R.Irankhah 25490 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آذر، ۱۳۹۲ سلام یک صفحه با تعداد پلی گان های زیاد ایجاد کنید و تبدیل به ادیت پلی کنید و همونطور که گفتید با Pull و Push سطح های برآمده و فرورفته ایجاد کنید روش های مختلف دیگه هم وجو داره مثلا تاپیک زیر رو ببینید : ساخت یک کوه در تری دی مکس یا به این سایت سر بزنید در بین پست ها چندتا اسکریپت معرفی کردن که برای ساخت کوه مورد استفاده قرار می گیره : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
ShaMoh 3002 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 آذر، ۱۳۹۲ سلام یک صفحه با تعداد پلی گان های زیاد ایجاد کنید و تبدیل به ادیت پلی کنید و همونطور که گفتید با Pull و Push سطح های برآمده و فرورفته ایجاد کنید روش های مختلف دیگه هم وجو داره مثلا تاپیک زیر رو ببینید : ساخت یک کوه در تری دی مکس یا به این سایت سر بزنید در بین پست ها چندتا اسکریپت معرفی کردن که برای ساخت کوه مورد استفاده قرار می گیره : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مرسی پوش و پول رو از کجا بیارم - این رو میخام ......... چطور آوردن push , pull از کجا آوردن پوش و پول ...... 1 لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 آذر، ۱۳۹۲ مرسیپوش و پول رو از کجا بیارم - این رو میخام ......... چطور آوردن push , pull از کجا آوردن پوش و پول ...... خواهش میکنم یک صفحه با تعداد سگمنت های زیاد ایجاد کنید و به ادیت پلی تبدیل کنید بعد طبق تصویر زیر به قسمت پلی گان برید و میتونید pull و push رو پیدا کنید : http://www.noandishaan.com/upload/images/p3xierhbzuwmvvs4pe.jpg 2 لینک به دیدگاه
ShaMoh 3002 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 آذر، ۱۳۹۲ خواهش میکنم یک صفحه با تعداد سگمنت های زیاد ایجاد کنید و به ادیت پلی تبدیل کنید بعد طبق تصویر زیر به قسمت پلی گان برید و میتونید pull و push رو پیدا کنید : http://www.noandishaan.com/upload/images/p3xierhbzuwmvvs4pe.jpg مرسی یاد گرفتم ... 1 لینک به دیدگاه
oldouz_a 174 اشتراک گذاری ارسال شده در 25 آذر، ۱۳۹۲ سلام. میشه لطفا منو راهنمایی کنید؟ من از اتوکد یه حجم رو می آرم تو 3Ds max، یه حجمی که ورتکس نداره. میخوام اونو با FFD تغییرات بدم انجام نمیشه. چطور می تونم این کار رو بکنم؟ یکیم اینکه اگه بخوام دوربین متحرک بذارم توی فضا که داخلش مسیر بدم حرکت کنه از کجا باید این کارو بکنم؟ مرسیییییییییی 1 لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 اشتراک گذاری ارسال شده در 25 آذر، ۱۳۹۲ سلام. میشه لطفا منو راهنمایی کنید؟ من از اتوکد یه حجم رو می آرم تو 3Ds max، یه حجمی که ورتکس نداره. میخوام اونو با FFD تغییرات بدم انجام نمیشه. چطور می تونم این کار رو بکنم؟یکیم اینکه اگه بخوام دوربین متحرک بذارم توی فضا که داخلش مسیر بدم حرکت کنه از کجا باید این کارو بکنم؟ مرسیییییییییی سلام میشه لطف کنید یک تصویر از حجمتون رو اینجا قرار بدید تا ببینم چه شکلی هست و با چه روشی میشه بهش سگمنت اضافه کرد تا بتونید تغییرات رو اعمال کنید در مورد سوال دومتون هرچی فکر کردم یادم نیومد قبلا چه جوری این کار رو انجام میدادم ، ببخشید 2 لینک به دیدگاه
oldouz_a 174 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 آذر، ۱۳۹۲ برای مثال یه دیواری که از اتوکد به مکس آوردیم. کلا روش های ورتکس دهی رو می خوام بدونم. چون به هیچ فرم حجمی که از اتوکد می آرم نمی تونم ورتکس بدم. 1 لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 آذر، ۱۳۹۲ برای مثال یه دیواری که از اتوکد به مکس آوردیم. کلا روش های ورتکس دهی رو می خوام بدونم. چون به هیچ فرم حجمی که از اتوکد می آرم نمی تونم ورتکس بدم. اول آبجکت مورد نظر رو انتخاب کنید و روش کلیک راست و گزینه کانورت تو ادیت پلی رو بزنید بعد از اون به زیرمجموعه ادیت پلی برید و بخش اج رو انتخاب کنید و با استفاده از گزینه کانکت میتونید هر تعدادی که خواستید صفحه رو به قسمت های ریزتر تقسیم کنید این جوری میتونید با اف اف دی بهش فرم بدید : 2 لینک به دیدگاه
oldouz_a 174 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 آذر، ۱۳۹۲ مرسی، خیلی خیلی ممنون. یاد گرفتم. :shad: حالا اگه بخوایم با pull/push ادیت پلی کوه ایجاد کنیم روی حجمی که سگمنت نداره چطور میشه؟ یعنی فرض کنیم با صفحه کوه نمی سازیم، می خوام روی یه حجمی که دارم کوه بسازم. ببخشیدا هی سوال می پرسم :5c6ipag2mnshmsf5ju3 2 لینک به دیدگاه
R.Irankhah 25490 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 آذر، ۱۳۹۲ مرسی، خیلی خیلی ممنون. یاد گرفتم. :shad: حالا اگه بخوایم با pull/push ادیت پلی کوه ایجاد کنیم روی حجمی که سگمنت نداره چطور میشه؟ یعنی فرض کنیم با صفحه کوه نمی سازیم، می خوام روی یه حجمی که دارم کوه بسازم. ببخشیدا هی سوال می پرسم :5c6ipag2mnshmsf5ju3 خواهش میکنم حجمی که سگمنت نداشته باشه نمیشه فرم های منحنی و منعطف بهش داد 2 لینک به دیدگاه
*mini* 37778 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 دی، ۱۳۹۲ سلام دوستان خوبین؟ بچه ها یه مشکل اورژانسی دارم اومدم فایل مکسمو باز کنم این ارور و داده...چیکا باید بکنم؟...هیچ سیوی دیگه ازش ندارم هرچی دارم مربوط به مراحل خیلی قبل ترشه لینک به دیدگاه
pooran.mehr 6294 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 دی، ۱۳۹۲ سلام دوستانخوبین؟ بچه ها یه مشکل اورژانسی دارم اومدم فایل مکسمو باز کنم این ارور و داده...چیکا باید بکنم؟...هیچ سیوی دیگه ازش ندارم هرچی دارم مربوط به مراحل خیلی قبل ترشه bebakhshid javab orjansi nabood vali too faile 3dmax poosheye autoback mitoobi autoback faile maxeto peydaa koni 1 لینک به دیدگاه
nchitect 11 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 دی، ۱۳۹۲ سلاااام ی سوال دارم اگه میشه زود جواب بدین.لازم دارم. تازه دارم وی -ری یاد میگیرم.میخواسم ببینم واسه درست کردن پرده توری چیکار کنم؟؟؟؟؟:5c6ipag2mnshmsf5ju3:sad0: لینک به دیدگاه
atefehkhanom 2893 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 دی، ۱۳۹۲ من میخوام این حجم تو مکسدر بارم راحت ترین روش چیه؟ چطوری ویری نصب کنم؟ 2 لینک به دیدگاه
ShaMoh 3002 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 اردیبهشت، ۱۳۹۳ سلام چطور میتونم سازه ی فضا کار رو تو تیریدی مکس بکشم ؟؟؟ نمیدونم از کجا شروع کنم و چطور بکشم ؟ میخام یه سقف از سازه های فضا کار داشته باشم که روش از پوشش شفاف مثل شیشه استفاده کنم .و زیر این پوسته کاربری هام قرار میگیره : اینم کاری که دست و پا شکسته انجام دادم : یه پلین که با لاتیک و ادیت پالی درست کردم : باید طوری باشه که سازه های کششی به حالت مثلث در بیان و تشکیل یه سقف مثل این عکس رو بده : لطفا راهنماییم کنید .... 1 لینک به دیدگاه
ShaMoh 3002 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 اردیبهشت، ۱۳۹۳ تا اینجا پیش رفتم و لی سازه های بین دو لایه رو نمیدنم با چی بکشم و چطور بکشم ؟؟؟؟؟ و چطور به جزئیات شیشه و اسپایدر ( یا هر چیز دیگه) رو بکشم ؟؟؟؟ 2 لینک به دیدگاه
Paroshat 6378 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 خرداد، ۱۳۹۳ سلام دوستان میخوام متریال استیل برای سینک ظرف شویی بسازم چطوری این کارو بکنم؟ لینک به دیدگاه
ali7848 85 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 مرداد، ۱۳۹۳ سلام دوستانمیخوام متریال استیل برای سینک ظرف شویی بسازم چطوری این کارو بکنم؟ کلید M رو که بزنی صفحه متریال ادیتور باز میشه و هم میتونی دراک کنی متریال رو حجم مورد نظر هم اینکه حجم رو انتخاب کنی و روی assign material بزنی... واسه استیل هم از مجموعه ArchShader استفاده کن . همه نوع متریالی داره. 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده