shadmehrbaz 24772 ارسال شده در 14 تیر، 2010 موسیقی تیتراژ فیلم طهران تهران با صدای رضا یزدانی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 9
ooraman 22216 ارسال شده در 14 آذر، 2011 خیلی این فیلم و دوست داشتم مخصوصا اپیزود دومشو توصیه میکنم بقیه هم ببیننش رضا یزدانی رو هم خیلی دوس دارم ... 5
Gizmo 5887 ارسال شده در 14 آذر، 2011 اگه عاشقت نبودم پا نمی داد این ترانه بیخیال بدبیاری,زنده باد این عاشقانه 5
vergil 11695 ارسال شده در 14 آذر، 2011 . برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4
ooraman 22216 ارسال شده در 14 آذر، 2011 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام :flowerysmile: مرسییییییییییییییییی 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 14 آذر، 2011 خیلی این فیلم و دوست داشتم مخصوصا اپیزود دومشوتوصیه میکنم بقیه هم ببیننش رضا یزدانی رو هم خیلی دوس دارم ... من 1 هفته هرروز این آهنگو گوش میکردم اگه عاشقت نبودم پا نمی داد این ترانهبیخیال بدبیاری,زنده باد این عاشقانه واقعا راست میگن آدم نباید عقلشو دست بچه ها بده...... :zadan: من فکر کردم چه آهنگ جذابیه همه تعریفشو میکنند،الکی 6M دانلود کردم..... آهنگ به این چرندنی نشنیده بودم،اخه کجاش جذاب بود. 3
DCBA 8191 ارسال شده در 14 آذر، 2011 واقعا راست میگن آدم نباید عقلشو دست بچه ها بده...... :zadan: من فکر کردم چه آهنگ جذابیه همه تعریفشو میکنند،الکی 6M دانلود کردم..... آهنگ به این چرندنی نشنیده بودم،اخه کجاش جذاب بود. میشه یکی لیریکسشو بزاره!!! این حاج اقا نافرم شاکیه! 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 14 آذر، 2011 میشه یکی لیریکسشو بزاره!!! این حاج اقا نافرم شاکیه! یارو داشت روضه میخوند..... من فقط با زلم زیمبو حال میکنم. خودت در فرصت مقتضی دانلود کن و گوش بده. 2
DCBA 8191 ارسال شده در 14 آذر، 2011 یارو داشت روضه میخوند..... من فقط با زلم زیمبو حال میکنم. خودت در فرصت مقتضی دانلود کن و گوش بده. بی ادب من متنشو خواستم نه خودشو! حالا سوختی 6 مگ از دست دادی دلیل نمیشه زبون درازی کنی! 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 14 آذر، 2011 بی ادب من متنشو خواستم نه خودشو! حالا سوختی 6 مگ از دست دادی دلیل نمیشه زبون درازی کنی! شنیدن کی بود مانند دیدن؟!! :JC_thinking: اینترنت ما نامحدوده،6 مگ فدای یک تار موی شهرام شب پره با آهنگ های شادش. چون به امید شنیدن یک آهنگ زیبا دانلود کردم، از سرکوب شدن امیدم در نطفه، اندوهگینم. 3
Gizmo 5887 ارسال شده در 14 آذر، 2011 واقعا راست میگن آدم نباید عقلشو دست بچه ها بده...... :zadan: من فکر کردم چه آهنگ جذابیه همه تعریفشو میکنند،الکی 6M دانلود کردم..... آهنگ به این چرندنی نشنیده بودم،اخه کجاش جذاب بود. آقای اسی سلیقه ها متفاوته:icon_razz: ازین به بعدم عقلتونو بسپرید دست آدم بزرگا...من یکی با بچگیم خوشم!!:(2310): آدم بزرگ!:w589: 3
vergil 11695 ارسال شده در 14 آذر، 2011 میشه یکی لیریکسشو بزاره!!! این حاج اقا نافرم شاکیه! حوصله ندارم اما، همه ي قصه رو مي گم همه ي قصه رو حتي، اونجايي که دوست ندارم بذار صحبت کنيم اين بار،جاي اينکه بنويسيم راجع به دو جين سوال، يه سري نقطه بدخيم مي دونم که ديگه مُردم، مرگ من موقتي نيست اين جواز دفن و کفنه، يه صداي لعنتي نيست توي اين بهبهه ي شک، وسط اين همه بحران خودمو گوشه ي آسفالت ، جا گذاشتم تو اتوبان ژست بي خوابي و منگي، واسه من نگير دوباره کسي که جلوت نشسته ، عصبي و لت و پاره من ديگه اصلا نمي خوام، تيغو رو رگم بِسُرَم پايتخت دود و گوگرد، قهرمان قصه من اگه عاشقت نبودم، پا نمي داد اين ترانه بي خيال بد بياري، زنده باد اين عاشقانه خط موشکو تو دستت، نسل من خط کشي مي کرد واسه انفجار قلبت، شعر من خودکشي مي کرد جعبه جعبه استخونو،غم پرچماي بي باد کودکيه نسل ما رو به قرنطينه فرستاد من با زندگيو و شعرم، يا با تو شوخي نداشتم واسه تو شوخي بوديم ما، خيلي تلخه سرنوشتم حالا هي غلط بگير از، ديکته هاي نا نوشتم يا که اوراق بهادار بده جاي سرنوشتم اگه عاشقت نبودم، پا نمي داد اين ترانه بي خيال بد بياري، زنده باد اين عاشقونه بين اين صدتا اتوبان، يه مسير منحني نيست که کسي پشت سرم هي، نده فرمان واسه ايست وقتي آژيرو کشيدن توي گوش لت و پارم خودم عين بمب دستي، شعرمم شد انفجارم يه نفر رو در و ديوار، خون خاطره مي پاشه يه نفر که ميگه اينبار، بذار انگشتو رو ماشه خيلي ساده نرسيديم، سر صحنه واسه اجرا انگاري که محض خنده، گرگه زد به گله ما اگه چيزيو نگفتم توي خاطرم نمونده متاسفم که ذهنم ، خاک قصه رو تکونده تسمه ي دلم بريدو، من از اون دقيقه لالم يه سري تصوير موهوم ، ساخته مي شه تو خيالم ببين اين زخماي کهنه، ديگه پانسمان نمي شن شدن عين تير آخر ، وسط جمجمه من منزوي شو توي قلبت،ياد کارون شب دجله سر کوچه هاي بن بست، ياد حجله پشت حجره بچه هاي خاک و بارون، يادته ريختن تو ميدون مادراشون پشت شيشه، پدراشون ته دالون پس چرا با تو غريبست، نسل بي خاطره ي من يادمون نيست که چه جوري، واسه همديگه مي مُردن پاش بيفته باز دوباره، روي مغربت مي بارم باز توي منطقه ي مين ، دست و پامو جا مي ذارم اگه عاشقت نبودم، پا نمي داد اين ترانه بي خيال بد بياري، زنده باد اين عاشقانه اسم پايتختو با خون ، مي نويسم واسه يادداشت تنها چيزي که تو دنيا، روي پاهام نگهم داشت سر و ته کنم تو جاده، مقصدم تهش همين جاست وسط برجاي تهرون، ازدحام شعر و روياست مي گذره اين روزا از ما، ما هم از گلايه هامون عادي مي شن اين حوادث ، اگه سختن اگه آسون توي پاييزه مجاور، وسطاي ماه آذر شد قرارمون که با هم، بزنيم به سيم آخر. 8
ooraman 22216 ارسال شده در 15 آذر، 2011 واقعا راست میگن آدم نباید عقلشو دست بچه ها بده...... من فکر کردم چه آهنگ جذابیه همه تعریفشو میکنند،الکی 6M دانلود کردم..... آهنگ به این چرندنی نشنیده بودم،اخه کجاش جذاب بود. از بس که تو بی سلیقه ای میشه یکی لیریکسشو بزاره!!! این حاج اقا نافرم شاکیه! ویرژیل برات گذاشت ....بخون ببین چرنده؟ تازه با اهنگ زیباترم هست شنیدن کی بود مانند دیدن؟!! :JC_thinking: اینترنت ما نامحدوده،6 مگ فدای یک تار موی شهرام شب پره با آهنگ های شادش. چون به امید شنیدن یک آهنگ زیبا دانلود کردم، از سرکوب شدن امیدم در نطفه، اندوهگینم. از بس که تو بی سلیقه ای :zadan: راستی فیلمش و بگیر نگاه کن ....اون موقع این اهنگ برات جذاب تر میشه (تاکید میکنم ....اپیزود دوم) 2
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 15 آذر، 2011 فک کنم منم بد سلیقه ام اصن خوشم نیومد! فقط ازین یه تیکش خوشم اومدد (اگه عاشقت نبودم و....... و زنده باد این عاشقانه) همین!!! 2
shadmehrbaz 24772 مالک ارسال شده در 15 آذر، 2011 تاپیک زیرخاکی میارید بالا مرسی vergil به خاطر لینک دانلود ، پست اول رو ویرایش کردم به هر حال رضا یزدانی سبک خاصی داره که ممکنه مورد پسند همه واقع نشه ، من این آهنگو دوست داشتم 6
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 26 دی، 2011 واقعا راست میگن آدم نباید عقلشو دست بچه ها بده...... :zadan: من فکر کردم چه آهنگ جذابیه همه تعریفشو میکنند،الکی 6M دانلود کردم..... آهنگ به این چرندنی نشنیده بودم،اخه کجاش جذاب بود. عمو برو دیگه راجع به یزدانی حرف نزنیا:vahidrk: 2
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 26 دی، 2011 به نظر من بهترین تیکش اینه.این تیکه رو قشنگ هم میخونه يه نفر رو در و ديوار، خون خاطره مي پاشه يه نفر که ميگه اينبار، بذار انگشتو رو ماشه خيلي ساده نرسيديم، سر صحنه واسه اجرا انگاري که محض خنده، گرگه زد به گله ما 1
ارسال های توصیه شده