رفتن به مطلب

خرجتون را خودتون در میارید یا هنوز خانواده شما خرجتون را میده؟؟


خرجتون را خودتون میدید یا خانواده شما ؟؟  

132 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. خرجتون را خودتون میدید یا خانواده شما ؟؟



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
نه، ولی خب چیکار کنه دیگه ، یه آدم کلی خرج داره ، از طرفی کار هم که نباشه باید چیکار کنه؟ مجبوره از باباش بگیره:w000:

 

یعنی چی کار نباشه؟ :w00:

 

اگه کار کن باشی کار گیر میاد. :w16:

  • Like 5
  • پاسخ 191
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
یعنی چی کار نباشه؟ :w00:

 

اگه کار کن باشی کار گیر میاد. :w16:

مثه این مامان بزرگا حرف میزنی:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در

مثه این مامان بزرگا حرف میزنی:banel_smiley_4:

 

:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

برو کار می کن مگو چیست کار

که سرمایه جاودانیست کار

 

:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

spam nadid lotfan

  • Like 2
ارسال شده در
spam nadid lotfan

 

دانیال جان باید از این قوای جوونیت در راه سازندگی استفاده کنی. آینده ات در گرو کار کردن و ساختن تو همین سن و ساله. چشم به هم بزنی میبینی 30 سالت شده و هنوز همون جای اول ایستادی. قطار داره میره. تیز بپر بالا.

  • Like 7
ارسال شده در

من کار میکردم ولی کارمو ازم گرفتن (شرایط رو اونقد برام غیرقابل تحمل کردن که ...)

الان از بابا مامانم میگیرم

با کار کردن موافقم ولی تجربه ای که داشتم روم خیلی تاثیر بد گذاشته وقتی اسم کار میاد نفرت تموم وجودمو میگیره و یاد اون مرتیکه و اون محیطش می افتم

  • Like 14
ارسال شده در

از خانواده میگیرم .

ولی خوب هیچ وقت نمیگم پول ندارم , پول بدین . خیلی از این کار احساس بدی دارم .

یه مدتی رفتم سر کار ، راستش اصلا با تصوراتم جور در نیامد ، برخوردایی شد که حس کردم رو به بابام بندازم شرف داره به این که اون مردک پول بهم بده .

  • Like 12
ارسال شده در

من که خرجم را مردم میدهند......

 

نمیدانم چرا یک پنجم درآمد سالانه اشان را توی جیب من و رفقایم میریزند !!!!!

 

خدا خیرشون بده.

  • Like 15
ارسال شده در
خرجتون را خودتون در میارید یا هنوز خانواده شما خرجتون را میده؟؟

 

خیلی از کاربران سایت مهندس و دانشچو هستند .

ایا درست هست کسی که 24 سال داره .هنوز خرجش را پدرش بده.

ایا کسی اینجا هست که کار بکنه و پولش را خودش در بیاره؟؟؟

ایا تو اینجا دانشجویی هست که هم کار کنه و هم درس بخونه؟؟؟

ایا تو اینجا کسی هست که مهندس شده باشه و هنوز خرجش را پدر و مادرش بدند؟؟؟

در کل نظرتون در مورد من 23 ساله چیه که هنوز از بابام پول تو جیبی میگیرم

لطفا در نظرسنجی شرکت کنید.

اون هایی که ازدواج کردند در نظر سنجی شرکت نکنند

من که خرجمو خونوادم میده

ولی اینی که شما میگی....برادر من میره سرکار و حقوقشم خیلی خوبه ولی نمیرسه با این حال پدرم ماهی 500تومن بهش کمک میکنه

  • Like 10
ارسال شده در

من عاشق اینم خودم خرجمو در بیارم ولی با درس خودن واقعا سخته ، مدتی هم کار میکردم هم درس میخوندم واقعا نمیشد ، هی یا باید از کار میزدی یا از کلاسا ، آخر ترم هم به شدت مشروط میشدم ، این ترم گذشته رو که خرجم رو پدر میداد :shame:

  • Like 8
ارسال شده در

کار میکنم خرج خودم هم درمیاد به فضل الهی ما پیروزیم:w16::a030::ws3:

  • Like 6
ارسال شده در

تا اونجایی که یادم میاد 10سال پیش شروع به کار پیش پدرم کردم حقوقمم روزی 200تا تک تومن بود:w16: خیلی کوچیک بودم....:ws37:تلفن جواب میدادم.......:icon_pf (34):ولی احساس غرور میکردم.:banel_smiley_4:

ولی حالا که تواناییشو دارم چندتا کار انجام بدم با درامد خوب .... اجازشو ندارم.... خب وقتی اجازه کار نمیدن خودشون با کمال میل پول میدن....:a030: و من همینطوری دارم حروم میشم...:ws44:

  • Like 11
ارسال شده در

من خونوادم خرجمو میدن و گاهی میخوام از بابام پول بگیرم خجالتم میگیره اونم دیگه میدونه کی پولم تموم میشه جلوتر بهم پول میده که من زیاد خجالت نکشم

یه روز رفتم سر کار البته اگه سران بذارن واسشون جبران میکنم

  • Like 8
ارسال شده در
من عاشق اینم خودم خرجمو در بیارم ولی با درس خودن واقعا سخته ، مدتی هم کار میکردم هم درس میخوندم واقعا نمیشد ، هی یا باید از کار میزدی یا از کلاسا ، آخر ترم هم به شدت مشروط میشدم ، این ترم گذشته رو که خرجم رو پدر میداد :shame:

منم خیلی دوست دارم بتونم از الان برم سر کار اما یکم سخته

  • Like 6
ارسال شده در
منم خیلی دوست دارم بتونم از الان برم سر کار اما یکم سخته

سخت نیس فقط باید یه جایی رو پیدا کنی که از رئیسش گرفته تا ابدارچی تو شرایط خودت باشن و با علایقه ی تموم کار کنی اونجایی که من کار میکنم مدیرش دانشجوی ارشد گفته هر وقت کلاس ندارین بیاین از بین این کارایی هم که انجام میدیم چندتاشو به عنوان پروژه تحویل استادمون میدیم و یه جورایی بار درس خوندنمون کم میشه ما کلا 8 تا دانشجوییم تو شرکت تو اپارتمان 50 متری:ws3:هر کی یه میز داره کارفرماهامونم میرن میشینن تو اشپزخونه:ws3:یا روی میز:icon_pf (34):ولی توی محیط کاریمون هیچ وقت حرمت شکنی نشده

البته من تازه اومدم قبلا تو شرکت یه پیرمرده بودم یه چی گفتم بهش اخراجم کرد:ws3:

  • Like 11
ارسال شده در
سخت نیس فقط باید یه جایی رو پیدا کنی که از رئیسش گرفته تا ابدارچی تو شرایط خودت باشن و با علایقه ی تموم کار کنی اونجایی که من کار میکنم مدیرش دانشجوی ارشد گفته هر وقت کلاس ندارین بیاین از بین این کارایی هم که انجام میدیم چندتاشو به عنوان پروژه تحویل استادمون میدیم و یه جورایی بار درس خوندنمون کم میشه ما کلا 8 تا دانشجوییم تو شرکت تو اپارتمان 50 متری:ws3:هر کی یه میز داره کارفرماهامونم میرن میشینن تو اشپزخونه:ws3:یا روی میز:icon_pf (34):ولی توی محیط کاریمون هیچ وقت حرمت شکنی نشده

البته من تازه اومدم قبلا تو شرکت یه پیرمرده بودم یه چی گفتم بهش اخراجم کرد:ws3:

کار پیدا نمیشه.

بعد شما توقع داری جایی پیدا بشه که شرایط ما را هم داشته باشه.

 

 

 

راستی یک سوال دیگه.

مثلا شما حاظرید جایی کار کنید که زحمت زیاد بکشید.

ولی اخر ما نصف حقت هم بهت ندند و حقوقت باشه ماهی 150 تومان؟؟؟؟؟

 

یعنی برای من کار جور شد مشکل شخصیتی با کارش نداشتم.

ولی باید ساعت 8 تا 8 شب کار میکردی.

اخر سر 150 تومان بهت میداد.

البته استخدامی در کار نبود چون سربازی نرفتم.

ولی من نرفتم.

دیدم بابام تو یک ماه به من بیشتر میده.

یا گفتم هیچ مشکل من حل نمیشه و اینده کاری هم وجود نداره

  • Like 5
ارسال شده در

کار پیدا نمیشه.

بعد شما توقع داری جایی پیدا بشه که شرایط ما را هم داشته باشه.

 

 

 

راستی یک سوال دیگه.

مثلا شما حاظرید جایی کار کنید که زحمت زیاد بکشید.

ولی اخر ما نصف حقت هم بهت ندند و حقوقت باشه ماهی 150 تومان؟؟؟؟؟

 

یعنی برای من کار جور شد مشکل شخصیتی با کارش نداشتم.

ولی باید ساعت 8 تا 8 شب کار میکردی.

اخر سر 150 تومان بهت میداد.

البته استخدامی در کار نبود چون سربازی نرفتم.

ولی من نرفتم.

دیدم بابام تو یک ماه به من بیشتر میده.

یا گفتم هیچ مشکل من حل نمیشه و اینده کاری هم وجود نداره

یه کاری هست که خودم الان بهش رسیدم رشته ات کامپیوتره

بشین فقط رو برنامه نویسی کار کن

منظورم ویندوز نصب کردنو و مادربرد زیرو رو کردن نیستا

بشین حرفه ای یه زبان برنامه نویسی رو یاد بگیر

کافیه سه سال مدام براش وقت بزاری

بعد سه سال بیا بیرون توجامعه

ببین چه سرودستی برات میشکنن

منت سرشون میزاری کلی

کافیه بگی من خدای فلان زبان برنامه نویسیم دیگه تموم

لازم نیس حتی تو محل کارت حاضر بشی یا منت این کثافتای دولتی رو بکشی

  • Like 10
ارسال شده در
یه کاری هست که خودم الان بهش رسیدم رشته ات کامپیوتره

بشین فقط رو برنامه نویسی کار کن

منظورم ویندوز نصب کردنو و مادربرد زیرو رو کردن نیستا

بشین حرفه ای یه زبان برنامه نویسی رو یاد بگیر

کافیه سه سال مدام براش وقت بزاری

بعد سه سال بیا بیرون توجامعه

ببین چه سرودستی برات میشکنن

منت سرشون میزاری کلی

کافیه بگی من خدای فلان زبان برنامه نویسیم دیگه تموم

لازم نیس حتی تو محل کارت حاضر بشی یا منت این کثافتای دولتی رو بکشی

 

تایید میشود .

حتی وسط این یادگیری ها میشه پروژه کوچیک دانشجویی گرفت هم مالی کمکه هم یادگیری.

  • Like 5
ارسال شده در

واقعا زشته . مخصوصا برای ما پسر ها که از پدرمون پول تو جیبی بگیریم

 

من هنوز حقوق سربازیم پول تو جیبیمه .... بعد عیدم که حتما باید برم سر کار ...

 

حتی اگر کارگری ساده باشه:icon_redface:

  • Like 6

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...