رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

منم آنشرلی و جودی رو خیلی دوست داشتم ولی از فوتبالیستا خوشم نمیومد .یادمه همش پسرا دلشون می خواست ادای اونا رو در بیارن و مثلا شوت برگردون بزنن.

  • Like 11
  • پاسخ 44
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

سوباسا

من دوست داشتم جای دوست دختر سوباسا میبودم!! :ws3:

  • Like 13
ارسال شده در
سلام سلام. من خیلی وقته به این موضوع فکر میکنم. یجورایی خودمو میبرم به اون زمانی که همه ی لذتم کارتون بابا لنگ دراز بود. دیدن الو الو من جوجوام. دیدن کلاه قرمزی. دیدن فوتبالیستا............

هی...... :sigh:

از اون زمان خیلی میگذره ، اما من دلم هنوز پیش زی زی گولو، کلاه قرمزی، ان شرلی، حنا، سوباسا، سنجد و .............. است.:ws37:

شما بچه بودین، کدوم این شخصیتا رو دوست داشتین؟ دوست داشتین جای کدومشون باشید؟؟؟؟

بیاین خاطره هامونو زنده کنیم. خسته شدم از بزرگ بودن:w000:

 

حالا كه يادي از گذشته ميكنين به تاپيك عكسهاي خاطره انگيز هم سر بزنيد :w16:

 

http://www.noandishaan.com/forums/thread92722-3.html

  • Like 8
ارسال شده در

من عاشق پسرخاله بودم !

  • Like 9
ارسال شده در
منم آنشرلی و جودی رو خیلی دوست داشتم ولی از فوتبالیستا خوشم نمیومد .یادمه همش پسرا دلشون می خواست ادای اونا رو در بیارن و مثلا شوت برگردون بزنن.

 

ولي من خوشم ميومد از فوتباليستا:ws3:...خيلي هيجان انگيز بود برام اون موقع ها:icon_pf (34):!!!اسم اون دروازه بان رو كه هميشه كلاه سرش بودو يادم نيست ولي از اونم خيلي خوشم ميومد:w02:

  • Like 7
ارسال شده در

فکر کنم اسمش واکی بایاشی بود

:ws52:

  • Like 8
ارسال شده در

من همه برنامه های کودک قدیمی رو دوست داشتم و دارم و همه رو حتی حالا نیگا میکنم، شبکه 5 بود فک کنم +30 برنامه کودک قدیمی رو تا یه ماه قبل میزاشت مث اونوقتا همون شکلی میشستم و نیگا میکردم و لذت میبردم.:hapydancsmil: واقعا یاد گذشته بخیر:sigh: برنامه های کودک حالا رو اصلا نمیشه با گذشته مقایسه کرد، اونموقع واسه جذابیت و جالب بودنشون لذت میبردیم و میخندیدیم حالا واسه بیمزگی و ضایع بودنشون باید بخندیم .:ws28: بیچاره بچه های حالا:there:

  • Like 8
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

یه خورده دلتونو بسوزونم :ws37:

 

f0e8wjle7ozk2lj3z1l.jpg

  • Like 5
ارسال شده در
tl3i9zqhhnytitv1fdw.jpg
  • Like 6
ارسال شده در
24lblamb87xglb4sh.jpg
  • Like 5
ارسال شده در

1ktz38uztqdd29ykbk.jpg

 

- - - Updated - - -

 

p15eyssp0s2z5sklphk8.jpg

  • Like 7
ارسال شده در

hvfn46t43nn0yde3ti.jpg

 

- - - Updated - - -

 

c3e6n0w12svbyucliiey.jpg

 

- - - Updated - - -

 

92gwuhvqpbdtz1tdbebd.jpg

  • Like 7
ارسال شده در

aku9df335t7sxtcg26tq.jpg

 

- - - Updated - - -

 

7fylise6axsin162u0l1.jpg

  • Like 7
ارسال شده در

wbf2c30xs6ncnth0n5q.jpg

 

- - - Updated - - -

 

2kvg3lu8xwe2tou0dssx.jpg

 

- - - Updated - - -

 

htutqefyotzqojoz61f.jpg

  • Like 7
ارسال شده در

ppak0xv84i8c818txkvx.jpg

 

9me1zcrwkd4jklie2nq.jpg

  • Like 7
ارسال شده در

9jca9039lxcy2tkomvd.jpg

 

- - - Updated - - -

 

fc4x6dk8fvn8op4tdb06.jpg

 

- - - Updated - - -

 

yna19l7d1864ojtf6el.jpg

  • Like 7
ارسال شده در

2fvdufbfep67goorwz4o.jpg

 

wmpa5zw2nqfqa96h7tog.jpg

  • Like 7
ارسال شده در

wmpa5zw2nqfqa96h7tog.jpg

 

hpq2nl733a5b1be51w.jpg

  • Like 6
ارسال شده در

من سرندیپیتی دوس داشتم :hapydancsmil:

 

serendipity_test.jpg

 

cartoon_serndepity_1.jpg

  • Like 7
ارسال شده در

آخه یادش بخیر . منم دوس دارم. :hapydancsmil:

  • Like 6

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...