mohsen 88 10106 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ خوب تو برو سوال من رو جواب بده :ws3: انشاللللللله برای سوال تو میخوام یه تاپیک بزنم............ تازه.گفتن سوال.نه اینکه 5-4 سوال رو یه جا مطرح کنی؟ کنتاکتور هم یه نوع کلیده دیگه....فعلا" میرم برای افطار مث تو کافر نیستم که.......بعد افطار میام 4 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ برای سوال تو میخوام یه تاپیک بزنم............تازه.گفتن سوال.نه اینکه 5-4 سوال رو یه جا مطرح کنی؟ کنتاکتور هم یه نوع کلیده دیگه....فعلا" میرم برای افطار مث تو کافر نیستم که.......بعد افطار میام والا من کافر هم روزه ام اما چون امشب کسی خونه مون نیست زوری بالا سرم نیست که زود برم پای سفره فطار 4 لینک به دیدگاه
mohsen 88 10106 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ والا من کافر هم روزه ام اما چون امشب کسی خونه مون نیست زوری بالا سرم نیست که زود برم پای سفره فطار اخی...میدونم افطاری تنها خوردن چقدر سخته.من خودم هم الان سرکارم و دارم تنهایی افطار میکنم....به زور یه چیزی میخورم که سردرد نشم 4 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ برای سوال تو میخوام یه تاپیک بزنم............تازه.گفتن سوال.نه اینکه 5-4 سوال رو یه جا مطرح کنی؟ کنتاکتور هم یه نوع کلیده دیگه....فعلا" میرم برای افطار مث تو کافر نیستم که.......بعد افطار میام بابا منظورم این بود کنتاکتور رو دل و روده اش رو بریزید بیرون 4 لینک به دیدگاه
mohsen 88 10106 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ بابا منظورم این بود کنتاکتور رو دل و روده اش رو بریزید بیرون پس میرم پیش دوست همیشه همراهم گوگلی 4 لینک به دیدگاه
mohsen 88 10106 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ خو سوال....................... یه مقدار در مورد کنتاکتور توضیح بدییید کاربرد نحوه عملکرد نحوه تشخیص تیغه های باز و بسته و............. همه چیز در باره کنتاکتورها http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?p=253561#post253561 4 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ همه چیز در باره کنتاکتورها http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?p=253561#post253561 سوال.................... :ws52: 4 لینک به دیدگاه
mohsen 88 10106 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ بطور خلاصه درباره gmdss توضیح دهید. گوگولی من امشب خیلی کار داری 5 لینک به دیدگاه
mohsen 88 10106 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ ببخشید , من اشتباهی اومدم اشتباهی اومدنت اشکالی نداره..ایشالا اشتباهی نری 5 لینک به دیدگاه
hilari 2413 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ اشتباهی اومدنت اشکالی نداره..ایشالا اشتباهی نری اسپم نکن :w00: انقده از این شکلک :167: خوشم میاد 4 لینک به دیدگاه
samyar 3407 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ بطور خلاصه درباره gmdss توضیح دهید.گوگولی من امشب خیلی کار داری محسن جان مربوط به سیستم های رادیویی هستش یا نه!!! 4 لینک به دیدگاه
mohsen 88 10106 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ محسن جان مربوط به سیستم های رادیویی هستش یا نه!!! آره سامیار جون.ببخشید که یه خورده تخصصی شد.............دونستنش برای اطلاعات عمومی خیلی مفیده...................مربوط به سیستمهای رادیویی دریاییه 4 لینک به دیدگاه
samyar 3407 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ gmdssچیست ؟ قسمت اول The Global Maritime Distress and Safety System (GMDSS) سیستمی است بین المللی که با بهره گیری از فناوریهای ارتباطی زمینی و ماهواره ای و همچنین سیستمهای رادیوئی موجود در روی کشتیها و با اعلام اتوماتیک به ایستگاههای مخابراتی ساحلی و همچنینن کشتیهای موجود در منطقه حادثه سعی در کمک رسانی و نجات هرچه سریعتر به کشتی سانحه دیده را دارد . مطابق با قوانين سولاس (International Convention for the Safety of Life at Sea-SOLAS) كشتيهاي باری (کارگو) 300 تن و بالاتر و کلیه کشتیهای مسافربری در سفرهای بین المللی میبایست مجهز به تجهیزات رادیوئی مطابق با استانداردهای تعریف شده باشند . مفهوم آنچه ذکر شد این است که گروههای جستجو و نجات ساحلی و همچنین کشتیهای نزدیک به محل حادثه میبایست با بهره گیری ازتکنیکهای مخابراتی زمینی و ماهواره ای در سریعترین زمان ممکن از حادثه رخ داده آگاه گردیده و با کمترین تاخیر ممکن ، با ایجاد یک گروه هماهنگ جستجو و نجات به یاری کشتی سانحه دیده بپردازند این سیستم چگونه به کشتی سانحه دیده کمک میکند ؟ کشتیهائی که به تجهیزات GMDSS مجهز گردیده اند در دریا بسیار ایمن تر بوده و احتمال رسیدن کمک به موقع برای آنها در هنگام بروز سانحه و یا مصیبت بیشتر میباشد چرا که این سیستم در زمانیکه کارکنان شناور زمان کافی برای درخواست کمک را بصورت کامل ندارند بصورت اتوماتیک با اعلام هشدار موقعیت کشتی را نیز گزارش می دهد. GMDSS برای اولین بار و در سال 1974توسط سازمان دریایی بین المللی International Maritime Organisation (IMO) ، که بعنوان یکی از آزانسهای سازمان ملل مسئول ایمنی کشتیها و جلوگیری از آلودگی دریاها میباشد ، در قالب کنوانسیون بین المللی سولاس مطرح گردید و از سال 1999 بصورت کاملاً اجرائی درآمد . کلیه دولتهائیکه این کنوانسیون را پذیرفته اند نسبت به اجرای آن پاسخگو بوده و ملزم به اعمال ملاحظات مربوطه در قوانین ملی خود میباشند . در عمل کلیه مالکان شخصی کشتیها موظف میباشند نیازمندیهای سیستم GMDSS را برای کشتیهای خود فراهم نموده و مجوزهای رسمی را از مبادی قانونی دریافت نمایند . بر طبق قوانین سولاس هر کشتی که در دریا میباشد باید امکانات لازم جهت ارتباطات زیر داشته باشد : - ارسال هشدار بروزسانحه از کشتی به ساحل - دریافت هشدار بروز سانحه از ساحل به دریا - ارسال و دریافت هشدارهای بروز سانحه از کشتی به کشتی - ارسال و دریافت پیامهای مخابراتی جستجو و نجات بین شناورها - ارسال و دریافت سیگنالهای موقعیت یابی (درصورت نیاز) - ارسال و دریافت اطلاعات ایمنی دریایی - ارسال و دریافت پیامهای مخابراتی معمولی به ساحل و از ساحل - ارسال و دریافتها پیامهای مخابراتی پل به پل ( پل فرماندهی کشتی ) GMDSS مشتمل بر دستگاههای مختلفی میباشد که مشخصات و محدوده عملکرد آنها به میزان زیادی بستگی به محدوده ای از دریا دارد که کشتی در آن فعالیت می کند . بر اساس تقسیم بندیهای انجام پذیرفته اقیانوسها و دریاها به چهار محدوده به شرح زیر تقسیم گردیده اند : ناحیه : A1در محدوده داخلی VHF ایستگاههای ساحلی با ( حدود 20 الی 30 مایل ) ناحیه A2 : بیشتر از ناحیه A1 ولی در محدوده فرکانس HF ایستگاههای ساحلی ( حدود 150 مایل ) ناحیه A3 : بیشتر از ناحیه های قبلی ولی محدود به بخشی از کره زمین که توسط ماهواره های مخابرات دریایی پوشش داده میشود ( بین عرض جغرافیایی 76 درجه شمالی و 76 درجه جنوبی) ناحیه A4 : نواحی باقیمانده کره زمین که مهمترین آنها قطب شمال میباشد . ( ماهواره های که حول خط استوا حرکت مینمایند قادر به پوشش این بخش از زمین نمی باشند ) در زیر دستگاههای مخابراتی که معمولاً در نواحی چهارگانه ذکر شده مورد استفاده قرار میگیرند آورده شده است . 6 لینک به دیدگاه
samyar 3407 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ آره سامیار جون.ببخشید که یه خورده تخصصی شد.............دونستنش برای اطلاعات عمومی خیلی مفیده...................مربوط به سیستمهای رادیویی دریاییه نه خیلی خوبه اتفاقا برا من که خیلی مفید بودچون در موردش اطلاعات کمی داشتم ولی با این سوالت دونسته هام بیشتر شد.... 4 لینک به دیدگاه
samyar 3407 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۹ محسن جان اگه جوابم منظورتونو میرسونه،زحمت سوال منم با شما،من الان مخم کار نمیکنه....... 5 لینک به دیدگاه
mohsen 88 10106 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 شهریور، ۱۳۸۹ محسن جان اگه جوابم منظورتونو میرسونه،زحمت سوال منم با شما،من الان مخم کار نمیکنه....... آره عزیزم.جوابت درست و کامل بود....اما در باره سوال.............؟ 6 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 شهریور، ۱۳۸۹ محسن جان اگه جوابم منظورتونو میرسونه،زحمت سوال منم با شما،من الان مخم کار نمیکنه....... محسن امرزو زیاد کار کرده من میپرسم چند کلاس موتور دارییییییییم :ws52: (اسون ترین سوال زندگییییم):w00: 4 لینک به دیدگاه
mohsen 88 10106 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 شهریور، ۱۳۸۹ محسن امرزو زیاد کار کرده من میپرسم چند کلاس موتور دارییییییییم :ws52: (اسون ترین سوال زندگییییم):w00: به سبک خودت جواب میدم................. 4 کلاس..............تو مسابقات بین المللی.............موتور 125 سی سی 250 سی سی..........500 سی سی ........و 1000 سی سی.............. 4 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 شهریور، ۱۳۸۹ به سبک خودت جواب میدم................. 4 کلاس..............تو مسابقات بین المللی.............موتور 125 سی سی 250 سی سی..........500 سی سی ........و 1000 سی سی.............. :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: خوبه کم کم راه افتادییید :ws3: یه مدت دیگه بمونم.................:icon_pf (34): :icon_pf (34)::icon_pf (34): نوچ غلطه بعدی 4 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده