رفتن به مطلب

معما کده !!


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

میگم اینجا معماها لو نمیره

مثل سوالای کنکور ؟!:6404:

  • پاسخ 223
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

 

چقدر بد چکنویس میکنی همه ی کاغذ حروم میکنی اینقدر میگیم صرفه جویی واسه تو میکیما:w00:

 

:ws44:

 

خب پارسال سال صرفه جویی بود امسال سال کار مضاعفه:ws44:

 

:ws44:

  • Like 1
ارسال شده در
مطمئني ؟ :banel_smiley_4:

 

10 تا 10 ريالي + 5 تا 50 ريالي + 150 تا 1 ريالي = 500 ريال = 50 تومان

 

9 تا 10 ريالي + 5 تا 50 ريالي + 160 تا 1 ريالي = 500 ريال = 50 تومان

 

8 تا 10 ريالي + 5 تا 50 ريالي + 170 تا 1 ريالي = 500 ريال = 50 تومان

 

7 تا 10 ريالي + 5 تا 50 ريالي + .... :banel_smiley_4:

 

 

سلام عزیزم.

آفرین, این رابطه درسته درصورتیکه محدودیتی برای تعداد تمبر ها نداشته باشیم.

ولی تو سوال مطرح شده بود که جمعا 100 تمبر بخرن...

 

این سختش کرده بود!:w16:

و جواب هم با این اوصاف این نخواهد بود!

 

 

 

آهای استارتر حواس خودت کوجاااااااااااااست؟؟؟؟:w00:

برو یه بار دیگه سوالو نیگا کن!

چرا سریع برداشتیش؟؟؟

 

 

 

لابد خودتم نمیدونی جوابارو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :icon_pf (34):

 

 

 

60تا تمبر یک ریالی

39تا تمبر 10 ریالی

1تمبر 50 ریالی

 

 

زیاد بدبختی نداشت. یه کمی باید ساده میشد مسئله. تعداد حالتا خیلی کم میشد. فقط از بین 8حالت :w16:

 

آفرین مدیر جون! (گل)

ارسال شده در
:ws28:

بهروز جان شرمنده رفیق

ولی یاین سوال درست نبود و من ویرایشش کردم

ایشالا سوالای بعدی

:icon_gol:

 

 

چرا انقدر میخندی!!!!!!!!!:w00:

اینا درست حل کردن بابا!!!!

 

 

خدایاااااااااااااااا! :icon_pf (34):

ارسال شده در
چرا انقدر میخندی!!!!!!!!!:w00:

اینا درست حل کردن بابا!!!!

 

 

خدایاااااااااااااااا! :icon_pf (34):

خواهش میکنم شوما اینقد حرص نخورین :girl_yes2:

  • Like 1
ارسال شده در
خواهش میکنم شوما اینقد حرص نخورین :girl_yes2:

 

 

خب چیکار کنم! از راه رسیدم با جواب معمای اولیه دیشب, دیدم جا تره و معما رو برداشته!:w00:

 

نالاحت شدم! :icon_redface:

  • Like 1
ارسال شده در
خب چیکار کنم! از راه رسیدم با جواب معمای اولیه دیشب, دیدم جا تره و معما رو برداشته!:w00:

 

نالاحت شدم! :icon_redface:

اخییییییییی....ایشکال نداره

مهم اینه که تونستی حلش کنی و به خودت ثابت کردی که تونستی :icon_gol:

  • Like 1
ارسال شده در
اخییییییییی....ایشکال نداره

مهم اینه که تونستی حلش کنی و به خودت ثابت کردی که تونستی :icon_gol:

 

میسسی!:ws37:

 

 

:wubpink:

  • Like 1
ارسال شده در
میسسی!:ws37:

 

 

:wubpink:

خواهش میشه

:icon_redface::icon_gol::icon_gol::icon_gol:

ارسال شده در

اون غوله معماهاتونو بیارید میخام بحلم! :ws43:

  • Like 2
ارسال شده در
اون غوله معماهاتونو بیارید میخام بحلم! :ws43:

ساعت 9.5 شب سميه جون.:w16:

  • Like 1
ارسال شده در
ساعت 9.5 شب سميه جون.:w16:

 

اوکی اگه درس نخوندم آن میشم!! :Ghelyon:

  • Like 1
ارسال شده در
اوکی اگه درس نخوندم آن میشم!! :Ghelyon:

به خاطر درس گذاشتيم شب كه همه تو روز بخونن درساشونو،شب كه ديگه مخه نميكشه بيان اينجا!:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
به خاطر درس گذاشتيم شب كه همه تو روز بخونن درساشونو،شب كه ديگه مخه نميكشه بيان اينجا!:ws3:

 

فک کنم من برعکسه همه ام!! :ws43:

آخه من شبا فخط درس میخونم!! درس با تلوزیون چه حالیه!! :Ghelyon:

  • Like 2
ارسال شده در
فک کنم من برعکسه همه ام!! :ws43:

آخه من شبا فخط درس میخونم!! درس با تلوزیون چه حالیه!! :Ghelyon:

icon_biggrin.gif

ارسال شده در
icon_biggrin.gif

 

:ws47:

ارسال شده در
اون جیه که میره هیچ وقت برنمی گرده

عمر و زمان

:ws44:

 

خب پارسال سال صرفه جویی بود امسال سال کار مضاعفه:ws44:

 

:ws44:

:banel_smiley_4:

اون غوله معماهاتونو بیارید میخام بحلم! :ws43:

:banel_smiley_4:

اوکی اگه درس نخوندم آن میشم!! :Ghelyon:

امشب 3 قسمت افسانه ی افسونگرو میده هااا نیاااا

به خاطر درس گذاشتيم شب كه همه تو روز بخونن درساشونو،شب كه ديگه مخه نميكشه بيان اينجا!:ws3:

داداش من پبا میخونم الان بیکارم خو

یعنی چی

چرا به جوونا فرصت نمیدیدن

  • Like 1
ارسال شده در
عمر و زمان

 

:banel_smiley_4:

 

:banel_smiley_4:

 

امشب 3 قسمت افسانه ی افسونگرو میده هااا نیاااا

 

 

:Ghelyon:

  • Like 1
ارسال شده در
:Ghelyon:

قیلون بزار اونور بیا یه سیگاری بزنیم:banel_smiley_52:

  • Like 2
ارسال شده در

الان سهیل میاد بساطتونو می ندازه بیرون :ws3:

سیگارررررررررررررر :icon_pf (34):

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...