رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

عزیییییزم:ws37:

همشونو با این حالت داشتم نگا میکردم:girl_in_dreams:

  • Like 6
  • پاسخ 44
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

بنل و پت و مت ؛ من عاشـــــــــــــــق این دو تا کارتون بودم :hapydancsmil:

 

بعد از اون هم جودی ابوت و آنه شرلی

شعر خونه مادر بزرگه رو هم خیلی دوست داشتم

"خونه مادر بزرگه هزار تا قصه داره

خونه مادر بزرگه شادی و غصه داره

........"

راستی کلاه قرمزی هم که دیگه جای خود داشت

"آقای راننده ، آقای راننده ، یالا بزن تو دنده

می خوام برم تهرون ، می خوام برم تیلیویزییون

.........."

 

آخ آخ تام و جری یادم رفت :ws3:

همیشه بعد از این کارتون من و داداشم به همین نقش ها در میومدیم (بیچاره مامانم :ws28:)

 

خلاصه که من در روز فقط 2 ساعت توی خونه بودم که هیچ صدایی هم ازم در نمی اومد :w02: اون هم موقع برنامه کودک بود ، به فاصله 30 سانتی تی وی می نشستم و به قول مامانم با دهنم هم کارتون می دیدم آخه همیشه دهنم هم باز می موند موقع کارتون دیدن :hapydancsmil:

 

آخی یادش بخیر .... نمی دونم سر کدوم کارتون بود که یه بار می خواستیم من و برادرم هم مثل اون ها قایم موشک بازی کنیم

یه روز تموم توی کمد رختخواب های بابا بزرگم قایم شدم

وای که چه محشری درست شد با همون کار من :ws28:

  • Like 7
ارسال شده در
آخه یادش بخیر . منم دوس دارم. :hapydancsmil:

 

1ktz38uztqdd29ykbk.jpg

 

- - - Updated - - -

 

p15eyssp0s2z5sklphk8.jpg

 

hvfn46t43nn0yde3ti.jpg

 

- - - Updated - - -

 

c3e6n0w12svbyucliiey.jpg

 

- - - Updated - - -

 

92gwuhvqpbdtz1tdbebd.jpg

 

aku9df335t7sxtcg26tq.jpg

 

- - - Updated - - -

 

7fylise6axsin162u0l1.jpg

 

wbf2c30xs6ncnth0n5q.jpg

 

- - - Updated - - -

 

2kvg3lu8xwe2tou0dssx.jpg

 

- - - Updated - - -

 

htutqefyotzqojoz61f.jpg

 

ppak0xv84i8c818txkvx.jpg

 

9me1zcrwkd4jklie2nq.jpg

 

9jca9039lxcy2tkomvd.jpg

 

- - - Updated - - -

 

fc4x6dk8fvn8op4tdb06.jpg

 

- - - Updated - - -

 

yna19l7d1864ojtf6el.jpg

 

2fvdufbfep67goorwz4o.jpg

 

wmpa5zw2nqfqa96h7tog.jpg

 

wmpa5zw2nqfqa96h7tog.jpg

 

hpq2nl733a5b1be51w.jpg

 

من سرندیپیتی دوس داشتم :hapydancsmil:

 

serendipity_test.jpg

 

cartoon_serndepity_1.jpg

 

 

 

 

 

مرسی دوستان. بردینمون به روزای خوش بچگی.

  • Like 3
ارسال شده در

من عاشق زنان کوچک بودم همش دوست داشتم مثل خواهر بزرگه باشم مثل اون موهامو ببندم

 

راستی fateme_nتوکه اشک مارو با این عکسا در آوردی !!!!!!!!!اسم اون کارتونه که دوتا خرس کوچولو بود چی بود خیلی قشنگ بود

 

zanan2-Optimized.jpg

  • Like 5
ارسال شده در

یکی زرو رو خیلی دوست داشتم . یکی تارو تو فوتبالیستا ( همیشه از سوباسا متنفر بودم به نظرم خیلی خود خواه و مغرور بود . )

  • Like 6

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...