رفتن به مطلب

خرجتون را خودتون در میارید یا هنوز خانواده شما خرجتون را میده؟؟


خرجتون را خودتون میدید یا خانواده شما ؟؟  

132 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. خرجتون را خودتون میدید یا خانواده شما ؟؟



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

من هنوز از همون درامدی که موقع کارکردن داشتم استفاده می کنم برای خریدایی که خودم تنها می رم یا رفت و آمد دانشگاه :ws37:

ولی برای خرج خونه زندگی همسر دست به جیبه. اگه هم با هم بریم خرید می گه واستا من می دم :ws37:

خوشبختانه شهریه ی دانشگاهم صفر شد :ws17:

  • Like 11
  • پاسخ 191
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

خدارو شکر من از زمان دانشجوییم کار میکردم

الان هم کار میکنم...

  • Like 7
ارسال شده در

از کسانی که خرجشون را خانواده خودشون میدهند.

مخصوصا پسر ها .البته دختر ها هم جواب بدند.

ایا احساس میکنید وظیفه پدرتان هست که خرجتون را بدهند.

یعنی این جمله را قبول داری که طرف به خانواده اش میگه

میخواستی من را به دنیا نیاری.

  • Like 8
ارسال شده در
خرجتون را خودتون در میارید یا هنوز خانواده شما خرجتون را میده؟؟

خودم

خیلی از کاربران سایت مهندس و دانشچو هستند .

ایا درست هست کسی که 24 سال داره .هنوز خرجش را پدرش بده.

نه اصلا

ایا کسی اینجا هست که کار بکنه و پولش را خودش در بیاره؟؟؟

بله - خودم

ایا تو اینجا دانشجویی هست که هم کار کنه و هم درس بخونه؟؟؟

خداروشکر من از زمان دانشجوییم کار کردم تا الان

ایا تو اینجا کسی هست که مهندس شده باشه و هنوز خرجش را پدر و مادرش بدند؟؟؟

...

در کل نظرتون در مورد من 23 ساله چیه که هنوز از بابام پول تو جیبی میگیرم

نباید اینطوری باشه ولی متاسفانه شرایط جوری شده که الان اکثر جوونهای ما بیکارن:ws44:

لطفا در نظرسنجی شرکت کنید.

اون هایی که ازدواج کردند در نظر سنجی شرکت نکنند

  • Like 7
ارسال شده در
از کسانی که خرجشون را خانواده خودشون میدهند.

مخصوصا پسر ها .البته دختر ها هم جواب بدند.

ایا احساس میکنید وظیفه پدرتان هست که خرجتون را بدهند.

یعنی این جمله را قبول داری که طرف به خانواده اش میگه

میخواستی من را به دنیا نیاری.

 

من هیچوقت این حرفو قبول نداشتم و ندارم یعنی مسئله ی کار کردن جدا بحث مالیش خیلی مزایای دیگه ام داره برای همین نیازه هر جوونیه که فضای کاریه جامعه شو بشناسه...

  • Like 6
ارسال شده در
من هیچوقت این حرفو قبول نداشتم و ندارم یعنی مسئله ی کار کردن جدا بحث مالیش خیلی مزایای دیگه ام داره برای همین نیازه هر جوونیه که فضای کاریه جامعه شو بشناسه...

 

خوب یعنی شما معتقد هستی یک تحصیلکرده کاری کنه که یک بیسواد هم انجامش میده؟؟

  • Like 4
ارسال شده در
خوب یعنی شما معتقد هستی یک تحصیلکرده کاری کنه که یک بیسواد هم انجامش میده؟؟

 

نه به هیچ وجه...این که الان تو جامعه ی بدون پارتی و ضوابط خاص نمیشه وارد محیط کار شد گناه جوونا نیست...اما من اعتقادم اینه که دانشجوها طی دوران تحصیلشون سعی کنن یه راه هایی برای خودشون بعد از فارغ التحصیلی باز کنن...

  • Like 6
ارسال شده در
خوب یعنی شما معتقد هستی یک تحصیلکرده کاری کنه که یک بیسواد هم انجامش میده؟؟

ببین در بعضی مواقع آدم باید از یه جایی شروع کنه دیگه.

مثلا یه جوون 23-24 ساله که درسش تموم شده، لازمه که کارکنه.

برادر یکی از دوستام سه چهار سال بود درسش تموم شده بود اما حاضر نبود سرهر کاری بره! وضع مالیشونم اونقدر خوب نبود که باباش سرمایه در اختیارش بزاره اما اون پسر واقعا توقعش زیاد بود.

بالاخره نامزد کرد و مجبور شد بره سر کار.(اگه از همون اول حاظر می شد از کارایی که موقعیت پایینتری دارن شروع کنه، الان که نزدیک ازدواجشه یه شغل و درآمد خوب داشت.)باید آینده نگر بود :w16:

  • Like 8
ارسال شده در

خودم در میارم ولی از بابام هم میگیرم...از مامانم هم میگیرم :ws3: خرج بالاست دیگه چه میشه کرد...:ws37:

  • Like 8
ارسال شده در
خودم در میارم ولی از بابام هم میگیرم...از مامانم هم میگیرم :ws3: خرج بالاست دیگه چه میشه کرد...:ws37:

چقدر کم توقعی افسانه جون :icon_pf (34)::ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

بچه ها برایم دعا کنید.الان میخوام برم بیرون.

باید از بابام پول بگیرم.

برام دعا کنید که امشب هم تحقیرم نکنه.

:ws3:

البته پست جدی بود

  • Like 10
ارسال شده در
بچه ها برایم دعا کنید.الان میخوام برم بیرون.

باید از بابام پول بگیرم.

برام دعا کنید که امشب هم تحقیرم نکنه.

:ws3:

البته پست جدی بود

امیدوارم که اینطوری نشه.

اما امید پدر و ماردت هم بعد از این همه سال اینه که ببینن پسرشون دستش تو جیب خودشه و مستقل شده.

ناامیدشون نکن و به فکر کار هم باش :w16:

  • Like 5
ارسال شده در

آه خدای من. از وقتی یادم میاد من بدبخت خرجی میدادم. :icon_pf (34):

  • Like 9
ارسال شده در
آه خدای من. از وقتی یادم میاد من بدبخت خرجی میدادم. :icon_pf (34):

الهی:ws37:

  • Like 5
ارسال شده در

شرمنده من بند آخر نظرسنجی رو نخونده بودم رای دادم. :ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

ولی یه چیزی بهت بگم آقا دانیال اینو از من داشته باش:

 

خرج کردن پولی که خودت در میاری واست خیلی لذت بخش تره.

  • Like 8
ارسال شده در
ولی یه چیزی بهت بگم آقا دانیال اینو از من داشته باش:

 

خرج کردن پولی که خودت در میاری واست خیلی لذت بخش تره.

نه ادم خسیسیش میاد:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در

2 3 روز پیش داشتم به همین فکر میکردم چه چقدر فاجعست آدم 24 5 سالش باشه ، دستش تو جیب یکی دیگه باشه ...

:icon_gol:

  • Like 7
ارسال شده در
نه ادم خسیسیش میاد:ws3:

 

اتفاقا به نظرم بر عکسه.

 

من که نمیتونم حتی تصورشم بکنم آدم از کسی پول بگیره.

  • Like 4
ارسال شده در

ایا درست هست کسی که 24 سال داره .هنوز خرجش را پدرش بده.

 

 

 

 

نه، ولی خب چیکار کنه دیگه ، یه آدم کلی خرج داره ، از طرفی کار هم که نباشه باید چیکار کنه؟ مجبوره از باباش بگیره:w000:

  • Like 6

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...