Alireza Hashemi 33393 مالک ارسال شده در 16 مرداد، 2011 تو خونه دانشجویی شبا لالاییمون هایده بود تا صبح میخوند صبح همه سر کلاس شبا همش به میخونه رو میخوندیم... وای که چه دورانی داشتیم..... :icon_pf (34): 24
shaden. 18583 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 خدا رحمتشون کنه آقا من میخوام برم جهنم بهشت و به اونایی که میرن بالای منبر بخشیدیم 13
m.mahnaz 1020 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 آخیییییییییییییی یادش همیشه در اذهان میمونه...... من عاشق آهنگ سوغاتی هستم.....:vi7qxn1yjxc2bnqyf8v یه بار هم با استاد موسیقیم همخوانیش کردم.... محشرهههههههههههه........ من با آهنگای هایده زندگی کردم.......... .:45645: مخصوصا اینا: خدایا خدایا خدایا توی دنیای بزرگت پوسیدیم که......... میخواستیم میخواستیم.... میخواستیم مثل این روز و نبینیم که دیدیم که...... ناز اون.. بلای اون ... حسرت دل... عذاب عالم... و ....... ای خدا ای خدا ای خدا..اااااااااااااااا....... دیگه دنیا واسه من تاریکه.... زندگی کوره رهی باریکه.... آخر قصه من نزدیکه............. 14
محمــد 4415 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 چشمی به هم زدیم و دنیا گذشت دنبال هم امروز و فردا گذشت دل میگه باز فردا رو از نو بساز ای دل غافل دیگه از ما گذشت بعضی وقت ها تو ماشین که از دینگ و دال آهنگ های گوش خراش و بی مفهوم که فقط در مورد چابلوسی واسه دوست دخترشون هست زده می شم، اف ام پلیر رو از جا سیگاری پیکان آردی قشنگم می کشم بیرون و نوار هایده رو میفرستم تو ضبط تا اون ترانه ی بالا با صدای قشنگ هایده فضای معنوی ماشینم رو روشنایی ببخشد 13
Alireza Hashemi 33393 مالک ارسال شده در 16 مرداد، 2011 اینها الان دارند تو مواد مذاب جهنم آواز میخوانند.... بساط فسق و فجور را جمع کنید،آتروس تمامی نوارهایت را میندازم تو آتیش،در روز مبارزه با مفاسد اجتماعی... براستی که این ها جنگ نـــرم است،با نرم کردن بدن و قر دادن،فکرها را هم میبرد. :4chsmu1:جنگ نرم رو خوب اومدی داش اسی:zadan:اینا کجاش قر داره:zadan:نه بگوو..... اکثر شعرهای هایده و مهستی از حاقظ و سعدی بود... همشم عرفانی بود اومدیم لب معشوق و ببـــــــــــوسیم....که :ubhuekdv133q83a7yy7 11
mIn 2294 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 تو پروفایل منم هنوز صدای هایده میاد ( مخصوصا امروز ) تو که رفتی واسه ی من جای آشتی که نزاشتی کاش از اول گل عشق و توی قلبم نمی کاشتی یه بهونه که دوباره با تو باشم که ندارم ، این تو هستی که بیایی با یه بوسه واسه آشتی دل صبوری که نداره آی نداره تا بدونی که نداره آی نداره شب شب شب که نزاشتی خواب نزاشتی برام روز روز روز که نزاشتی تاب نزاشتی برام مثل من برات یه عاشق پیدا نمیشه ،،،، مثل من کسی از عشقت شیدا نمیشه دل من میخواد بباره گرفته بی تو ابرای آسمونش که وا نمیشه تو که رفتی واسه ی من جای آشتی که نزاشتی کاش از اول گل عشق و توی قلبم نمی کاشتی یه بهونه که دوباره با تو باشم که ندارم ، این تو هستی که بیایی با یه بوسه واسه آشتی دل صبوری که نداره آی نداره تا بدونی که نداره آی نداره شب شب شب که نزاشتی خواب نزاشتی برام روز روز روز که نزاشتی تاب نزاشتی برام 11
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 مثل باد سرد پاییز ...................... الانم دارم مثل تموم عالم حال منم خرابه ... سنگ صبورم اینجا طاقت غم نداره طاقت اینکه پیشش گریه کنم نداره نداره حالی واسم نمونده دنیا واسم سرابه دادمیزنم که ساقی میخونه بی شرابه تاصب بیدارم همراه شب من میشه مهستی و بقیه خواننده ها 10
shaden. 18583 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 مثل باد سرد پاییز غم لعنتی به من زد ، حتی باغبون نفهمید که چه آفتی به من زد . . . 4
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 بخصوص که تو تب 120 درجه بسوزی و پس فردا هم ارایه داشته باشی و مجبور باشی تا صب بیدار بمونی:ws44: 2
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 حالا که دست گلدون به ساقه گل رسیده حالا که عطر آشتی تو خونمون پیچیده حالا که خوب می دونی دلم هوا تو کرده حالا که بغض و کینه پاشو کنار کشیده نگو نگو نمیام نگو نگو نمیام امید رو پر دادن دیگه سخته برام آلاله غنچه کرده کاش بودی و میدیدی کبوتر بچه کرده کاش بودی و میدیدی 6
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری