رفتن به مطلب

وقتی از یه نفر ناراحت یا عصبانی هستم دوست دارم ...


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
ما کلاً مخلص شما هم هستیم.:girlhi:

گفتم در جریان باشی.

خدا پشت و پناه شما باشد.

 

 

نوکرتم داداش...شما با هر کی مشکل داری عکسشو بده خودم برات پاره میکنم

  • Like 4
  • پاسخ 74
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
تشابه اسمی :ws3:

بین؟:ws52:

  • Like 1
ارسال شده در
فقط لال شه و جلوی چشام نباشه...چون خیلی بد عصبانی می شم ..خیلی
در ادامه ی این نوشتم این رو هم بگم که ...

 

آذری ها ( متولدین ماه آذر ) 90% افراد منطقی و واقعاً با شعوری هستن...:ws3:

 

اما هنگام خشم و غضب، بی شعور ترین و بی منطق ترین آدم دنیا میشن! یعنی دقیقاً یک تانک رو فرض کنید که با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت بهتون نزدیک بشه و بزنه له و لوردتون کنه...!:vahidrk:

 

جالبیش هم اینجاست که آذری هایی که کلاً ضعیف و کم زور هستن، وقتی عصبانی میشن، بشدّت خر زور و دیوونه میشن!:w02: تا حدی که امکان داره حتی به اموال خودشون یا حتی خودشون هم صدمه برسونن...

 

از آذریه عصبانی انتظار ادب و متانت و احترام رو نداشته باشید!! چون وقتی عصبانی میشه، تنها هدفش پس گرفتن یه حق مسلم و از دست رفتشه! بنابراین پدر و مادر و آبجی داداش و این حرفا رو هم بذارید کنار! حتی معشوقه هاشونم میشن بوق!!!:banel_smiley_4:

 

باز هم تأکید میکنم آذری ها به هیچ وجه عصبانی نمیشن جز در مواردی که واقعاً بهشون فشار اومده باشه!!! (خدا اون روز رو نیاره):xbex7jmjnhtbacgrr3x

 

اما شانسی هم که دارید اینه که آذری ها به سرعت نور هم سرد و خاموش میشن...

 

فقط باید به پر و پاشون نپیچید و بذارید عصبانیتشون رو با حرف خالی کنن نه با عمل! :w000:

 

لطفاً آتیش بیاریه معرکه رو هم نکنید چون اولین کسی هستید که تو آتیشی که درست میکنید خواهید سوخت :w02:

  • Like 4
ارسال شده در

بستگی به طرفم داره و منافع خودم

مثلا یه جاهایی حقتو می خورن ولی اگر داد بزنی اوضاع بدتر میشه اون موقع از در دوستی وارد میشم و با پنبه سرشو می برم

یه جاهایی هم اگر داد نزنی کارت پیش نمیره

اگثرا ولی سعی می کنم خونسرد باشم جلوش چون میدونم با این حرکت طرف آتیش می گیره:w02:

  • Like 7
ارسال شده در

با 18 چرخ از روش رد میشم:icon_razz:

تو رویا البته:banel_smiley_4:

ولی بازم کمه:whistle:

  • Like 6
ارسال شده در

من اصولا سکوت میکنم چون حرفی میزنم یا حرکتی میکنم که بعدا پشیمون میشم:a030:

  • Like 6
ارسال شده در

فحش باید داد:ws37:

  • Like 4
ارسال شده در

با توجه به تجربیاتی که دارم

خشونت جوابگو نیست ، سکوت بهتر است

. . . .

  • Like 5
ارسال شده در
با توجه به تجربیاتی که دارم

خشونت جوابگو نیست ، سکوت بهتر است

. . . .

ایشون که سایلنته کلاً...:ws37:

جدی حامد تا حالا عصبانی شدی؟ :ws52:

  • Like 3
ارسال شده در

چرا هیچکس استارت این موضو رو نمیخونه :4564:

  • Like 1
ارسال شده در
ایشون که سایلنته کلاً...:ws37:

جدی حامد تا حالا عصبانی شدی؟ :ws52:

 

:ws28:

 

یه ضرب المثل در این مورد هس کاش میشد بگم :banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
ایشون که سایلنته کلاً...:ws37:

جدی حامد تا حالا عصبانی شدی؟ :ws52:

 

خوب شدم

گفتم تجربه داشتم عصبانی شدم اما جوابگو نیست

. . . .

  • Like 3
ارسال شده در
:ws28:

 

یه ضرب المثل در این مورد هس کاش میشد بگم :banel_smiley_4:

 

مثلا

؟!؟

  • Like 1
ارسال شده در
ببینید دوستان ما به این کاری نداریم که تو دنیای واقعیت این اتفاق میفته یا نه ، اون حس قلبیتونو بنویسین

من حس قلبیم رو نوشتم :w02:

  • Like 2
ارسال شده در
مثلا

؟!؟

 

شما کار بسیار درست و عاقلانه ای میکنید :w16:

اما تو رو خدا استارتو بخونید :4564:

  • Like 2
ارسال شده در

خوب با سیلی صورت شخص مقابل را گلگون کنم ، کافیست؟

. . . .

  • Like 2
ارسال شده در

دوست دارم اون لحظه بزنم فکشو بیارم پایین ولی خب معمولا سرمو میندازم پایین میرم...

  • Like 2
ارسال شده در
خوب با سیلی صورت شخص مقابل را گلگون کنم ، کافیست؟

. . . .

 

:w58:

 

:sad0:

  • Like 1
ارسال شده در

سلام:icon_razz:

  • Like 1
ارسال شده در

:w420:

:whistle:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...