رفتن به مطلب

وقتی از یه نفر ناراحت یا عصبانی هستم دوست دارم ...


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
من وقتی از دست کسی عصبانی میشم از الگوی خاصی پیروی نمیکنم، معمولن بلند بلند با خودم صحبت میکنم و به طرف بد و بیراه میگم و مثلن اگه تو خونه باشم یا جایی که در داشته باشه درا رو محکم میکوبم و خارج میشم و اگه ........

آخرین دفه ای که شدیدن عصبانی شدم، چون نمیتونستم به اون شخص مشت بزنم، مشتمو زدم به دیوارو اونقدر محکم مشت زدم(مثل گراز بودم خب :)) که دوتا از استخونای کف دستم (دوتای کوچیک) شکست.

دو تا عمل جراحی رو دستم انجام شد که تو عمل آخرش با پین استخونامو کنار هم نگه داشتن و همین چند روز پیش بازش کردن...ولی دلم نسوخت چون یارو داشت زور میگفت. الانم یه احترام خاصی برام قائله.:ws3:

از اون موقع فهمیدم که هنگام عصبانیت اصلن باید از محلش خارج شد و بهش فکرم نکرد.

 

:w58::w58::w58:

  • Like 4
  • پاسخ 74
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

معمولا خیلی عصبانی نمیشم. اگه طرف از نزدیکانم باشه، شاید یه داد سرش بزنم. :hanghead:

 

ولی در مقابل غریبه تر ها، سکوت. ولی از رفتارم نشون میدم ناراحتم.:whistles:

  • Like 10
ارسال شده در

من خیلی به ندرت عصبانی میشم, امممممماااا

وای به روزی که عصبانی بشم (البته تو اون حالت هم تا سرحد توانم خودم رو کنترل میکنم)

:whistle:

  • Like 7
ارسال شده در

فقط لال شه و جلوی چشام نباشه...چون خیلی بد عصبانی می شم ..خیلی

  • Like 8
ارسال شده در

سلام. منم سر خودم خالی میکنم یا میشینم گریه میکنم. یا با یکی از دوستای نزدیکم درد و دل میکنم:sigh:

  • Like 9
ارسال شده در

بستگی باشه طرفم کی باشه اگه ناراحت باشم کلا مجبور میشم نهایتش یه جای خلوت گیر بیارم گریه کنم

وقتی عصبانی میشم طرف نزدیکانم باشه شروع میکنم دعوا و دادو بداد نزدیکانم نباشه سکوت میکنم تا به موقع جواب طرفو بدم

  • Like 9
ارسال شده در

من که اگه عصبانی بشم ... دوست دارم طرفو بزنمش که از حال بره:w000: ... ولیی تا الان موقعیتش پیش نیومده :banel_smiley_4:

سعی میکنم اون زمان هیچ حرفی نزنم که بعد پشیمون شم ... ولی از خودم باشم دوست دارم جنازش کنم :whistle:

  • Like 8
ارسال شده در
بستگی باشه طرفم کی باشه اگه ناراحت باشم کلا مجبور میشم نهایتش یه جای خلوت گیر بیارم گریه کنم

وقتی عصبانی میشم طرف نزدیکانم باشه شروع میکنم دعوا و دادو بداد نزدیکانم نباشه سکوت میکنم تا به موقع جواب طرفو بدم

 

 

 

 

 

اینو راست میگه ها. عصبانی که بشه اگه از دوستامون باشه یکم دادو بیداد میکنه.

اما وقتی از یه فرد خاص ناراحته نمیشه طرفش رفت:sad0:

  • Like 8
ارسال شده در

اگه موضوعی ناراحتم کنه سکوت میکنم

 

خیلی دیر عصبانی میشم ولی وای به روزی که عصبی بشم.بسته به اینکه طرف کی باشه داد میزنم.و بی منطق هم میشم

  • Like 8
ارسال شده در
اینو راست میگه ها. عصبانی که بشه اگه از دوستامون باشه یکم دادو بیداد میکنه.

اما وقتی از یه فرد خاص ناراحته نمیشه طرفش رفت:sad0:

 

اصلا تابلو نبود عزیزم ، خودتو ناراحت نکنیا :ws28:

  • Like 5
ارسال شده در

همین الان یکی تو همین انجمن عصبیم کرد. فقط رفتم به یکی از دوستای انجمنم گفتم:icon_redface:

  • Like 7
ارسال شده در
من وقتی از دست کسی عصبانی میشم از الگوی خاصی پیروی نمیکنم، معمولن بلند بلند با خودم صحبت میکنم و به طرف بد و بیراه میگم و مثلن اگه تو خونه باشم یا جایی که در داشته باشه درا رو محکم میکوبم و خارج میشم و اگه ........

آخرین دفه ای که شدیدن عصبانی شدم، چون نمیتونستم به اون شخص مشت بزنم، مشتمو زدم به دیوارو اونقدر محکم مشت زدم(مثل گراز بودم خب :)) که دوتا از استخونای کف دستم (دوتای کوچیک) شکست.

دو تا عمل جراحی رو دستم انجام شد که تو عمل آخرش با پین استخونامو کنار هم نگه داشتن و همین چند روز پیش بازش کردن...ولی دلم نسوخت چون یارو داشت زور میگفت. الانم یه احترام خاصی برام قائله.:ws3:

از اون موقع فهمیدم که هنگام عصبانیت اصلن باید از محلش خارج شد و بهش فکرم نکرد.

 

 

ما کلاً مخلص شما هم هستیم.:girlhi:

گفتم در جریان باشی.

خدا پشت و پناه شما باشد.

  • Like 6
ارسال شده در

کلاً عصبانی کردن من کار حضرت فیله.

خیلی کم عصبانی میشم.

ولی اگه عصبانی شم اصلاً رودرواسی و اینا ندارم، قشنگ با طرف با حفظ خونسردی جر و بحث کاملی میکنم.

تو اوج عصبانیت و بحث خیلی خونسرد به دعوا ادامه میدم. بعضی موقع ها خودم خندم میگیره از این همه خونسردی.

  • Like 5
ارسال شده در
اینو راست میگه ها. عصبانی که بشه اگه از دوستامون باشه یکم دادو بیداد میکنه.

اما وقتی از یه فرد خاص ناراحته نمیشه طرفش رفت:sad0:

بیا شاهد از غیب رسید:hapydancsmil::whistle: اون فرد خاص هم اول اسمش حامده مگه نه؟:hanghead:

  • Like 3
ارسال شده در
بیا شاهد از غیب رسید:hapydancsmil::whistle: اون فرد خاص هم اول اسمش حامده مگه نه؟:hanghead:

 

:w58:

  • Like 1
ارسال شده در
همین الان یکی تو همین انجمن عصبیم کرد. فقط رفتم به یکی از دوستای انجمنم گفتم:icon_redface:

صبا اونیکه عصبانیت کرد منکه نبودم؟:ws52:

  • Like 2
ارسال شده در
:w58:

چیه خو:ws52::whistle:

  • Like 2
ارسال شده در
کلاً عصبانی کردن من کار حضرت فیله.

خیلی کم عصبانی میشم.

ولی اگه عصبانی شم اصلاً رودرواسی و اینا ندارم، قشنگ با طرف با حفظ خونسردی جر و بحث کاملی میکنم.

تو اوج عصبانیت و بحث خیلی خونسرد به دعوا ادامه میدم. بعضی موقع ها خودم خندم میگیره از این همه خونسردی.

اگه اون آدم زبون ن... باشه چی بازم باهاش خونسرد حرف میزنی؟؟؟

  • Like 3
ارسال شده در
چیه خو:ws52::whistle:

 

تشابه اسمی :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
اگه اون آدم زبون ن... باشه چی بازم باهاش خونسرد حرف میزنی؟؟؟

 

اتفاقاً تمام لذتش به اینه که طرف زبون نفهم باشه.

چون من کلاً عصبانی که نمیشم واسه تنوع بحث میکنم.

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...