رفتن به مطلب

اعتراف میکنم...


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

اعتراف می‌کنم که یکی از بچه‌های سایت فکر می‌کردم دختره

کلی هم عزیزم و جانم نثارش کردم

الان فهمیدم پسره:ws28:

 

البته هنوز صد در صد مطمئن نیستم:icon_pf (34):

  • Like 6
  • پاسخ 652
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
اعتراف می‌کنم که یکی از بچه‌های سایت فکر می‌کردم دختره

کلی هم عزیزم و جانم نثارش کردم

الان فهمیدم پسره:ws28:

 

البته هنوز صد در صد مطمئن نیستم:icon_pf (34):

 

من که یادم نمیاد عزیزم و جانم نثارم کرده باشید :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

اعتراف میکنم از وقتی اواتار ادمین سایت رو گذاشتم خیلی ها منو با ادمین اشتباه میگیرن و در نتیجه لایک بیشتری بهم اشتباهی میدن :ws3:

  • Like 7
ارسال شده در
من که یادم نمیاد عزیزم و جانم نثارم کرده باشید :ws3:

 

آخه شما رو نگفتم:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
آخه شما رو نگفتم

 

تعجب کردم:ws3:

 

اش نخورده ودهن سوخته داشت میشد برام :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

اعتراف می‌کنم که اولین بار که sara068 رو با این آواتارش دیدم، تو خنده بازار بود که دیدم جک گذاشته و داشت چشام از تعجب میزد بیرون که آخه محمد ادمین که اهل جک گذاشتن نبود که:w58::w58::w58:

بعد با خودم گفتم لابد خواسته یه تنوعی به جو انجمن بده:ws28:

  • Like 6
ارسال شده در

اعتراف میکنم امروز نتونستم تحمل کنم

  • Like 5
ارسال شده در

اعتراف میکنم کم آوردم تو همه چی...

 

بزرگ شدن سخته....

  • Like 4
ارسال شده در
:banel_smiley_4:دوست ندارم اعتراف کنم..:ws3:
  • Like 4
ارسال شده در

اعتراف میکنم که حس میکنم احساسی توی وجودم نیست.

دوست دارم مثل قبل پراز مهربونی باشم :(

  • Like 4
ارسال شده در
اعتراف میکنم که حس میکنم احساسی توی وجودم نیست.

دوست دارم مثل قبل پراز مهربونی باشم :(

 

اره منم اعتراف میکنم همین حس رو در مورد بدون نام دارم :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

اعتراف می‌کنم همیشه بعد از این که غذام تموم میشه یاد اون حدیثه میفتم که میگه هیچ وقت سر سفره سیر نخورید منتها دیگه دیره:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

اعتراف میکنم با اینکه دوست داشتم و تصمیم داشتم هیچ وقت از کوره در نرم ولی در مقابل سبک سری و بلاحت بعضیا از کوره در رفتم متاسفانه :sigh:

  • Like 8
ارسال شده در
اره منم اعتراف میکنم همین حس رو در مورد بدون نام دارم :ws3:

 

اعتراف میکنم دست بزن خوبی دارم:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در
اعتراف میکنم دست بزن خوبی دارم:ws3:

 

اعتراف میکنم کتک خورم خوبه :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

یه اعتراف سنگینی میخواستم کنم خوشحالم ک هرگز اعتراف نکردم:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در

اعتراف میکنم که من خیلی آدم خوبی هستم

  • Like 7
ارسال شده در

اعتراف میکنم اشتباه کردم اعتماد کردم ..

  • Like 4
ارسال شده در

همیشه دوست داشتم سرطان بگیرم.

خودم راه دیوونه خونه رو بلدم، لازم به راهنمایی نیس:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

دوست داشتم دکتر بشم. مغز و اعصاب و قلب رو دوست داشتم

ولی خوب اینم رفت توی کلکسیون آرزوهای دست نیافته:hanghead:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...