anthonio montana 3249 ارسال شده در 17 آبان، 2012 خوب هرکی زودتر جواب داد سوال اولو میپرسهکشتید مارو.یه سوال میپرسم دیافراگم انعطاف پذیر چه دیافراگمی است و با چه رابطه ای می توان پریود سازه دارای دیافراگم انعطاف پذیر را بدست آورد؟ 3
Cinderella 9897 ارسال شده در 27 آبان، 2012 دیافراگم انعطاف پذیر چه دیافراگمی است و با چه رابطه ای می توان پریود سازه دارای دیافراگم انعطاف پذیر را بدست آورد؟ تغییر مکان نسبی = Δstory حداکثر تغییر شکل دیافراگم =diaph Δ در صورتی که نسبت diaph Δ به Δstory مساوی و یا بیشتر از 0.5 باشد، دیافراگم انعطاف پذیر محسوب می شود. نمونه دیافراگم های انعطاف پذیر متداول شامل دیافراگم های ساخته شده از چوب، گچ، پلاستیک، و قطعات پیش ساخته بدون بتن رویه، ور ق های موج دار فولادی بدون بتن مسلح رویه و طاق ضربی مهاربندی شده ولی بدون بتن مسلح رویه (هر چند باید از انسجام و یکپارچگی طاق در هنگام وقوع زلزله اطمینان حاصل شود) می باشد. قسمت دوم سوال رو بلد نبودم. منبع: آیین نامه 2800 3
Cinderella 9897 ارسال شده در 3 آذر، 2012 خب حالا نوبت منه!! "ضریب ضربه" را تعریف فرمائید و بگویید مقدار آن برای آسانسور، پلها، پارکینگها و سازه هایی که بطور کششی نگهداری می شوند چقدر است؟ 2
eng.l.s 5684 ارسال شده در 5 تیر، 2015 خب حالا نوبت منه!! "ضریب ضربه" را تعریف فرمائید و بگویید مقدار آن برای آسانسور، پلها، پارکینگها و سازه هایی که بطور کششی نگهداری می شوند چقدر است؟ ضریب دینامیکی (ضربه) : اثر بار عادی (بار کامیون 40 تن و بار خطی همراه با آن) باید در ضریبی به نام ضریب ضربه ضرب شود که مقدار آن از رابطه زیر به دست می آید : لاندا یا ضریب ضربه : 1.3 - 0.005L - 0.15h × مقدار 0.005L - 0.15h باید از 1.3 کم شود که به دلیل اشتباه تایپی به این شکل دیده می شود. بارهای زنده وسایلی که حرکت رفت و برگشتی دارند مانند آسانسور و جرثقیل باید در ضریبی به نام ضریب ضربه ضرب شود تا اثرات حرکتهای ناگهانی آن لحاظ گردد. در برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مبحث ۶ ضریب ضربه برای آسانسور برابر با ۲ است (این ضریب باید در وزن اتاقک، ماشین آلات، وزنه تعادل و بار زنده ناشی از وزن مسافران و وسائل آن ضرب گردد) 4
Cinderella 9897 ارسال شده در 7 شهریور، 2015 ضریب دینامیکی (ضربه) : اثر بار عادی (بار کامیون 40 تن و بار خطی همراه با آن) باید در ضریبی به نام ضریب ضربه ضرب شود که مقدار آن از رابطه زیر به دست می آید : لاندا یا ضریب ضربه : 1.3 - 0.005L - 0.15h × مقدار 0.005L - 0.15h باید از 1.3 کم شود که به دلیل اشتباه تایپی به این شکل دیده می شود. بارهای زنده وسایلی که حرکت رفت و برگشتی دارند مانند آسانسور و جرثقیل باید در ضریبی به نام ضریب ضربه ضرب شود تا اثرات حرکتهای ناگهانی آن لحاظ گردد. در برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مبحث ۶ ضریب ضربه برای آسانسور برابر با ۲ است (این ضریب باید در وزن اتاقک، ماشین آلات، وزنه تعادل و بار زنده ناشی از وزن مسافران و وسائل آن ضرب گردد) آفرین شاگرد زرنگ 3
fakur1 10128 ارسال شده در 23 تیر، 2016 چرا اين تاپيك به گل نشست؟! :w00: چون امثال شما ها رفتید و بقول شاعر توانا بود وانگهی دریا شود به به چه آبلیموی یک و یکی ماکارونی مانا خودشون میذارن میرن بعد میگن این خونه چرا صاحاب نداره. 1
eng.l.s 5684 ارسال شده در 26 تیر، 2016 سلاااام الان فعالش می کنم . حتما باید تخصصی از کتابا باشه !!! فرق قیمت دادن براساس سرجمع و زیربنایی چیه ؟؟؟ 1
ارسال های توصیه شده