Cannibal 3349 ارسال شده در 10 دی، 2012 ما کلاً مخلص شما هم هستیم.:girlhi:گفتم در جریان باشی. خدا پشت و پناه شما باشد. نوکرتم داداش...شما با هر کی مشکل داری عکسشو بده خودم برات پاره میکنم 4
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 10 دی، 2012 فقط لال شه و جلوی چشام نباشه...چون خیلی بد عصبانی می شم ..خیلی در ادامه ی این نوشتم این رو هم بگم که ... آذری ها ( متولدین ماه آذر ) 90% افراد منطقی و واقعاً با شعوری هستن... اما هنگام خشم و غضب، بی شعور ترین و بی منطق ترین آدم دنیا میشن! یعنی دقیقاً یک تانک رو فرض کنید که با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت بهتون نزدیک بشه و بزنه له و لوردتون کنه...!:vahidrk: جالبیش هم اینجاست که آذری هایی که کلاً ضعیف و کم زور هستن، وقتی عصبانی میشن، بشدّت خر زور و دیوونه میشن! تا حدی که امکان داره حتی به اموال خودشون یا حتی خودشون هم صدمه برسونن... از آذریه عصبانی انتظار ادب و متانت و احترام رو نداشته باشید!! چون وقتی عصبانی میشه، تنها هدفش پس گرفتن یه حق مسلم و از دست رفتشه! بنابراین پدر و مادر و آبجی داداش و این حرفا رو هم بذارید کنار! حتی معشوقه هاشونم میشن بوق!!! باز هم تأکید میکنم آذری ها به هیچ وجه عصبانی نمیشن جز در مواردی که واقعاً بهشون فشار اومده باشه!!! (خدا اون روز رو نیاره):xbex7jmjnhtbacgrr3x اما شانسی هم که دارید اینه که آذری ها به سرعت نور هم سرد و خاموش میشن... فقط باید به پر و پاشون نپیچید و بذارید عصبانیتشون رو با حرف خالی کنن نه با عمل! لطفاً آتیش بیاریه معرکه رو هم نکنید چون اولین کسی هستید که تو آتیشی که درست میکنید خواهید سوخت 4
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 11 دی، 2012 بستگی به طرفم داره و منافع خودم مثلا یه جاهایی حقتو می خورن ولی اگر داد بزنی اوضاع بدتر میشه اون موقع از در دوستی وارد میشم و با پنبه سرشو می برم یه جاهایی هم اگر داد نزنی کارت پیش نمیره اگثرا ولی سعی می کنم خونسرد باشم جلوش چون میدونم با این حرکت طرف آتیش می گیره 7
Strelitzia 17128 ارسال شده در 11 دی، 2012 با 18 چرخ از روش رد میشم:icon_razz: تو رویا البته ولی بازم کمه 6
hamid_hisystem 6612 ارسال شده در 11 دی، 2012 من اصولا سکوت میکنم چون حرفی میزنم یا حرکتی میکنم که بعدا پشیمون میشم 6
پیرهاید 10193 ارسال شده در 11 دی، 2012 با توجه به تجربیاتی که دارم خشونت جوابگو نیست ، سکوت بهتر است . . . . 5
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 11 دی، 2012 با توجه به تجربیاتی که دارمخشونت جوابگو نیست ، سکوت بهتر است . . . . ایشون که سایلنته کلاً... جدی حامد تا حالا عصبانی شدی؟ 3
آریودخت 43941 سازنده ارسال شده در 11 دی، 2012 ایشون که سایلنته کلاً...جدی حامد تا حالا عصبانی شدی؟ یه ضرب المثل در این مورد هس کاش میشد بگم 1
پیرهاید 10193 ارسال شده در 11 دی، 2012 ایشون که سایلنته کلاً...جدی حامد تا حالا عصبانی شدی؟ خوب شدم گفتم تجربه داشتم عصبانی شدم اما جوابگو نیست . . . . 3
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 11 دی، 2012 ببینید دوستان ما به این کاری نداریم که تو دنیای واقعیت این اتفاق میفته یا نه ، اون حس قلبیتونو بنویسین من حس قلبیم رو نوشتم 2
آریودخت 43941 سازنده ارسال شده در 11 دی، 2012 مثلا؟!؟ شما کار بسیار درست و عاقلانه ای میکنید اما تو رو خدا استارتو بخونید 2
seyed mehdi hoseyni 27121 ارسال شده در 11 دی، 2012 دوست دارم اون لحظه بزنم فکشو بیارم پایین ولی خب معمولا سرمو میندازم پایین میرم... 2
آریودخت 43941 سازنده ارسال شده در 11 دی، 2012 خوب با سیلی صورت شخص مقابل را گلگون کنم ، کافیست؟. . . . 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری