sahar 91 9480 ارسال شده در 5 آذر، 2012 منم آنشرلی و جودی رو خیلی دوست داشتم ولی از فوتبالیستا خوشم نمیومد .یادمه همش پسرا دلشون می خواست ادای اونا رو در بیارن و مثلا شوت برگردون بزنن. 11
Sh.92 3961 ارسال شده در 6 آذر، 2012 سلام سلام. من خیلی وقته به این موضوع فکر میکنم. یجورایی خودمو میبرم به اون زمانی که همه ی لذتم کارتون بابا لنگ دراز بود. دیدن الو الو من جوجوام. دیدن کلاه قرمزی. دیدن فوتبالیستا............هی...... از اون زمان خیلی میگذره ، اما من دلم هنوز پیش زی زی گولو، کلاه قرمزی، ان شرلی، حنا، سوباسا، سنجد و .............. است. شما بچه بودین، کدوم این شخصیتا رو دوست داشتین؟ دوست داشتین جای کدومشون باشید؟؟؟؟ بیاین خاطره هامونو زنده کنیم. خسته شدم از بزرگ بودن حالا كه يادي از گذشته ميكنين به تاپيك عكسهاي خاطره انگيز هم سر بزنيد http://www.noandishaan.com/forums/thread92722-3.html 8
B nam o neshan 12214 ارسال شده در 6 آذر، 2012 منم آنشرلی و جودی رو خیلی دوست داشتم ولی از فوتبالیستا خوشم نمیومد .یادمه همش پسرا دلشون می خواست ادای اونا رو در بیارن و مثلا شوت برگردون بزنن. ولي من خوشم ميومد از فوتباليستا...خيلي هيجان انگيز بود برام اون موقع ها:icon_pf (34):!!!اسم اون دروازه بان رو كه هميشه كلاه سرش بودو يادم نيست ولي از اونم خيلي خوشم ميومد 7
آریودخت 43941 ارسال شده در 7 آذر، 2012 من همه برنامه های کودک قدیمی رو دوست داشتم و دارم و همه رو حتی حالا نیگا میکنم، شبکه 5 بود فک کنم +30 برنامه کودک قدیمی رو تا یه ماه قبل میزاشت مث اونوقتا همون شکلی میشستم و نیگا میکردم و لذت میبردم.:hapydancsmil: واقعا یاد گذشته بخیر برنامه های کودک حالا رو اصلا نمیشه با گذشته مقایسه کرد، اونموقع واسه جذابیت و جالب بودنشون لذت میبردیم و میخندیدیم حالا واسه بیمزگی و ضایع بودنشون باید بخندیم . بیچاره بچه های حالا:there: 8
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری