ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2350 نصب کردن سيستم جرقه وسنسور ضربه و لوله بخار روغن بعد از بستن سيستم جرقه، دو عدد پيچ آن سفت مي شود. سپس سنسور ضربه نصب شده و توسط ابزاري مخصوص سفت مي شود. ايستگاه 2360 تست نشتي مجاري آب دو درپوش بر روي مجاري ورودي و خروجي قرارداده و سپس تست نشتي بوسيله دستگاه و واردکردن هواي پر فشار انجام مي شود. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2370 تست نشتي مجاري روغن اتصالات، سه دريچه ورود و خروج هوا را مي بندند و بعد از نصب درپوش بر روي مجاري روغن و اگزوز تست انجام مي شود. 1 لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2380 ريختن روغن و چسباندن برچسب بر روي موتور بوسيله پمپ، روغن داخل موتور ريخته و درپوش آن را مي گزارند. کمي جلوتر موتور به پالتهاي مخصوص حمل ،منتقل شده و به سمت تست گرما(Hot test) حمل مي شوند. 1 لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2400 برداشتن موتور از روي پالت و انتقال آن به خط تست داغ اين دستگاه به علت مشکلات فني در حال حاضر غير فعال است و موتورها توسط ليفتراک جابجا مي شوند 1 لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ خطوط جانبي (فرعي) ايستگاه 5010 پيش مونتاژ صفحات جانبي سمت تايمينگ و فلايويل (اين دستگاه تنها به توليد TU5 اختصاص دارد). صفحات جانبي سمت تايمينگ و فلايويل بطور جداگانه مونتاژ شده و به ايستگاه 5020 منتقل مي شود. ايستگاه 5020 سيلسکون زني صفحات جانبي سمت تايمينگ و فلايويل اين عمل توسط ربات انجام شده و قطعات به خط توليد اصلي منتقل مي شوند. ايستگاه 5042 پيش مونتاژ مسير سوخت رساني انژکتورها بعد از روغنکاري در دستگاه به Fuel Rampپرس شده،سپس بر روي آن تست نشتي انجام مي گيرد. ايستگاه 5050 نصب دريچه ورودي هوا و سنسور هواي ورودي 1 لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ لجستيک لجستيک به نوعي انبار مي باشد. در اين بخش ، که وسعت تقريباٌ زيادي دارد، قطعات موتور بعد از ماشين کاري وساخته شدن و همچنين موتورهايي که تمام عمليات بر روي آنها انجام شده جمع آوري مي شوند . البته بخش لجستيک خود از دو بخش مجزا انبار قطعات ريز و انبار قطعات بزرگ تشکيل شده است . قطعات به مکان ها و ايستگاههاي خطور حمل شده ، موتورهاي توليد شده نيز بارگيري شده و توسط ليفتراک به قسمت مونتاژ حمل مي شوند. ماشين هاي شستشو(lpw) ماشين هاي شستشو ، ابزار شستشوي قطعات هستند. قطعات گوناگون بعد از حمل به انبار، آلوده شده و نياز به شستشوي دقيق دارند. در اين قسمت سه عدد ماشين شستشو با کارکردهاي متفاوت موجود است.يکي مخصوص شستشوي سر سيلندر،دومي مخصوص شستشوي بلوکه سيلندر و وسطي مخصوص شستشوي قطعات کوچکتر از جمله ميل لنگ ها ،ميل بادامک ها ،منيفولد ،اسبک هاو غيره مي باشند.اين شستشوها به وسيله ي ماده ي شيميايي نوپروپان انجام مي گيرد. اين ال پي دبليوها با وجود شيوه ي کار آسان از ساختار پيچيده اي تشکيل شده اند. 1 لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ تست گرم(hot test) پس از تکميل عمليات مونتاژ موتور وارد بخش تست گرم ميشود که در اين قسمت در ريل هلي مختلفي حرکت مي کند تا به يکي از محل هاي تست گرم که با اعمال گشتاور به موتور انجام ميشود قرار گيرد در اين قسمت تمامي ورودي ها و خروجي ها تعبيه شده است و موتور به مدت 12 دقيقه کار ميکند. اپراتور نشتي آب و روغن را توسط چشم و اشعه ماوراي بنفش تست ميکند و در صورت وجود اشکال به سرپرستان بخش تعميرات گزارش مي دهد. همچنين اگر صدايي هم از موتور بيايد که طبيعي نباشد گزارش مي شود. البته اگر مسئولين اين بخش متوجه اشکال شوند فقط کتبا به واحد تعميرات خبر داده ميشود . اگر موتور سالم باشد علامت قبولي به آن متصل شده و از سالن خارج مي شود . البته تست ديگري هم با نام تست قوي يا power test هم روي يک موتور از هر 192 موتور به صورت تصادفي انجام مي شود که در آن شرايط تست درست به مانند کارکرد موتور در شرايط سخت است . بخش تعميرات : موتور هاي معيوب در قسمت تست گرم به واحد تعميرات فرستاده مي شود و در اين قسمت توسط اپراتور ها و مسئولين ماهر رفع عيب مي شود دوباره به بخش تست داغ فرستاده مي شود اگر باز هم در اين بخش رد شود با دقت بيش تر در واحد تعميرات رفع عيب مي شود و به بخش تست گرم مي رود اگر باز هم رد شد موتور را به واحد کنترل سپرده و اين واحد در مورد سرنوشت موتور و قطعات آن يا دستور دمونتاژ يا عدم مونتاژ آن را صادر مي کند expert موتور ،سرسيلندر يا بلوکه سيلندر در هنگام مونتاژممکن است ايراد يا اشکالي داشته باشند. اگر ايراد قابل حل بود به موتور کارت زرد واگر غير قابل حل بود ونياز به تجزيه موتور يا اوراق کردن آن داشت، به موتور کارت قرمز مي دهند. موتورهاي کارت گرفته به قسمت expert براي بازبيني و باز نگري منتقل مي شوند. اگر مشکل حل شد به همان ايستگاه براي ادامه مسير باز مي گردند در غير اين صورت از خط توليد خارج مي شوند. 1 لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ دوستان عزیز، این مبحث در اینجا به پایان میرسه. بنده 3ماه برای جمع آوری این مطالب وقت صرف کردم، امیدوارم که مفید واقع بشه. درضمن در آینده تمام مطالب را به صورت جمعبندی شده و کاملتر در همینجا در اختیارتون قرار میدم، موفق باشید 1 لینک به دیدگاه
pianist 31129 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 تیر، ۱۳۹۰ ممنون بابت تاپیک خوبتون... متاسفانه عکسها نمایش داده نمیشن لینک به دیدگاه
sarabit 0 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 بهمن، ۱۴۰۲ مرسی از شما من برای کارم تو اسنپ از سایت های اجاره ماشین، کرایه خودرو 206 انجام میدم مواردی که گفتید خیلی کاربردی بود و بدردم خورد یه دنیا ممنون? لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده