آریودخت 43941 ارسال شده در 10 دی، 2012 سلام دوستای خوب و عزیزم ازتون میخوام این جمله رو کامل کنید وقتی از یه نفر ناراحت یا عصبانی هستم دوست دارم ... منظورم نهایت عصبانیته ( این ناراحتی یا عصبانیت شاید امروز واست اتفاق افتاده باشه یا در گذشته ) ببینید دوستان ما به این کاری نداریم که تو دنیای واقعیت این اتفاق میفته یا نه ، اون حس قلبیتونو بنویسین .تو پست خودم مثال زدم که ، ممنون :4chsmu1: 26
آریودخت 43941 مالک ارسال شده در 10 دی، 2012 اولیشو خودم میگم ببینید یه وقتایی اون کاری که دوس داری رو نمیتونی انجام بدی اما قلبا و با نهایت وجود و احساست ارزو میکنی که کاش میشد اما بنا به دلایلی باید خودتو کنترل کنی مثلا من همیشه دلم میخواست میشد با همه توانم طرفو گاز میگرفتم 7
Ehsan 112349 ارسال شده در 10 دی، 2012 وقتی از یه نفر عصبانی و ناراحت هستم، فقط باید از اطراف افراد یا محیط عامل ناراحتی بندازم و برم. بی تفاوتی چیزی بود که خیلی دیر یاد گرفتمش و انتقام و کینه هنگام عصبانیت بزرگترین اشتباه. فقط باید عصبانی شد و سر رو پایین انداخت و رفت ........:icon_razz: 16
sahar 91 9480 ارسال شده در 10 دی، 2012 دوست دارم با مشت بزنم تو فکش یه بار خودمو کنترل کردم و با مشتم کوبیدم به دیوار که النگوم شکست خیلی ناراحت شدم :icon_pf (34): پس نتیجه می گیریم خونسرد باشیم و در دل به او بد و بیراه بگوییم تا به خود ضرر نرسانیم 7
آریودخت 43941 مالک ارسال شده در 10 دی، 2012 وقتی از یه نفر عصبانی و ناراحت هستم، فقط باید از اطراف افراد یا محیط عامل ناراحتی بندازم و برم. بی تفاوتی چیزی بود که خیلی دیر یاد گرفتمش و انتقام و کینه هنگام عصبانیت بزرگترین اشتباه. فقط باید عصبانی شد و سر رو پایین انداخت و رفت ........:icon_razz: یه جاهایی کارتون درسته اما فک نمیکنی اگه همیشه اینکارو بکنیم خیلی به نفع خودمون نیس؟ 5
Mr.101 27037 ارسال شده در 10 دی، 2012 من که همیشه سعی میکنم سکوت کنم چون میترسم حرفی بزنم که بعد از زدن اون حرف پشیمون باشم 10
Ehsan 112349 ارسال شده در 10 دی، 2012 یه جاهایی کارتون درسته اما فک نمیکنی اگه همیشه اینکارو بکنیم خیلی به نفع خودمون نیس؟ تصمیم هنگام خشم و عصبانیت، احتمال غیر عقلانی بودنش خیلی خیلی زیاده. موقع عصبانیت اصلا نباید اقدامی کرد، چون حوادثی پیش میاد که دیگه نمیشه جمعش کرد. اما اگر احساس شد حقی خورده شده، بهتره سر فرصت بسته به میزان حق خوری و با آرامش اقدامی صورت بدیم. تجربه های تلخ و شیرینی توی این زمینه دارم. 10
B nam o neshan 12214 ارسال شده در 10 دی، 2012 الان به شدت از دست استاداي طرح يكمون عصبانيم...خيلي خيلي دوست داشتم با دوتا دستام گلوشو مي گرفتم خفش مي كردم!:brodkavelarg:...ولي مي دونم هيچ جوره نميشه... اين پست صرفا جهت تخليه عصبانيت در وضعيت حاد موجود مي باشد(جدي نگيريدش!) 9
*mini* 37779 ارسال شده در 10 دی، 2012 وقتی عصبانی میشم دوست دارم کله طرفو بکَنَم...اما تنها کاری که ازم بر میاد فریاد کشیدنه در اینجور مواقع به شدت لجباز میشم...ینی هر چی بهم میگن این کارو نکن بیشتر لج میکنم بعضی وقتها هم تصمیماتی میگیرم که بعدا خیلی پشیمون میشم...اما دیگه نمیتونم جمعش کنم 7
B nam o neshan 12214 ارسال شده در 10 دی، 2012 من که همیشه سعی میکنم سکوت کنم چون میترسم حرفی بزنم که بعد از زدن اون حرف پشیمون باشم بارها برام پيش اومده ولي هنوز عبرت نگرفتم:5c6ipag2mnshmsf5ju3 3
آریودخت 43941 مالک ارسال شده در 10 دی، 2012 من که همیشه سعی میکنم سکوت کنم چون میترسم حرفی بزنم که بعد از زدن اون حرف پشیمون باشم سعی و تلاش رو ولش کن، اون چیزی که قلبا دوس داری رو بنویس ، چه کار درستی باشه چه اشتباه مثلا B nam o neshan که واقعا اینکار نمیکنه اما گفت و تخلیه شد بارها برام پيش اومده ولي هنوز عبرت نگرفتم:5c6ipag2mnshmsf5ju3 آورین آورین 4
desinger.bardia 2114 ارسال شده در 10 دی، 2012 من بستگی داره اگه طرفم زن باشه و ببینم دعوا میشه بعدش سکوت میکنم و میریزم تو خودم............ اگه زن باشه و بعدش زیاد دعوا نشه داد میزنم............. اگه مرد باشه با عرض تاسف مشت پای چشش ارومم میکنه.............. 10
Mr.101 27037 ارسال شده در 10 دی، 2012 سعی و تلاش رو ولش کن، اون چیزی که قلبا دوس داری رو بنویس ، چه کار درستی باشه چه اشتباه اینطوری که هر کی میخواد طرفا بکشه نه انصافا در اکثر مواقع اینطوری هستم دیگه خیلی عصبانی باشم داد میکشم با همه وجودم 5
victoria_r 7682 ارسال شده در 10 دی، 2012 وقتی از یه نفر ناراحت یا عصبانی هستم دوست دارم بزنمش ولی چون نمیشه ازش دور میشم. گاهی هم اگه خیلی عصبانی باشم بعد از چند دقیقه بغض میکنم. البته دادم زدم چندبار. 8
mahboobeyeshab 1399 ارسال شده در 10 دی، 2012 ناراحتی و عصبانیت با هم فرق دارند! وقتی ناراحت میشم هیچ کاری نمیکنم تو شدت ناراحتی و شوک انقدر زیاد هست که هیچ واکنشی نشون ندم! ممکنه چند ساعت این ناراحتی طول بکشه! اما وقتی عصبانی بشم دیونه میشم و انقدر خود خوری میکنم که با گریه کردن فقط درست میشه.... اگرم کسی حقمو بخوره ممکنه کمی غرولند کنم ولی در کل میزارم به وقتش! 9
Cannibal 3349 ارسال شده در 10 دی، 2012 من وقتی از دست کسی عصبانی میشم از الگوی خاصی پیروی نمیکنم، معمولن بلند بلند با خودم صحبت میکنم و به طرف بد و بیراه میگم و مثلن اگه تو خونه باشم یا جایی که در داشته باشه درا رو محکم میکوبم و خارج میشم و اگه ........ آخرین دفه ای که شدیدن عصبانی شدم، چون نمیتونستم به اون شخص مشت بزنم، مشتمو زدم به دیوارو اونقدر محکم مشت زدم(مثل گراز بودم خب :)) که دوتا از استخونای کف دستم (دوتای کوچیک) شکست. دو تا عمل جراحی رو دستم انجام شد که تو عمل آخرش با پین استخونامو کنار هم نگه داشتن و همین چند روز پیش بازش کردن...ولی دلم نسوخت چون یارو داشت زور میگفت. الانم یه احترام خاصی برام قائله. از اون موقع فهمیدم که هنگام عصبانیت اصلن باید از محلش خارج شد و بهش فکرم نکرد. 8
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 10 دی، 2012 دوست دارم باهاش رک بحرفم و اشتباهشو بهش بگم گاهی وقتا دم دست نباشه یا موقعیت حرف زدن نباشه ، سکوت میکنم
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری