رفتن به مطلب

Mahnaz.D

ارسال های توصیه شده

سلام یک صفحه با تعداد پلی گان های زیاد ایجاد کنید و تبدیل به ادیت پلی کنید و همونطور که گفتید با Pull و Push سطح های برآمده و فرورفته ایجاد کنید :a030:

 

روش های مختلف دیگه هم وجو داره مثلا تاپیک زیر رو ببینید :

 

ساخت یک کوه در تری دی مکس

 

 

یا به این سایت سر بزنید در بین پست ها چندتا اسکریپت معرفی کردن که برای ساخت کوه مورد استفاده قرار می گیره :

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه
  • پاسخ 593
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

سلام یک صفحه با تعداد پلی گان های زیاد ایجاد کنید و تبدیل به ادیت پلی کنید و همونطور که گفتید با Pull و Push سطح های برآمده و فرورفته ایجاد کنید :a030:

 

روش های مختلف دیگه هم وجو داره مثلا تاپیک زیر رو ببینید :

 

ساخت یک کوه در تری دی مکس

 

 

یا به این سایت سر بزنید در بین پست ها چندتا اسکریپت معرفی کردن که برای ساخت کوه مورد استفاده قرار می گیره :

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

:icon_gol: مرسی

پوش و پول رو از کجا بیارم - این رو میخام ......... چطور آوردن push , pull از کجا آوردن پوش و پول ......

  • Like 1
لینک به دیدگاه
:icon_gol: مرسی

پوش و پول رو از کجا بیارم - این رو میخام ......... چطور آوردن push , pull از کجا آوردن پوش و پول ......

 

خواهش میکنم

یک صفحه با تعداد سگمنت های زیاد ایجاد کنید و به ادیت پلی تبدیل کنید بعد طبق تصویر زیر به قسمت پلی گان برید و میتونید pull و push رو پیدا کنید :

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/p3xierhbzuwmvvs4pe.jpg

  • Like 2
لینک به دیدگاه
خواهش میکنم

یک صفحه با تعداد سگمنت های زیاد ایجاد کنید و به ادیت پلی تبدیل کنید بعد طبق تصویر زیر به قسمت پلی گان برید و میتونید pull و push رو پیدا کنید :

 

http://www.noandishaan.com/upload/images/p3xierhbzuwmvvs4pe.jpg

مرسی یاد گرفتم ...:icon_gol:

  • Like 1
لینک به دیدگاه

سلام. میشه لطفا منو راهنمایی کنید؟ من از اتوکد یه حجم رو می آرم تو 3Ds max، یه حجمی که ورتکس نداره. میخوام اونو با FFD تغییرات بدم انجام نمیشه. چطور می تونم این کار رو بکنم؟

یکیم اینکه اگه بخوام دوربین متحرک بذارم توی فضا که داخلش مسیر بدم حرکت کنه از کجا باید این کارو بکنم؟

مرسیییییییییی:icon_redface:

  • Like 1
لینک به دیدگاه
سلام. میشه لطفا منو راهنمایی کنید؟ من از اتوکد یه حجم رو می آرم تو 3Ds max، یه حجمی که ورتکس نداره. میخوام اونو با FFD تغییرات بدم انجام نمیشه. چطور می تونم این کار رو بکنم؟

یکیم اینکه اگه بخوام دوربین متحرک بذارم توی فضا که داخلش مسیر بدم حرکت کنه از کجا باید این کارو بکنم؟

مرسیییییییییی:icon_redface:

 

سلام

 

میشه لطف کنید یک تصویر از حجمتون رو اینجا قرار بدید تا ببینم چه شکلی هست و با چه روشی میشه بهش سگمنت اضافه کرد تا بتونید تغییرات رو اعمال کنید:ws38:

 

در مورد سوال دومتون هرچی فکر کردم یادم نیومد قبلا چه جوری این کار رو انجام میدادم ، ببخشید icon_pf%20%2834%29.gif

  • Like 2
لینک به دیدگاه

برای مثال یه دیواری که از اتوکد به مکس آوردیم. کلا روش های ورتکس دهی رو می خوام بدونم. چون به هیچ فرم حجمی که از اتوکد می آرم نمی تونم ورتکس بدم.

  • Like 1
لینک به دیدگاه
برای مثال یه دیواری که از اتوکد به مکس آوردیم. کلا روش های ورتکس دهی رو می خوام بدونم. چون به هیچ فرم حجمی که از اتوکد می آرم نمی تونم ورتکس بدم.

 

اول آبجکت مورد نظر رو انتخاب کنید و روش کلیک راست و گزینه کانورت تو ادیت پلی رو بزنید بعد از اون به زیرمجموعه ادیت پلی برید و بخش اج رو انتخاب کنید و با استفاده از گزینه کانکت میتونید هر تعدادی که خواستید صفحه رو به قسمت های ریزتر تقسیم کنید این جوری میتونید با اف اف دی بهش فرم بدید :

 

ee207gt3yln0kizc33cr.jpg

 

qi8pzs23ihxu56n9w0.jpg

  • Like 2
لینک به دیدگاه

مرسی، خیلی خیلی ممنون. یاد گرفتم. :shad:

حالا اگه بخوایم با pull/push ادیت پلی کوه ایجاد کنیم روی حجمی که سگمنت نداره چطور میشه؟ یعنی فرض کنیم با صفحه کوه نمی سازیم، می خوام روی یه حجمی که دارم کوه بسازم. ببخشیدا هی سوال می پرسم :5c6ipag2mnshmsf5ju3

  • Like 2
لینک به دیدگاه
مرسی، خیلی خیلی ممنون. یاد گرفتم. :shad:

حالا اگه بخوایم با pull/push ادیت پلی کوه ایجاد کنیم روی حجمی که سگمنت نداره چطور میشه؟ یعنی فرض کنیم با صفحه کوه نمی سازیم، می خوام روی یه حجمی که دارم کوه بسازم. ببخشیدا هی سوال می پرسم :5c6ipag2mnshmsf5ju3

 

خواهش میکنم

 

حجمی که سگمنت نداشته باشه نمیشه فرم های منحنی و منعطف بهش داد :ws37:

  • Like 2
لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

سلام دوستان

خوبین؟

بچه ها یه مشکل اورژانسی دارم:sad0:

 

اومدم فایل مکسمو باز کنم این ارور و داده...چیکا باید بکنم؟...هیچ سیوی دیگه ازش ندارم هرچی دارم مربوط به مراحل خیلی قبل ترشه TAEL_SmileyCenter_Misc%20(305).gif

 

ck244dxxy28zpxece85.png

لینک به دیدگاه
سلام دوستان

خوبین؟

بچه ها یه مشکل اورژانسی دارم:sad0:

 

اومدم فایل مکسمو باز کنم این ارور و داده...چیکا باید بکنم؟...هیچ سیوی دیگه ازش ندارم هرچی دارم مربوط به مراحل خیلی قبل ترشه TAEL_SmileyCenter_Misc%20(305).gif

 

ck244dxxy28zpxece85.png

 

bebakhshid javab orjansi nabood vali

too faile 3dmax poosheye autoback mitoobi autoback faile maxeto peydaa koni :whistle:

  • Like 1
لینک به دیدگاه

سلاااام

ی سوال دارم

اگه میشه زود جواب بدین.لازم دارم.

تازه دارم وی -ری یاد میگیرم.میخواسم ببینم واسه درست کردن پرده توری چیکار کنم؟؟؟؟؟:5c6ipag2mnshmsf5ju3:sad0::banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه
  • 3 ماه بعد...

سلام

چطور میتونم سازه ی فضا کار رو تو تیریدی مکس بکشم ؟؟؟

نمیدونم از کجا شروع کنم و چطور بکشم ؟

میخام یه سقف از سازه های فضا کار داشته باشم که روش از پوشش شفاف مثل شیشه استفاده کنم .و زیر این پوسته کاربری هام قرار میگیره :

lu12rkxiv5vxhoj6dgoh.jpg

 

اینم کاری که دست و پا شکسته انجام دادم :

یه پلین که با لاتیک و ادیت پالی درست کردم :

ukmllhc5cibrupemnu.jpg

 

باید طوری باشه که سازه های کششی به حالت مثلث در بیان و تشکیل یه سقف مثل این عکس رو بده :

image12.JPG

New-Picture-(4).jpg

Main.jpg

 

 

لطفا راهنماییم کنید .... :icon_gol:

  • Like 1
لینک به دیدگاه

تا اینجا پیش رفتم و لی سازه های بین دو لایه رو نمیدنم با چی بکشم و چطور بکشم ؟؟؟؟؟

 

 

و چطور به جزئیات شیشه و اسپایدر ( یا هر چیز دیگه) رو بکشم ؟؟؟؟

 

geqmo3q0kgmgierty7c8.jpg

 

ezjd4kkbpif1y7p1k9w.jpg

 

a813vvpc1puv7ab4fn5.jpg

  • Like 2
لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...
  • 1 ماه بعد...
  • 1 ماه بعد...
سلام دوستان:a030:

میخوام متریال استیل برای سینک ظرف شویی بسازم5c6ipag2mnshmsf5ju3z.gif

چطوری این کارو بکنم؟icon_pf%20(72).gif

 

کلید M رو که بزنی صفحه متریال ادیتور باز میشه و هم میتونی دراک کنی متریال رو حجم مورد نظر هم اینکه حجم رو انتخاب کنی و روی assign material بزنی...

واسه استیل هم از مجموعه ArchShader استفاده کن . همه نوع متریالی داره.

  • Like 2
لینک به دیدگاه

×
×
  • اضافه کردن...