B nam o neshan 12214 ارسال شده در 10 دی، 2012 من وقتی از دست کسی عصبانی میشم از الگوی خاصی پیروی نمیکنم، معمولن بلند بلند با خودم صحبت میکنم و به طرف بد و بیراه میگم و مثلن اگه تو خونه باشم یا جایی که در داشته باشه درا رو محکم میکوبم و خارج میشم و اگه ........آخرین دفه ای که شدیدن عصبانی شدم، چون نمیتونستم به اون شخص مشت بزنم، مشتمو زدم به دیوارو اونقدر محکم مشت زدم(مثل گراز بودم خب :)) که دوتا از استخونای کف دستم (دوتای کوچیک) شکست. دو تا عمل جراحی رو دستم انجام شد که تو عمل آخرش با پین استخونامو کنار هم نگه داشتن و همین چند روز پیش بازش کردن...ولی دلم نسوخت چون یارو داشت زور میگفت. الانم یه احترام خاصی برام قائله. از اون موقع فهمیدم که هنگام عصبانیت اصلن باید از محلش خارج شد و بهش فکرم نکرد. :w58: 4
ghazal1991 1818 ارسال شده در 10 دی، 2012 معمولا خیلی عصبانی نمیشم. اگه طرف از نزدیکانم باشه، شاید یه داد سرش بزنم. ولی در مقابل غریبه تر ها، سکوت. ولی از رفتارم نشون میدم ناراحتم. 10
Mehdi-82 2929 ارسال شده در 10 دی، 2012 من خیلی به ندرت عصبانی میشم, امممممماااا وای به روزی که عصبانی بشم (البته تو اون حالت هم تا سرحد توانم خودم رو کنترل میکنم) 7
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 10 دی، 2012 فقط لال شه و جلوی چشام نباشه...چون خیلی بد عصبانی می شم ..خیلی 8
Saba Heidari 14145 ارسال شده در 10 دی، 2012 سلام. منم سر خودم خالی میکنم یا میشینم گریه میکنم. یا با یکی از دوستای نزدیکم درد و دل میکنم 9
kavirsky25 3694 ارسال شده در 10 دی، 2012 بستگی باشه طرفم کی باشه اگه ناراحت باشم کلا مجبور میشم نهایتش یه جای خلوت گیر بیارم گریه کنم وقتی عصبانی میشم طرف نزدیکانم باشه شروع میکنم دعوا و دادو بداد نزدیکانم نباشه سکوت میکنم تا به موقع جواب طرفو بدم 9
judyabott 8886 ارسال شده در 10 دی، 2012 من که اگه عصبانی بشم ... دوست دارم طرفو بزنمش که از حال بره ... ولیی تا الان موقعیتش پیش نیومده سعی میکنم اون زمان هیچ حرفی نزنم که بعد پشیمون شم ... ولی از خودم باشم دوست دارم جنازش کنم 8
Saba Heidari 14145 ارسال شده در 10 دی، 2012 بستگی باشه طرفم کی باشه اگه ناراحت باشم کلا مجبور میشم نهایتش یه جای خلوت گیر بیارم گریه کنموقتی عصبانی میشم طرف نزدیکانم باشه شروع میکنم دعوا و دادو بداد نزدیکانم نباشه سکوت میکنم تا به موقع جواب طرفو بدم اینو راست میگه ها. عصبانی که بشه اگه از دوستامون باشه یکم دادو بیداد میکنه. اما وقتی از یه فرد خاص ناراحته نمیشه طرفش رفت 8
Farnoosh Khademi 20025 ارسال شده در 10 دی، 2012 اگه موضوعی ناراحتم کنه سکوت میکنم خیلی دیر عصبانی میشم ولی وای به روزی که عصبی بشم.بسته به اینکه طرف کی باشه داد میزنم.و بی منطق هم میشم 8
آریودخت 43941 سازنده ارسال شده در 10 دی، 2012 اینو راست میگه ها. عصبانی که بشه اگه از دوستامون باشه یکم دادو بیداد میکنه.اما وقتی از یه فرد خاص ناراحته نمیشه طرفش رفت اصلا تابلو نبود عزیزم ، خودتو ناراحت نکنیا 5
Saba Heidari 14145 ارسال شده در 10 دی، 2012 همین الان یکی تو همین انجمن عصبیم کرد. فقط رفتم به یکی از دوستای انجمنم گفتم 7
NYC 20977 ارسال شده در 10 دی، 2012 من وقتی از دست کسی عصبانی میشم از الگوی خاصی پیروی نمیکنم، معمولن بلند بلند با خودم صحبت میکنم و به طرف بد و بیراه میگم و مثلن اگه تو خونه باشم یا جایی که در داشته باشه درا رو محکم میکوبم و خارج میشم و اگه ........آخرین دفه ای که شدیدن عصبانی شدم، چون نمیتونستم به اون شخص مشت بزنم، مشتمو زدم به دیوارو اونقدر محکم مشت زدم(مثل گراز بودم خب :)) که دوتا از استخونای کف دستم (دوتای کوچیک) شکست. دو تا عمل جراحی رو دستم انجام شد که تو عمل آخرش با پین استخونامو کنار هم نگه داشتن و همین چند روز پیش بازش کردن...ولی دلم نسوخت چون یارو داشت زور میگفت. الانم یه احترام خاصی برام قائله. از اون موقع فهمیدم که هنگام عصبانیت اصلن باید از محلش خارج شد و بهش فکرم نکرد. ما کلاً مخلص شما هم هستیم.:girlhi: گفتم در جریان باشی. خدا پشت و پناه شما باشد. 6
NYC 20977 ارسال شده در 10 دی، 2012 کلاً عصبانی کردن من کار حضرت فیله. خیلی کم عصبانی میشم. ولی اگه عصبانی شم اصلاً رودرواسی و اینا ندارم، قشنگ با طرف با حفظ خونسردی جر و بحث کاملی میکنم. تو اوج عصبانیت و بحث خیلی خونسرد به دعوا ادامه میدم. بعضی موقع ها خودم خندم میگیره از این همه خونسردی. 5
kavirsky25 3694 ارسال شده در 10 دی، 2012 اینو راست میگه ها. عصبانی که بشه اگه از دوستامون باشه یکم دادو بیداد میکنه.اما وقتی از یه فرد خاص ناراحته نمیشه طرفش رفت بیا شاهد از غیب رسید:hapydancsmil: اون فرد خاص هم اول اسمش حامده مگه نه؟ 3
آریودخت 43941 سازنده ارسال شده در 10 دی، 2012 بیا شاهد از غیب رسید:hapydancsmil: اون فرد خاص هم اول اسمش حامده مگه نه؟ 1
kavirsky25 3694 ارسال شده در 10 دی، 2012 همین الان یکی تو همین انجمن عصبیم کرد. فقط رفتم به یکی از دوستای انجمنم گفتم صبا اونیکه عصبانیت کرد منکه نبودم؟ 2
sahar 91 9480 ارسال شده در 10 دی، 2012 کلاً عصبانی کردن من کار حضرت فیله.خیلی کم عصبانی میشم. ولی اگه عصبانی شم اصلاً رودرواسی و اینا ندارم، قشنگ با طرف با حفظ خونسردی جر و بحث کاملی میکنم. تو اوج عصبانیت و بحث خیلی خونسرد به دعوا ادامه میدم. بعضی موقع ها خودم خندم میگیره از این همه خونسردی. اگه اون آدم زبون ن... باشه چی بازم باهاش خونسرد حرف میزنی؟؟؟ 3
NYC 20977 ارسال شده در 10 دی، 2012 اگه اون آدم زبون ن... باشه چی بازم باهاش خونسرد حرف میزنی؟؟؟ اتفاقاً تمام لذتش به اینه که طرف زبون نفهم باشه. چون من کلاً عصبانی که نمیشم واسه تنوع بحث میکنم. 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری