ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2200 سفت کردن چرخ دنده سر ميل لنگ وميل بادامک براي سفت کردن چرخدنده سرميل لنگ 40 تا 50 نيوتون متر تورگ لازم است. براي سفت کردن پيچ ميل بادامک ها 10%-/+40 نيوتون متر تورگ لازم است. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2210 نصب تسمه تايمينگ تسمه تايمينگ را که يک طرف تخت است به دور چرخدنده ها و پيليون نصب شده و پين موقعيت دهنده را از چرخدنده خارج مي کنند لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2220 چرخاندن ميل لنگ و تنظيم پولي تسمه سفت کن آن پولي تسمه سفت کن را تنظيم کرده و با چرخاندن ميل لنگ ميزان تورگ متحمل را کنترل مي کنند. در اين مرحله ميل لنگ را 10دور مي گردانند.t=19 to 23Nm لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2230 نصب درپوش بالايي و پاييني محفظه تايمينگ در اينجا درپوش بوسيله 6عدد پيچ به کناره بدنه موتور بر روي محفظه تايمينگ نصب مي شود. محفظه بالايي و پاييني از قبل سرهم مي شوند. ايستگاه 2240 نصب دسته موتور(اين ايستگاه تنها در هنگام توليد TU5 کار برد دارد.) لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2080 دوران پالت از اين ايستگاه و تا چند ايستگاه جلوتر به دليل راحتي کار و نصب ديگر اجزاء ، خط توليد با افق زاويه 20 درجه مي گيرد. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2090 نصب چرخ لنگر در خارج از خط اصلي سه عدد پين موقعيت دهنده بر روي صفحه کلاچ و ورودي فلايويل (چرخ محور) نصب مي شود. صفحه کلاچ و ورودي فلايويل نصب شده و پيچهاي آن به صورت دستي بسته مي شود.در انتها موقعيت فلايويل پايين کنترل چک مي شود. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2100 سفت کردن 6عدد پيچ چرخ محور ( فلايويل) پيچها به طور اتوماتيک و سه به سه سفت مي شوند.t=60 to 70 Nm لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2110 نصب کلاچ ديسک بر روي کلاچ نصب شده و توسط اهرم هم مرکز کننده بر روي دهانه فلايويل قرار مي گيرد. اين مجموعه با 6پيچ بسته مي شود. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2120 سفت کردن 6عدد پيچ مکانيزم کلاچ 6عدد پيچ مکانيزم کلاچ بطور اتوماتيک سه به سه سفت شده و بعد از خروج بوسيله اپراتور با ماژيک علامتگزاري مي شود. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه a2130 سيليکون زني محفظه خروجي آب(WOB) دور محفظه بوسيله ربات سيليکون زتي مي شود. اين ايستگاه خارج از خط قرار داشته و قطعه سيليکون زده شده را به ايستگاه 2130 منتقل مي کنند. ايستگاه 2130 نصب محفظه خروجي آب بر روي موتور ميله هم مرکز کننده را خارج کرده و محفظه خروجي آب را نصب مي کنند. 8پيچ بر روي آن نصب مي شود. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2140 پالت به حالت افقي بر مي گردد. ايستگاه 2150 سفت کردن پيچهاي محفظه خروجي آب 8پيچ اين قسمت توسط اپراتور با استفاده از اسپيندل سفت مي شود. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2250 حک کردن شماره موتور توسط ربات در مکان مشخص شده بر روي بدنه موتور شماره و مشخصات آن حک مي شود. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2260 نصب واشر و منيفولد اگزوز دراين ايستگاه واشر،منيفولد اگزوز وگيج روغن(که انتهاي آن بطور جداگانه روغنکاري شده است)نصب مي شوند. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاهb 2280 بستن فيلتر روغن بعد از قرار دادن درپوش پلاستيکي فيلتر روغن بوسيله 4 پيچ به بدنه متصل مي شود. ايستگاه 2280 بستن مهره هاي منيفولد اگزوز بعد از قرار دادن 8عدد واشر ، 8عدد مهره بر روي آن بصورت دستي بوسيله اسپيندل بسته مي شود. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2290 سفت کردن مهره هاي منيفولد اگزوز مهره هاي منيفولد اگزوز توسط ربات و بترتيب حلزوني سفت مي شود. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2270 سفت کردن پيچهاي فيلتر روغن و گيج روغن بوسيله اسپيندل 4 پيچ فيلتر روغن(t=8.5 to 11.5) و تک پيچ گيج روغن(t=6 to 10) سفت مي شود. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2310 نصب قلاب موتور سمت منيفولد هوا، نصب لامبدا سنسور و سفتکردن آن با ترکمتر لامبدا سنسور بر روي منيفولد اگزوز نصب شده و با ترکمتر سفت مي شود.t=40 to 52Nm لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2320 نصب محفظه ورودي هوا ابتدا محفظه ورودي هوا نصب شده، سپس Fuel Ramp بر روي آن قرار مي گيرد. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2330 سفت کردن پيچ و مهره هاي منيفولد سه پيچ منيفولد ، پنج مهره منيفولد و يک مهره فلنج سفت مي شوند. ترتيب سفت کردن مهره هاي منيفولد بصورت زير است. لینک به دیدگاه
ramtinteymouri 203 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 شهریور، ۱۳۸۸ ايستگاه 2340 سفت کردن سه پيچ و مهره هاي منيفولد در ايستگاه اپراتور پيچ و مهره هاي سفت شده در استگاه قبل را مجدداَ چک مي کند. لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده