سارا-افشار 36440 ارسال شده در 17 اردیبهشت، 2011 باریکلا خواهر سارابا این جمله قرمزه خیلی حال کردم!!! من این مرد بزرگ رو خیلی ستایش می کنم همردیف فردوسی بزرگ واسه کشورمون کار کرده آرزو دارم بتونم راهشو ادامه بدم حتی شده درحد یه ذره 4
MechJJ 11369 ارسال شده در 17 اردیبهشت، 2011 من این مرد بزرگ رو خیلی ستایش می کنم همردیف فردوسی بزرگ واسه کشورمون کار کردهآرزو دارم بتونم راهشو ادامه بدم حتی شده درحد یه ذره یه آرزوی مشترک! 3
الهام. 8079 ارسال شده در 17 اردیبهشت، 2011 دانشگاههای تهران نسبت به جاهای دیگه بهترهگیر هم واسه چند ماه یباره:4chsmu1: يه وقتايي كه ميزنه به سرشون...به چادريا گير ميدن يه وقتايي به پسرا...يه وقتايي دخترا! يه دفعه هم به يه استاده گير داده بودن...كلي خنديديم تو صنعتی اصفهان اتاق مطالعه رو دخترونه پسرونه کردند ... مگه جدا نبود؟:JC_thinking: اینجا خوابگاه ها را هم دخترانه و پسرانه کرده اند !!!!!! :icon_pf (34):چه ستمي در مقابل هم اگه خانومی میخواد زنبور (کسی در بینظیر بودنش شک نداره:دی) بیاد سراغش باید بوی گل بدهاون مردایی هم که دیدی تو هر جامعه ای پیدا میشه ولی قبول کنیم که اشتباه اولو خانوما میکنن نه داداش سهيل...100% اينجوري نيست... حرفت درست..ولي كم نيستن دختراي صاف و ساه اي كه گول حرفاي يه مرد هوسبازو ميخورن و ... 6
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 17 اردیبهشت، 2011 وای بر احوالشون:icon_pf (34): با این کارهها محیطهای دانشگاهی دوربین گذاشتند وقتی کلاسهاهم تموم میشه یا استادنیست حق نداریم توی کلاسها بمونیم........ در کل دانشگاه ما یه مدل دیگه کنترلمون میکنه نامحسوس 2
soheiiil 24253 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 من مردای هم هستن که بشدت ستایششون می کنمپدرم برادرم درجامعه هم مردایی که شرف واسشوون خیلی بالاتر از خودفروختی واسه مقام و پول و غیره بود مثل دکترحسابی تو همین محیط دانشگاه همین فروم کسایی هستند که از لحاظ منطقی در مورد جنس زن خیلی شعور بالایی دارند وکاملا توجیه شده هستن ولی درمورد اینکه گنه کار کیه شما معیار و سنجشی ندارید که بگید این زنه که گناهکاره و این زنه که باعث به گناه افتادن مرد میشه چه بسا دختران و زنانی که توسط یک مرد فریفته میشن و به گناه می افتن ولی جالب اینجاست بنا به سابقه ذهنی و فرهنگی قدیمی مون اگه زنی مردی رو فریب بده اون زنه که گنه کاره و عامل اصلی گناه و هیچ تقصیر ی بر مرد وارد نیس ولی اگه مردی زنی رو فریب بده باز اون زنه که گنکاره وگناهش این بود گه عقل نداشته چندتا پست از ت میخوایی بیارم که تو اونا مستقیما زن رو عامل گناه و فساد معرفی کردی؟ چند تا پست ازت بیارم که تو اونا کتک زدن زن رو مجاز دونستی ؟ سوالی هم که تو صندلی داغ ازت پرسیدم دقیقا از همین پستا گرفته شده بوده ؟ وخب جوابی که تو بهم دادی اصلا برمبنای اعتقادات خودت نبود تو زمینه ذهنیت زن رو کمتر از خودت میدونی درحالی به زبان شاید گاها انکار کنی راستی تو کتاب 1984 یه جایی از یه زن زیبایی یاد میشه که همیشه زیبایی زنانگیش را به نمایش میزاره ولی به هیچ کس اجازه ورود به حریمش را نمیدهد اون شخصی که در ابتدای داستان ازش صبحت میشه به این کار اون زن خیلی حس نفرت داره از اینکه زیبایی زن رومی بینه ولی نمی تونه بهش غالب بشه دقیق فکر کن داداشی ایا ذهن توام اینجوریه؟ تو نمی تونی دخترایی که با وضع انچنانی به دانشگاه میان رو عوض کنی بزرگتر از تو نتونسته البته چنین دخترایی هم درجای خود تاوان بی مبالاتی خود رو دادن و میدن اینجور دخترا توسط همون پسرایی که تو پست بالایی گفتم به سزای عمشون میرسن و همون پسرا هم توسط همون دخترا به خاک سیا میشینن فرقی نداره اگه بنا به اعتراض بود منم به عنوان یه دختر دانشجو شاکیم که چرا بعضی پسرا با شلوارهای انچنانی وارد محیط دانشگاه میشن و خود رو عرضه می کنن یا حتی مردایی که هر زن یا دختر کنار خیابون به انتظار تاکسی ایستاده رو یه فا... فرض کرده و جلو پاش ترمز می کنه سارای عزیزم متاسفانه به جای بحث کردن درباره موضوع تاپیک فقط به تخریب شخصیتی من پرداختی به هرحال این حرفا رو حداقل به کسی بگو که باهات تازه آشنا شده بود درباره اثبات حرفم مبنی بر اینکه جنابعالی از جنس مرد متنفری همین قدر بگم که به یادت بیار تو مسنجر بهم چیا گفتی همین که هیچ وقت مردی از این دنیای مجازی سرکار علیه را زیارت نخواهد کرد کفایت میکنه(حتی اگه شعورش مکفی باشه)!!!! یک جمله هم نمیتونی بیاری که من اجازه داده باشم جنس زن رو کتک بزنن زمان ددمنشی خیلی وقته گذشته آبجی خانوم اما موضوع تاپیک مرد مقصره یا زن؟ هر دو هیچ پدیده ای تو این دنیا نیست که از قانون اکشن و ری اکشن پیروی نکنه من برخلاف برداشت تو مرد رو مبری از قصور نمیدونم ولی آبجی گلم ....عزیز دلم ....هیچ علف هرزی رو هوا رشد نمیکنه باید خاک مناسب باشه تا علف هرز هم نمو کنه خوشبختانه یا بدبختانه اندام رعنای زن بنا بر فطرت جنس مرد باعث تهییج افراطی جنس مذکر میشه حقیقت اینه و کاریشم نمیشه کرد قویترین اراده مرد ها هم گاها نمیتونه خودشو در مقابل زن کنترل کنه هیچ کس نمیتونه منکر این حرفم بشه برای اینکه مرد بتونه خودشو کنترل یا باید اراده ای پولادین داشته باشه یا مرد مقید به یکی دیگه باشه مردا آدمای باوفایی هستن .....توجه شود که تناقضاتی هست ولی حرفای من کلیت موضوع رو مد نظر داره برای پسری که بالای 20 سال شد جنس مخالف عین کبریته برای خرمن کاه حال خانوم گلای عزیز خواهشا نیان و اندامشونو وسیله خودنمایی قرار ندن صدی 99 هیشکی نمیتونه به اونا کاری داشته باشه مرد مقصره ....خیلی هم مقصره ولی بازم میگم تا زن زمینه رو مهیا نکنه مرد حجب و حیاش بهش اجازه نمیده دست به کاری ناشایست بزنه بعضی از خانوما میگن ما زیبایی رو دوست داریم و به ما چه که مرد تحریک میشه چشاشونو ببندن این درسته؟ خدا وکیلی ...چند درصد از زن ها نمیخوان که پسرا ببینتشون....فکر کنیم و بعد جواب بدیم .... چشم مرد باید باز باشه تا بتونه همسر ایده آل خودشو پیدا کنه و زیباترین بنیان جامعه که خانواده باشه رو ایجاد کنه ................................................ 3
VINA 31339 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 يه وقتايي كه ميزنه به سرشون...به چادريا گير ميدنيه وقتايي به پسرا...يه وقتايي دخترا! يه دفعه هم به يه استاده گير داده بودن...كلي خنديديم مگه جدا نبود؟:JC_thinking: :icon_pf (34):چه ستمي نه داداش سهيل...100% اينجوري نيست... حرفت درست..ولي كم نيستن دختراي صاف و ساه اي كه گول حرفاي يه مرد هوسبازو ميخورن و ... موافقم شدیدا خیلیا اینطوری باختن مردا هم دنبال اینجور دختران با وعده وعید گولشون میززن بعد که کارشونو کردن ولشون میکنن اون دخترم میگه حالا که با من بازی شده بزار منم انتقامم بگیرم بعدش اون میره سر راه مردای دیگه همینطوری میشه که مردا میگن زنا مقصرن زنا میگن مردا 4
maryam_alien 9906 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 میدونین وقتی یه دختری که با مانتو 2 سایز بزرگتر از سایز خودش میره بیرون ، شلوارش انقدر بلنده که پایینش کشیده میشه رو زمین، تو عمرش 10 بار بیشتر آرایش نکرده ، وقتی تو کمد لباسشو نگاه میکنه غیر از مشکی رنگ دیگه ای نمیبینه، اتو مو و یه سشوار درست و حسابی نداره که موهاشو درست کنه و بذار بیرون و مدل موهاش به قول مادرش عین مادربزرگهای 100 سال پیش شده میاد اینجا و میخونه زمانی که میره بیرون و میان تیکه میندازن و خودشون رو میمالن بهش و هزار جور آزار روحی بهش میرسونن مقصر خودشه ، چه حسی پیدا میکنه؟ بله... گناهش خوشگل بودنشه. 4
soheiiil 24253 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 میدونین وقتی یه دختری که با مانتو 2 سایز بزرگتر از سایز خودش میره بیرون ، شلوارش انقدر بلنده که پایینش کشیده میشه رو زمین، تو عمرش 10 بار بیشتر آرایش نکرده ، وقتی تو کمد لباسشو نگاه میکنه غیر از مشکی رنگ دیگه ای نمیبینه، اتو مو و یه سشوار درست و حسابی نداره که موهاشو درست کنه و بذار بیرون و مدل موهاش به قول مادرش عین مادربزرگهای 100 سال پیش شده میاد اینجا و میخونه زمانی که میره بیرون و میان تیکه میندازن و خودشون رو میمالن بهش و هزار جور آزار روحی بهش میرسونن مقصر خودشه ، چه حسی پیدا میکنه؟ بله... گناهش خوشگل بودنشه. این حرفا همش از روی احساساته یوسف هم گناهش زیبا بودنش بود که سالها تو زندان زلیخا اسیر شد به همان تعداد که جنس زن قربانی این موضوع میشن جنس مرد هم به همان مقدار باید بنیادین عمل کرد باید حقایق رو قوبل کرد و به فکر چاره بود ..... با گناه رو انداختن به طرف مقابل چیزی حل نمیشه 3
maryam_alien 9906 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 این حرفا همش از روی احساساتهیوسف هم گناهش زیبا بودنش بود که سالها تو زندان زلیخا اسیر شد به همان تعداد که جنس زن قربانی این موضوع میشن جنس مرد هم به همان مقدار باید بنیادین عمل کرد باید حقایق رو قوبل کرد و به فکر چاره بود ..... با گناه رو انداختن به طرف مقابل چیزی حل نمیشه شما گناه رو میندازی رو دوش طرف مقابل وقتی بهت پاسخ میدن عقب نشینی میکنی میگی دو طرفه است... چیزهایی که گفتم هر روز اتفاق میافته و حقیقت محض هستن..به هیچ وجه از روی احساسات نبود.. هر روز میشه دید، البته اگر چشمامونو باز کنیم که برای یه عده کار خیلی سختیه.... 5
VINA 31339 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 این حرفا همش از روی احساساتهیوسف هم گناهش زیبا بودنش بود که سالها تو زندان زلیخا اسیر شد به همان تعداد که جنس زن قربانی این موضوع میشن جنس مرد هم به همان مقدار باید بنیادین عمل کرد باید حقایق رو قوبل کرد و به فکر چاره بود ..... با گناه رو انداختن به طرف مقابل چیزی حل نمیشه نسبتش مردایی که بخاطر زیبایی عذاب کشیدن نسبت به زنا خیلی کمترههمون تاپیک بت پرستا رو ندیدی زیباترین دختراشونو قربانی میکنن جلو بتاشون:banel_smiley_52: 2
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 سارای عزیزم متاسفانه به جای بحث کردن درباره موضوع تاپیک فقط به تخریب شخصیتی من پرداختی به هرحال این حرفا رو حداقل به کسی بگو که باهات تازه آشنا شده بود درباره اثبات حرفم مبنی بر اینکه جنابعالی از جنس مرد متنفری همین قدر بگم که به یادت بیار تو مسنجر بهم چیا گفتی همین که هیچ وقت مردی از این دنیای مجازی سرکار علیه را زیارت نخواهد کرد کفایت میکنه(حتی اگه شعورش مکفی باشه)!!!! یک جمله هم نمیتونی بیاری که من اجازه داده باشم جنس زن رو کتک بزنن زمان ددمنشی خیلی وقته گذشته آبجی خانوم اما موضوع تاپیک مرد مقصره یا زن؟ هر دو هیچ پدیده ای تو این دنیا نیست که از قانون اکشن و ری اکشن پیروی نکنه من برخلاف برداشت تو مرد رو مبری از قصور نمیدونم ولی آبجی گلم ....عزیز دلم ....هیچ علف هرزی رو هوا رشد نمیکنه باید خاک مناسب باشه تا علف هرز هم نمو کنه خوشبختانه یا بدبختانه اندام رعنای زن بنا بر فطرت جنس مرد باعث تهییج افراطی جنس مذکر میشه حقیقت اینه و کاریشم نمیشه کرد قویترین اراده مرد ها هم گاها نمیتونه خودشو در مقابل زن کنترل کنه هیچ کس نمیتونه منکر این حرفم بشه برای اینکه مرد بتونه خودشو کنترل یا باید اراده ای پولادین داشته باشه یا مرد مقید به یکی دیگه باشه مردا آدمای باوفایی هستن .....توجه شود که تناقضاتی هست ولی حرفای من کلیت موضوع رو مد نظر داره برای پسری که بالای 20 سال شد جنس مخالف عین کبریته برای خرمن کاه حال خانوم گلای عزیز خواهشا نیان و اندامشونو وسیله خودنمایی قرار ندن صدی 99 هیشکی نمیتونه به اونا کاری داشته باشه مرد مقصره ....خیلی هم مقصره ولی بازم میگم تا زن زمینه رو مهیا نکنه مرد حجب و حیاش بهش اجازه نمیده دست به کاری ناشایست بزنه بعضی از خانوما میگن ما زیبایی رو دوست داریم و به ما چه که مرد تحریک میشه چشاشونو ببندن این درسته؟ خدا وکیلی ...چند درصد از زن ها نمیخوان که پسرا ببینتشون....فکر کنیم و بعد جواب بدیم .... چشم مرد باید باز باشه تا بتونه همسر ایده آل خودشو پیدا کنه و زیباترین بنیان جامعه که خانواده باشه رو ایجاد کنه ................................................ درباره اثبات حرفم مبنی بر اینکه جنابعالی از جنس مرد متنفری همین قدر بگم که به یادت بیار تو مسنجر بهم چیا گفتی من هرگز نگفتم و نمیگم ازجنس مرد متنفرم چون اینجوری نصف شعورمو بردم زیر سوال اما مسنجر اون حرف قبل و بعدشم داشت یادت باشه اخرش بهت گفتم داشتم امتحانت می کردم:4chsmu1: نشون به اون نشون که تو باشگاه مهندسان بعضیا فکر می کردن من پسرم که خودمو جای دخملا جا زدم که خب جنابعالی خیلی خوب با قاطعیت گفتی امکان نداره همین که هیچ وقت مردی از این دنیای مجازی سرکار علیه را زیارت نخواهد کرد کفایت میکنه(حتی اگه شعورش مکفی باشه)!!!! کی اینو گفته؟ ولی هرکس ملاحظاتی برا خودش داره که طبق اون میره جلو . به نظرم جو جامعه فعلی ما اجازه گسترش دوستی های مجازی به دنیای بیرون رو نمیده . پسرا اگه منو ندیدن خب دخملا هم ندیدن یک جمله هم نمیتونی بیاری که من اجازه داده باشم جنس زن رو کتک بزننزمان ددمنشی خیلی وقته گذشته آبجی خانوم یه دونه سهله باشگاه مهندسان - اینجا تا حالا چن بار که بچه ها درمورد حقوق زن یا مسایل زنان مطلب زدن جناب عالی با این شکلک:167: اومدی وسط و گفتی زنی که نافرمانی می کنه باید زد بهترین راه کنترل زنه نباید بهش رو داد از افلاطون و ارسطو و فلان و بهمان هم نقل قول فرمودی. باید خاک مناسب باشه تا علف هرز هم نمو کنهخوشبختانه یا بدبختانه اندام رعنای زن بنا بر فطرت جنس مرد باعث تهییج افراطی جنس مذکر میشه حقیقت اینه و کاریشم نمیشه کرد نمیدونم منظورت از خاک و علف اندام زن بود یا فساد مرد ولی یه چیزی بگم ؟ ازکجا میدونی این فقط اندامه زنه که برا مرد تهییج ایجاد می کنه تو مطئنی که اندام مرد هیچ جذابیتی واسه زن نداره؟ ببین تو تقصیر نداری ماها تربیت شده و بزرگ شده این فرهنگ کثیفی هستیم سی ساله همه ماهارو شستشوی مغزی دادن زن رو عامل گناه و مرد رو موجودی بی اراده و درمورد کنترل نفس اونو از سگ هم پست تر معرفی کردن. انگار که اخلاق فقط با اینا اومده و اگه اینا برن اخلاق هم رفته ببین داداش گلم اتفاقا چن وقت پیش یکی از بچه ها که به تازگی از یه کشور اروپایی برگشته بود و همراه خودش از تموم لحظات خواب و بیداری و گشت وگذارش فیلم تهیه کرده بود می گفت جایی که من رفتم حتی یه زن یا مرد جلف از نظر پوشش و ظاهر ندیدم تو کل 10 روزی که اونجا بودم فقط یه دخملی رو دیدم که با یه پسر مست با لباس و وضع انچنانی داشت از خیابون عبور می کرد می گفت وختی همراه من که یه خانوم اهل همونجا بود نگاه تعجب برانگیز منو دید گفت اینا از فلان خونه دراومدن بعد با دست به ته یه کوچه بن بست اشاره کرد گفت فلان خونه این شهر اونجاست این دختره هم کارمند اونجاست مملکت سالم مملکتی نیس که توش همه یه شکل و یه دست باشن زناشون تو گونی برن که شما مردا راحت درس بخونید و فعالیت کنید با اینکار شما نصف اعضای جامعه رو به بند اسارت کشیدیدکه به زور هم نمیشه ملتو یه شکل کرد گواهش هم همین نتایج گشت ارشاده چقدر براش هزینه شد؟ چقدر جامعه بهبود یافت؟ ایا از تعداد زنان و دخترانی که با ظاهر بد میان خیابون و دانشگاه کاسته شد؟ وضع اخلاقی الان بهتره یا زمون شاه؟ مادران و پدران ما که پرورش یافته زمون به اصطلاح طاغوت بودن پاک و نجیب بودن یا دختران و پسران همون پدر مادر ها؟ ایراد کار کجاست؟ چرا یه راه اشتباه رو باید هزار بار بریم؟ تو - جوون 20 ساله که به قول خودت تو اوج تمنا هستی چرا اومدی فقط یقه دخترای بد ظاهر رو گرفتی ؟ مشکلت فقط اینه؟ اینا باعث مشکلات تو هستن؟ این مملکت با این همه جوون تحصیل کرده کار نمیخواد؟ این مملکت با این همه ثروت خدادادی نباید سر 20 سالگی برا جووناش به راحتی مسکن تهیه کنه؟ ااصلا چرا تو این ممملکت متوسط زمان دریافت تریاک و مواد مخدرش 10 دقیقه هس ولی خوردن الکل و مشروب توش حرامه؟ این مملکت اصلا مردای بدکار و زن بدکار نداره؟ چرا همه جای این کشور شده توالت عمومی؟ ولی هیچ جایی به اسم بار و کلوب و فلان خونه نداره؟ چرا سن فحشا هر روز پایین میره؟ چرا فاصله طبقاتی فقیر و غنی هر روز زیادتر میشه ؟ حرف زیاده تو خواهشا برو سایت سفارت سوئیس ببین اون مملکت هم مشکلات مارو دارن یا نه؟ ببین اونجا یه جوون دراوج تمنا چه راههایی پیش رو داره و تو این مملکت چه راههاییی اونجا سر پایان کلاس سوم راهنمایی ما! جوون دارای حرفه تخصصی و کار هستش با ماهی حدود چن هزار دلار درامد با تسلط بر چهار زبان خارجی اونجا درکنار اینکه جوون می تونه حتی سر 20 سالگی مزدوج بشه ولی درکنارش بار و کلوب و فلان خونه شناسنامه دار هم هست حتی تموم کارکنان چنین جاهایی هرکدوم یه وکیل دارن چرا اونجا کسی از طرز پوشش زن تو جامعه اش شکایت نمی کنه و لی اینجا............ مشکل از تو نیس مارو عادت دادن که برا رسیدن به راحتی خودمون باید راحتی دیگرون رو سلب کنیم اینجا یا باید حق زن ضایع بشه تا مرد به اسایش برسه یا برعکس که فعلا تو بدترین شرایط قرار داریم نه زنش در اسایش فیزیکی و روحیه نه مردش اما حرف اخرم همه این حرفا دلیل بر این نیس که خودم طرفدار بزک های انچنانی و پوشش های انچنانیم تنها گناه من بیرون بودن موهامه که خب اصلا اعتقادی به پوشوندن اونا ندارم 7
Ehsan 112349 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 تنها گناه من بیرون بودن موهامه که خب اصلا اعتقادی به پوشوندن اونا ندارم فکر میکنی این گناه کوچیکیه !!!!!! :w00: بترس از روزی که از همین موها در جهنم آویزانت کنند....... 3
soheiiil 24253 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 شما گناه رو میندازی رو دوش طرف مقابل وقتی بهت پاسخ میدن عقب نشینی میکنی میگی دو طرفه است...چیزهایی که گفتم هر روز اتفاق میافته و حقیقت محض هستن..به هیچ وجه از روی احساسات نبود.. هر روز میشه دید، البته اگر چشمامونو باز کنیم که برای یه عده کار خیلی سختیه.... من همچین حرفی نزدم....شما بد برداشت کردین اتفاقا تو پست اولم هم گفتم که میدونم جنس پسر چه کثیفه ولی! تا زمانی که پرده های عفت و احترام دریده نشه که دریدنش هم غالبا دست دختره من برخلاف استدلال شفیق ساراجان شعار نمیدم و به اونچه میگم باور دارم و اگه حرفی منطقی زده بشه قابل تامله وگرنه منم میتونستم چند پست باب میل بزنم و کلی هم تشکر بندازن زیر پستام ولی باید حقایق گفته بشه و برای رهایی از گندابی که توش گرفتاریم چاره جوئید جنس زن مخصوصا توی ایران دارای زندگی رقت باریه و این کاملا مبرمه ولی در عوض دارای گوهریه که اگه صحیح استفاده بشه نهایت خوشبختی رو به دنبال داره 4
maryam_alien 9906 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 من همچین حرفی نزدم....شما بد برداشت کردیناتفاقا تو پست اولم هم گفتم که میدونم جنس پسر چه کثیفه ولی! تا زمانی که پرده های عفت و احترام دریده نشه که دریدنش هم غالبا دست دختره من برخلاف استدلال شفیق ساراجان شعار نمیدم و به اونچه میگم باور دارم و اگه حرفی منطقی زده بشه قابل تامله وگرنه منم میتونستم چند پست باب میل بزنم و کلی هم تشکر بندازن زیر پستام ولی باید حقایق گفته بشه و برای رهایی از گندابی که توش گرفتاریم چاره جوئید جنس زن مخصوصا توی ایران دارای زندگی رقت باریه و این کاملا مبرمه ولی در عوض دارای گوهریه که اگه صحیح استفاده بشه نهایت خوشبختی رو به دنبال داره شما میگی کلاً مرد کثیفه و کاریش نمیشه کرد و همینه که هست پس اگر اتفاقی میافته مقصر اصلیش خانومها هستن که خودشون رو در معرض این جنس کثیف قرار میدن. حالا اونی که اهل خودنمایی نیست ولی باز به خاطر همون گردی صورت بدون آرایش جرات نداره تنها یا حتی با مادرش پاشو بذاره بیرون از خونه، باز هم تقصیر خودشه چون نمیره تو گونی. زن باید هم مواظب خودش باشه هم مواظب اون جنس کثیف..چون اون جنس کثیف به تعبیر شما چیزی غیر از این ازش برنمیاد. دیگه جایی برای بحث نمیمونه. 4
soheiiil 24253 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 من هرگز نگفتم و نمیگم ازجنس مرد متنفرم چون اینجوری نصف شعورمو بردم زیر سوالاما مسنجر اون حرف قبل و بعدشم داشت یادت باشه اخرش بهت گفتم داشتم امتحانت می کردم:4chsmu1: نشون به اون نشون که تو باشگاه مهندسان بعضیا فکر می کردن من پسرم که خودمو جای دخملا جا زدم که خب جنابعالی خیلی خوب با قاطعیت گفتی امکان نداره کی اینو گفته؟ ولی هرکس ملاحظاتی برا خودش داره که طبق اون میره جلو . به نظرم جو جامعه فعلی ما اجازه گسترش دوستی های مجازی به دنیای بیرون رو نمیده . پسرا اگه منو ندیدن خب دخملا هم ندیدن یه دونه سهله باشگاه مهندسان - اینجا تا حالا چن بار که بچه ها درمورد حقوق زن یا مسایل زنان مطلب زدن جناب عالی با این شکلک:167: اومدی وسط و گفتی زنی که نافرمانی می کنه باید زد بهترین راه کنترل زنه نباید بهش رو داد از افلاطون و ارسطو و فلان و بهمان هم نقل قول فرمودی. نمیدونم منظورت از خاک و علف اندام زن بود یا فساد مرد ولی یه چیزی بگم ؟ ازکجا میدونی این فقط اندامه زنه که برا مرد تهییج ایجاد می کنه تو مطئنی که اندام مرد هیچ جذابیتی واسه زن نداره؟ ببین تو تقصیر نداری ماها تربیت شده و بزرگ شده این فرهنگ کثیفی هستیم سی ساله همه ماهارو شستشوی مغزی دادن زن رو عامل گناه و مرد رو موجودی بی اراده و درمورد کنترل نفس اونو از سگ هم پست تر معرفی کردن. انگار که اخلاق فقط با اینا اومده و اگه اینا برن اخلاق هم رفته ببین داداش گلم اتفاقا چن وقت پیش یکی از بچه ها که به تازگی از یه کشور اروپایی برگشته بود و همراه خودش از تموم لحظات خواب و بیداری و گشت وگذارش فیلم تهیه کرده بود می گفت جایی که من رفتم حتی یه زن یا مرد جلف از نظر پوشش و ظاهر ندیدم تو کل 10 روزی که اونجا بودم فقط یه دخملی رو دیدم که با یه پسر مست با لباس و وضع انچنانی داشت از خیابون عبور می کرد می گفت وختی همراه من که یه خانوم اهل همونجا بود نگاه تعجب برانگیز منو دید گفت اینا از فلان خونه دراومدن بعد با دست به ته یه کوچه بن بست اشاره کرد گفت فلان خونه این شهر اونجاست این دختره هم کارمند اونجاست مملکت سالم مملکتی نیس که توش همه یه شکل و یه دست باشن زناشون تو گونی برن که شما مردا راحت درس بخونید و فعالیت کنید با اینکار شما نصف اعضای جامعه رو به بند اسارت کشیدیدکه به زور هم نمیشه ملتو یه شکل کرد گواهش هم همین نتایج گشت ارشاده چقدر براش هزینه شد؟ چقدر جامعه بهبود یافت؟ ایا از تعداد زنان و دخترانی که با ظاهر بد میان خیابون و دانشگاه کاسته شد؟ وضع اخلاقی الان بهتره یا زمون شاه؟ مادران و پدران ما که پرورش یافته زمون به اصطلاح طاغوت بودن پاک و نجیب بودن یا دختران و پسران همون پدر مادر ها؟ ایراد کار کجاست؟ چرا یه راه اشتباه رو باید هزار بار بریم؟ تو - جوون 20 ساله که به قول خودت تو اوج تمنا هستی چرا اومدی فقط یقه دخترای بد ظاهر رو گرفتی ؟ مشکلت فقط اینه؟ اینا باعث مشکلات تو هستن؟ این مملکت با این همه جوون تحصیل کرده کار نمیخواد؟ این مملکت با این همه ثروت خدادادی نباید سر 20 سالگی برا جووناش به راحتی مسکن تهیه کنه؟ ااصلا چرا تو این ممملکت متوسط زمان دریافت تریاک و مواد مخدرش 10 دقیقه هس ولی خوردن الکل و مشروب توش حرامه؟ این مملکت اصلا مردای بدکار و زن بدکار نداره؟ چرا همه جای این کشور شده توالت عمومی؟ ولی هیچ جایی به اسم بار و کلوب و فلان خونه نداره؟ چرا سن فحشا هر روز پایین میره؟ چرا فاصله طبقاتی فقیر و غنی هر روز زیادتر میشه ؟ حرف زیاده تو خواهشا برو سایت سفارت سوئیس ببین اون مملکت هم مشکلات مارو دارن یا نه؟ ببین اونجا یه جوون دراوج تمنا چه راههایی پیش رو داره و تو این مملکت چه راههاییی اونجا سر پایان کلاس سوم راهنمایی ما! جوون دارای حرفه تخصصی و کار هستش با ماهی حدود چن هزار دلار درامد با تسلط بر چهار زبان خارجی اونجا درکنار اینکه جوون می تونه حتی سر 20 سالگی مزدوج بشه ولی درکنارش بار و کلوب و فلان خونه شناسنامه دار هم هست حتی تموم کارکنان چنین جاهایی هرکدوم یه وکیل دارن چرا اونجا کسی از طرز پوشش زن تو جامعه اش شکایت نمی کنه و لی اینجا............ مشکل از تو نیس مارو عادت دادن که برا رسیدن به راحتی خودمون باید راحتی دیگرون رو سلب کنیم اینجا یا باید حق زن ضایع بشه تا مرد به اسایش برسه یا برعکس که فعلا تو بدترین شرایط قرار داریم نه زنش در اسایش فیزیکی و روحیه نه مردش اما حرف اخرم همه این حرفا دلیل بر این نیس که خودم طرفدار بزک های انچنانی و پوشش های انچنانیم تنها گناه من بیرون بودن موهامه که خب اصلا اعتقادی به پوشوندن اونا ندارم برادرم سجاد همیشه حرف خوبی میزنه: جدیترین حرفا به شوخی گفته میشه من درباره شخصیت تو نمیخوام اینجا بحثی کنم چون این اجازه رو به خودم نمیدم اصلا شما همه چی رو قاطی میکنی! ربطی به طاغوت و انقلاب و این حرفا نداره تا بوده چنین بوده این مسئله همه جا هم همین شکلیه.....یه سرچی تو نت بکنید میبینید تو فرانسه چه صحبت هایی بابت فرزندان بی پدر! من به خاطر کمتر بودن سنم شاید حرفم قابل نباشه ولی حداقل قابل تفکره متاسفانه ما تو بحثا به جای تمرکز بر راه حل بر مشکل تمرکز میکنیم و نتیجش هم میشه وضع کنونی تمام سولایی که پرسیدی جواب داره و میشه روش بحث کرد .....من مخاطبم تنها جنس زن نیست و مرد ها هم باید اصول اخلاقی رو رعایت کنن .... و اینم میسر نمیشه مگر با افزایش آگاهی فرد فرد جامعمون ....قشر فرهیخته جامعه که ما باشیم باید دست از تعصب ها بکشیم ممنون که جواب پستامو دادی و وقت گذاشتی:icon_gol: 5
soheiiil 24253 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 شما میگی کلاً مرد کثیفه و کاریش نمیشه کرد و همینه که هست پس اگر اتفاقی میافته مقصر اصلیش خانومها هستن که خودشون رو در معرض این جنس کثیف قرار میدن. حالا اونی که اهل خودنمایی نیست ولی باز به خاطر همون گردی صورت بدون آرایش جرات نداره تنها یا حتی با مادرش پاشو بذاره بیرون از خونه، باز هم تقصیر خودشه چون نمیره تو گونی. زن باید هم مواظب خودش باشه هم مواظب اون جنس کثیف..چون اون جنس کثیف به تعبیر شما چیزی غیر از این ازش برنمیاد.دیگه جایی برای بحث نمیمونه. پیشنهاد میکنم یه بار دیگه عرایض بنده رو بخونی اگه من منظورمو بد رسوندم بگید شیوا تر بگم ممنون که جواب دادی 1
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 برادرم سجاد همیشه حرف خوبی میزنه:جدیترین حرفا به شوخی گفته میشه من درباره شخصیت تو نمیخوام اینجا بحثی کنم چون این اجازه رو به خودم نمیدم اصلا شما همه چی رو قاطی میکنی! ربطی به طاغوت و انقلاب و این حرفا نداره تا بوده چنین بوده این مسئله همه جا هم همین شکلیه.....یه سرچی تو نت بکنید میبینید تو فرانسه چه صحبت هایی بابت فرزندان بی پدر! من به خاطر کمتر بودن سنم شاید حرفم قابل نباشه ولی حداقل قابل تفکره متاسفانه ما تو بحثا به جای تمرکز بر راه حل بر مشکل تمرکز میکنیم و نتیجش هم میشه وضع کنونی تمام سولایی که پرسیدی جواب داره و میشه روش بحث کرد .....من مخاطبم تنها جنس زن نیست و مرد ها هم باید اصول اخلاقی رو رعایت کنن .... و اینم میسر نمیشه مگر با افزایش آگاهی فرد فرد جامعمون ....قشر فرهیخته جامعه که ما باشیم باید دست از تعصب ها بکشیم ممنون که جواب پستامو دادی و وقت گذاشتی:icon_gol: راهکار چیه؟ بله کسی منکر نشد که هیچ جای دنیا فساد نیس همیشه تاریخ بود بعدااین هم خواهد بود شوما فرانسه رو میگی من میگم اتریش رتبه اول تولد نوزادان بی پدر رو تو کل دنیا روداره (البته امار مال ده سال پیشه ) تو خودت میگی زن ولی بعدش میگی مشکل دوطرفه هستش کدوم رو قبول کنیم؟ اون دختر یا پسری هم که حالت ناجور داره خب علت داره علتشو بیان کردم علتش پوشش بد زن نیس علتش جاهای دیگه هس که دخترای جامعه ما رو سوق میده که بیان تو دانشگاه تو کلاس درس اونجوری ظاهر بشن تو اگه میخوای یقه کسی رو بگیری برو یقه اونارو بگیر یقه علت رو نه یقه معلول لازمم نیس یقه بگیری چون فوری محوت می کنن کافیه اینو به خودت بقبولونی که زن یا دختر جامعه من با این وضعش مقصر صرف نیس مقصر کسایی دیگه هستن که این دیدگاه رو به تو و من دادن یه چیزی رو رک و صریح بگم تا وختی که این تفکر تو ذهنت باشه که به من چه خود دختره بهم چراغ داد منم میرم و..... باور کن دوروبرت همش همین دخترا ظاهر میشن و اخرشم یه روز به خاک سیا می کشن 5
الهام. 8079 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 موافقم شدیدا خیلیا اینطوری باختن مردا هم دنبال اینجور دختران با وعده وعید گولشون میززن بعد که کارشونو کردن ولشون میکنن اون دخترم میگه حالا که با من بازی شده بزار منم انتقامم بگیرم بعدش اون میره سر راه مردای دیگه همینطوری میشه که مردا میگن زنا مقصرن زنا میگن مردا دقيقا...حس انتقام و سرخوردگي ... نميدونم اين دخترا چه فكري مي كنن كه ميخوان اينجوري انتقام بگيرن...نميفهمن اينجوري لحظه به لحظه دارن خودشونو نابود مي كنن... --------------------------- دختراي بي حجاب همشون مثل هم نيستن... بعضيا از تيپشون مشخصه كه چي ميخوان...بعضيا هم نه...فقط از سر اينكه اعتقادي به حجاب ندارن اينجوري ميپوشن... البته هر پسري هم سراغ دختراي ناجور نميره... 3
VINA 31339 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 دقيقا...حس انتقام و سرخوردگي ... نميدونم اين دخترا چه فكري مي كنن كه ميخوان اينجوري انتقام بگيرن...نميفهمن اينجوري لحظه به لحظه دارن خودشونو نابود مي كنن... --------------------------- دختراي بي حجاب همشون مثل هم نيستن... بعضيا از تيپشون مشخصه كه چي ميخوان...بعضيا هم نه...فقط از سر اينكه اعتقادي به حجاب ندارن اينجوري ميپوشن... البته هر پسري هم سراغ دختراي ناجور نميره... اونا میگن اب از سر گذشت چه یه وجب چه صد وجب من دختری رو دیدم که واقعا زندگیشو فدای یه نامردی کرد اما حالا بارها میگه من از همه انتقاممو میگیرم هر چی میگیم یکی پست بوده بقیه چی کننمیگه من چوب سادگیمو خوردم بزار به بقیه افرادی که سادن بگم دنیا دست کیه با زیبایی هم که داره تا حالا با احساس خیلیا بازی کرده من فقط میتونم اینو بگم: اگه مردا میگن زنا فلان و سارن یادشون باشه هیچ زنی بد نیست تا زمانی که یه مرد در حقش بد کنه 5
VINA 31339 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 پیشنهاد میکنم یه بار دیگه عرایض بنده رو بخونی اگه من منظورمو بد رسوندم بگید شیوا تر بگم ممنون که جواب دادی منظور سهیل بد متوجه شدید من از پستش اینجور استنباط کردم که بعضیا ارزش خودشونو خودشون میارن پایین که به نظرم درست بود دختری که تو یه محیط علمی میاد عشوه خرکی میاد خو این مشکل داره دیگه نمیشه گفت دوست داره مردا مقصرن که الان شما جلو یه گرسنه یه بشقاب غذا بزاری بگی میخوره دیگه هیچ وقت نمیگه اینو یکی دیگه گزاشته من نمیخورم 4
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری