رفتن به مطلب

اعتراف میکنم...


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

اعتراف می کنم دارم له میشم

  • Like 6
  • پاسخ 652
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

اعتراف میکنم دیگه نمیخوام پیام بدم..

  • Like 4
ارسال شده در

اعتراف میکنم....دلتنگم...خیلی...بغض داره خفم میکنه اعتراف میکنم نمیتونم خالی کنم...

  • Like 6
ارسال شده در

اعتراف میکنم دوست دارم بزنم دندونای یه نفرو که نمیدونم کیه خورد کنم

  • Like 6
ارسال شده در

اعتراف میکنم

الان بابا کلمو میکنه.از بس باگوشیش بازی میکنم:ws28:

  • Like 6
ارسال شده در

اعتراف : همیشه راههای خوبی برای پر کردن جای خالی دیگران وجود دارد

  • Like 5
ارسال شده در

اینو شنیدم : در جهان بحران زده و پر مسئله امروزی تا وقتی زنده هستیم مسائل وجودخواهد داشت , لازمست با افرادی ارتباط داشته باشیم که قادر به حل مسائل خودشان باشند و خودشان مسئله خود نباشند و از کوچکترین موضوعات مسایل حاد و بغرنج نیافرینند. انسانهایی به درد زندگی میخورند که مشکلات و بحرانها و ناملایمات رافرصتی برای یادگیری و توسعه فردی تلقی کنند و بیاموزند که در بحران غرق نشوند وانرژی و توانائیهای خود را از دست ندهند.

  • Like 5
ارسال شده در

اعتراف میکنم کاش هیچوقت تو مشاعره ها پست نمیزاشتم....کاش....

  • Like 5
ارسال شده در

اعتراف میکنم

اغلب آشپزی که میکنم غذاهام یا شوره یا بی نمک یا سوخته:ws3:

مورد داشتیم غذام عالی شده:w16:

بعله،همچین شخصیتی هستم منw16.gif

  • Like 4
ارسال شده در

اعتراف میکنم میترسم برم بیرون از اتاقم...:icon_pf (34)::sad0:

  • Like 2
ارسال شده در

اعتراف میکنم دلم سنگ نیست

  • Like 5
ارسال شده در

اعتراف میکنم که من ادم ازدواجی هستم :ws3:

  • Like 8
ارسال شده در

اعتراف میکنم بدترین روز زندگیمه.....

  • Like 7
ارسال شده در

اعتراف میکنم نمیخوام ناراحت باقی بمونم... میخوام به گفته یکی از دوستان در اینجا شاد باشم.. و شادی رو به سمت خودم جذب کنم...:whistle:

اعتراف میکنم.. که میخوام خیلی ها رو ببخشم.. تا خاطرات خوب در ذهن هممون باقی بمونه..:hapydancsmil:

اعتراف میکنم.. که خیلی دوستتون دارم..همین.. نخند:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در

اعتراف میکنم امروز انگار میخوان منو اعدام کنن....

انگار دارن میبرنم سمت قتلگاه....

خدایا بخیر کن امروزو...

  • Like 7
ارسال شده در

اعتراف میکنم اونقدری که "اعتراف"اونوربرام جذابه..اینورنیست....

اعتراف میکنم متن پروفایلم رو دوست دارم بینهایت...

اعتراف میکنم تجربه ام ازاینجا ،زیاده...یعنی دستم پُره...و این خوبه...(:

اعتراف میکنم دلم زمستون میخواد...پاییز..

اعتراف میکنم بی رحمی و سردی روزهام با تابستون ِ گرم نمیسازه...محیط ِ سرد با روح ِ سرد...

اعتراف میکنم شکرت خدا..به خاطرداشته هام و نداشته هام...(:

  • Like 6
ارسال شده در

اعتراف میکنم از بچگی فکر میکردم این sarevan ، پسره :ws28:

  • Like 7
ارسال شده در

اعتراف می‌کنم اصلا و ابدا هیچ وقت نمی‌تونم این شکست عشقی‌ها رو درک کنم.:banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در

اعتراف میکنم رفتم به یکی از کاربرا تبریک تولد بگم دیدم یکی نوشته هپی برسدی اینو خوندم (هی برسیدی) دوساعته با خودم میگفتم کجا باید میرسید آخه:ws28:

  • Like 7
ارسال شده در

اعتراف میکنم،الان دیگه خیلی خسته ام ،اماباید تا یه جایی تمومش کنم:ws3:

  • Like 6

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...