Gizmo 5887 ارسال شده در 26 دی، 2011 به دادم برس هم عالیه میشه زمین خورد و گریه نکرد بدادم برس بهترین نارفیق هنوزم به دستای تو عاشقم هنوز عاشقم با یه زخم عمیق تو این روزهای سیاه و کسل دلم خیسه از حس بارون شدن تورو جون هرکی که بش مومنی فقط امشبو حرف رفتن نزن تو این روزهای سیاه و مریض فقط یکمی چای واسه من بریز 3
ارسالهای توصیه شده