M!Zare 48041 ارسال شده در 16 تیر، 2010 با سلام همانگونه که دوستان در جریان هستند تالار مکانیک تصمیم داره یه تیم ترجمه تشکیل بده و در قالب اون به ترجمه متون تخصصی بپردازه. اولین متن هم به اشتراک گذاشته شد و با اعلام امادگی اعضا کار ترجمه شروع شد. اما در این مسیر ما متوجه شدیم که برای انجام این کار گروهی نیاز به فضایی است که بشه هماهنگی ها رو در اونجا انجام داد. بر این اساس مدیریت تالار تصمیم گرفتند که این هماهنگی ها در بخش ویژه صورت بگیره و ماحصل کار در اختیار سایر دوستان قرار بگیره. بنابراین بار دیگه از شما دوستان خواهشمندم که آمادگی خود رو برای عضویت در این تیم اعلام نمایید تا پس از بررسی مدیریت امکان دسترسی شما را فراهم نماید. تقسیم بندی کارها در آن تاپیک صورت میگیرد بنابراین در این تاپیک شما فقط تمایل خود را به عضویت مطرح نمایید. تذکر1:هر گونه اسپم در این تاپیک بنا به قوانین تاپیکهای مرجع در تالار مکانیک حذف خواهد شد.ضمنا هرگونه سوالی مد نظرتان است در همین تاپیک مطرح نمایید تذکر2:کاربرانی که نام خود را برای عضویت در تیم ترجمه اعلام میکنند باید در تالار مکانیک فعالیت مداوم سازنده داشته باشند تا دسترسی آنها برای بخش ویژه فعال شود(برای کاربران غیر فعال بدین عنوان اجازه دسترسی به بخش ویژه صادر نمیشود چون آن بخش مانند سایر بخش ها که کاربران غیر فعال در آنها نقش مصرف کننده را دارند،نیست) با تشکر:ws2: 8
S.F 24933 ارسال شده در 16 تیر، 2010 سلام من قبلا توضیح دادم . ولی خوب من هستم . فقط متن های انتخابی متنی باشه که ارزش زمان صرف کردن رو داشته باشه . هر متنی بود .چند روز زمان بزارید .اعضا بخونن ورای بدن که ترجمه بشه یا نه . با تشکر 7
M!Zare 48041 سازنده ارسال شده در 16 تیر، 2010 سلام من قبلا توضیح دادم . ولی خوب من هستم . فقط متن های انتخابی متنی باشه که ارزش زمان صرف کردن رو داشته باشه . هر متنی بود .چند روز زمان بزارید .اعضا بخونن ورای بدن که ترجمه بشه یا نه . با تشکر سلام.بله کاملا صحبتاتون درسته 4
Peyman 16150 ارسال شده در 16 تیر، 2010 در مورد مقالاتی که مربوط به رشته مواد می شود، روی من هم حساب کنید. هر چند که تیم های ترجمه باید در تمامی تالارها راه بیفته، با این حال انجام کارهای مشترک، ارتباط تالارهای مختلف رو با یکدیگر بیشتر می کند. 6
M!Zare 48041 سازنده ارسال شده در 16 مرداد، 2010 منم باشم؟؟ بله.شما هم در ترجمه متن جدید که اتفاقا برای بچه های ساخت شرکت کنید. 2
Mr. Specific 43573 ارسال شده در 30 مرداد، 2010 خیلی دوست دارم باشم ولی برای بعد از امتحانام الان درگیر خوندن هستم 2
M!Zare 48041 سازنده ارسال شده در 31 مرداد، 2010 با تشکر از دوستان.انشالله بعد از اتمام امتحانات متن جدید برای ترجمه قرار داده میشود موفق باشید 3
EN-EZEL 13039 ارسال شده در 18 شهریور، 2010 خیلی دوست دارم باشم ایشالا اواسط تیرماه متنی رو برای ترجمه اعلام میکنیم تا اون موقع کسانی که اعلام آمادگی کردن فعالیتشون رو بیشتر کنن تا دسترسی اونها به بخش ویژه باز بشه شرط اصلی شرکت کردن در ترجمه متون تخصصی مکانیک ورود به بخش وِیژه تالار هستش که فقط افراد تلاشگر و با ثبات تالار به اون قسمت دسترسی پیدا میکنن موفق باشید 2
EN-EZEL 13039 ارسال شده در 18 شهریور، 2010 اگر نیاز بود منم میتونم کمک کنم وحید جان صد در صد نیاز هست که شما هم باشی امیدورام تا ماه آینده شما هم جزء فعالترین کاربران تالار باشی که بتونی به بخش ویزه راه پیدا کنی و اونجا عالیتر عمل کنی 3
spow 44202 ارسال شده در 18 مهر، 2010 منم هستم... نینی تو مکانیکی؟ جل الخالق!! راستی بچه ها اگه حالشو دارین یه سری فایل بزارین ببینیم چه موضوعی برا ترجمه بهتره 3
beautiful_life 1369 ارسال شده در 18 مهر، 2010 نینی تو مکانیکی؟جل الخالق!! راستی بچه ها اگه حالشو دارین یه سری فایل بزارین ببینیم چه موضوعی برا ترجمه بهتره من میگم متمرکز کار کنیم.... تجربه بهم نشون داده که متمرکز کار کنیم نتیجش به دردمون میخوره....:rose: 2
EN-EZEL 13039 ارسال شده در 21 مهر، 2010 کسانی که از یک ماه گزشته آمادگی خودشونو اعلام کردن و اعضای فعلی تیم ترجمه مکانیک هستند 1.s.f fluid2008.2 eng.esmail.3 conopus.4 butterfly_majid.5 En-mechanic.6 nini .7 amin 202.8 2
ارسالهای توصیه شده