رفتن به مطلب

مرجع:آمادگی خود را برای ملحق شدن به تیم ترجمه تالار مکانیک اعلام کنید


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

با سلام

همانگونه که دوستان در جریان هستند تالار مکانیک تصمیم داره یه تیم ترجمه تشکیل بده و در قالب اون به ترجمه متون تخصصی بپردازه.

اولین متن هم به اشتراک گذاشته شد و با اعلام امادگی اعضا کار ترجمه شروع شد.

اما در این مسیر ما متوجه شدیم که برای انجام این کار گروهی نیاز به فضایی است که بشه هماهنگی ها رو در اونجا انجام داد.

بر این اساس مدیریت تالار تصمیم گرفتند که این هماهنگی ها در بخش ویژه صورت بگیره و ماحصل کار در اختیار سایر دوستان قرار بگیره.

بنابراین بار دیگه از شما دوستان خواهشمندم که آمادگی خود رو برای عضویت در این تیم اعلام نمایید تا پس از بررسی مدیریت امکان دسترسی شما را فراهم نماید.

تقسیم بندی کارها در آن تاپیک صورت میگیرد بنابراین در این تاپیک شما فقط تمایل خود را به عضویت مطرح نمایید.

تذکر1:هر گونه اسپم در این تاپیک بنا به قوانین تاپیکهای مرجع در تالار مکانیک حذف خواهد شد.ضمنا هرگونه سوالی مد نظرتان است در همین تاپیک مطرح نمایید

تذکر2:کاربرانی که نام خود را برای عضویت در تیم ترجمه اعلام میکنند باید در تالار مکانیک فعالیت مداوم سازنده داشته باشند تا دسترسی آنها برای بخش ویژه فعال شود(برای کاربران غیر فعال بدین عنوان اجازه دسترسی به بخش ویژه صادر نمیشود چون آن بخش مانند سایر بخش ها که کاربران غیر فعال در آنها نقش مصرف کننده را دارند،نیست)

با تشکر:icon_gol::ws2:

  • Like 8
  • پاسخ 41
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

سلام

من قبلا توضیح دادم . ولی خوب من هستم . فقط متن های انتخابی متنی باشه که ارزش زمان صرف کردن رو داشته باشه . هر متنی بود .چند روز زمان بزارید .اعضا بخونن ورای بدن که ترجمه بشه یا نه .

با تشکر

  • Like 7
ارسال شده در
سلام

من قبلا توضیح دادم . ولی خوب من هستم . فقط متن های انتخابی متنی باشه که ارزش زمان صرف کردن رو داشته باشه . هر متنی بود .چند روز زمان بزارید .اعضا بخونن ورای بدن که ترجمه بشه یا نه .

با تشکر

سلام.بله کاملا صحبتاتون درسته:icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در

در مورد مقالاتی که مربوط به رشته مواد می شود، روی من هم حساب کنید.

 

هر چند که تیم های ترجمه باید در تمامی تالارها راه بیفته، با این حال انجام کارهای مشترک، ارتباط تالارهای مختلف رو با یکدیگر بیشتر می کند.

 

 

 

:icon_gol:

  • Like 6
  • 5 هفته بعد...
ارسال شده در

هستم! TAEL_SmileyCenter_Misc2%20%28135%29.gif

  • Like 6
ارسال شده در
هستم! tael_smileycenter_misc2%20%28135%29.gif

مقاله هم آمادست واسه ترجمه.تشریف ببرید

  • Like 3
ارسال شده در
wassat.gif
  • Like 2
ارسال شده در

منم باشم؟؟ :ws52:

  • Like 4
ارسال شده در
منم باشم؟؟ :ws52:

بله.شما هم در ترجمه متن جدید که اتفاقا برای بچه های ساخت شرکت کنید.

  • Like 2
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

خیلی دوست دارم باشم

ولی برای بعد از امتحانام

الان درگیر خوندن هستم

:ws37:

  • Like 2
ارسال شده در

من هم زبانم بد نیست تا حدی می تونم کمکتون کنم.

  • Like 3
ارسال شده در

با تشکر از دوستان.انشالله بعد از اتمام امتحانات متن جدید برای ترجمه قرار داده میشود

موفق باشید

  • Like 3
  • 3 هفته بعد...
ارسال شده در

خیلی دوست دارم باشم

  • Like 2
ارسال شده در
خیلی دوست دارم باشم

ایشالا اواسط تیرماه متنی رو برای ترجمه اعلام میکنیم

تا اون موقع کسانی که اعلام آمادگی کردن فعالیتشون رو بیشتر کنن تا دسترسی اونها به بخش ویژه باز بشه

شرط اصلی شرکت کردن در ترجمه متون تخصصی مکانیک ورود به بخش وِیژه تالار هستش که فقط افراد تلاشگر و با ثبات تالار به اون قسمت دسترسی پیدا میکنن

موفق باشید

  • Like 2
ارسال شده در

اگر نیاز بود منم میتونم کمک کنم

  • Like 3
ارسال شده در

اگر نیاز بود منم میتونم کمک کنم

وحید جان صد در صد نیاز هست که شما هم باشی

امیدورام تا ماه آینده شما هم جزء فعالترین کاربران تالار باشی که بتونی به بخش ویزه راه پیدا کنی و اونجا عالیتر عمل کنی

  • Like 3
  • 5 هفته بعد...
ارسال شده در

منم هستم...

  • Like 3
ارسال شده در
منم هستم...

 

نینی تو مکانیکی؟

جل الخالق!!

راستی بچه ها اگه حالشو دارین یه سری فایل بزارین ببینیم چه موضوعی برا ترجمه بهتره

  • Like 3
ارسال شده در
نینی تو مکانیکی؟

جل الخالق!!

راستی بچه ها اگه حالشو دارین یه سری فایل بزارین ببینیم چه موضوعی برا ترجمه بهتره

من میگم متمرکز کار کنیم....

تجربه بهم نشون داده که متمرکز کار کنیم نتیجش به دردمون میخوره....:rose:

  • Like 2
ارسال شده در

کسانی که از یک ماه گزشته آمادگی خودشونو اعلام کردن و اعضای فعلی تیم ترجمه مکانیک هستند

1.s.f

fluid2008.2

eng.esmail.3

conopus.4

butterfly_majid.5

En-mechanic.6

nini .7

amin 202.8

  • Like 2

×
×
  • اضافه کردن...