anthonio montana 3249 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 مرداد، ۱۳۹۱ خوب هرکی زودتر جواب داد سوال اولو میپرسهکشتید مارو.یه سوال میپرسم دیافراگم انعطاف پذیر چه دیافراگمی است و با چه رابطه ای می توان پریود سازه دارای دیافراگم انعطاف پذیر را بدست آورد؟ 3 لینک به دیدگاه
Cinderella 9897 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 شهریور، ۱۳۹۱ دیافراگم انعطاف پذیر چه دیافراگمی است و با چه رابطه ای می توان پریود سازه دارای دیافراگم انعطاف پذیر را بدست آورد؟ تغییر مکان نسبی = Δstory حداکثر تغییر شکل دیافراگم =diaph Δ در صورتی که نسبت diaph Δ به Δstory مساوی و یا بیشتر از 0.5 باشد، دیافراگم انعطاف پذیر محسوب می شود. نمونه دیافراگم های انعطاف پذیر متداول شامل دیافراگم های ساخته شده از چوب، گچ، پلاستیک، و قطعات پیش ساخته بدون بتن رویه، ور ق های موج دار فولادی بدون بتن مسلح رویه و طاق ضربی مهاربندی شده ولی بدون بتن مسلح رویه (هر چند باید از انسجام و یکپارچگی طاق در هنگام وقوع زلزله اطمینان حاصل شود) می باشد. قسمت دوم سوال رو بلد نبودم. منبع: آیین نامه 2800 3 لینک به دیدگاه
Cinderella 9897 اشتراک گذاری ارسال شده در 13 شهریور، ۱۳۹۱ خب حالا نوبت منه!! "ضریب ضربه" را تعریف فرمائید و بگویید مقدار آن برای آسانسور، پلها، پارکینگها و سازه هایی که بطور کششی نگهداری می شوند چقدر است؟ 2 لینک به دیدگاه
anthonio montana 3249 اشتراک گذاری ارسال شده در 16 شهریور، ۱۳۹۱ سوال من هنوز کامل پاسخ داده نشده 1 لینک به دیدگاه
eng.l.s 5684 اشتراک گذاری ارسال شده در 16 فروردین، ۱۳۹۴ خب حالا نوبت منه!! "ضریب ضربه" را تعریف فرمائید و بگویید مقدار آن برای آسانسور، پلها، پارکینگها و سازه هایی که بطور کششی نگهداری می شوند چقدر است؟ ضریب دینامیکی (ضربه) : اثر بار عادی (بار کامیون 40 تن و بار خطی همراه با آن) باید در ضریبی به نام ضریب ضربه ضرب شود که مقدار آن از رابطه زیر به دست می آید : لاندا یا ضریب ضربه : 1.3 - 0.005L - 0.15h × مقدار 0.005L - 0.15h باید از 1.3 کم شود که به دلیل اشتباه تایپی به این شکل دیده می شود. بارهای زنده وسایلی که حرکت رفت و برگشتی دارند مانند آسانسور و جرثقیل باید در ضریبی به نام ضریب ضربه ضرب شود تا اثرات حرکتهای ناگهانی آن لحاظ گردد. در برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مبحث ۶ ضریب ضربه برای آسانسور برابر با ۲ است (این ضریب باید در وزن اتاقک، ماشین آلات، وزنه تعادل و بار زنده ناشی از وزن مسافران و وسائل آن ضرب گردد) 4 لینک به دیدگاه
Cinderella 9897 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 خرداد، ۱۳۹۴ ضریب دینامیکی (ضربه) : اثر بار عادی (بار کامیون 40 تن و بار خطی همراه با آن) باید در ضریبی به نام ضریب ضربه ضرب شود که مقدار آن از رابطه زیر به دست می آید : لاندا یا ضریب ضربه : 1.3 - 0.005L - 0.15h × مقدار 0.005L - 0.15h باید از 1.3 کم شود که به دلیل اشتباه تایپی به این شکل دیده می شود. بارهای زنده وسایلی که حرکت رفت و برگشتی دارند مانند آسانسور و جرثقیل باید در ضریبی به نام ضریب ضربه ضرب شود تا اثرات حرکتهای ناگهانی آن لحاظ گردد. در برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مبحث ۶ ضریب ضربه برای آسانسور برابر با ۲ است (این ضریب باید در وزن اتاقک، ماشین آلات، وزنه تعادل و بار زنده ناشی از وزن مسافران و وسائل آن ضرب گردد) آفرین شاگرد زرنگ 3 لینک به دیدگاه
Cinderella 9897 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 اردیبهشت، ۱۳۹۵ چرا اين تاپيك به گل نشست؟! :w00: 4 لینک به دیدگاه
fakur1 10129 اشتراک گذاری ارسال شده در 4 اردیبهشت، ۱۳۹۵ چرا اين تاپيك به گل نشست؟! :w00: چون امثال شما ها رفتید و بقول شاعر توانا بود وانگهی دریا شود به به چه آبلیموی یک و یکی ماکارونی مانا خودشون میذارن میرن بعد میگن این خونه چرا صاحاب نداره. 1 لینک به دیدگاه
fakur1 10129 اشتراک گذاری ارسال شده در 4 اردیبهشت، ۱۳۹۵ طوفان زده به تالار طوفان نزده ، صاحب نداره . از اون لحاظ لینک به دیدگاه
eng.l.s 5684 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 اردیبهشت، ۱۳۹۵ طوفان نزده ، صاحب نداره . از اون لحاظ :5c6ipag2mnshmsf5ju3 1 لینک به دیدگاه
eng.l.s 5684 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 اردیبهشت، ۱۳۹۵ سلاااام الان فعالش می کنم . حتما باید تخصصی از کتابا باشه !!! فرق قیمت دادن براساس سرجمع و زیربنایی چیه ؟؟؟ 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده